96,6%

kupujących poleciło tego sprzedawcę
w ostatnich 12 miesiącach

287

10

ZGODNOŚĆ Z OPISEM
4,9/5
OBSŁUGA KLIENTA
4,9/5
CZAS WYSYŁKI
4,9/5
KOSZT WYSYŁKI
4,9/5
NA ALLEGRO OD
od 5 lat
OSTATNIE LOGOWANIE
dzisiaj o 20:36

Lista ocen

29 sie 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Dostałem pilota z rozladowanymi bateriami gdy je wymieniłem straciłem gwarancję "
Odpowiedź z 29 sie 2018:
"W karcie gwarancyjnej ma Pan jasno określone warunki gwarancji tj.: "Gwarancją nie są objęte: baterie i inne materiały eksploatacyjne". WYMIANA BATERII W PILOCIE NIE WPŁYWA NA GWARANCJĘ - NIE TRACJI PAN GWARANCJI. Nie wiem skąd Pan bierze takie informacje o utracie gwarancji ?!"
8 sie 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Towar już wywalony. TOWARU nie polecam."
Odpowiedź z 9 sie 2018:
"Niestety nie otrzymaliśmy żadnych informacji od kupującego dlaczego nie poleca towaru - brak maili z prośbą o pomoc, towar również nie został wysłany na odstąpienie/zwrot. Może Pan po prostu miał zły dzień lub szpiegowskim zegarem nie udało mu się kogoś na czymś przyłapać. Na szczęście jest Pan jednym takim klientem na ponad setkę sprzedanych urządzeń."
31 lip 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Sprzedający nie respektuje podstawowego prawa kupującego do zwrotu towaru. Po zwrocie towaru nie ma żadnej reakcji, można stracić spore pieniądze. Dopiero po interwencji, pada propozycja zamiany towaru lub dostarczenia całkiem innego produktu."
Odpowiedź z 1 sie 2018:
"Drogi Panie żyjemy w Państwie Prawa a Prawo jest takie a nie inne. Standardowe wywody typowego PRZEDSIĘBIORCY który domaga się zwrotu towaru. Kupując towar na FV jest Pan przedsiębiorcą nie konsumentem, a domaga się Pan możliwości zwrotu które przysługuje jedynie KONSUMENTOM - albo się odlicza i księguje FV, albo się jest konsumentem. W przypadku zakupu jako przedsiębiorca jest możliwość wymiany na inny produkt z naszej oferty - co zostało Panu zaproponowane."
22 lip 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Sprzęt przyszedł z uszkodzonym akumulatorem. Zgłosiłem, odesłałem, sprzedający zamiast wymiany zdecydował się na naprawę która miała trwać 14dni, po moich ponagleniach zostało to trochę przyśpieszone. Dyktafon wrócił do mnie po wymianie akumulatora ze zniszczoną obudową, powyrywanymi maskownicami śrub i nadal nie w pełni sprawny ponieważ resetuje po każdym podłączeniu do ładowania. Porażka totalna, nie mam zamiaru płacić kolejnych pieniędzy na odsyłanie do serwisu. Ludzie niepoważni.Nie polecam!"
Odpowiedź z 23 lip 2018:
"Odesłał Pan towar na reklamację-są one rozpatrywane zgodnie z ustawą do 14 dni. Towar został sprawdzony przed odesłaniem i przetestowany w dziale serwisu - był sprawny w 100%. Pisze Pan o zniszczonej obudowie przypuszczamy że uszkodzenie powstało w trakcie rozpakowywania towaru (upadek) lub jego użytkowania. Folia zabezpieczająca górną część dyktafonu nie była przyklejona mocno, ponieważ znajdowały się tam śrubki umożliwiające dostanie się do urządzenia."
2 lip 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Brak obsługi Google Map z linku lokalizatora"
Odpowiedź z 2 lip 2018:
"Lokalizator obsługuje Google Map. Tak jak wcześniej już Pana informował serwisant w korespondencji e-mail proszę spróbować na innym telefonie lub poprawnie skonfigurować aplikację - wina leży nie po stronie lokalizatora a PANA telefonu bo nie otwiera on poprawnie linków i nie ładuje lokalizacji - nie uruchomił Pan usługi internet lub ma Pan niepoprawne ustawienia aplikacji. Towar całkowicie sprawny i zgodny z opisem."
7 maj 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Sprzęt się zawiesza włącza wyłącza nie działa jak powinien nie polecam"
Odpowiedź z 8 maj 2018:
"Urządzenie zostało zakupione 3 miesiące temu - do tej pory nie otrzymaliśmy żadnych zgłoszeń od Pana aby coś nie działało, nie składał Pan również reklamacji - brak jakiegokolwiek kontaktu z Pana strony. Komentarz nie jest miejscem do składania reklamacji - jeśli towar wg Pana nie działał należało złożyć reklamację - skoro Pan tego nie zrobił to znaczy że towar działał prawidłowo - BO PO CO ODSYŁAĆ SPRAWNY SPRZĘT."
6 maj 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Kamerę wysłano bez programu do obsługi i karty gwarancyjnej. Po kontakcie mailowym dostałam program do szukania kamery w sieci . Przez IE okazało się że obraz ma zakłócenia i kam. co chwilę się zawiesza. Wysłałam ją z powrotem lecz zakup był na FVat i firma nie uznaje zwrotu, więc zareklamowałam produkt. ,,Janusz'' biznesu idzie w zaparte twierdz że wszystko jest ok, za odesłanie kamery życzy sobie 15 zł i proponuje wymianę na inny badziew z chińskiego odpustu. Odradzam! Brak kont. tel."
Odpowiedź z 7 maj 2018:
"Klientka zgłasza usterki towaru które nie występują,oczekuje bezpodstawnie wymiany towaru który jest całkowicie sprawy. Naprawia się towar który jest wadliwy nie naprawia się towaru sprawnego. Rzekome problemy z sprzętem pojawiły się dopiero po tym jak okazało się że nie może Pani go zwrócić. TYPOWY PRZEDSIĘBIORCA,CHCE ODLICZYĆ VAT i PIT I MIEĆ PRAWA KONSUMENTA-W TYM PRAWO ODSTĄPIENIA- albo się odlicza i księguje FV, albo się jest konsumentem. Produkt cały czas oczekuje na odbiór przez Panią.""
26 mar 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"W zasadzie kupiłem piloty znając ich parametry, jednak mimo zgodności z opisem piloty nie współpracują z moją bramą. Chciałem je zwrócić, a tu niespodzianka. Brak możliwości zwrotu bo piloty były kupione na firmę (jakby robiło to jakąś różnicę). Choć takie postępowanie jest zgodne z prawem i opisem, ale świadczy też o sprzedającym. Byle sprzedać, a jak już kupiłeś to spadaj. Dlatego ostrzegam firmy, zastanówcie się przed zakupem, czy chcecie w takiej firmie coś kupić."
Odpowiedź z 26 mar 2018:
"Drogi Panie żyjemy w Państwie Prawa a Prawa jest takie a nie inne. Odstąpić od umowy może konsument a nie przedsiębiorca. Jeśli produkt stał się zbędny proszę o jego odsprzedaż we własnym zakresie. Sam Pan stwierdził piszą do nas w e-mailu: "Okazało się,że nasz pilot używa kodów zmiennych" - pretensje może mieć Pan tylko do siebie, NIE PRZECZYTAŁ Pan opisu, zakupiony pilot jest przeznaczony do kopiowania tylko pilotów STAŁOKODOWYCH. Pretensje jak zawsze do sprzedawcy mimo to że opis jest jasny."
26 sty 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Zegar- Kamera zostaje odesłana do reklamacji. Nie działa przełącznik, pilot."
Odpowiedź z 29 mar 2018:
"Dziękujemy za zgłoszenie reklamacji - na przyszłość proszę jednak pamiętać iż łatwiej i szybciej zgłaszać takie problemy mailem. Komentarze na allegro nie służą do informowania o reklamacji. Na przyszłość proszę napisać maila i czekać, a jeżeli sprzedawca Pana "oleje" wtedy proszę mu wystawić w pełni zasadnego NEGATYWA, nie tak jak nam w sumie za nic :(. Pozdrawiam"
22 lis 2017

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Jeżeli chcesz kupić na fakturę to licz się z tym, że sprzedawca nie przyjmie Twojego zwrotu. Jeszcze z taką ZŁĄ WOLĄ sprzedającego się nie spotkałam. Fatalne traktowanie klienta. Chyba że celowo tak działacie. Listwa nie działa tak jak jest to opisane."
Odpowiedź z 22 lis 2017:
"Szanowny Panie większość kupujących wie i odróżnia KONSUMENTA od PRZEDSIĘBIORCY ! Jeżeli towar nie działa zgodnie z opisem proszę go odesłać na reklamację z opisem usterki, a nie żądać zwrotu który się Panu nie należy. Poszliśmy Panu na rękę i proponowaliśmy wymianę na inny produkt z czego oczywiście Pan nie skorzystał - więc kto tutaj pokazuję złą wolę - MY gdyż proponujemy Panu wymianę choć nie musimy czy Pan żądając bezpodstawnego zwrotu który się Panu nie należy ?"

Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu

 

Allegro