Użytkownik World-electro

98,1%
kupujących poleca tego sprzedającego

491

 

10

 z ostatnich 12 miesięcy

Zgodność z opisem

4,9

Czas wysyłki

4,9

Koszt wysyłki

4,9

Obsługa kupującego

4,9

Lista ocen

Wszystkie (501)
Polecam (491)
Nie polecam (10)
26 mar 2018
"W zasadzie kupiłem piloty znając ich parametry, jednak mimo zgodności z opisem piloty nie współpracują z moją bramą. Chciałem je zwrócić, a tu niespodzianka. Brak możliwości zwrotu bo piloty były kupione na firmę (jakby robiło to jakąś różnicę). Choć takie postępowanie jest zgodne z prawem i opisem, ale świadczy też o sprzedającym. Byle sprzedać, a jak już kupiłeś to spadaj. Dlatego ostrzegam firmy, zastanówcie się przed zakupem, czy chcecie w takiej firmie coś kupić."
Odpowiedź z 26 mar 2018:
"Drogi Panie żyjemy w Państwie Prawa a Prawa jest takie a nie inne. Odstąpić od umowy może konsument a nie przedsiębiorca. Jeśli produkt stał się zbędny proszę o jego odsprzedaż we własnym zakresie. Sam Pan stwierdził piszą do nas w e-mailu: "Okazało się,że nasz pilot używa kodów zmiennych" - pretensje może mieć Pan tylko do siebie, NIE PRZECZYTAŁ Pan opisu, zakupiony pilot jest przeznaczony do kopiowania tylko pilotów STAŁOKODOWYCH. Pretensje jak zawsze do sprzedawcy mimo to że opis jest jasny."
SZCZEGÓŁYZWIŃ
"W zasadzie kupiłem piloty znając ich parametry, jednak mimo zgodności z opisem piloty nie współpracują z moją bramą. Chciałem je zwrócić, a tu niespodzianka. Brak możliwości zwrotu bo piloty były kupione na firmę (jakby robiło to jakąś różnicę). Choć takie postępowanie jest zgodne z prawem i opisem, ale świadczy też o sprzedającym. Byle sprzedać, a jak już kupiłeś to spadaj. Dlatego ostrzegam firmy, zastanówcie się przed zakupem, czy chcecie w takiej firmie coś kupić."
Odpowiedź z 26 mar 2018:
"Drogi Panie żyjemy w Państwie Prawa a Prawa jest takie a nie inne. Odstąpić od umowy może konsument a nie przedsiębiorca. Jeśli produkt stał się zbędny proszę o jego odsprzedaż we własnym zakresie. Sam Pan stwierdził piszą do nas w e-mailu: "Okazało się,że nasz pilot używa kodów zmiennych" - pretensje może mieć Pan tylko do siebie, NIE PRZECZYTAŁ Pan opisu, zakupiony pilot jest przeznaczony do kopiowania tylko pilotów STAŁOKODOWYCH. Pretensje jak zawsze do sprzedawcy mimo to że opis jest jasny."

Zgodność z opisem

5

Czas wysyłki

5

Koszt wysyłki

5

Obsługa klienta

1
26 sty 2018
"Zegar- Kamera zostaje odesłana do reklamacji. Nie działa przełącznik, pilot."
Odpowiedź z 29 mar 2018:
"Dziękujemy za zgłoszenie reklamacji - na przyszłość proszę jednak pamiętać iż łatwiej i szybciej zgłaszać takie problemy mailem. Komentarze na allegro nie służą do informowania o reklamacji. Na przyszłość proszę napisać maila i czekać, a jeżeli sprzedawca Pana "oleje" wtedy proszę mu wystawić w pełni zasadnego NEGATYWA, nie tak jak nam w sumie za nic :(. Pozdrawiam"
SZCZEGÓŁYZWIŃ
"Zegar- Kamera zostaje odesłana do reklamacji. Nie działa przełącznik, pilot."
Odpowiedź z 29 mar 2018:
"Dziękujemy za zgłoszenie reklamacji - na przyszłość proszę jednak pamiętać iż łatwiej i szybciej zgłaszać takie problemy mailem. Komentarze na allegro nie służą do informowania o reklamacji. Na przyszłość proszę napisać maila i czekać, a jeżeli sprzedawca Pana "oleje" wtedy proszę mu wystawić w pełni zasadnego NEGATYWA, nie tak jak nam w sumie za nic :(. Pozdrawiam"

