99,9%

kupujących poleciło tego sprzedawcę
w ostatnich 12 miesiącach

18901

24

ZGODNOŚĆ Z OPISEM
5,0/5
OBSŁUGA KLIENTA
5,0/5
CZAS WYSYŁKI
4,9/5
KOSZT WYSYŁKI
4,9/5
NA ALLEGRO OD
od 5 lat i 3 miesięcy
OSTATNIE LOGOWANIE
dzisiaj o 01:57

Lista ocen

2 kwi 2019

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Ogłoszenie było aktualne, po zakupie okazało się, że zamówione książki idą dopiero do druku."
8 mar 2019

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Podejrzewam duże nieprawidłowości ponieważ zgłaszają moje komentarze i próbują zamykać usta prawdzie. Nie dostałem od nich przeprosin za nieprawidłowości w moich zamówieniach a w zamian szkalują swoich kupujących w komentarzach. Każą uważać na nich jako kara za zwrócenie fatalnego zakupu. Czuje się zastraszony. Żądali ode mnie jakiś przelewów. LUDZIE UWAŻAJCIE COŚ OKROPNEGO !!!"
Odpowiedź z 11 mar 2019:
"Wszystkie zamówienia Klienta zostały wysłane zgodnie z przedstawionymi terminami i opisem na naszych aukcjach. Kupujący skorzystał z prawa zwrotu części książek, za które niezwłocznie zwróciliśmy wpłacone środki. Niestety Kupujący oczekuje zwrotu innej kwoty niż wpłacił. Nigdy nie żądaliśmy od Kupującego żadnych dodatkowych przelewów. Poprzedni komentarz został usunięty przez Allegro ponieważ nie dotyczył danej transakcji."
7 mar 2019

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Jestem nie zadowolony z transakcji ponieważ Sprzedający wysyła fakturę korygującą na kwotę wyższą niż faktycznie płaciłem a następnie po jej akceptacji zwraca kwotę niższą niż na fakturze. W dyskusji prosi o potwierdzenia zapłaty o których wie że nie istnieją. Jest to dla mnie bardzo podejrzane. PROSZĘ UWAŻAĆ NA TEGO SPRZEDAJĄCEGO PONIEWAŻ JA SIĘ WYSTRASZYŁEM !!!"
Odpowiedź z 7 mar 2019:
"Przykro nam, że otrzymaliśmy taką ocenę od Kupującego. Kupujący zwrócił do nas całe zamówienie i chce otrzymać kwotę zwrotu większą niż faktycznie zapłacił, gdyż zakup był dokonany w promocji Smart. Poprosiliśmy o przesłanie potwierdzenia wpłaty za wysyłkę aby wyjaśnić niejasności jednak nie otrzymaliśmy takiego dokumentu, co Klient sam potwierdza w powyższym komentarzu, że taki dokument nie istnieje. Proszę uważać na tego Kupującego."
5 mar 2019

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Do dnia dzisiejszego nie otrzymałem książek i zero informacji w sprawie zakupu "
Odpowiedź z 12 mar 2019:
"Przykro nam, że otrzymaliśmy taką ocenę od Kupującego. Niestety z przyczyn od nas niezależnych Wydawnictwo opóźniło dostawę podręczników do nas o czym od razu informowaliśmy Klientów. Po otrzymaniu dostawy z książkami niezwłocznie zrealizowaliśmy złożone zamówienie. Ze swojej strony najmocniej przepraszamy za zaistniałą sytuację."
4 mar 2019

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

Odpowiedź z 12 mar 2019:
"Przykro nam, że nie otrzymaliśmy wcześniej informacji o tym, że kupione książki nie spełniły oczekiwań., gdyż moglibyśmy od razu zainterweniować. Dokładamy wszelkich starań aby książki docierały do naszych Klientów na czas oraz w nienaruszonym stanie."
13 lut 2019

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

Odpowiedź z 13 lut 2019:
"Na naszych aukcjach staramy się wyraźnie zaznaczać, że książka jest w przedsprzedaży lub ma wydłużony termin wysyłki. Zgodnie z informacją w aukcji zakupione książki były z terminem wysyłki 21 dni roboczych. Ten termin nie został jeszcze przekroczony. Przykro nam, że nie otrzymaliśmy od klienta wcześniej informacji o tym, że jest problemem długi czas oczekiwania na książki i nie skontaktował się z nami wcześniej aby znaleźć inne dogodne rozwiązanie takiej sytuacji."
13 lut 2019

