96,9%

kupujących poleciło tego sprzedawcę
w ostatnich 12 miesiącach

853

27

ZGODNOŚĆ Z OPISEM
4,9/5
OBSŁUGA KLIENTA
4,8/5
CZAS WYSYŁKI
4,8/5
KOSZT WYSYŁKI
4,8/5
NA ALLEGRO OD
od 13 lat i 7 miesięcy
OSTATNIE LOGOWANIE
dzisiaj o 11:46

Lista ocen

21 mar 2019

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Sprzedawca sprzedaje towar którego nie ma na stanie, wycofuje transakcję i wysyła formularz z którego wynika że to ja rezygnuje z transakcji. Żenada. "
7 mar 2019

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Zabawki nie było na stanie sklepu. Po zamówieniu odesłano mi pieniądze. Był po okres przedświąteczny i mialam malo czasu na zakup innego prezentu. Dodatkowo sprzedawca podał informację na Allegro, że to ja zrezygnowałam z zakupu zabawki. Musialam dokonac oceny punktowej, jednak nie wiem czy produkt jest zgodny z opisem i w jakim czasie bym go otrzymała."
Odpowiedź z 8 mar 2019:
"Serdecznie przepraszamy za zaistniałą sytuację. Niestety przedmiot skończył się i naszego dostawcy. Poinformowaliśmy klienta natychmiast o zaistniałej sytuacji. Po otrzymaniu numeru konta bankowego do zwrotu należność błyskawicznie została zwrócona."
28 lut 2019

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Nie polecam tego allegrowicza!!!"
Odpowiedź z 28 lut 2019:
"Przykro nam że ocenia Pani tak nisko zakup u nas. Uszkodzona paczka została od Pani odebrana. Reklamacja została oczywiście pozytywnie rozstrzygnięta na Pani korzyść . Cała należność została zwrócona na konto bankowe."
24 lut 2019

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Nie potrafią odpowiedzieć na koszt eksploatacji urządzenia ,jak potrzebujesz dany artykuł na jutro zamów 2 tygodnie wcześniej,ich nie interesuje że ty czekasz mają to gdzieś,oni mają już twoją kasę."
Odpowiedź z 25 lut 2019:
"Klient złożył zamówienie 13.02.2019. Dodatkowo na aukcji widnieje informacja iż czas realizacji zamówienia to 5 dni roboczych - więc o jakich dwóch tygodniach Pan piszę. Paczka została wysłana zgodnie z planowana data wysyłki czyli 18.02.2019. W sprawach eksploatacji - zawsze można skorzystać z różnego rodzaju forów internetowych aby uzyskać informację, których my nie posiadamy. Ewentualnie skonsultować się z producentem. Na przyszłość zachęcamy do zapoznania się z informacjami w aukcji."
19 lut 2019

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Towar NIE zgodny z ogłoszeniem. Aukcja dotyczy akumulatorków typu AA , niestety wysłali AAA..."
Odpowiedź z 20 lut 2019:
"niestety nie otrzymaliśmy żadnej informacji od kupującego w tej sprawie. Zależy nam na zadowoleniu naszych klientów z każdego zakupu. Oczywiście jeżeli błąd leży po naszej stronie dołożymy wszelkich starań aby został rozwiązany na Pana korzyść ."
6 lut 2019

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"wystawiają do sprzedaży towar którego nie posiadają ,po 10 dniach oczekiwania i moich pytaniach o przesyłkę poinformowano mnie że jest planowana do wysyłki ,ostatecznie towaru nie otrzymałam gdyż go nie mieli i nie byli w stanie zaproponowć niczego innego był to prezent dla dziecka"
Odpowiedź z 7 lut 2019:
"Zamówiony przez klientka towar niestety skończył się w naszym magazynie , niestety nie byliśmy w stanie zrealizować zamówienia za co serdecznie przepraszamy. Przykro nam że niestety klient nie wspomniał w komentarzu że należność została natychmiastowo zwrócona"
20 sty 2019

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

Odpowiedź z 21 sty 2019:
"Szanowny kliencie. Zadowolenie naszych klientów jest dla nas najważniejsze. Staramy się rozwiązać każdy problem na korzyść klienta. Niestety w komentarzu nie opisali Państwo dlaczego wystawiliście nam Państwo taką ocenę a nie inną. Zawsze zachęcamy do kontaktu mailowego w celu wyjaśnienia wszelkich niedogodności"
17 sty 2019

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Karton od zabawki uszkodzony, źle zabezpieczona zabawka "
Odpowiedź z 21 sty 2019:
"Zadowolenie naszych klientów z zakupów jest dla nas najważniejsze. Wszystkie paczki są pakowane z najwyższą starannością. Niestety nie mamy wpływu na to jak kurierzy obchodzą się z paczkami podczas transportu. Wystarczyło się z nami skontaktować w tej sprawie - na pewno doszlibyśmy do porozumienia w tej sprawie. Przykro nam, że nie skontaktowali się Państwo z nami w tej sprawie."
11 sty 2019

