99,3%

kupujących poleciło tego sprzedawcę
w ostatnich 12 miesiącach

14348

96

ZGODNOŚĆ Z OPISEM
4,9/5
OBSŁUGA KLIENTA
4,9/5
KOSZT WYSYŁKI
4,9/5
Nie wyświetlamy już oceny za czas wysyłki.
Przewidywany czas dostawy zobaczysz na stronie oferty.
NA ALLEGRO OD
od 14 lat i 4 miesięcy
OSTATNIE LOGOWANIE
dzisiaj o 06:27

Lista ocen

14 paź 2019

Zgodność z opisem

Koszt wysyłki

Obsługa kupującego

"nie polecam kurtka ma zanizony rozmiar xl a jakkby to byla m po drugie kurtka przyszla tak wygniecina i pogieta ze musialem ja odeslac UWAGA sprzedajacy zwraca pieniadze za zakupiony towar ale juz za przesylke za ktora zaplacilismy nie oddaje pieniedzy NIE POLECAM"
Odpowiedź z 14 paź 2019:
"Kurtka była wysłana w foliopaku poczty polskiej złożona na pół.Taką informację otrzymał Pan przed zakupem.Dodaliśmy że może istnieć prawdopodobieństwo jakiegoś zagięcia materiału a ze względu na gabaryt paczki nie wyślemy zapakowanej na płasko.Przed zakupem nalezy sprawdzic tabele wymiarów zawartą w aukcji.Kupowanie po samym oznaczeniu bo taki rozmiar posiada sie w domu wiąże sie z ryzykiem niedopasowania.Wybrał Pan paczkę pobraniową więc zwrócono za najtańszy sposób dostawy dostępny w aukcji ."
8 paź 2019

Zgodność z opisem

Koszt wysyłki

Obsługa kupującego

Odpowiedź z 9 paź 2019:
"Zakup pochodzi z 07.07.2019 , komentarz wystawiony 08.10.2019 po 3 m-cach od zakupu , nie mieliśmy od tego klienta żadnej informacji mailowej /telefonicznej / sms-owej z której wynikałoby że jest niezadowolony z zakupu, poprosimy o kontakt mailowy jeżeli istnieje jakiś problem.Na pewno uda się rozwiązać sytuację pozytywnie ,pozdrawiamy "
1 paź 2019

Zgodność z opisem

Koszt wysyłki

Obsługa kupującego

"NIE POLECAM PONIEWAŻ SPRZEDAWCA ZAPISAŁ MNIE NA CZARNEJ LIŚCIE A TYLKO DLATEGO ZE ODDAŁAM KOSZULE ,KTÓRE NIE SPEŁNIAŁY MOICH OCZEKIWAŃ I NIESTETY MUSIELI ODDAĆ KASĘ... NIE WIDZĘ INNEGO POWODU BO NIKT SIĘ ZE MNĄ NIE KONTAKTOWAŁ ZE COŚ JEST NIE TAK !!!!! KOSZULE ODDANE W STANIE NIE NARUSZONYM I OCZYWIŚCIE ODSTĄPIENIE OD UMOWY JAKO RZEKOMO KOSZUL NIE KUPIŁAM.... NIE MIAŁAM ZAMIARY WYSTAWIAĆ NEGATYWA ALE SYTUACJA MNIE ZMUSIŁA CZUJE SIĘ JAKBYM POPEŁNIŁA PRZESTĘPSTWO TYM ZE ODDALAM TOWAR:) PORAŻKA"
Odpowiedź z 1 paź 2019:
"Koszule odesłane w skandalicznym stanie , zmięte i luzem wduszone do brudnej koperty .Nikomu nie polecamy takiego ,,kupującego,, nigdy więcej !! Zwrot wykonano od razu , mimo to nie potwierdzała zwrotu , musieliśmy pisać odwołania .Dużo kłopotu ,strat i dodatkowo komentarz od tej ,,zacnej ,, pani ,Uważajcie sprzedawcy na LISOWSKA20"
20 wrz 2019

Zgodność z opisem

Koszt wysyłki

Obsługa kupującego

"*wygląda na rozmiar większa *bardzo nieprzyjemny zapach"
Odpowiedź z 25 wrz 2019:
"Wymiary przedmiotów są przedstawione w opisie aukcji gdzie rzetelnie podajemy gabaryty w cm.Każda nowa rzecz posiada swój specyficzny zapach-bluza,samochód, klocki,ręcznik itp,zależnie od użytych materiałow.Jeden powie że to zapach nowej rzeczy drugi że mu nie pachnie.Są to sprawy indywidualnego odczuwania zapachów.Jeżeli zapach Panu nie odpowiadał,co rozumiemy,dlaczego Pan nie odstąpił od umowy kupna/sprzedaży i nie odesłal do zwrotu? Wolał Pan wystawić komentarz i zostać z,,niepachnącą, bluzą?"
4 wrz 2019