Zgodność z opisem

3

Czas wysyłki

5

Koszt wysyłki

4

Obsługa klienta

5
22 lis 2017
"Jeżeli chcesz kupić na fakturę to licz się z tym, że sprzedawca nie przyjmie Twojego zwrotu. Jeszcze z taką ZŁĄ WOLĄ sprzedającego się nie spotkałam. Fatalne traktowanie klienta. Chyba że celowo tak działacie. Listwa nie działa tak jak jest to opisane."
Odpowiedź z 22 lis 2017:
"Szanowny Panie większość kupujących wie i odróżnia KONSUMENTA od PRZEDSIĘBIORCY ! Jeżeli towar nie działa zgodnie z opisem proszę go odesłać na reklamację z opisem usterki, a nie żądać zwrotu który się Panu nie należy. Poszliśmy Panu na rękę i proponowaliśmy wymianę na inny produkt z czego oczywiście Pan nie skorzystał - więc kto tutaj pokazuję złą wolę - MY gdyż proponujemy Panu wymianę choć nie musimy czy Pan żądając bezpodstawnego zwrotu który się Panu nie należy ?"
SZCZEGÓŁYZWIŃ
"Jeżeli chcesz kupić na fakturę to licz się z tym, że sprzedawca nie przyjmie Twojego zwrotu. Jeszcze z taką ZŁĄ WOLĄ sprzedającego się nie spotkałam. Fatalne traktowanie klienta. Chyba że celowo tak działacie. Listwa nie działa tak jak jest to opisane."
Odpowiedź z 22 lis 2017:
"Szanowny Panie większość kupujących wie i odróżnia KONSUMENTA od PRZEDSIĘBIORCY ! Jeżeli towar nie działa zgodnie z opisem proszę go odesłać na reklamację z opisem usterki, a nie żądać zwrotu który się Panu nie należy. Poszliśmy Panu na rękę i proponowaliśmy wymianę na inny produkt z czego oczywiście Pan nie skorzystał - więc kto tutaj pokazuję złą wolę - MY gdyż proponujemy Panu wymianę choć nie musimy czy Pan żądając bezpodstawnego zwrotu który się Panu nie należy ?"

Zgodność z opisem

3

Czas wysyłki

4

Koszt wysyłki

4

Obsługa klienta

2
25 lip 2017
"Produkt częściowo niezgodny z opisem.Anteny o innych parametrach ."
Odpowiedź z 25 lip 2017:
"Towar jest zgodny z opisem - w chwili dokonywania zakupu była na aukcji informacja iż "obecnie dodajemy do zestawu zamiennie inne anteny czarne" - otrzymał Pan inne mocniejsze o lepszych parametrach niż te 7dbi anteny - niż te z zestawu, w kolorze czarnym. Producent jest ten sam - tylko otrzymał Pan lepsze, mocniejsze i droższe niż w zestawie powinny być anteny. Jak się nie podobały mógł Pan zwrócić."
SZCZEGÓŁYZWIŃ
"Produkt częściowo niezgodny z opisem.Anteny o innych parametrach ."
Odpowiedź z 25 lip 2017:
"Towar jest zgodny z opisem - w chwili dokonywania zakupu była na aukcji informacja iż "obecnie dodajemy do zestawu zamiennie inne anteny czarne" - otrzymał Pan inne mocniejsze o lepszych parametrach niż te 7dbi anteny - niż te z zestawu, w kolorze czarnym. Producent jest ten sam - tylko otrzymał Pan lepsze, mocniejsze i droższe niż w zestawie powinny być anteny. Jak się nie podobały mógł Pan zwrócić."

