99,8%

kupujących poleciło tego sprzedawcę
w ostatnich 12 miesiącach

18426

33

ZGODNOŚĆ Z OPISEM
5,0/5
OBSŁUGA KLIENTA
5,0/5
CZAS WYSYŁKI
5,0/5
KOSZT WYSYŁKI
4,9/5
NA ALLEGRO OD
od 4 lat i 7 miesięcy
OSTATNIE LOGOWANIE
dzisiaj o 21:40

Lista ocen

16 paź 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Nie polecam nikomu! Zaczep lampki tak słabej jakości, że po 2 przejażdżce zgubiłem lampkę i został tylko zaczep. Reklamacja nie zostanie rozpatrzona, bo nie ma kompletu lampka + uchwyt. Nie wiem jak mam zareklamować towar, który został zagubiony w wyniku wadliwego połączenia z drugim elementem zestawu?!?! Jestem 48,99 zł stratny, więc absolutnie NIE POLECAM !!!"
Odpowiedź z 18 paź 2018:
"Po konsultacji z producentem, reklamacje niekompletnych produktów tego typu ciężko uznać za zasadne, mimo to zaproponowaliśmy Panu przysłanie samego zaczepu na reklamację, jednocześnie informując, że koszty przesyłki w przypadku nieuznanej reklamacji ponosi kupujący. Nie zdecydował się Pan na ten krok."
3 paź 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Otrzymałem spodenki w kolorze niebieskim a zamawiałem kobalt"
Odpowiedź z 4 paź 2018:
"Zweryfikowaliśmy ponownie zamówienie, otrzymał Pan właściwy, zamówiony kolor. Jeżeli odcień nie spełnia Pana oczekiwań istnieje możliwość zwrotu lub wymiany produktu."
2 paź 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Niestety spodenki po wypraniu zrobiły się " brzydkie" porobiły się kulki ..."
17 wrz 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Do tej pory nie dostalem produktu."
Odpowiedź z 18 wrz 2018:
"Przesyłka została nadana 4.09, z datą 7.09 została odebrana z punktu odbioru. Uprzejmie prosimy o upewnienie się, czy nikt z osób trzecich nie miał dostępu do kodu odbioru przesyłki. Status wskazuje na przesyłkę doręczoną. Jeżeli nadal nie jest Pan w posiadaniu zakupionego produktu, możemy złożyć reklamację u przewoźnika. Prosimy o kontakt w tej sprawie drogą mailową."
8 wrz 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Numeracja totalnie od czapy - męskie 42 jak 40, damskie 37 jak czort wie co - z tyłu pięta wystaje, z przodu kilka centymetrów luzu. "
5 wrz 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Wszystko ok, z wyjatkiem tego ze poszewka od rekawa była źle uszyta, o czym nie bylo informacji."
3 wrz 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

Odpowiedź z 5 wrz 2018:
"Paczka została nadana w ciągu 24 h od złożenia zamówienia. Przesyłka do Pani nie dotarła, co było wynikiem błędu firmy przewozowej. Z naszej strony została złożona reklamacja w firmie RUCH, poinformowaliśmy Panią o uznaniu reklamacji, należność została Pani zwrócona. Dołożyliśmy wszelkich starań aby przesyłka do Pani dotarła, niestety nie możemy odpowiadać za błędy firmy przewozowej."
31 sie 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

6 sie 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

21 lip 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Niestety towar słabej jakości. W trzecim dniu użytkowania oba klapki rozwarstwiły się na całych długościach, odpadły podeszwy."
Odpowiedź z 23 lip 2018:
"Każdy produkt jest objęty gwarancją. Przed wystawieniem negatywnego komentarza wystarczy się z nami skontaktować - wymienimy klapki lub zwrócimy należność."
16 lip 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

Odpowiedź z 17 lip 2018:
"Zakupił Pan produkt w czwartek wieczorem, przesyłka została nadana w piątek rano. Produkt nie został przez Pana odebrany i wrócił do nas. Po natychmiastowym kontakcie z Panem, zgodnie z dyspozycją nadaliśmy ponownie przesyłkę, na paczkomat. Niestety nie możemy odpowiadać za błędy firm przewozowych. Dołożyliśmy wszelkich starań, aby mógł Pan otrzymać zamówiony towar. Jeżeli produkt nie spełniał Pana oczekiwań, przysługiwał Panu darmowy zwrot, z którego Pan nie skorzystał."
16 lip 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"towar wylicytowany którego nie ma na stanie.nie polecam"
Odpowiedź z 16 lip 2018:
"Towar został zamówiony 30 maja. Regulamin Allegro dopuszcza 7 dni oczekiwania na wpłatę, po 9 dniach od zamówienia potwierdził Pan maila z Allegro dotyczącego niesfinalizowanej transakcji, na skutek braku wpłaty. Towar został wystawiony do bieżącej sprzedaży. W momencie kiedy wpłynęła od Pana należność - 16 czerwca, jedna z koszulek została już wyprzedana. W zamian za nią wybrał Pan sobie droższą, którą przesłaliśmy w cenie tańszej, pierwotnie wybranej."
26 cze 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Obuwia nie otrzymałem,dostałem zwrot pieniędzy."
24 cze 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

21 cze 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"11 dni oczekiwania to stanowczo zbyt długo"
17 cze 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Nie polecam zakupu za pośrednictwem GLS Kalisz - kurier GLS pracuje do godziny 15.00 ( jak pracownik biurowy a nie kurier ) i telefonicznie zmienia godzinę dostawy towaru pomimo wcześniejszej dyspozycji dostawy do klienta po godz. 16.00. Proponuję zmienić firmę kurierską na taką, gdzie pracownikom chce się pracować przynajmniej do godz.18.00 ( na dwie zmiany )."
16 cze 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"licznik kross to bubel !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! jeszcze z garażu nie wyjechałem a już się rozleciał bateria wyleciała i nie wiem z jakiego powodu się rozkleił nie polecam"
13 cze 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Firma kurierska z która współpracujecie obniża wam oceny dlatego nie polecam"
12 cze 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

27 maj 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Jakiś buta i wygoda rewelacja lekkie Ale rozmiar zanizony musialam odeslac"

Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu

 

Allegro