99,8%

kupujących poleciło tego sprzedawcę
w ostatnich 12 miesiącach

11470

21

ZGODNOŚĆ Z OPISEM
5,0/5
OBSŁUGA KLIENTA
5,0/5
CZAS WYSYŁKI
5,0/5
KOSZT WYSYŁKI
4,9/5
NA ALLEGRO OD
od 4 lat i 11 miesięcy
OSTATNIE LOGOWANIE
dzisiaj o 12:41

Lista ocen

26 lut 2019

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Jakoś wykonania na średnim poziomie."
Odpowiedź z 26 lut 2019:
"Jaka cena taka jakość , a jak Cie nie stać na doby filtr to kup se Malucha a nie BMW"
10 gru 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

Odpowiedź z 10 gru 2018:
"Kupujący ma problemy z czytaniem kupuje co popadnie a później ma pretensję że nie pasuję... UWAGA NA TEGO KUPUJĄCYGO!"
1 gru 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

Odpowiedź z 1 gru 2018:
"Witam co było nie zgodne z opisem?"
14 lis 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"towar niezgodny z zamowieniem. zamowilem syntetyk a dostalem półsyntetyk. nie polecam"
Odpowiedź z 14 lis 2018:
"A może warto by było się skontaktować i ustalić co się stało pracują tu tylko ludzie i mogli się pomylić nikt celowo tego nie zrobił."
28 paź 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"był zwrot towaru niestety nie dostałem całosci zwrotu pieniedzy, za towar tak za przesyłkę nie zostało zwrócone. pisałem w tej sprawie miało być zwrócone niestety nie otrzymałem, Dlatego negatyw "
Odpowiedź z 21 gru 2018:
"I zwrot był zrobiony."
25 paź 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Pomylono olej, zamiast 5w30 dostałem 5w40. Byłem w sytuacji bez wyjścia bo stary olej był już zlany z silnika więc musiałem zalać ten który dostałem. Co prawda sprzedający zwrócił mi różnicę w zakupie jednak nie jestem w 100% zadowolony bo mam w silniku nie ten olej który zamawiałem, poza tym ok."
20 wrz 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

Odpowiedź z 23 wrz 2018:
"Coś więcej na temat niezadowolenie??Pozdrawiam"
5 wrz 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

