Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług. Jeżeli nie zmienisz ustawień, będą one zapisywane w pamięci Twojego urządzenia.

Użytkownik opensport-sklep

99,9%
kupujących poleca tego sprzedającego

14072

 

18

 z ostatnich 12 miesięcy

Zgodność z opisem

5,0

Czas wysyłki

5,0

Koszt wysyłki

4,9

Obsługa kupującego

5,0

Lista ocen

Wszystkie (14090)
Polecam (14072)
Nie polecam (18)
17 maj 2018
"Nie polecam sklepu opensport . Zakupiłem w tym sklepie licznik rowerowy marki kross , przesyłka dotarła ale było widać że oryginalne opakowanie było otwarte a sam licznik był przytarty jednak nie przeszkadzało mi to . licznik chodził dwa dni. Wysłałem licznik w ramach reklamacji i dostałem odp. Zwrot pieniędzy albo inny licznik więć wybrałem zwrot pieniedzy . Nr. konta wysłałem dośc dawno temu i do tej pory nic na nie nie wpłynęło a nikt nie odbiera tel. Proszę unikać tego sklepu !!"
SZCZEGÓŁYZWIŃ
"Nie polecam sklepu opensport . Zakupiłem w tym sklepie licznik rowerowy marki kross , przesyłka dotarła ale było widać że oryginalne opakowanie było otwarte a sam licznik był przytarty jednak nie przeszkadzało mi to . licznik chodził dwa dni. Wysłałem licznik w ramach reklamacji i dostałem odp. Zwrot pieniędzy albo inny licznik więć wybrałem zwrot pieniedzy . Nr. konta wysłałem dośc dawno temu i do tej pory nic na nie nie wpłynęło a nikt nie odbiera tel. Proszę unikać tego sklepu !!"

Zgodność z opisem

1

Czas wysyłki

4

Koszt wysyłki

1

Obsługa klienta

1
14 maj 2018
"Sprzedają towar, którego potem nie ma na magazynie"
SZCZEGÓŁYZWIŃ
"Sprzedają towar, którego potem nie ma na magazynie"

Zgodność z opisem

1

Czas wysyłki

1

Koszt wysyłki

5

Obsługa klienta

2
28 kwi 2018
"Asics Fuzor miały być szaro-pomarańczowe (najtańsze na allegro 180pln) dostałem czarno-czerwone(najtańsze widziałem za 120pln) dlatego ocena jest taka, a nie inna."
SZCZEGÓŁYZWIŃ
"Asics Fuzor miały być szaro-pomarańczowe (najtańsze na allegro 180pln) dostałem czarno-czerwone(najtańsze widziałem za 120pln) dlatego ocena jest taka, a nie inna."

Zgodność z opisem

1

Czas wysyłki

4

Koszt wysyłki

4

Obsługa klienta

4
18 kwi 2018
"Nie polecam paczka idzie do mnie już 1,5 msc i dalej jej nie widać wielka nagana dla sprzedającego !!!!!!!!!!"
Odpowiedź z 19 kwi 2018:
"Przesyłka została wysłana w dniu złożenia przez Pana zamówienia tj 22.03. 7.04, poinformował nas Pan, że nie otrzymał przesyłki, pomimo, że paczka ma status "doręczono" (z dniem 27.03.). Została złożona reklamacja w firmie Inpost, która trwa 30 dni. O wszystkich krokach jest Pan informowany na bieżąco. Jak tylko otrzymamy odpowiedź dotyczącą reklamacji również niezwłocznie Pana poinformujemy. Przykro nam, że przesyłka nie dotarła, jednak nie możemy odpowiadać za błędy firmy przewozowej."
SZCZEGÓŁYZWIŃ
"Nie polecam paczka idzie do mnie już 1,5 msc i dalej jej nie widać wielka nagana dla sprzedającego !!!!!!!!!!"
Odpowiedź z 19 kwi 2018:
"Przesyłka została wysłana w dniu złożenia przez Pana zamówienia tj 22.03. 7.04, poinformował nas Pan, że nie otrzymał przesyłki, pomimo, że paczka ma status "doręczono" (z dniem 27.03.). Została złożona reklamacja w firmie Inpost, która trwa 30 dni. O wszystkich krokach jest Pan informowany na bieżąco. Jak tylko otrzymamy odpowiedź dotyczącą reklamacji również niezwłocznie Pana poinformujemy. Przykro nam, że przesyłka nie dotarła, jednak nie możemy odpowiadać za błędy firmy przewozowej."

