96,2%

kupujących poleciło tego sprzedawcę
w ostatnich 12 miesiącach

105

4

ZGODNOŚĆ Z OPISEM
4,7/5
OBSŁUGA KLIENTA
4,8/5
CZAS WYSYŁKI
4,8/5
KOSZT WYSYŁKI
4,6/5
NA ALLEGRO OD
od 13 lat i 11 miesięcy
OSTATNIE LOGOWANIE
dzisiaj o 07:36

Lista ocen

15 maj 2019

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Seller didnt described the item correctly in the description bar. I received different condition item, because seller didnt mentioned damages. I received rubish and after that I had long discussion, where seller said, that its my fault because I didnt asked him to provide more information about the item and I'm blind, because didn't saw damages in the photo. Despite this, I returned the item and had a huge loss, because seller didnt refund me shipping costs and I had to pay a fee for the bank."
11 paź 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Zostałem zrobiony na 700 zł. z premedytacją. Nie sądziłem, że w tych czasach się takie rzeczy zdarzają...Wysyła rzeczy absolutnie nie zgodne z opisem(śmieci)"
Odpowiedź z 11 paź 2018:
"Dlaczego tak kłamiesz. Wysłałem maske idealną co potwierdziłem fotkami i dobrze wiesz że została uszkodzona w transporcie sam wysłałeś fotki uszkodzenia od transportu. Maske chciałem przyjąć ale z protokołem uszkodzenia ale nie chciałeś nawet tego załatwić więc nie dziw się że nie mogłeś jej odesłać bo nie moge zareklamować uszkodzenia bez spisanego protokołu."
5 paź 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Tuż po zakupie otrzymałem info że lampa jest uszkodzona.Przesyłka znacznie opózniona.Bardzo duży problem ze zwrotem i odzyskaniem pieniędzy.Kilka tygodni czekałem i nadal nie otrzymałem całej kwoty.I nie wiem czy otrzymam.Nie POLECAM SPRZEDAJĄCEGO.ZASTANÓWCIE SIĘ ZANIM COKOLWIEK KUPICIE.NIE POLECAM!!!!!!!!!!!!!!!!!!"
Odpowiedź z 5 paź 2018:
"Kupujący kłamie to widać 5 rzeczy sprzedanych na allegro i 1negatyw,Lampe odesłał po Uwaga 5 tygodniach!!!.(a miał 14 dni) Powód odesłania za póżno ją dostał o trzy dni,okej przyjąłem i zwróciłem pieniądze 1075zł po tygodniu (miałem na to14dni) potrącając 50zł prowizji, bo kupujący nie potwierdził że do tranzakcji nie doszło.Nie dostał kosztów zwrotów 20zł odsyłając towar.W warunkach reklamacji napisałem że koszty wysyłek przesyłek (zwrot) ponosi kupujący ,a ja i tak oddałem mu jedne koszty."
24 lip 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"ogólnie miała być idealna lecz nie była prócz opisanego wgniecenia było sporo innych rzeczy prawa strona jak i góra maski odkształcenia/wgniecenia oraz wcześniej malowana przez co spowodowało to dodatkowe koszty naprawy na przyszłość proszę dokładnie sprawdzać co się sprzedaje bo żebym wiedział to bym tego nie kupił a tak to połowę machy szpachla"

Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu

Allegro