Zgodność z opisem

Koszt wysyłki

Obsługa kupującego

"Spodnie po kilku praniach straciły kolor, próbowałem to wyjaśnić ze sprzedającym ale podczas próby dodzwonienia włączała się poczta glosowa. Wystawiam ocenę kolejny raz gdyż za pierwszym razem sprzedający w odpowiedzi nazywał mnie kłamcą oraz podawał moje dane min zamieszkania oraz imię i nazwisko, sprawę oczywiście zgłosiłem na drogę sądową. Do tego dochodzi nieuczciwa taktyka w formie kupowania na moich aukcjach rzeczy, następnie nie płacenie za nie i wystawianie negatywów. "
Odpowiedź z 6 wrz 2019:
"Zakup został dokonany dla wystawienia komentarza negatywnego.Sytuacja opisana nie miała miejsca.Komentarz jest ordynarnym kłamstwem .Nie ma u nas żadnych problemów z reklamacją.Ta osoba nie próbowała sie z nami kontaktować w żaden sposób.My po jego komentarzu dzwoniliśmy, pisaliśmy.Raz odebrała starsza osoba która odp że nic nie wie o zakupie ani o allegro.Nie dostaliśmy żadnego zgłoszenia, maila,tel.Osobnik ten dokonał zakupu dla zepsucia opinii.Sprawa znajdzie finał w sądzie ."
25 sie 2019

Zgodność z opisem

Koszt wysyłki

Obsługa kupującego

"Koszulka oraz spodnie tragedia. Po praniu koszulka straciła kolor jest do wrzucenia, krótkie spodenki za duże! Dostałem nie ten rozmiar który zamawiałem. Długie spodnie obierają się i po jednym dniu wyglądają jakbym je nosił kilka rok albo dwa. Nie polecam prawie 80zl wyrzucone do kosza! Nigdy więcej zakupów u tego sprzedającego!"
Odpowiedź z 25 sie 2019:
"Witamy.O sprawie dowiadujemy sie z tego komentarza.Towar odebrano 24.08.2019 a dzisiaj 25.08.2019 po jednym dniu od dostarczenia paczki dostajemy komentarz.Chyba niemożliwe jest że zdążyliście Państwo wynosić koszulkę ,wyprać ją i znosić spodnie dresowe przez jeden dzień.Dość wszystko to naciągane.Ale nieważne ,postaramy się sprawę załatwić ,ale prosimy w tym celu skorzystać z formularza reklamacyjnego i odesłać do nas rzeczy na podany w formularzu adres , pozdrawiamy "
21 sie 2019

Zgodność z opisem

Koszt wysyłki

Obsługa kupującego

"Transakcja została anulowana - zresztą na sugestię sprzedającego. Natomiast sprzedający dodał mnie do czarnej listy. Zaznaczam, że był to mój pierwszy zakup u MATTSHOP. Sprawa zgłoszona do Allegro jako niezgodna z regulaminem. Z tego co widzę w komentarzach jest to częsta praktyka MATTSHOP. Do wysyłki nie doszło więc pozostałe oceny daję średnie gdyż nie można ich pominąć."
Odpowiedź z 21 sie 2019:
"Kontaktowano sie po zakupie z ,,klientem,, i wskazano błedy w jego wyborze rozmiaru przez co zaoszczędziliśmy ,, kupującemu ,, kłopotu ze zwrotem oraz związanymi z tym procedurami.Nie mógł zrozumieć że kurtka może mieć inne rozmiary niż jego odzież.Nie czyta opisu aukcji , klient bardzo problematyczny .Prewencyjnie dodano do listy żeby nie mieć kłopotu w przyszłości z takimi ,,zamówieniami,,.Sprzedawcy starają się robiąc rzetelnie opisy ale dla niektórych gamoni to za mało."
12 sie 2019