Zgodność z opisem

1

Czas wysyłki

1

Koszt wysyłki

1

Obsługa klienta

1

Zgodność z opisem

1

Czas wysyłki

4

Koszt wysyłki

4

Obsługa klienta

2

Zgodność z opisem

5

Czas wysyłki

5

Koszt wysyłki

5

Obsługa klienta

1
17 mar 2018
"CHCIAŁEM KOSZULKI O RÓŻNYCH KOLORACH OPISAŁEM TO W TEKŚCIE A DOSTAŁEM DWIE W JEDNYM KOLORZE.TELEFONICZNIE KONSULTOWAŁEM TO Z PRACOWNIKIEM WASZYM I MIAŁO TO BYĆ BEZ PROBLEMOWE!"
SZCZEGÓŁYZWIŃ
"CHCIAŁEM KOSZULKI O RÓŻNYCH KOLORACH OPISAŁEM TO W TEKŚCIE A DOSTAŁEM DWIE W JEDNYM KOLORZE.TELEFONICZNIE KONSULTOWAŁEM TO Z PRACOWNIKIEM WASZYM I MIAŁO TO BYĆ BEZ PROBLEMOWE!"

Zgodność z opisem

5

Czas wysyłki

5

Koszt wysyłki

5

Obsługa klienta

2
1 mar 2018
"Brak realizacji zamówienia. Okazało się że kurtka „ostatnia i uszkodzona” - przepraszam ale nie wierzę w takie rzeczy biorąc pod uwagę że kupując było jeszcze dostępnych kilka sztuk... pewnie brak na stanie, a jak już to się najpierw sprawdza a później wystawia. Na plus kontakt, propozycja innych kolorów i szybki zwrot pieniędzy."
Odpowiedź z 3 mar 2018:
"Zapewne byłby Pan zadowolony, gdybyśmy wysłali uszkodzony towar, który musiałby Pan zwrócić na własny koszt, a zwrot wypłacili zgodnie z ustawą po 14 dniach."
SZCZEGÓŁYZWIŃ
"Brak realizacji zamówienia. Okazało się że kurtka „ostatnia i uszkodzona” - przepraszam ale nie wierzę w takie rzeczy biorąc pod uwagę że kupując było jeszcze dostępnych kilka sztuk... pewnie brak na stanie, a jak już to się najpierw sprawdza a później wystawia. Na plus kontakt, propozycja innych kolorów i szybki zwrot pieniędzy."
Odpowiedź z 3 mar 2018:
"Zapewne byłby Pan zadowolony, gdybyśmy wysłali uszkodzony towar, który musiałby Pan zwrócić na własny koszt, a zwrot wypłacili zgodnie z ustawą po 14 dniach."

Zgodność z opisem

1

Czas wysyłki

1

Koszt wysyłki

5

Obsługa klienta

4
20 lut 2018
"Z powodu braku butów nie doszło do zakupu. Plus, zadzwoniono podano powód (rozklejona podeszwa i brak innych) i zwrócono pieniądze w ciągu 48h."
Odpowiedź z 3 mar 2018:
"Zapewne byłby Pan zadowolony, gdybyśmy wysłali uszkodzony towar, który musiałby Pan zwrócić na własny koszt, a zwrot wypłacili zgodnie z ustawą po 14 dniach"
SZCZEGÓŁYZWIŃ
"Z powodu braku butów nie doszło do zakupu. Plus, zadzwoniono podano powód (rozklejona podeszwa i brak innych) i zwrócono pieniądze w ciągu 48h."
Odpowiedź z 3 mar 2018:
"Zapewne byłby Pan zadowolony, gdybyśmy wysłali uszkodzony towar, który musiałby Pan zwrócić na własny koszt, a zwrot wypłacili zgodnie z ustawą po 14 dniach"