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Aukcja bez wyraźnego i rzucającego się w oczy powiadomienia, że produkt obecnie niedostępny (czeka na dodruk) . Czekam na książki już ponad miesiąc !"
Odpowiedź z 17 lut 2019:
"Na naszych aukcjach staramy się wyraźnie zaznaczać w kilku miejscach, że książka jest w przedsprzedaży lub ma wydłużony termin wysyłki. Zgodnie z informacją w aukcji zakupione książki były z terminem wysyłki 21 dni roboczych. Przykro nam, że nie otrzymaliśmy od Klienta wcześniej informacji o tym, że oferowany czas wysyłki książek jest zbyt długi, moglibyśmy wtedy wspólnie znaleźć dogodne rozwiązanie takiej sytuacji."
17 sty 2019

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

Odpowiedź z 17 lut 2019:
"Zgodnie z opisem na aukcji jedna z książek była w przedsprzedaży, o czym informowaliśmy w trzech miejscach. Wysyłka całego zamówienia następuje po skompletowaniu wszystkich książek z zamówienia, o czym informowaliśmy Klienta podczas naszej korespondencji mailowej. Przykro nam, że mimo to, otrzymaliśmy tak niską ocenę, zwłaszcza, że udało nam się zrealizować zamówienie jeszcze przed oficjalną datą premiery książki. Powyższy negatyw jest całkowicie niezasłużony."
14 sty 2019

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Wystawiony na Allegro towar okazał się niedostępny, zlecenia nie zrealizowano. "
Odpowiedź z 30 sty 2019:
"Zakupiony tytuł cieszył się ogromnym zainteresowaniem i jego nakład u naszych dostawców wyczerpał się. Natychmiastowo poinformowaliśmy Klienta, proponując rozwiązanie zaistniałej sytuacji, niestety bezskutecznie."
3 sty 2019

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Dostałam planer z rozerwaną okładką, opakowanie nie było uszkodzone, więc towar w takim stanie został do mnie wysłany bezpośrednio ze sklepu. Nie opłacało się go zwracać, dlatego zostaje, ale nie będę z niego korzystać. "
Odpowiedź z 30 sty 2019:
"Przykro nam, że nie otrzymaliśmy wcześniej informacji o tym, że otrzymany egzemplarz okazał się uszkodzony. Dokładamy wszelkich starań aby książki docierały do naszych Klientów w nienaruszonym stanie. Zgodnie z naszymi standardami w rozmowie telefonicznej zaproponowaliśmy natychmiastową wymianę produktu na nowy niestety bezskutecznie."
3 sty 2019

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

Odpowiedź z 4 sty 2019:
"Faktycznie mieliśmy małe opóźnienie w realizacji tego zamówienia o czym niezwłocznie poinformowaliśmy Klienta. Szkoda, że mimo to otrzymaliśmy tak niską ocenę, gdyż dokładamy wszelkich starań aby jak najszybciej realizować zamówienia naszych Klientów."
19 gru 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"niezgodny z opisem czas wysylki, miało byc do max do 6 dni, było do 8 dni, czyli niezgodnosc z oferta. Jak na super sprzedawce to liczyłam na bardziej bezproblemową wysyłke, a wyszło, ze był to najbardziej problemowy zakup ze wszystkich, jakie dokonane były przed świetami. Nie polecam sprzedawcy, bo czy Paczka dotrze trzyma w napieciu i w nerwach przed świetami. Ogólnie wrażenia z zakupu słabe."
Odpowiedź z 20 gru 2018:
"Zamówienie zostało złożone 12.12 i wysłane od nas 13.12 więc wysłaliśmy paczkę w ciągu 24h. Jako forma dostawy została wybrana Paczka w Ruchu, która zgodnie z informacją na naszej aukcji miała termin doręczenia 4-6dni roboczych. Paczka z kiosku została odebrana w dniu 19.12. Czas wysyłki jak i doręczenia jest zgodny z opisem na naszej aukcji. Jeśli są jakieś wątpliwości odnośnie realizacji zamówienia zachęcamy najpierw do kontaktu z nami - z przyjemnością odpowiemy na nurtujące pytania :)"
14 gru 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Odradzam zdecydowanie!!!!!!!!!!!!!! Książki przyszły uszkodzone i wilgotne. Brak szacunku dla książki i klienta. Odradzam bardzo książki miały być na prezent ale wstyd dać!!!!!!"
Odpowiedź z 19 gru 2018:
"Przykro nam, że nie otrzymaliśmy wcześniej informacji o tym, że otrzymane egzemplarze okazały się uszkodzone. Dokładamy wszelkich starań aby książki docierały do naszych Klientów w nienaruszonym stanie. Zgodnie z naszymi standardami w rozmowie telefonicznej zaproponowaliśmy natychmiastową wymianę produktów na nowe niestety bezskutecznie."
13 gru 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Paczka została późno wysłana. Kalendarz na lodówkę na zdjęciu wygląda na większy."
Odpowiedź z 14 gru 2018:
"Dokładamy wszelkich starań aby składane u nas zamówienia były realizowane na bieżąco. Niestety z przyczyn od nas niezależnych mieliśmy opóźnienie w realizacji tego zamówienia o czym niezwłocznie poinformowaliśmy Klienta."
9 gru 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Jeżeli zależy komuś na czasie to zdecydowanie NIE POLECAM! Książki zamówione z myślą o prezencie dla koleżanki na klasowe Mikołajki, data zakupu 28.1 dotarły 8.12, a poza tym książki są ok"
Odpowiedź z 14 gru 2018:
"Niestety jako forma dostawy została wybrana wysyłka do Paczki w Ruchu, gdzie deklarowany termin dostawy od momentu wysyłki książek z naszego magazynu to 5-7dni roboczych. Zamówienie zostało zrealizowane w terminie więc przykro nam, że otrzymaliśmy tak niską ocenę."
3 gru 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