Zgodność z opisem

Koszt wysyłki

Obsługa kupującego

"Za przysługujący mi zwrot bez podania przyczyny zostałem dodany do czarnej listy sprzedającego. Szkoda, bo zakupiona kurtka okazała się za mała (chociaż według podanych wymiarów powinna pasować) i chciałem kupić ją ponownie w większym rozmiarze. "
Odpowiedź z 13 sie 2019:
"Zawsze przed zakupem nalezy sprawdzic tabele wymiarow zawarta w aukcji.Kupowanie po samym oznaczeniu bo taki rozmiar posiada sie w domu wiąże sie z ryzykiem niedopasowania.Nie ma unifikacji rozmiarowej.Producenci nie szyja takich samych wymiarow dla tych samych oznaczen rozmiarowych,stosuja swoje parametry.Na kazdej aukcji podano tabele wymiarowa w cm wiec bardzo łatwo mozna sprawdzic jaki rozmiar wybrac porownujac wymiary swojej dobrej kurtki do kurtki sprzedawanej w aukcji.Pozdrawiamy"
9 sie 2019

Zgodność z opisem

Koszt wysyłki

Obsługa kupującego

Odpowiedź z 6 wrz 2019:
"Dzwoniono do kupujacego powiedział ze to wina allegro.Nie wiedział że nie będzie mógł zwrócic w ramach smart.Z rozmowy oraz z komentarza wynika że kupujący mając żal do allegro oraz jak się wyraził niejasnych przepisów dot zwrotów wystawił komentarz ktory tak naprawdę należy się Allegro .Administrator niepełnie informował o opcjach smart-a.My jako sprzedawcy nie widzimy tych opcji,trudno więc przewidzieć kto będzie zwracał,co i w jaki sposób oraz informować o zagrożeniu braku darmowego zwrotu."
5 sie 2019

Zgodność z opisem

Koszt wysyłki

Obsługa kupującego

"pasek juz pierwszego dnia zaczął się łuszczyć od wewnątrz. Miał być ze skóry naturalnej a po pierwszym dniu jest już zużyty"
Odpowiedź z 6 sie 2019:
"Klient odstąpił od umowy kupna , nr zwrotu 8O2R/2019 .Koszty zostały zwrócone."
4 sie 2019

Zgodność z opisem

Koszt wysyłki

Obsługa kupującego

"żle podana rozmiarówka w opisie "
Odpowiedź z 8 sie 2019:
"Witamy . Każdy produkt można odesłać odstępując od umowy kupna sprzedaży korzystając z zakładki ZWROTY , lub reklamować korzystając z zakładki REKLAMACJE .Jednak Pan rzeczy nie odesłał .Znaczy to że mimo komentarza rzeczy podobają się i szczęśliwie korzysta Pan z nowego zakupu.Cieszy nas to niezmiernie, pozdrawiamy i zapraszamy ponownie."
18 lip 2019

Zgodność z opisem

Koszt wysyłki

Obsługa kupującego

"Sprzedawca dodaje do czarnej listy tylko dlatego, że został dokonany zwrot zakupionych przedmiotów. To święte prawo kupującego, ale skoro śmierdzą wam moje pieniądze to zrobię zakupy gdzie indziej. Powodzenia"
Odpowiedź z 18 lip 2019:
"Klient wulgarny , przeklinający , dlatego zdecydowano o dodaniu do czarnej listy ."
14 lip 2019

Zgodność z opisem

Koszt wysyłki

Obsługa kupującego

"koszulka niestety nie odzwierciedla tego co jest w ofercie kompletnie inny odcień do tego kołnierzyk innego odcienia niż reszta koszulki oraz tak wygnieciony że nie da się z tym nic zrobić...niestety jestem zawiedziony!"
Odpowiedź z 15 lip 2019:
"Koszulki sprzedajemy od kilku miesięcy z tymi samymi zdjęciami,nie ma w aukcji żadnych przekłamań w zakresie kolorów.Jeżeli wyświetla się Panu inny odcień może być to wynikiem ustawień Pana sprzętu,bo w jakim niby celu mielibyśmy zmieniać kolory w aukcji?Prosimy pomyśleć logicznie,skąd mamy wiedzieć czy klient chce jaśniejszy/ciemniejszy odcień?Przyzna Pan że zarzut zmiany kolorów jest absurdalny!Poza tym koszulkę może Pan odesłać odstępując od umowy kupna-sprzedaży,więc dlaczego Pan nie odesłał"
9 lip 2019

Zgodność z opisem

Koszt wysyłki

Obsługa kupującego

"pasek jest uszkodzony tz. porysowany,nie nadaje się do pożądnych ciuchów"
Odpowiedź z 9 lip 2019:
"Klient pastował pasek , chcąc uzyskać inny kolor.Pasek został uszkodzony .Zrzucanie winy na sklep jest nie fair ."
7 lip 2019

