98,8%

kupujących poleciło tego sprzedawcę
w ostatnich 12 miesiącach

509

6

ZGODNOŚĆ Z OPISEM
4,9/5
OBSŁUGA KLIENTA
4,9/5
CZAS WYSYŁKI
4,9/5
KOSZT WYSYŁKI
5,0/5
NA ALLEGRO OD
od 4 lat i 6 miesięcy
OSTATNIE LOGOWANIE
dzisiaj o 11:34

Lista ocen

21 sie 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Nie kupujcie u tego allegrowicza! naciągacz i totalny brak podejścia do ludzi, Aby sprzedać, nie ważne czy bubel i popsute czy używane. Najgorsza w moim życiu transakcja, kupiłem klimatyzator który sprzedawca zachwalał w swoim opisie jako ratujący przed upałem, towar okazał się totalnie nieskuteczny, przy próbie zwrotu odmówił mimo , że nie upłynął jeszcze termin zwrotu, próbowałem rozmawiać ale nie ma w ogóle rozmowy, zwykly cwaniak ktory zawsze znajdzie argument zeby spuscic klienta na drzewo"
Odpowiedź z 21 sie 2018:
"Cwaniak to ten Pan, który kupił KLIMATOR, a nie klimatyzator (zasadnicza różnica) na czas upałów. Używał urządzenie przez 13 dni, upały się skończyły i postanowił zwrócić, bo słabo chłodzi!!! Chyba dokładnie widać o co tu chodzi! Zakup był na firmę, a te nie podlegają ustawie o prawach konsumenta i nie ma obowiązku przyjęcia zwrotu, a ja z tego prawa skorzystałem. Pan nie zadzwonił, nie sprawdził jaka jest zasada działania urządzenia dlatego zwrotu nie przyjąłem. BRAK SŁÓW na tego Pana..."
10 sie 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Klimator nie spełnia oczekiwań, jest drogi a działa jak najgorszy wiatrak!!! Cenę sprzedawca ma chyba z KOSMOSU!!!! Chciałam zwrócic przedmiot w ramach odstąpienia od umowy i spotkałam się z odmowa i brakiem zrozumienia!!! Zwykłe naciąganie naiwnych klientów. Nawet na prośbę telefoniczną dotyczącą zwrotu usłyszałam kategoryczna odmowę!!!! Zdecydowanie NIE POLECAM"
Odpowiedź z 10 sie 2018:
"BRAWO dla tej Pani! Po co Pani kupowała skoro tak DROGO?! Czy ja kogoś zmuszam!? Jest sezon i wszystkie urządzenia podrożały. WSZYSCY klienci poza Panią są zadowoleni. Ja go nie produkowałem więc nie ja powinien być adresatem tej uwagi! Co do zwrotu Pani kupowała klimator w celach służbowych (firmowych), a firmy nie mają prawa do zwrotu w ciągu 14 dni. Gdyby się Pani zainteresowała warunkami aukcji, zadzwoniła zapytała wcześniej. No ale po co skoro można później oczernić uczciwego sprzedawcę."
8 kwi 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

Odpowiedź z 24 kwi 2018:
"Niestety kupujący po otrzymaniu przesyłki nie raczył poinformować mnie, że pojawił się jakiś problem. Zawsze staram się się wyjaśniać wszystko na korzyść kupującego jednak muszę wiedzieć, że coś jest nie tak. Skąd tak niska ocena obsługi... nie wiem, skoro nawet nie miałem możliwości naprawienia błędu i wyjaśnienia wątpliwości. Kupujący zamiast mnie poinformować o problemie, po ok 3 tygodniach od zakupu postanowił wystawić ten komentarz. Szkoda bo obie strony mogły być zadowolone."
17 gru 2017

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"SPRZEDAJE UŻYWANY TOWAR JAKO NOWY"
Odpowiedź z 17 gru 2017:
"Pan po miesiącu od zakupu zorientował się, że sprzęt był używany!? (Czego nie wiedziałem, nie otwieram opakowań, widocznie do dostawcy ktoś musiał zrobić jakiś zwrot, a ja nieświadomie go kupiłem) Do tej pory nie miałem takich sytuacji, zawsze wiedziałem kiedy coś jest z wystawy, zwrotów i zawsze informuję o tym na aukcji) Kupujący dostał zwrot połowy ceny tak jak sam zaproponował. Według mnie sprawa została wyjaśniona i wydawało mi się, że kupujący również był usatysfakcjonowany. Niestety nie.."
11 gru 2017

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Pierwszy negatyw.Dwa razy przyszła potłuczona umywalka ,dwa razy odsyłałam.Trzeciej sprzedawca mi posiadał więc zwrócił połowę ceny a mi zostawił podwieszana szafkę do której inna umywalka nie pasuje.Wiec szafka stoi w garażu a ja straciłam 200 zł.Negatyw uważam za słuszny bo ani razu nie ujrzałem towaru w całości."
Odpowiedź z 11 gru 2017:
"Oczywiście, że komentarz nie jest zasłużony. Każdy kto ma odrobinę chęci wyjaśnienia takich sytuacji to zrozumie. Pani uważa, że tylko sprzedawca ma obowiązki, a kupujący może tylko żądać. Pani nie potrafiła spisać rzetelnie protokołu szkody z kurierem. Skąd mam wiedzieć czy umywalka nie pękła podczas montażu? To że zwróciłem połowę kosztów to była moja dobra wola mogłem nie zwracać nic. Zwłaszcza teraz gdy Pani wystawiła ten komentarz. Do szafki można dokupić umywalkę i zapewne Pani ją dokupiła"
21 paź 2017

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Transakcję oceniam negatywnie Zamiast informacji o wysyłce, otrzymałem informację że woja wpłata została wycofana i wkrótce do mnie wróci bo w aukcji był błąd miała dotyczyć innego zestawu który jest w opisie aukcji. Ten zestaw sprzedający ma na innei stronie za wyższą kwotę. Ja nie mam zwrotu co uniemożliwia mi kupno tego towaru . Sądzę że w ten sposób się nie załatwia spraw. Czekam za efektem końcowym."
Odpowiedź z 21 paź 2017:
"Wpłata została zwrócona przez PayU w kilka min po zakupie! Pieniądze miał Pan więc od razu na koncie. Aukcja miała błędne zdjęcie i tytuł, opis dotyczył zupełnie innego zestawu. W tym dniu wystawiałem ponad 100 aukcji z LEGO i najzwyczajniej popełniłem błąd. Szkoda, że kupujący nie potrafi tego zrozumieć i wizja zaoszczędzenia 10,00 zł uniemożliwia właściwą ocenę. Gdybym wiedział, że będzie tak zawistny sprzedałbym ten zestaw i dołożył z własnej kieszeni. Przykra rzeczywistość!"