Odpowiedź z 14 gru 2018:
"Zamówienie zostało wysłane zgodnie z deklarowanym terminem. Niestety nie otrzymaliśmy wcześniej zgłoszenia, że jest problem z odebraniem przesyłki w terminie. Ze swojej strony najmocniej przepraszamy za długi czas oczekiwania na doręczenie przesyłki przez dostawcę."
25 lis 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Nie otrzymałem towaru."
Odpowiedź z 5 gru 2018:
"W formularzu dostawy został wybrany "Odbiór osobisty" i książka cały czas czeka na odbiór w naszej księgarni w Białymstoku. Niestety Klient nie odbiera telefonu ani nie odpowiada na wiadomości email w celu wyjaśnienia zaistniałej sytuacji."
5 paź 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

Odpowiedź z 10 paź 2018:
"Przykro nam, że otrzymaliśmy tak niską ocenę. Zamówienie zostało zgodnie z ustaleniami wysłane poza granice kraju. Niestety czas dostawy jest w takim wypadku o wiele dłuższy niż w przypadku paczek krajowych."
5 paź 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"NIE POLECAM SPRZEDAJĄ COŚ CZEGO NIE MAJĄ!! Zamówienie złożone 1.09. A wiadomość że nie mają książek otrzymałam 4.09 jak dla mnie firma nie profesjonalna. Jedyny plus za szybki zwrot pieniędzy i nic więcej. Nie polecam tu zamawiać! "
Odpowiedź z 8 paź 2018:
"Zamówienie zostało złożone w sobotę 1.10 późnym wieczorem. We wtorek 04.10 okazało się, że zamówiony tytuł nie przyjechał, gdyż jego nakład się wyczerpał - o czym nie zostaliśmy wcześniej poinformowani i za co najmocniej przepraszamy. Mimo naszych starań nie udało się nam otrzymać tego tytułu od innych dostawców. Podczas rozmowy telefonicznej zaproponowaliśmy wymianę na inne produkty-niestety Klient nie zgodził się na takie rozwiązanie i zamówienie zostało anulowane."
25 wrz 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Książka, pomimo zapewnień producenta o stanie nowym produktu, posiadała tłuste plamy w środku, niektóre strony miały zgięcia, a rogi okładki były naruszone. Nie polecam (w szczególności na prezent)! "
Odpowiedź z 26 wrz 2018:
"Przykro nam, że nie otrzymaliśmy wcześniej informacji o tym, że otrzymany egzemplarz okazał się uszkodzony. Dokładamy wszelkich starań aby książki docierały do naszych Klientów w nienaruszonym stanie. Zgodnie z naszymi standardami w rozmowie telefonicznej zaproponowaliśmy natychmiastową wymianę produktu na nowy niestety bezskutecznie."

Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu

Allegro