99,5%

kupujących poleciło tego sprzedawcę
w ostatnich 12 miesiącach

5904

28

ZGODNOŚĆ Z OPISEM
5,0/5
OBSŁUGA KLIENTA
5,0/5
CZAS WYSYŁKI
4,9/5
KOSZT WYSYŁKI
4,9/5
NA ALLEGRO OD
od 5 lat i 3 miesięcy
OSTATNIE LOGOWANIE
dzisiaj o 05:14

Lista ocen

8 kwi 2019

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Nie polecam sprzętu. Czujnik zewnętrzny nie jest kompatybilny ze stacją. Czas po aktualizacji jest z kosmosu, trzeba zmieniać co dobę."
26 lut 2019

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

14 lut 2019

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Baterie sa w porzadku ale za ladowarke naleza sie odszkodowania."
Odpowiedź z 15 lut 2019:
"Witam, towar jest na gwarancji i jest ubezpieczony jak został uszkodzony w transporcie. Nie mieliśmy żadnej wiadomości od klienta że coś z zamówieniem jest nie prawidłowo. W takich przypadkach staramy się aby klient był zadowolony."
5 lut 2019

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

29 sty 2019

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Sprzedajacy wyslal złą szczoteke (tansza), jak zadzwonilam i poinformowalam o tym to uslyszalam 'to i tak nie ma roznicy, poza tym nie mamy takiej szczoteczki na stanie'. Czyli ewidentnie sprzedawca oferował produkt którego nie miał. Dopiero jak poinformowałam, że zgłaszam sprawe do allegro, to pan nagle powiedzial, ze zamowiona szczoteczka jednak jest i zostanie wymieniona. Jedyny plus, to, ze na nastepny dzien juz byl kurier z poprawnym zamowieniem."
21 sty 2019

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Zamówiłem niebieski bo tak bylo na zdjeciach ale dostalem szary. Potem trzeba było wyslac i czekac 3 tygodnie do zwrót pieniądze"
Odpowiedź z 22 sty 2019:
"Witam zamawiał Pan szary fotelik, na zdjęciach na dole był zdjęcia ogólne fotelika, które występuje u innych sprzedawców. Na aukcji u góry mamy napisane: Podstawka - fotelik Lionelo LUUK szary jakiego koloru aukcja dotyczy. Co do zwrotu środków, ze względu na rekordową ilość zwrotów "nie udanych prezentów" czas realizacji zwrotu się przedłużył z co możemy przeprosić."
16 sty 2019

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Brak odpowiedzi na "wiadomość dla sprzedającego", ciężki kontakt telefoniczny, dopiero interwencja Allegro coś wniosła. Ogólny bałagan, nie sprawdzają co wysyłają. NIE POLECAM"
9 sty 2019

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Niestety zamówiłam szczoteczkę tuż przed świętami aby zdarzyć i podarować dziecku pod choinkę, niestety nie zauważono zaksięgowania mojej wpłaty i zero odzewu z Państwa strony, dopóki ja się nie odezwałam pewnie rozeszlo by się po kościach i pieniążków bym nie odzyskała. Słaby kontakt również. P. S oczyzwicie pieniądze zwrócone. Ale dziecko prezentu nie dostało.."
29 gru 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Nie podoba mi się ten produkt - w trybie na baterie żeby go podświetlić trzeba nacisnąć przycisk który strasznie głośno piszczy, zwłaszcza przeszkadza to nad ranem. Z kolei w trybie podłączenia kablme świeci się, i to naprawdę naprawdę jasno, aż widoczne są "wytłoczenia" liczb i chmurek. Odradzam"
28 gru 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Auto zgodne z opisem , ale czas wysylki i obsluga pozostawia duzo do zyczenia. Sprzedaja Panstwo rzeczy ktoryn nawet nie maja na stanie i na nie czekaja. Dodzwonic sie do was nie jest mozliwe. Na maile odpisali mi Panstwo dopiero jak auto dotarlo laskawie do mnie. Niekupie u was nigdy nic wiecej. "
27 gru 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Szczoteczka nie dotarła, bo ponoć brakło. Przez tydzień próbowałam monitować brak mojego zakupu, ale na maile nikt nie odpisywał, telefonów nikt nie odbierał. I dziwna rzecz: po moim zakupie cena nagle wzrosła ze 199 do 299 :) a przecież towaru już nie było! Sprawa rozwiązana dzięki konfrontacji przez Allegro. Ale strach pozostał, bo grosze to nie kosztuje. Nie polecam."
25 gru 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

25 gru 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

21 gru 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Niestety nie mogę polecić Sprzedawcy. Wielokrotnie musiałem dopraszać się o wysyłkę, po paru dniach okazało się, że nie mają obecnie stacji w kolorze czarnym, zgodziłem się na białą w celu przyspieszenia realizacji (ostatecznie otrzymałem czarną) - bałagan jednym słowem. Od zakupu do wysyłki minęło ponad 96h. Oprócz otrzymania zakupionego towaru nie widzę żadnych pozytywnych aspektów tej transakcji."
20 gru 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Opakowanie przyszło otwarte. Wstyd dać takie na prezent. "
18 gru 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

14 gru 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Kupiłem 2 radioodtwarzacze , mimo że na fakturze są 2 sztuki za które zapłaciłem to w paczce dotarł tylko jeden. Sprzedający nie odpowiada na maile i nie odbiera telefonu."
13 gru 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"szkoda że te końcówki zapasowe nie są Oral b tylko najtańsze zamiennik i"
12 gru 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

4 gru 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"paczka po trzech tygodniach nadal nie doszła nie ma kontaktu ze sprzedającym a pieniądze zostały pobrane z konta nie polecam tego sprzedawcy czas wysyłki oceniam na max ponieważ Allegro wymaga tego ode mnie ponieważ gwarantuje to sprzedawcą którzy wysyłają paczki w 24h "

Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu

Allegro