Zgodność z opisem

1

Czas wysyłki

1

Koszt wysyłki

1

Obsługa klienta

1
19 sty 2018
Odpowiedź z 10 lut 2018:
"Zgodność z opisem - nie wiemy jakie błędy były w opisie, nie zgłaszał Pan żadnych uwag, ale skoro niczego Pan nie zwrócił, to chyba nie było aż tak źle. Czas wysyłki - dokonał Pan zakupu w czwartek 28.12.2017 o godz. 23.46, paczka została wysłana w piątek, odebrał ją Pan we wtorek 02.01.2018 (1 stycznia było święto), po odliczeniu dni wolnych od pracy, czyli otrzymał Pan paczkę w ciągu jednego dnia. Jaki Pana zdaniem powinien być czas doręczenia, aby otrzymać oceną 5 gwiazdek a nie 2 gwiazdki?"
SZCZEGÓŁYZWIŃ
Odpowiedź z 10 lut 2018:
"Zgodność z opisem - nie wiemy jakie błędy były w opisie, nie zgłaszał Pan żadnych uwag, ale skoro niczego Pan nie zwrócił, to chyba nie było aż tak źle. Czas wysyłki - dokonał Pan zakupu w czwartek 28.12.2017 o godz. 23.46, paczka została wysłana w piątek, odebrał ją Pan we wtorek 02.01.2018 (1 stycznia było święto), po odliczeniu dni wolnych od pracy, czyli otrzymał Pan paczkę w ciągu jednego dnia. Jaki Pana zdaniem powinien być czas doręczenia, aby otrzymać oceną 5 gwiazdek a nie 2 gwiazdki?"

Zgodność z opisem

1

Czas wysyłki

2

Koszt wysyłki

5

Obsługa klienta

5
8 gru 2017
"Czekam na ich towar już 3 tygodnie i nadal nic nie doszło!"
Odpowiedź z 3 mar 2018:
"Za wszelkie wynikłe niedogodności w imieniu firmy InPost przepraszamy. Niestety nie mamy wpływu na realizację przesyłek przez firmę InPost. Przesyłka do Pana dotarła."
SZCZEGÓŁYZWIŃ
"Czekam na ich towar już 3 tygodnie i nadal nic nie doszło!"
Odpowiedź z 3 mar 2018:
"Za wszelkie wynikłe niedogodności w imieniu firmy InPost przepraszamy. Niestety nie mamy wpływu na realizację przesyłek przez firmę InPost. Przesyłka do Pana dotarła."

Zgodność z opisem

1

Czas wysyłki

1

Koszt wysyłki

1

Obsługa klienta

1
27 lis 2017
"Sprzedający nie zrealizował zamówienia."
SZCZEGÓŁYZWIŃ
"Sprzedający nie zrealizował zamówienia."

Zgodność z opisem

1

Czas wysyłki

1

Koszt wysyłki

1

Obsługa klienta

4
27 paź 2017
"Nie polecam , wystawia przedmioty których nie posiada !!!!!!"
SZCZEGÓŁYZWIŃ
"Nie polecam , wystawia przedmioty których nie posiada !!!!!!"

