95,1%

kupujących poleciło tego sprzedawcę
w ostatnich 12 miesiącach

9073

384

ZGODNOŚĆ Z OPISEM
4,8/5
OBSŁUGA KLIENTA
4,8/5
CZAS WYSYŁKI
4,8/5
KOSZT WYSYŁKI
5,0/5
NA ALLEGRO OD
od 4 lat i 6 miesięcy
OSTATNIE LOGOWANIE
dzisiaj o 18:25

Lista ocen

17 mar 2019

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Wolę nie wystawiać komentarza ... Jak można wysłać mikrofalowkę owinietą w folię bąbelkową i oklejoną taśmą. Wstyd i brak profesjonalizmu....przykre "
15 mar 2019

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Sprzęt dostarczony niekompletny oraz z zarysowaniami które nie sa ujęte przez technika. Dodatkowo w lodówce uszkodzona jedna półka. Nie polecam."
15 mar 2019

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Lodówki posiadają uszkodzenia nie objęte w opisie aukcji, urwana nóżka podtrzymująca oraz połamana plastikowa wnęka na butelki. Dostawca który ma być o 17 zjawia się o 14 - z tłumaczeniem że później już nie przyjedzie. Bardzo utrudniony kontakt z obsługą - jedynie mailowy. "
15 mar 2019

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Bateria uszkodzona, ciekanie w wylewki - brak jakichkolwiek informacji w aukcji na ten temat. Bardzo trudny kontakt z obsługą."
13 mar 2019

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

12 mar 2019

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Prawy głośnik satelitarny nie działa od początku, towar nie został należycie sprawdzony przed wysyłką."
11 mar 2019

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Laptop przyszedł niesprawny. Na zwrot gotówki czekałem prawie 3 tygodnie. Nie polecam"
11 mar 2019

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Laptop przyszedł niesprawny i bez ładowarki. To mój 5 zakup w tej firmie laptopa i za każdym razem laptop przychodzi niesprawny!!! Trzeba ponieść koszt zwrotu pomimo, że to nie z mojej winy odsyłam sprzęt. Na zwrot gotówki czekam ponad 2 tygodnie. Jeśli ktoś chce kupić laptopa to radzę omijać z daleka tego sprzedającego. Nie dość, że zostaje się bez sprzętu to jeszcze zamrożona gotówka!!!"
11 mar 2019

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Kolejny zakupiony laptop z tego samego modelu który przyszedł niesprawny. Wygląda to na to, że sprzedają cały czas laptopy które im odsyłają pomimo, że wiedzą o tym, że są niesprawne. Trzeba ponieść koszt odesłania a na zwrot kosztów zakupu czeka się ponad 2 tygodnie. Przez ten czas ani kasy ani laptopa. W 100% nie polecam zakupów w tej firmie!!!"
10 mar 2019

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Kierowcy zarządali wysoka opłatę za wniesie na półpiętro. Nie wyrabiają się w godzinach które były umówione. "
Odpowiedź z 12 mar 2019:
"Szanowny Kliencie, jest nam przykro z powodu zaistniałej sytuacji. Zapraszamy do kontaktu w celu wypracowania satysfakcjonującego rozwiązania problemu. Pozdrawiamy, zespół Ole Ole"
10 mar 2019

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Przez 2 miesiące sklep ustalał, czy może wysłać towar, informując wcześniej o konkretnej dacie dostawy, która nigdy nie doszła do skutku. Pisałem kilkanaście emaili i dzowniłem kilka razy na infolinię. W końcu po ponad 2 miesiącach od zakupu zwrócono mi pieniądze. Przynajmniej to poszło szybko."
Odpowiedź z 12 mar 2019:
"Szanowny Kliencie, dziękujemy za przekazaną opinię. Bardzo przepraszamy za zaistniałą sytuację. Takie wskazówki są dla nas cenne, gdyż nieustannie pracujemy nad jakością świadczonych przez nas usług. Pozdrawiamy, zespół Ole Ole"
6 mar 2019

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Jeżeli chcesz być miło obsłużony u tego sprzedawcy to lepiej podziękuj za zakupy od razu. Totalny kibel. Brak wiarygodnych informacji co do zamówienia, wszyscy są od wszystkiego a za razem do niczego. Zwalają winę jeden na drugiego. TELEMARKETERY i to wszystko. To były moje ostatnie zakupy. NIE POLECAM."
Odpowiedź z 12 mar 2019:
"Szanowny Kliencie, dziękujemy za przekazaną opinię. Takie wskazówki są dla nas cenne, gdyż nieustannie pracujemy nad jakością świadczonych przez nas usług. Pozdrawiamy, zespół Ole Ole"
6 mar 2019

