98,9%

kupujących poleciło tego sprzedawcę
w ostatnich 12 miesiącach

399

4

ZGODNOŚĆ Z OPISEM
4,9/5
OBSŁUGA KLIENTA
4,9/5
CZAS WYSYŁKI
5,0/5
KOSZT WYSYŁKI
4,9/5
NA ALLEGRO OD
od 5 lat i 9 miesięcy
OSTATNIE LOGOWANIE
dzisiaj o 12:32

Lista ocen

12 kwi 2019

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa kupującego

"Zwykle naciagactwo. Towar wybrakowany. Zalosna obsluga. Nie polecam. "
Odpowiedź z 13 kwi 2019:
"KLIENTKA,KTÓRA PO zakupie książki i kart obrazkowych wpłaciła 14 zł za wysyłkę i zażyczyła sobie,by wysłać to do Anglii podczas gdy koszt wysyłki poleconego o wadze 1.5 kg do Anglii to 64 zl,koszty wysyłki na naszych aukcjach obejmują Polskę, prosiliśmy o dopłatę 50 zł,której klientka nie zrobiła,klientka nie czyta dokładnie opisu aukcji za co może mieć pretensje tylko do siebie,straszenie i obrażanie to domena tej Pani,której poziom słownictwa pozostawia wiele do życzenia.BLOKADA NA ZAKUPY ."
21 mar 2019

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa kupującego

"Dostałam pogniecioną używaną książkę bez faktury, o którą prosiłam. Na prośbę o dosłanie faktury dostałam odpowiedź, że muszę odesłać pocztą paragon, więc to niezbyt opłacalne. "
Odpowiedź z 2 kwi 2019:
"FAKTURY wystawiamy wszystkim , którzy o nie proszą i podają dane , Pani danych do faktury nie podała wiec otrzymała Pani tylko paragon tak jak każdy kupujący , co do pogniecenia ksiązki to wysłana ksiązka była nowa i bez wad i proszę NIE ZMYSLAĆ i nie krzywdzić naszej ksiegarni takim komentarzem ,została Pani dodana do CZARNEJ LISTY KUPUJĄCYCH i NIC NIGDY już Pani nie kupi w żadnej naszej księgarni."
20 lut 2019

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa kupującego

"Przykra sprawa - ale w ksiazce brakowalo kartek. Powyrywane. Wiedzialam ze kupuje ksiazke uzywana ale nie bylo mowy ze brak w niej kartek i to akurat tych ktore byly mi potrzebne. :("
Odpowiedź z 20 lut 2019:
"29.11.2018 zakupila pani ta ksiązke i dopiero 20.02.2019 zauważyła Pani ,że brakuje w niej kartek ? Po 3 miesiacach OD ZAKUPU komentarz negatywny ? DLACZEGO nie dzwoniła PANI , NIE SKładała reklamacji ??"
5 sty 2019

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa kupującego

"Płyta miała być nowa.Okazało si,że jest bez folii i używana z wyraźnymi śladami używania."
Odpowiedź z 21 mar 2019:
"Jesli rzeczywiście doszlo do takiej sytuacji mógl Pan zareklamować książkę , albo ja zwrócić w ciagu 14 dni , istnieje cos takiego jak telefon i e-mail."

Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu

Allegro