99,2%

kupujących poleciło tego sprzedawcę
w ostatnich 12 miesiącach

2158

16

ZGODNOŚĆ Z OPISEM
4,9/5
OBSŁUGA KLIENTA
4,9/5
CZAS WYSYŁKI
4,9/5
KOSZT WYSYŁKI
4,9/5
NA ALLEGRO OD
od 5 lat i 1 miesiąca
OSTATNIE LOGOWANIE
dzisiaj o 16:18

Lista ocen

26 mar 2019

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Towar nie został wysłany proszę uważa na sprzedającego"
Odpowiedź z 26 mar 2019:
"Witam Z calym szacunkiem, ale jak mielismy wyslac towar jesli Pani za niego nie zaplacila. Prosze anulowac komentarz. Pozdrawiam"
13 lis 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"W rowerze trzeba zamontować: przednie koło, kierownicę i siodełko. Brak narzędzi do montażu. Brak instrukcji montażu. Ogólnie dobry."
Odpowiedź z 13 lis 2018:
"Witam Nie ma mozliwosci przeslania roweru w calosci, rowery sa fabrycznie pakowane. Instrukcja obslugi jest w karcie gwarancyjnej a klucze nigdy nie sa dodawane. Wiec nie rozumiem skad ten negatyw z calym szacunkiem. W informacji o gwarancji jest informacja, ze w ciagu 7 dni nalezy wykonac przeglad zerowy czyli przygotowanie roweru do jazdy. Pozdrawiam"
26 paź 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"niekompletna ilość towaru na stanie, czas wysyłki nie był natychmiastowy jak w opisie, zero kontaktu po otrzymanym e-mailu z prośbą o kontakt. "
9 wrz 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

16 sie 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

11 sie 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Rowery nie do końca bez wad. W moim przypadku rama porysowana i tuszowana markerem. Klocki hamulcowe uszkodzone jakby przejechał je ktoś szlifierką.Reklamacja odmowna (nie uznano) bez jakiegokolwiek uzasadnienia. Do dziś czekam na odpowiedź. Podejrzewam że wszystkie te rowery posiadają jakieś małe wady stąd ta cena."
Odpowiedź z 11 sie 2018:
"To co bylo przez Pana reklamowane nie zostalo uznane przez producenta."
22 lip 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"W zamówieniu brakowało dzwonka, o czym sprzedający wcześniej poinformował mailem, że mają brak na magazynie. Poproszono o podanie danych do zwrotu pieniędzy. W paczce brakowało także łatek 6szt. O czym poinformowałem w mailu zwrotnym z danymi do przelewu. Lecz pieniądze zostały zwrócone tylko za dzwonek. Ja nie zbiedniałem, Państwo się nie wzbogacili ale mają Państwo negatywną opinię."
20 cze 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Lampa przyszła z połamanymi elementami wewnątrz obudowy. Nie nadaje się do użytku."
19 cze 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Po zakupie i dokonaniu płatności wieczorem, rano dowiaduje się, że przedmiot jest niedostępny..."
15 cze 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Sprzedają towar którego nie posiadają. Jedyny plus odpowiadają na emaile. "
14 cze 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"To jest kpina, dwa dni korespondowałem aby dowiedzieć się czy nie kupuje kota w worku, a jak otworzyłem paczkę to już była parodia. Zamiast koszyka na rower z systemem montażowym był kawałek plastikowego wachlarza. Szkoda że przed złożeniem zamówienia nie sprawdziłem negatywnych opinii o sprzedającym."
31 maj 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"ogólnie nie polecam , rower miał być nowy a wygląda na używany lub powystawowy , porysowany w kilku miejscach , nie domalowany na zaciskach , Brak dowodu zakupu , gwarancja wybita na rok 2017 , a mamy 2018 . OGÓLNIE NIE POLECAM TEGO ALLEGROWICZA ..."
30 maj 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"niestety sprzedający handluje towarem którego nie posiada. brak informacji od sprzedającego."
21 maj 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Do kosztów wysyłki (paczkomat, 8,60 zł) muszę doliczyć czas i beznzynę stracone na dojazd do Punktu Obsługi Paczek (14 km, Paczkomat jest "dwie ulice ode mnie") - bo paczka była nadana jako "gabaryt A" (= np. książka, telefon) i tak samo opłacona przez nadającego (wg InPost-u to wysyłający określa gabaryt ), więc InPost odmówił doręczenia jej do Paczkomatu. Moja sugestia do Sprzedającego, że powinien mi jakoś to zrekompensować spotkała się z odpowiedzią w stylu "spadaj na drzewo"."
25 kwi 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Transakcja dla cierpliwych.Rower zostal wysłany dopiero po tygodniu od daty zakupy,sprzedajacy tlumaczyl to "urwaniem głowy" wszystko byloby ok gdyby nawet mailowo poinformowal o opoznieniach.Rower dotarl w oryginalnym opakowaniu Rometa ale bez zadnego dowodu zakupu,wiec po kolejnym mailu do Sprzedawcy otrzymalem dopiero FV na maila.Reasumujac towar jak najbardziej ok chociaz Sprzedawca moglby popracowac nad obsluga zatroskanego klienta (chociazby odbierac telefony)"

Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu

Allegro