Zgodność z opisem

1

Czas wysyłki

1

Koszt wysyłki

1

Obsługa klienta

1
29 wrz 2017
"otrzymane spodnie są innego koloru oraz bez loga 4F."
Odpowiedź z 2 paź 2017:
"Prosimy o kontakt w powyższej sprawie. Jeżeli spodnie nie posiadają logo producenta, jest to wada fabryczna - wymienimy je na nową parę. Natomiast kolor, który Pan widzi zależy od ustawień Pana monitora, i może się nieznacznie różnić od rzeczywistego odcienia spodni. Przysługuje Panu również darmowy zwrot przez paczkomat, jeżeli spodnie nie spełniają Pana oczekiwań, proszę odesłać do nas przesyłkę, a my zwrócimy należność."
SZCZEGÓŁYZWIŃ
"otrzymane spodnie są innego koloru oraz bez loga 4F."
Odpowiedź z 2 paź 2017:
"Prosimy o kontakt w powyższej sprawie. Jeżeli spodnie nie posiadają logo producenta, jest to wada fabryczna - wymienimy je na nową parę. Natomiast kolor, który Pan widzi zależy od ustawień Pana monitora, i może się nieznacznie różnić od rzeczywistego odcienia spodni. Przysługuje Panu również darmowy zwrot przez paczkomat, jeżeli spodnie nie spełniają Pana oczekiwań, proszę odesłać do nas przesyłkę, a my zwrócimy należność."

Zgodność z opisem

2

Czas wysyłki

5

Koszt wysyłki

4

Obsługa klienta

5
28 sie 2017
"na zdjęciu orginał w przesyłce tania tandeta bez znaku KROSS JESTEM ZMUSZONY WYSTAWIĆ TOTAL NEGATYWA ......"
SZCZEGÓŁYZWIŃ
"na zdjęciu orginał w przesyłce tania tandeta bez znaku KROSS JESTEM ZMUSZONY WYSTAWIĆ TOTAL NEGATYWA ......"

Zgodność z opisem

1

Czas wysyłki

3

Koszt wysyłki

3

Obsługa klienta

1

Zgodność z opisem

5

Czas wysyłki

2

Koszt wysyłki

2

Obsługa klienta

2
5 lip 2017
"Sprzedający nie przyznaje sie do błędu, wymiary koszulek nie zgadzaja sie z tabelą podaną na aukcji o dobre 10-12 cm tłumacząc że koszulkę ktora w pasie ma 108 cm moze nosic ktos kto ma 90 w pasie. Śmiechu warte! Nie polecam! Szkoda wyrzuconych pieniędzy na worek!"
SZCZEGÓŁYZWIŃ
"Sprzedający nie przyznaje sie do błędu, wymiary koszulek nie zgadzaja sie z tabelą podaną na aukcji o dobre 10-12 cm tłumacząc że koszulkę ktora w pasie ma 108 cm moze nosic ktos kto ma 90 w pasie. Śmiechu warte! Nie polecam! Szkoda wyrzuconych pieniędzy na worek!"

Zgodność z opisem

1

Czas wysyłki

4

Koszt wysyłki

1

Obsługa klienta

1
14 cze 2017
"numeracja niezgodna"
Odpowiedź z 19 cze 2017:
"Każdy producent ma inną rozmiarówkę. Na aukcji podana jest tabela z informacją, jaką długość wkładki ma dany rozmiar. Obuwie zostało przez nas zmierzone-podane wartości są prawidłowe. Jeżeli nie udało się Panu dobrać rozmiaru, przy kolejnych zakupach, prosimy o kontakt - wymienimy obuwie na inne."
SZCZEGÓŁYZWIŃ
"numeracja niezgodna"
Odpowiedź z 19 cze 2017:
"Każdy producent ma inną rozmiarówkę. Na aukcji podana jest tabela z informacją, jaką długość wkładki ma dany rozmiar. Obuwie zostało przez nas zmierzone-podane wartości są prawidłowe. Jeżeli nie udało się Panu dobrać rozmiaru, przy kolejnych zakupach, prosimy o kontakt - wymienimy obuwie na inne."

Zgodność z opisem

1

Czas wysyłki

5

Koszt wysyłki

5

Obsługa klienta

5