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Oferowany produkt był inny niż w opisie oferty (inny układ klawiszy). Otrzymałem zwrot pieniędzy dopiero po otwarciu sporu w allegro, standardowy zwrot produktu nie zadziałał - brak kontaktu ze sprzedającym. Nie polecam."
Odpowiedź z 11 sty 2019:
"Niestety otrzymaliśmy od dostawcy klawiaturę z innym układem klawiszy. Po zgłoszeniu klienta został wysłany kurier po odbiór paczki. Po dotarciu paczki do nas została zwrócona należność klientowi . Jednocześnie przypominamy iż na rozpatrzenie reklamacji mamy 14 dni - ten termin nie został przekroczony. Przykro nam, że kupujący nie wspomniał o pozytywnych aspektach zakupu."
10 sty 2019

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"towar zakupiłam i zapłaciłam 9-12-2018 wybrałam jedną z opcji dostawy paczkomat Impost towar do mnie nie dotarł paczka była za duża zrezygnowałam z zakupu o czym poinformowałam sprzedawcę prosząc o zwrotny przelew do dnia dzisiejszego nie otrzymałam przelewu proszę o pomoc w odzyskaniu pieniędzy dla mnie to duża kwota pieniędzy a tym bardziej towar nie dotarł do świąt i zmuszona byłam kupić kolejny prezent dla dziecka na święta a firma brak słów jak można tak traktować klienta"
Odpowiedź z 11 sty 2019:
"Szanowny kliencie. Paczka została wysłana terminowo. niestety przez niekompetencje kuriera nie trafiła ona do paczkomatu. Niestety nie mamy wpływu na pracę firm kurierskich. Aktualnie czekamy na zwrot paczki do nas. Niestety do dnia dzisiejszego do nas nie dotarła. Oczywiście dołożymy wszelkich starań aby należność została zwrócona do Państwa jak najszybciej."
4 sty 2019

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

Odpowiedź z 4 sty 2019:
"Szanowny kliencie. Zadowolenie naszych klientów jest dla nas najważniejsze. Staramy się rozwiązać każdy problem na korzyść klienta. Niestety w komentarzu nie opisali Państwo dlaczego wystawiliście nam Państwo taką ocenę a nie inną. Zawsze zachęcamy do kontaktu mailowego w celu wyjaśnienia wszelkich niedogodności."
31 gru 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