" Tłumaczenia że kurier paczki nie zeskanował, a potem klima doktor wybuchł w transporcie. Po wybuchu w transporcie klima doktor sprzedający oświadczył, że nie ma więcej klima doktora i nie może wysłać proponując inny środek. Dzisiaj po tygodniu jednak dalej wystawiony jest klima doktor. Co jest prawdą nie wiem. Status paczki był tylko przygotowana do wysyłki. InPost nie zeskanował paczki w systemie. Ja zrezygnowałem z całego zakupu tego i innych zakupionych przedmiotów. Zwrot kasy sprawnie."
Odpowiedź z 5 wrz 2018:
"Witam był Pan informowany na bieżąco o sytuacji, przy wysyłkach dziennie około 200 sztuka paczek zdarza się że kurier nie zeskanuje którejś paczki,Co do wybuchających Kima Doctorów proszę newet napisać do producenta potwierdzi że duża partia samoistnie wybuchała co zdarzało się nam już nie raz.A Towar jest znów od dziś w sprzedaży bo przyszła nowa dostawa to tyle najłatwiej pojechać po ocenach i po sprzedającym.Pozdrawiam Serdecznie."
31 sie 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"OTRZYMAŁEM ELF EVOLUTION 900 NF"
Odpowiedź z 31 sie 2018:
"Witam nie prawidłowość trzeba było zgłosić wymienili byśmy na prawidłowy, pomyłka może się każdemu zdarzyć.Pozdrawiam."
25 sie 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Paczka szla tydzien, dodam rowniez ze filtr powietrza nie pasuje do samochodu ;) pieniadze w bloto, ale nie duze wiec sie nie kloce. Szkoda tylko ze na 100% zamowilam dobry a otrzymalam za maly."
Odpowiedź z 26 sie 2018:
"Paczka szła tydzień bo wybrał Pan najtańszą opcję dostawy gdzie jasno jest określony czas dostawy od 7 do 22 dni roboczych. Nie skontaktował się Pan również w celu wyjaśnienia sprawy czemu filtr nie pasuje,a otrzymał Pan towar zgodny z zamówieniem. Rozumiem że najprościej było wystawić komentarz.Pozdrawiam."
9 sie 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"NEGATYW. Kolega sprzedaje towar, którego nie posiada na stanie. Towar zapłacony z góry z przesyłką kurier 24 w sobotę przesyłka wysłana w czwartek. Sprzedający w kontakcie telefonicznym stwierdził, że towaru nie ma i wyśle jak będzie miał, po czym rozłączył rozmowę. W taki sposób kolego interesów się nie robi. Stanowczo odradzam zakupy."
Odpowiedź z 9 sie 2018:
"Witam po pierwsze Kolegami nie jesteśmy, po drugie żadnej rozmowy nie rozłączyłem a przeprosiłem Pana że nie wysłałem towaru bo opóźniła się dostawa ,co zdarza się i najlepszym:) Pozdrawiam Serdeczenie."
28 lip 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Dostałem Łożysko z otwartą oryginalną folią, w której powinno znajdowac się łożysko wraz z pierścieniem. Nie było napisane w opisie aukcji, że jest sprzedawane gołe łożysko bez dodatków."
Odpowiedź z 28 lip 2018:
"Witam , pod tym numerem katalogowym występuje samo łożysko nigdzie w aukcji nie ma informacji że jest to komplet z pierścieniem nawer na zdjęciu jest samo łożysko, a więc nie wiem do kogo Pan ma pretensję.Pozdrawiam."
12 lip 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Sprzedający podaje w opisie aukcji, że FILTR POWIETRZA AP130/3 FIESTA FUSION BIPPER NEMO (7005107307) pasuje do CITROEN C3 II 1.4 HDi 70 1398 8HZ (DV4TD), 8HR (DV4C) 2009.11 -. Ja mam DV4C i ten filtr nie pasuje. Towar został zwrócony, ale przesyłka na domiar złego zaginęła :( Przez tą akcję razem z przesyłką 30 zł w do tyłu. Filtr oleju i sam olej zakupione w tej samej aukcji OK, mogę polecić."
Odpowiedź z 12 lip 2018:
"Witam ,przykro mi że filtr nie pasował, ale dane Tecdoc są ogólne i w danym modelu i silniku mogą występować dwa rodzaje filtra, polecam przed kupnem skontaktować się podać numer Vin i sprawdzić czy dany filtr pasuję.Pozdrawiam."
11 lip 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Zabezpieczenie przesyłki beznadziejne, olej rozlał się zalewając filtry. "
Odpowiedź z 11 lip 2018:
"Witam paczka na pewno była zabezpieczona folia bąbelkowa, niestety firma inpost nie szanuje paczek i później odbija się to na nas,wystarczyło zgłosić nam ten fakt a wymienili byśmy towar.Pozdrawiam."
12 cze 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Filtr nie pasuje ! Mimo opisu na aukcji mojego modelu auta filtr jest za duży i po prostu wyrzucone 31 zł w błoto bo nigdzie sobie go nie założę. Po kontakcie ze sprzedawca powiedział mi ze moze wysłać drugi ale nie chciał mi pójść na rękę i wysłać dobry filtr kurierem za którego powiedziałem ze mogę nawet zapłacić, chciałem odebrać dobry filtr od kuriera a ten zły podać kurierowi do przesyłki do sprzedającego. POMYŁKA ZE STRONY SPRZEDAWCY, WPROWADZA W BŁĄD w opisie! NIE POLECAM !!! "
Odpowiedź z 12 cze 2018:
"Po pierwsze miał Pan darmowy zwrot przez paczkomat po drugie proponowałem wysyłkę prawidłowego filtra po trzecie przed zakupem nie upewnil się Pan czy dany filtr pasuje do Pana samochodu."
12 cze 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

Odpowiedź z 12 cze 2018:
"Może coś więcej za co negatyw?"
4 cze 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Prosiłem o sprawdzenie czy dobrze dobrałem elementy niestety prośba bez echa i filtr przyszedł zły"
Odpowiedź z 4 cze 2018:
"Polecam na przyszłość dowiadywać się czy filtry pasują przed kupowaniem.Pozdrawiam.Ps. zawszę można było by dokonać wymiany lub zwrotu."
17 maj 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

16 maj 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Otrzymałem olej w innym opakowaniu jak w ofercie , może powinienem być poinformowany przed wysyłką , auto nie chciało czekać ,były dni wolne ,specyfikacja oleju inna ,propozycja odesłania i zwrot za długie oczekiwanie ,kwota zakupu tych olejów różna ,kwota mała ale jednak niesmak pozostał."
Odpowiedź z 16 maj 2018:
"A może magazyn się pomylił i warto by było się skontaktować i wyjaśnić sprawę"
15 maj 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Negatyw z prostej przyczyny filtr przyszedl pognieciony. Pognieciony nie z winy poczty bo poczta wiadomo rzuci paczką, czymś przyciśnie. Pognieciony z uwagi na beznadziejne zapakowanie polegające tylko na obwinieciu fabrycznego pudelka filtra które jest miękkie i liche w cienką folie. Wiec nic dziwnego ze przyszedł pognieciony. Przepraszam ale jak ktoś sprzedaje takie rzeczy to powinien umiec je zapakowac tak aby dotarly całe. Zwlaszcza ze kosztuje to pewnie 70gr. A czasu na reklamacje nie mam."
Odpowiedź z 15 maj 2018:
"Wystarczyło zadzwonić i poinformować o uszkodzeniu ,a dostał by Pan drugi filtr."

Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu

Allegro