Zgodność z opisem

Koszt wysyłki

Obsługa kupującego

"Zwróciliśmy spodenki, chcieliśmy zakupić drugą sztukę to MATTSHOP dodał nas do czarnej listy.Zwrot zamiast na konto bankowe wskazane w odstąpieniu od umowy wysyła przez pay-u.Relatywnie mówiąc , dziwne taktyki"
Odpowiedź z 7 lip 2019:
"Dla bezpieczeństwa transakcji Allegro zaleca zwroty wpłat na to samo konto z którego przyszła wpłata , taka formuła jest zapisana na formularzu odstąpienia.W ten właśnie sposób zlecono Allegro payu wykonać przelew.Nota bene w Państwa przypadku było to samo konto co podane w formularzu odstąpienia .Zarzut więc nietrafiony .Klient niekulturalny , przeklinający ,dlatego zdecydowano o dodaniu do czarnej listy ."
25 cze 2019

Zgodność z opisem

Koszt wysyłki

Obsługa kupującego

"Towar niezgodny z opisem aukcji, inny wzór oraz inny odcień koszulki. Sprzedawca zgodził się na wymianę koszulki ale na mój koszt. Zgodził się też na zwrot towaru ale koszt przesyłki max 5,90 gdzie na poczcie wyliczyli mi 13zł. Oczywiście koszty przesyłki za kuriera które ja opłaciłem przy zakupie też nie zwróci. Radzę zastanowić się przy zakupach u tego sprzedawcy. Towar niezgodny z opisem a wszystkie koszty przerzuca na kupującego."
Odpowiedź z 25 cze 2019:
"Dwa kłamstwa z Pana strony-koszulka ma dokładnie kolor jaki jest w aukcji.To że Panu wyświetla się jaśniejszy czy ciemniejszy kolor to nie jest nasza winą,koszulka jest niebieska-po prostu.Nie chcąc się kłócić zaproponowano Panu wymianę-miał Pan wybrać coś innego za 40 zł+nasze odesłanie kurierem.Koszulka kosztowała 25 zł.Jakby nie liczyć zysk dla Pana 30 zł.To że poczta chciała Panu naliczyć 13 zł za odesłanie cieniutkiej koszulki...no cóż,pewno na tej samej zasadzie że dostał Pan inny odcień."
23 cze 2019

Zgodność z opisem

Koszt wysyłki

Obsługa kupującego

"Jakość produktów taka sobie "
Odpowiedź z 23 cze 2019:
"Witamy.Zakup pochodzi z 09.04.2019.Komentarz wystawiony 23.06.2019.Było bardzo dużo czasu na odstąpienie i odesłanie rzeczy które nie spełniają oczekiwań.Bez problemu dokonalibyśmy również wymiany na inne przedmioty z naszej oferty.Jeżeli jednak Państwo nie odesłaliście rzeczy możemy się domyślać że mimo komentarza podobają się co niezmiernie nas cieszy i oczywiście zapraszamy do następnych zakupów.Może następnym razem będą się ,,mocniej,, podobać :) POZDRAWIAMY"
18 cze 2019

Zgodność z opisem

Koszt wysyłki

Obsługa kupującego

13 cze 2019

Zgodność z opisem

Koszt wysyłki

Obsługa kupującego

"Słaba jakość produktów"
Odpowiedź z 13 cze 2019:
"Witamy . Każdy produkt można odesłać odstępując od umowy kupna sprzedaży korzystając z zakładki ZWROTY .Jednak Pan nie odesłał kurtki .Znaczy to że mimo komentarza kurtka podoba się i szczęśliwie korzysta Pan z nowego zakupu.Cieszy nas to niezmiernie, pozdrawiamy i zapraszamy ponownie."
13 cze 2019

Zgodność z opisem

Koszt wysyłki

Obsługa kupującego

"Fatalna procedura reklamacyjna odbiegająca od udostępnionej przez sprzedającego na stronie przedmiotu"
Odpowiedź z 13 cze 2019:
"Witamy.Procedury reklamacyjne zostały opracowane przez prawników z RZETELNEGO REGULAMINU na podstawie dyrektyw unijnych oraz zatwierdzone przez Allegro .Pana subiektywne odczucia wynikają z nieznajomości prawa i nie ma mają nic wspólnego ze stanem prawnym ."

Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu

Allegro