Odpowiedź z 31 gru 2018:
"Szanowny kliencie. Zadowolenie naszych klientów jest dla nas najważniejsze. Staramy się rozwiązać każdy problem na korzyść klienta. Niestety w komentarzu nie opisali Państwo dlaczego wystawiliście nam Państwo taką ocenę a nie inną. Zawsze zachęcamy do kontaktu mailowego w celu wyjaśnienia wszelkich niedogodności."
30 gru 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Nie polecam, zamówiłam u nich zabawkę,mieli w ofercie wysyłkę 2 dni. Po dwóch dniach pytam czy już wysłali a Pani mi odp.-że oni mają 6 dni na wysyłkę! Przesłałam im linka do ich oferty- gdzie jak wół pisało dwa dni- to Pani na to,że sorry i zmieniła na aukcji na 6 dni. Pytam czy może Pani dziś wysłać- a ona nie bo nie mają na magazynie sic. Nic poczekam te 6 dni, Ostatecznie dostałam maila,że trans. z powodu braku przedmiotu anulowana i żebym nr konta do zwrotu podała. Jedyny plus- oddali kasę."
Odpowiedź z 31 gru 2018:
"Na aukcji widniała informacja iż czas realizacji zamówienia to 6 dni - zawsze przed zakupem prosimy o zapoznanie się z warunkami sprzedaży. Tak, niestety towar skończył się zarówno na naszym magazynie jak i na magazynie dostawcy. Przyznaliśmy się do błędu i natychmiast zwróciliśmy na podane konto bankowe wpłaconą należność."
27 gru 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"w dniu 18.12.2018. zakupiłam i od razu zapłaciłam 2szt figurek łowców skarbów. Miał to być prezent pod choinkę dla dziecka, co zawarłam zreszta w wiadomosciach do sprzedawcy.20.12.18. paczka była już u mnie do odbioru w punkcie in-post. Podczas odbioru paczki, którą to otwierałam w obecności pracownika punktu in-post okazało się,ze brakuje w niej 1szt łowcy skarbów. Sprzedawca zobowiazał sie dosłać brakujaca zabawkę jeszcze przed wigilia, ale zabawka doszła dopiero dzisiaj, czyli po świętach."
Odpowiedź z 28 gru 2018:
"Oczywiście w tej sytuacji nastąpił błąd z naszej strony. Paczka od razu została wysłana po tym, jak klient zgłosił nam zaistniałą sytuacją czyli 20.12.2018 najszybszą forma wysyłki jaka mamy w swojej ofercie. Przykro nam - niestety nie mamy wpływu na czas dostarczenia paczki przez kuriera. Nie mniej jednak paczka została od razu wysłana po zgłoszeniu brakującej sztuki. Przykro nam że taka sytuacja miała miejsce"
27 gru 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Słaba ocena zakupu i sprzedawcy wynika przede wszystkim z jego podejścia. Sytuacje w skrócie opiszę, aby ostrzec przypuszczalnych kolejnych klientów. 20 listopada zakupiłem produkt na prezent. Niestety. Na towar nie ma co liczyć. 29 listopada otworzyłem spór na allegro ponieważ nie miałem ani towaru, ani pieniędzy. Sprzedający zasłaniając się "procedurami" zwlekał z rozwiązaniem zaistniałej sytuacji. Dopiero interwencja allegro z 11 grudnia skutkowała zwrotem pieniędzy 15 grudnia. NIE POLECAM!! "
Odpowiedź z 27 gru 2018:
"Przykro nam, że kupujący nie wspomniał o tym, że paczka została wysłana terminowo ! Niestety brak kompetencji kuriera spowodowało, że paczka nie została umieszczona do paczkomatu (kontaktowaliśmy się z firmą) Prosiliśmy klienta, aby spróbował również skontaktować się z firmą - niestety klient nie był zainteresowany. Gdyby klient skontaktował się z firma na pewno cała sprawa rozwiązana zostałaby szybciej. Dodatkowo klient nie mógł zrozumieć, że musimy być w fizycznym posiadaniu paczki."
23 gru 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Towar dotarł do mnie po 14 dniach od zakupu (zamiast deklarowanych 2-3 dni roboczych). Nie dotarły do mnie wszystkie zamówione rzeczy (brak jednej pozycji). Sprzedawca chciał wymusić na mnie deklaracje o tym, że sam rezygnuję z zakupu brakującego przedmiotu. Nie polecam."
Odpowiedź z 27 gru 2018:
"Szanowny kliencie. Serdecznie przepraszamy za zaistniałą sytuację. Oczywiście zamówienie zostało wysłane z lekkim opóźnieniem. Oczywiście nie dotarły do Państwa wszystkie pozycje, ponieważ kontaktowaliśmy się mailowo w tej sprawie i zgodzili się Państwo na wysyłkę bez jednej pozycji."
21 gru 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"NIE POLECAM. Sprzedający sprzedaje towar, którego nie posiada, a poinformował mnie o tym fakcie tydzień po zamówieniu. Jeśli zależy komuś na dobrym kontakcie ze sprzedającym oraz na otrzymaniu zamówionego produktu to proszę omijać tego sprzedającego z daleka."
Odpowiedź z 21 gru 2018:
"Szanowny kliencie. Poinformowaliśmy Pana natychmiastowo iż niestety towar skończył się w naszym magazynie i niestety w najbliższym czasie nie spodziewamy się dostawy. Zamówienie zostało anulowane a wpłacona należność natychmiast zwrócona. Oczywiście aukcja została natychmiast zamknięta. Rozumiemy Państwa niezadowolenie jednocześnie przepraszamy za zaistniałą sytuację."
19 gru 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

Odpowiedź z 20 gru 2018:
"Zamówienie zostało złożone 03.12.2018. na Forma wysyłki kurier. Przy tej formie wyboru dostawy czas realizacji zamówienia to 8-9 dni roboczych. Paczka została wysłana 12.12 a doręczona 14.12.2018 . Czyli zmieściliśmy się w deklarowanym czasie. Czas wysyłki oceniony na 1 - Szanowny kliencie - na aukcji podany jest czas realizacji zamówienia. Zachęcamy przed zakupem do zapoznania się z informacjami, które widnieją na aukcji. Przykro nam, że tak Państwo oceniają zakup."
17 gru 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

Odpowiedź z 17 gru 2018:
"Szanowny kliencie. Najważniejsze jest dla nas zadowolenie naszych klientów. Jeżeli wystąpi jakiś problem to rozwiązujemy go oczywiście na korzyść klienta. Niestety nie otrzymaliśmy żadnej informacji na temat zamówienia, więc nie mieliśmy szansy naprawić swojego ewentualnego błędu, ponieważ nie wiemy co się stało że zdecydowaliście się Państwo wystawić nam negatywny komentarz. Gorąco zachęcamy do kontaktu - rozwiążemy każdy problem zawsze na korzyść klienta."
15 gru 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

Odpowiedź z 16 gru 2018:
"Szanowny kliencie. Najważniejsze jest dla nas zadowolenie naszych klientów. Jeżeli wystąpi jakiś problem to rozwiązujemy go oczywiście na korzyść klienta. Niestety nie otrzymaliśmy żadnej informacji na temat zamówienia, więc nie mieliśmy szansy naprawić swojego ewentualnego błędu, ponieważ nie wiemy co się stało że zdecydowaliście się Państwo wystawić nam negatywny komentarz. Gorąco zachęcamy do kontaktu - rozwiążemy każdy problem zawsze na korzyść klienta."

Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu

Allegro