Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług. Jeżeli nie zmienisz ustawień, będą one zapisywane w pamięci Twojego urządzenia.

Użytkownik CompOffice

99,2%
kupujących poleca tego sprzedającego

474

 

4

 z ostatnich 12 miesięcy

Zgodność z opisem

5,0

Czas wysyłki

4,9

Koszt wysyłki

5,0

Obsługa kupującego

4,9

Lista ocen

Wszystkie (478)
Polecam (474)
Nie polecam (4)
8 kwi 2018
Odpowiedź z 24 kwi 2018:
"Niestety kupujący po otrzymaniu przesyłki nie raczył poinformować mnie, że pojawił się jakiś problem. Zawsze staram się się wyjaśniać wszystko na korzyść kupującego jednak muszę wiedzieć, że coś jest nie tak. Skąd tak niska ocena obsługi... nie wiem, skoro nawet nie miałem możliwości naprawienia błędu i wyjaśnienia wątpliwości. Kupujący zamiast mnie poinformować o problemie, po ok 3 tygodniach od zakupu postanowił wystawić ten komentarz. Szkoda bo obie strony mogły być zadowolone."
SZCZEGÓŁYZWIŃ
Odpowiedź z 24 kwi 2018:
"Niestety kupujący po otrzymaniu przesyłki nie raczył poinformować mnie, że pojawił się jakiś problem. Zawsze staram się się wyjaśniać wszystko na korzyść kupującego jednak muszę wiedzieć, że coś jest nie tak. Skąd tak niska ocena obsługi... nie wiem, skoro nawet nie miałem możliwości naprawienia błędu i wyjaśnienia wątpliwości. Kupujący zamiast mnie poinformować o problemie, po ok 3 tygodniach od zakupu postanowił wystawić ten komentarz. Szkoda bo obie strony mogły być zadowolone."

Zgodność z opisem

1

Czas wysyłki

5

Koszt wysyłki

5

Obsługa klienta

1
17 gru 2017
"SPRZEDAJE UŻYWANY TOWAR JAKO NOWY"
Odpowiedź z 17 gru 2017:
"Pan po miesiącu od zakupu zorientował się, że sprzęt był używany!? (Czego nie wiedziałem, nie otwieram opakowań, widocznie do dostawcy ktoś musiał zrobić jakiś zwrot, a ja nieświadomie go kupiłem) Do tej pory nie miałem takich sytuacji, zawsze wiedziałem kiedy coś jest z wystawy, zwrotów i zawsze informuję o tym na aukcji) Kupujący dostał zwrot połowy ceny tak jak sam zaproponował. Według mnie sprawa została wyjaśniona i wydawało mi się, że kupujący również był usatysfakcjonowany. Niestety nie.."
SZCZEGÓŁYZWIŃ
"SPRZEDAJE UŻYWANY TOWAR JAKO NOWY"
Odpowiedź z 17 gru 2017:
"Pan po miesiącu od zakupu zorientował się, że sprzęt był używany!? (Czego nie wiedziałem, nie otwieram opakowań, widocznie do dostawcy ktoś musiał zrobić jakiś zwrot, a ja nieświadomie go kupiłem) Do tej pory nie miałem takich sytuacji, zawsze wiedziałem kiedy coś jest z wystawy, zwrotów i zawsze informuję o tym na aukcji) Kupujący dostał zwrot połowy ceny tak jak sam zaproponował. Według mnie sprawa została wyjaśniona i wydawało mi się, że kupujący również był usatysfakcjonowany. Niestety nie.."

