99,4%

kupujących poleciło tego sprzedawcę
w ostatnich 12 miesiącach

1762

10

ZGODNOŚĆ Z OPISEM
4,9/5
OBSŁUGA KLIENTA
5,0/5
CZAS WYSYŁKI
4,9/5
KOSZT WYSYŁKI
4,9/5
NA ALLEGRO OD
od 13 lat i 10 miesięcy
OSTATNIE LOGOWANIE
wczoraj o 14:46

Lista ocen

4 lis 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Sprzedawca wystawia ofertę na przedmiot, którego nie ma. Poza tym chciałem dokupić dodatkowe części, dzwoniłem, wysyłałem maile, kolejne telefony, aż wreszcie za którymś razem Pan stwierdził, że mu się nie chce szukać maila i mam napisać kolejną wiadość bądź tracić czas na kolejne telefony. Dodzownić się można, ale obsługa bardzo słaba. Podsumowując, ta firma sprzedaje czego nie ma, ale sprzedać to co ma to nie bardzo chce. Szkoda czasu. Lepiej poszukać u konkurencji."
Odpowiedź z 26 lis 2018:
"ale bzdury..."
17 paź 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Czujnik zakupiony fatalnej jakości, momentalnie puścił olej, Kostka pasowała tylko częściowo i nie dało się jej zablokować fabrycznym zabezpieczeniem. Proszę orientować się w jakości sprzedawanych produktów."
Odpowiedź z 18 paź 2018:
"Na sprzedanych ponad 500 takich czujników nie było sygnału o problemach które Pan opisuje, zatem zakładam, że "orientację" w jakości sprzedawanych produktów mamy. Dziwi mnie fakt, że jest Pan niezadowolony z jakości, towar nie działa, a mimo tego nie zgłosił Pan problemu. Jest coś takiego jak reklamacja..."
16 paź 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Okazało się że to nie są świece do Tego modelu, a do Mazdy CX9"
16 wrz 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

13 wrz 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"pozytyw"
Odpowiedź z 16 paź 2018:
"Pomyłka?"
2 sie 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"niestety pomomo milej obslugi itd. pytalem mailowo wczesniej o dostepnosc towaru-kupilem zaplacilem iiii towaru nie ma. kupilem drugi raz na innej aukcji-okazalo sie ze to drugie konto tego sprzedawcy- po prostu nie handluje sie towarem ktorego sie nie posiada pozdrawiam"
Odpowiedź z 16 paź 2018:
"Informowaliśmy o problemie z dostawą, to jedyna przyczyna braku towaru na stanie. I nie - nie wystawiamy fikcyjnych ofert z towarem na "zamówienie". Towar mamy na stanie, czasami zdarzają się historie jak ta, że uzupełnienie magazynu po sprzedaży danego towaru może się wydłużyć. Przepraszamy, że wyszło jak wyszło"
30 cze 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Towar nie zgodny z opisem. To nie był nowy zestaw tylko składak. Stara obudowa,klapki nowe, ale nie takie jak powinny być.Każda klapka powinna działać niezależnie od drugiej. Po za tym uszkodzony w dwóch miejscach. "
Odpowiedź z 2 lip 2018:
"EWIDENTNIE kupujący popełnił błąd przy zamówieniu. Klapki nie będą pracowały niezależnie bo kupiono zestaw do modeli z manualną klimatyzacją a nie automatyczną (patrz opis oferty). Klapki były całkowicie nowe i pozbawione wad, ale jeśli towar się nie podobał to zawsze można zwrócić w ciągu 14 dni. Z prawa do zwrotu nie skorzystano, z prawa do reklamacji również. Lepiej napisać głupoty w komentarzu i mieć pretensje do sprzedającego za swój błąd. Polecamy czytanie opisów ofert na nie tylko tytułów"
26 cze 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"część którą kupiłem nie pasuję do mojego auta brak możliwości zwrotu i wymiany. Nie miła obsługa nie polecam."
Odpowiedź z 26 cze 2018:
"Klawiatura przyjmie każdą bzdurę, szkoda że te bujdy pisze firma z wieloletnim stażem na allegro. Niehonorowe zachowanie, a komentarz mściwy i co najważniejsze NIEPRAWDZIWY. Możliwość zwrotu i wymiany towaru jest, ale nie po 17 dniach od zakupu, profesjonalna firma powinna o tym wiedzieć. Części kupowaliście do odsprzedaży, do samochodu klienta, który anulował transakcje, więc nie mogliście sprawdzić czy towar pasuje czy nie (kolejne kłamstwo). CZARNA LISTA ZA NIEGODNE HANDLOWCA ZACHOWANIE"
4 cze 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Dwa zaciski grzeją na nowych tłoczkach , chiński produkt bez opakowania. Prawie 300zl w plecy nie mówiąc o pracy mechanika i jego komentarzach !"
Odpowiedź z 26 cze 2018:
"No tak, lepiej wylać żale w komentarzu niż zgłosić nam problem... Jest jeszcze coś takiego jak reklamacja!"
4 cze 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

Odpowiedź z 4 cze 2018:
"Na zwrot czy wymianę towaru jest ustawowe 14 dni, dodatkowo jest gwarancja. W ciągu dokładnie 59 dni od zakupu nie było ani jednej informacji ze strony klienta o jakimkolwiek problemie, a dzisiaj wystawia negatyw, bo towar który kupił rzekomo nie pasował (skontaktowaliśmy się z klientem po otrzymaniu komentarza). Kupujący zgodził się na usunięcie komentarza ale zażądał rekompensaty za stracone pieniądze i czas... Oby tak dalej, może ktoś kiedyś da się złapać na taką zagrywkę. SPRAWA TYPU ABSURD"

Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu

Allegro