Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług. Jeżeli nie zmienisz ustawień, będą one zapisywane w pamięci Twojego urządzenia.

98,2%
kupujących poleca tego sprzedającego

758

 

13

 z ostatnich 12 miesięcy

Zgodność z opisem

4,9

Czas wysyłki

4,8

Koszt wysyłki

4,9

Obsługa kupującego

4,9

Lista ocen

Wszystkie (771)
Polecam (758)
Nie polecam (13)
31 lip 2018
SZCZEGÓŁYZWIŃ

Zgodność z opisem

5

Czas wysyłki

2

Koszt wysyłki

5

Obsługa klienta

5
29 kwi 2018
SZCZEGÓŁYZWIŃ

Zgodność z opisem

2

Czas wysyłki

5

Koszt wysyłki

4

Obsługa klienta

5
4 kwi 2018
SZCZEGÓŁYZWIŃ

Zgodność z opisem

4

Czas wysyłki

1

Koszt wysyłki

4

Obsługa klienta

2
22 mar 2018
SZCZEGÓŁYZWIŃ
"Nadal nie otrzymałem zamówionego towaru. Nie polecam. Będzie reklamacja."
Odpowiedź z 23 mar 2018:
"Proponuję na przyszłość zwracać uwagę na czas realizacji produktu, który jest zawarty w każdej aukcji, a nie mieć później pretensje do sprzedawcy. Z naszej strony robimy wszystko, żeby dotrzymać terminu i wysłać towar do klienta jak najszybciej."

Zgodność z opisem

1

Czas wysyłki

1

Koszt wysyłki

1

Obsługa klienta

1
26 lut 2018
SZCZEGÓŁYZWIŃ
"14 dni czekania na przesyłke jakiś wstyd"
Odpowiedź z 26 lut 2018:
"Witam, Trzeba zwracać uwagę na czas wysyłki zamieszczony w aukcji . Pozdrawiam, Marek"

Zgodność z opisem

5

Czas wysyłki

1

Koszt wysyłki

4

Obsługa klienta

4
30 gru 2017
SZCZEGÓŁYZWIŃ
"Wysyłka po tygodniu bo tak.. Klient na czekać aż łaskawie Państwo wyślą to za co zapłaciłeś.."
Odpowiedź z 31 gru 2017:
"Przy składaniu zamówienia należy zwracać uwagę na czas realizacji zamówionego produkty, 7 dni roboczych to nie jest nasze widzi mi się tylko konieczność związana z realizacją zamówienia. Z naszej strony staramy się jak najszybciej realizować zamówienia."

Zgodność z opisem

5

Czas wysyłki

1

Koszt wysyłki

2

Obsługa klienta

1
6 gru 2017
SZCZEGÓŁYZWIŃ
"nie otrzymałem towaru"
Odpowiedź z 6 gru 2017:
"Klient nie odebrał przesyłki ani nie przesłał odstąpieni od umowy."

Zgodność z opisem

1

Czas wysyłki

1

Koszt wysyłki

1

Obsługa klienta

1
3 gru 2017
SZCZEGÓŁYZWIŃ
"żel do mnie nie dotarł a wrócił do kupującego przez jego błąd i che odemnie jeszcze za to pieniędzy, nigdy mu nie zapłacę drugi raz i nic od niego nie kupie. trzymać się jak najdalej od tego wazeliniarza."

Zgodność z opisem

1

Czas wysyłki

1

Koszt wysyłki

1

Obsługa klienta

2
13 lis 2017
SZCZEGÓŁYZWIŃ
"Jakoś taka sobie względem opisu"

Zgodność z opisem

2

Czas wysyłki

2

Koszt wysyłki

4

Obsługa klienta

4
1 lis 2017
SZCZEGÓŁYZWIŃ
"Dziewczyna nosi rozmiar zwykłych pończoch 3. Opisane pończochy jako "4" ledwo weszły jej za kolano - nieprawidłowy opis rozmiaru na aukcji lub pomyłka w przesłanym rozmiarze produktu. Produkt zbyt tani, żebym się miał bawić w ewentualne odsyłanie."
Odpowiedź z 1 lis 2017:
"Opis rozmiaru jest podawany zgodnie z opisem na opakowaniu przez producenta. Jeżeli rozmiar jest niezgodny w odniesieniu do innych producentów, na to wpływu nie mamy."

Zgodność z opisem

2

Czas wysyłki

5

Koszt wysyłki

5

Obsługa klienta

5
6 paź 2017
SZCZEGÓŁYZWIŃ
"Wysyłka znacznie opóźniona"

Zgodność z opisem

4

Czas wysyłki

2

Koszt wysyłki

5

Obsługa klienta

3
27 wrz 2017
SZCZEGÓŁYZWIŃ
"PIERWSZY NEGATYW OD 15 LAT BRAWO!!! Zamiast rozmiaru normal jest XL (NA ZDJĘCIU OPAKOWANIA NIE MA XL), po odesłaniu pyta czy zapłacę po raz 3 za przesyłkę bo zwrotu nie uzna bo opakowanie otwarte. SZOK po co otwierać coś co nie zamawiałem. Pan PROSTAK CELOWO W OPISIE zamieszcza ZDJĘCIE OPAKOWANIA BEZ XL, a wysyła opakowanie z widocznym XL. OGÓLNIE WIELKA CHAŁA !!!! Udław się tą kasą !!!!!!!!!!!!!!!"

Zgodność z opisem

1

Czas wysyłki

3

Koszt wysyłki

4

Obsługa klienta

1
28 sie 2017
SZCZEGÓŁYZWIŃ
"O ile dobrze pamietam, czekalem tydzien na wysylke."

Zgodność z opisem

5

Czas wysyłki

2

Koszt wysyłki

5

Obsługa klienta

5