Zgodność z opisem

1

Czas wysyłki

5

Koszt wysyłki

3

Obsługa klienta

1
11 gru 2017
"Pierwszy negatyw.Dwa razy przyszła potłuczona umywalka ,dwa razy odsyłałam.Trzeciej sprzedawca mi posiadał więc zwrócił połowę ceny a mi zostawił podwieszana szafkę do której inna umywalka nie pasuje.Wiec szafka stoi w garażu a ja straciłam 200 zł.Negatyw uważam za słuszny bo ani razu nie ujrzałem towaru w całości."
Odpowiedź z 11 gru 2017:
"Oczywiście, że komentarz nie jest zasłużony. Każdy kto ma odrobinę chęci wyjaśnienia takich sytuacji to zrozumie. Pani uważa, że tylko sprzedawca ma obowiązki, a kupujący może tylko żądać. Pani nie potrafiła spisać rzetelnie protokołu szkody z kurierem. Skąd mam wiedzieć czy umywalka nie pękła podczas montażu? To że zwróciłem połowę kosztów to była moja dobra wola mogłem nie zwracać nic. Zwłaszcza teraz gdy Pani wystawiła ten komentarz. Do szafki można dokupić umywalkę i zapewne Pani ją dokupiła"
SZCZEGÓŁYZWIŃ
"Pierwszy negatyw.Dwa razy przyszła potłuczona umywalka ,dwa razy odsyłałam.Trzeciej sprzedawca mi posiadał więc zwrócił połowę ceny a mi zostawił podwieszana szafkę do której inna umywalka nie pasuje.Wiec szafka stoi w garażu a ja straciłam 200 zł.Negatyw uważam za słuszny bo ani razu nie ujrzałem towaru w całości."
Odpowiedź z 11 gru 2017:
"Oczywiście, że komentarz nie jest zasłużony. Każdy kto ma odrobinę chęci wyjaśnienia takich sytuacji to zrozumie. Pani uważa, że tylko sprzedawca ma obowiązki, a kupujący może tylko żądać. Pani nie potrafiła spisać rzetelnie protokołu szkody z kurierem. Skąd mam wiedzieć czy umywalka nie pękła podczas montażu? To że zwróciłem połowę kosztów to była moja dobra wola mogłem nie zwracać nic. Zwłaszcza teraz gdy Pani wystawiła ten komentarz. Do szafki można dokupić umywalkę i zapewne Pani ją dokupiła"

Zgodność z opisem

1

Czas wysyłki

5

Koszt wysyłki

5

Obsługa klienta

2
21 paź 2017
"Transakcję oceniam negatywnie Zamiast informacji o wysyłce, otrzymałem informację że woja wpłata została wycofana i wkrótce do mnie wróci bo w aukcji był błąd miała dotyczyć innego zestawu który jest w opisie aukcji. Ten zestaw sprzedający ma na innei stronie za wyższą kwotę. Ja nie mam zwrotu co uniemożliwia mi kupno tego towaru . Sądzę że w ten sposób się nie załatwia spraw. Czekam za efektem końcowym."
Odpowiedź z 21 paź 2017:
"Wpłata została zwrócona przez PayU w kilka min po zakupie! Pieniądze miał Pan więc od razu na koncie. Aukcja miała błędne zdjęcie i tytuł, opis dotyczył zupełnie innego zestawu. W tym dniu wystawiałem ponad 100 aukcji z LEGO i najzwyczajniej popełniłem błąd. Szkoda, że kupujący nie potrafi tego zrozumieć i wizja zaoszczędzenia 10,00 zł uniemożliwia właściwą ocenę. Gdybym wiedział, że będzie tak zawistny sprzedałbym ten zestaw i dołożył z własnej kieszeni. Przykra rzeczywistość!"
SZCZEGÓŁYZWIŃ
"Transakcję oceniam negatywnie Zamiast informacji o wysyłce, otrzymałem informację że woja wpłata została wycofana i wkrótce do mnie wróci bo w aukcji był błąd miała dotyczyć innego zestawu który jest w opisie aukcji. Ten zestaw sprzedający ma na innei stronie za wyższą kwotę. Ja nie mam zwrotu co uniemożliwia mi kupno tego towaru . Sądzę że w ten sposób się nie załatwia spraw. Czekam za efektem końcowym."
Odpowiedź z 21 paź 2017:
"Wpłata została zwrócona przez PayU w kilka min po zakupie! Pieniądze miał Pan więc od razu na koncie. Aukcja miała błędne zdjęcie i tytuł, opis dotyczył zupełnie innego zestawu. W tym dniu wystawiałem ponad 100 aukcji z LEGO i najzwyczajniej popełniłem błąd. Szkoda, że kupujący nie potrafi tego zrozumieć i wizja zaoszczędzenia 10,00 zł uniemożliwia właściwą ocenę. Gdybym wiedział, że będzie tak zawistny sprzedałbym ten zestaw i dołożył z własnej kieszeni. Przykra rzeczywistość!"

Zgodność z opisem

1

Czas wysyłki

1

Koszt wysyłki

5

Obsługa klienta

2