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Ponad dwa tygodnie czekałam żeby się dowiedziec ze grilla nie dostanę... owszem dostałam zwrot środków. A na aukcji znów pojawił się grill który był droższy o 21 zł... gdyby ktoś tam myślał to mogliby mi zaproponować aby dopłacić te 21 zl i przęsła mi droższy. Obsługa i kontakt z klientem oceniam bardzo słabo. "
Odpowiedź z 12 mar 2019:
"Szanowny Kliencie, dziękujemy za przekazaną opinię. Bardzo przepraszamy za zaistniałą sytuację. Takie wskazówki są dla nas cenne, gdyż nieustannie pracujemy nad jakością świadczonych przez nas usług. Pozdrawiamy, zespół Ole Ole"
5 mar 2019

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Pralka, która miała mieć rysę na boku, po rozpakowaniu okazała się totalnie zniszczona. Urwana pokrywa górna na zawiasie, popękane elementy obudowy, "ruchomy" wyświetlacz oraz popękane elementy wewnątrz np. plastik do mocowania węża. Odradzam zakup spakowanych produktów, gdyż technik opisujący stan, wydaje się że sprawdza sprzęt w sposób pobieżny. Proces reklamacji tylko poprzez e-mail. Żadnych form rekompensaty za zaistniałą sytuację. Zwrot pieniędzy 11.02 - zakup 26.01. Przykro mi ale negatyw."
Odpowiedź z 11 mar 2019:
"Szanowny Kliencie, dziękujemy za przekazaną opinię. Bardzo przepraszamy za zaistniałą sytuację. Takie wskazówki są dla nas cenne, gdyż nieustannie pracujemy nad jakością świadczonych przez nas usług. Pozdrawiamy, zespół Ole Ole"
4 mar 2019

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Dokonałem wielu zakupów na OleOle i nigdy się nie zawiodłem .... do tej pory. Lodówka z outlet posiadała uszkodzenia zgodne z opisem i tu ok byłem na to przygotowany. Nie było mowy o uszkodzeniach w środku urządzenia, niestety osoba kompletująca lodówkę włożyła półki na siłę przez co większość plastików było połamanych. Całe szczęście owe połamane kawałki udało mi się odnaleźć i przykleić we właściwych miejscach . "
Odpowiedź z 11 mar 2019:
"Szanowny Kliencie, jest nam przykro z powodu zaistniałej sytuacji. Zapraszamy do kontaktu w celu wypracowania satysfakcjonującego rozwiązania problemu. Pozdrawiamy, zespół Ole Ole"
4 mar 2019

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Urządzenie według opisu miało być sprawne. Było niespra"
Odpowiedź z 11 mar 2019:
"Szanowny Kliencie, jest nam przykro z powodu zaistniałej sytuacji. Zapraszamy do kontaktu w celu wypracowania satysfakcjonującego rozwiązania problemu. Pozdrawiamy, zespół Ole Ole"
4 mar 2019

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Telefon to kompletny złom (zwykła cegła) Nie mozna było nic na nim zrobic bo sam wracał do pierwotnych ustawień. Kasował i nowe aplikacje i zdjęcia zarówno wgrane jak i robione aparetem"
Odpowiedź z 11 mar 2019:
"Szanowny Kliencie, jest nam przykro z powodu zaistniałej sytuacji. Zapraszamy do kontaktu w celu wypracowania satysfakcjonującego rozwiązania problemu. Pozdrawiamy, zespół Ole Ole"
3 mar 2019

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Otrzymałem przedmiot uszkodzony , od miesiąca czekam na zwrot pieniędzy , cały czas jestem zwodzony , po prośbie dotyczącej wysłania wysłania potwierdzenia przelewu otrzymuje zlecenie wewnętrzne zlecenie , totalna kpina !!!!"
Odpowiedź z 7 mar 2019:
"Szanowny Kliencie, środki zostały zwrócone. Dziękujemy za przekazaną opinię. Takie wskazówki są dla nas cenne, gdyż nieustannie pracujemy nad jakością świadczonych przez nas usług. Pozdrawiamy, zespół Ole Ole"
3 mar 2019

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Otrzymałem przedmiot uszkodzony , od miesiąca czekam na zwrot pieniędzy , cały czas jestem zwodzony , po prośbie dotyczącej wysłania wysłania potwierdzenia przelewu otrzymuje zlecenie wewnętrzne zlecenie , totalna kpina !!!!"
Odpowiedź z 7 mar 2019:
"Szanowny Kliencie, środki zostały zwrócone. Dziękujemy za przekazaną opinię. Takie wskazówki są dla nas cenne, gdyż nieustannie pracujemy nad jakością świadczonych przez nas usług. Pozdrawiamy, zespół Ole Ole"
3 mar 2019

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Problem ze zwrotem pieniędzy po odstąpieniu od umowy, dopiero interwencja serwisu Allegro pomogła odzyskać pieniądze"
Odpowiedź z 7 mar 2019:
"Szanowny Kliencie, dziękujemy za przekazaną opinię. Bardzo przepraszamy za zaistniałą sytuację. Takie wskazówki są dla nas cenne, gdyż nieustannie pracujemy nad jakością świadczonych przez nas usług. Pozdrawiamy, zespół Ole Ole"

Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu

Allegro