Użytkownik silla-polska

99,4%
kupujących poleca tego sprzedającego

1158

 

7

 z ostatnich 12 miesięcy

Zgodność z opisem

4,9

Czas wysyłki

4,9

Koszt wysyłki

4,9

Obsługa kupującego

4,9

Lista ocen

Wszystkie (1165)
Polecam (1158)
Nie polecam (7)
19 sty 2018
"Towar zgodny z opisem."
SZCZEGÓŁYZWIŃ
"Towar zgodny z opisem."

Zgodność z opisem

5

Czas wysyłki

5

Koszt wysyłki

5

Obsługa klienta

5

Zgodność z opisem

5

Czas wysyłki

5

Koszt wysyłki

5

Obsługa klienta

5

Zgodność z opisem

5

Czas wysyłki

5

Koszt wysyłki

5

Obsługa klienta

5

Zgodność z opisem

5

Czas wysyłki

5

Koszt wysyłki

5

Obsługa klienta

5

Zgodność z opisem

5

Czas wysyłki

5

Koszt wysyłki

5

Obsługa klienta

5

Zgodność z opisem

5

Czas wysyłki

5

Koszt wysyłki

5

Obsługa klienta

5

Zgodność z opisem

5

Czas wysyłki

5

Koszt wysyłki

5

Obsługa klienta

5

Zgodność z opisem

5

Czas wysyłki

5

Koszt wysyłki

5

Obsługa klienta

5
18 sty 2018
SZCZEGÓŁYZWIŃ

Zgodność z opisem

5

Czas wysyłki

5

Koszt wysyłki

5

Obsługa klienta

5

Zgodność z opisem

5

Czas wysyłki

5

Koszt wysyłki

5

Obsługa klienta

5

Zgodność z opisem

5

Czas wysyłki

5

Koszt wysyłki

5

Obsługa klienta

5
17 sty 2018
"Wszystko Git Polecam"
SZCZEGÓŁYZWIŃ
"Wszystko Git Polecam"

Zgodność z opisem

5

Czas wysyłki

5

Koszt wysyłki

5

Obsługa klienta

4

Zgodność z opisem

5

Czas wysyłki

5

Koszt wysyłki

5

Obsługa klienta

5

Zgodność z opisem

5

Czas wysyłki

5

Koszt wysyłki

5

Obsługa klienta

5

Zgodność z opisem

4

Czas wysyłki

5

Koszt wysyłki

5

Obsługa klienta

5

Zgodność z opisem

5

Czas wysyłki

5

Koszt wysyłki

5

Obsługa klienta

5

Zgodność z opisem

5

Czas wysyłki

5

Koszt wysyłki

5

Obsługa klienta

5
17 sty 2018
"Dno, dno i jeszcze raz dno!!!!! Trzy razy wysyłana bateria, trzy razy uszkodzona. Do tej pory nie otrzymałam zwrotu kosztów wysyłki. Pan na infolinii to powinien raczej parzyć kawę a nie brać się za obsługę klienta. Żenada. Bardzooooooo nie polecam."
Odpowiedź z 17 sty 2018:
"Trzykrotnie wymienialiśmy Pani produkt, który zostawał uszkodzony w wysyłce. Za każdym razem prosiliśmy o sprawdzenie baterii w obecności kuriera, gdyż wygląda to na celową próbę niszczenia każdej paczki (uszkodzenia w transporcie się zdarzają, ale nigdy 3 razy pod rząd do tej samej osoby) i ewentualne spisanie protokołu. Ani razu mimo naszych próśb Pani tego nie zrobiła przez co nie mieliśmy nawet podstaw do złożenia reklamacji w firmie kurierskiej. Na dowód, posiadamy całą korespondencję."
SZCZEGÓŁYZWIŃ
"Dno, dno i jeszcze raz dno!!!!! Trzy razy wysyłana bateria, trzy razy uszkodzona. Do tej pory nie otrzymałam zwrotu kosztów wysyłki. Pan na infolinii to powinien raczej parzyć kawę a nie brać się za obsługę klienta. Żenada. Bardzooooooo nie polecam."
Odpowiedź z 17 sty 2018:
"Trzykrotnie wymienialiśmy Pani produkt, który zostawał uszkodzony w wysyłce. Za każdym razem prosiliśmy o sprawdzenie baterii w obecności kuriera, gdyż wygląda to na celową próbę niszczenia każdej paczki (uszkodzenia w transporcie się zdarzają, ale nigdy 3 razy pod rząd do tej samej osoby) i ewentualne spisanie protokołu. Ani razu mimo naszych próśb Pani tego nie zrobiła przez co nie mieliśmy nawet podstaw do złożenia reklamacji w firmie kurierskiej. Na dowód, posiadamy całą korespondencję."

Zgodność z opisem

5

Czas wysyłki

5

Koszt wysyłki

5

Obsługa klienta

1

Zgodność z opisem

5

Czas wysyłki

5

Koszt wysyłki

5

Obsługa klienta

5

Zgodność z opisem

5

Czas wysyłki

5

Koszt wysyłki

5

Obsługa klienta

5