99,1%

kupujących poleciło tego sprzedawcę
w ostatnich 12 miesiącach

470

4

ZGODNOŚĆ Z OPISEM
4,9/5
OBSŁUGA KLIENTA
5,0/5
CZAS WYSYŁKI
4,9/5
KOSZT WYSYŁKI
4,8/5
NA ALLEGRO OD
od 4 lat i 5 miesięcy
OSTATNIE LOGOWANIE
wczoraj o 23:49

Lista ocen

7 paź 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Wystawiony towar nie byl dostepny"
Odpowiedź z 8 paź 2018:
"Niestety rzeczywiscie taka sytuacja miala miejsce w wyniku naszego bledu. Od razu po zlozeniu zamowienia przez uzytkownika przeprosilismy za blad i zwrocilismy wplacona kwote."
10 wrz 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"słabo.... wystawili towar a potem napisali że go "niestety już nie ma" chodziło o to że źle wpisali cenę sprzedaży - ale co to mnie obchodzi mój fart ich niefart tak się nie robi wystawili za 9 złotych a potem się skapnęli że powinno być 19 i że nie ma a potem wystawili jeszcze raz nawet chyba drożej za 22 trudno była okazja nie ma okazji... "
Odpowiedź z 11 wrz 2018:
"Niestety kupujący mija się z prawdą. Rzeczywiście doszło do błędu z naszej strony, ponieważ sprzedawany towar nie był już dostępny w naszym sklepie - jest to jedyny powód niezrealizowanej transakcji. Jednak zarzut zmian cen nie ma podstaw - w ostatnim czasie przeceniliśmy bardzo wiele produktów co widać na karcie naszego sklepu. Nie popełniliśmy żadnego błędu w tej kwestii. Przykro nam, że ten użytkownik fałszywie zarzuca nam tak podłe taktyki."
11 sty 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"towar zgodny z opisem ale czas wysyłki... 13.12 do 5.01. Sprzedawca pomylił zamówienia. Powinien odrazu wysłać właściwe gdy zauważył pomyłkę a nie czekać na zwrot. zwłaszcza że ustaliliśmy że błędnego zamówienia nie przyjmę. "
28 gru 2017

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Otrzymałam towar całkowicie niezgodny z opisem."
Odpowiedź z 29 gru 2017:
"Z zamówionych trzech artykułów tylko jeden okazał się błędnie wysłany do klienta. Była to pomyłka z naszej strony, za którą przeprosiliśmy oraz zwróciliśmy pełne koszty przesyłek. Sytuację udało się od razu naprawić w sposób możliwe wygodny dla kupującego. Niemniej określenie, że towar był całkowicie niezgodny z opisem jest wyolbrzymieniem ze strony klienta."

Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu

 

Allegro