Zgodność z opisem

3

Czas wysyłki

5

Koszt wysyłki

5

Obsługa klienta

3
23 lip 2017
"produkt niezgodny z opisem,nie polecam"
Odpowiedź z 24 lip 2017:
"Urządzenie Pan otrzymał Pan 2 tygodnie temu i dopiero po takim czasie dochodzi Pan do wniosków, że coś się nie zgadza. Jeśli coś było nie tak należało to zgłosić - skoro Pan tego nie zrobił to znaczy że wszystko się zgadzało i towar działał prawidłowo. Komentarz nie jest miejscem do składania reklamacji. W przypadku jeśli sprzęt jest niesprawny/nie działa należy go odesłać na reklamację - TYLKO PO CO WYSYŁAĆ SPRAWNY DOBRY SPRZĘT !"
SZCZEGÓŁYZWIŃ
"produkt niezgodny z opisem,nie polecam"
Odpowiedź z 24 lip 2017:
"Urządzenie Pan otrzymał Pan 2 tygodnie temu i dopiero po takim czasie dochodzi Pan do wniosków, że coś się nie zgadza. Jeśli coś było nie tak należało to zgłosić - skoro Pan tego nie zrobił to znaczy że wszystko się zgadzało i towar działał prawidłowo. Komentarz nie jest miejscem do składania reklamacji. W przypadku jeśli sprzęt jest niesprawny/nie działa należy go odesłać na reklamację - TYLKO PO CO WYSYŁAĆ SPRAWNY DOBRY SPRZĘT !"

Zgodność z opisem

1

Czas wysyłki

1

Koszt wysyłki

1

Obsługa klienta

1
23 lip 2017
Odpowiedź z 24 lip 2017:
"Kupujący nie zgłosił żadnych problemów z urządzeniem oraz z otrzymanym towarem, nie próbował również towaru reklamować lub zwrócić. Nie bardzo wiemy co jest przyczyną wystawienia negatywnej opinii. Na przyszłość proszę coś napisać i zdradzić Pana tok myślenia."
SZCZEGÓŁYZWIŃ
Odpowiedź z 24 lip 2017:
"Kupujący nie zgłosił żadnych problemów z urządzeniem oraz z otrzymanym towarem, nie próbował również towaru reklamować lub zwrócić. Nie bardzo wiemy co jest przyczyną wystawienia negatywnej opinii. Na przyszłość proszę coś napisać i zdradzić Pana tok myślenia."

Zgodność z opisem

1

Czas wysyłki

4

Koszt wysyłki

1

Obsługa klienta

1
21 lip 2017
"Absolutnie odradzam zakupu tej "anteny". Na standardowych antenach w które wyposażony jest router, siła sygnału jest o 30% większa niż na tej "antenie". Co więcej router stał w pomieszczeniu za ścianą a kupiona "antena"została zamocowana na dworze , 2m wyżej od routera i skierowana bezpośrednio na oddalony o około 1km maszt. W pomieszczeniu siła sygnału spada jeszcze bardziej."
Odpowiedź z 24 lip 2017:
"Odstąpił Pan od umowy bez podania przyczyny. Komentarz nie jest miejscem do składania reklamacji - jeśli towar nie działał należało złożyć reklamację - skoro Pan tego nie zrobił to znaczy że towar działał prawidłowo - nic się samo nie dzieje - proszę zapoznać się z instrukcją obsługi. Aby antena działała poprawnie należy ją odpowiednio skonfigurować - czego Pan zapewne nie zrobił."
SZCZEGÓŁYZWIŃ
"Absolutnie odradzam zakupu tej "anteny". Na standardowych antenach w które wyposażony jest router, siła sygnału jest o 30% większa niż na tej "antenie". Co więcej router stał w pomieszczeniu za ścianą a kupiona "antena"została zamocowana na dworze , 2m wyżej od routera i skierowana bezpośrednio na oddalony o około 1km maszt. W pomieszczeniu siła sygnału spada jeszcze bardziej."
Odpowiedź z 24 lip 2017:
"Odstąpił Pan od umowy bez podania przyczyny. Komentarz nie jest miejscem do składania reklamacji - jeśli towar nie działał należało złożyć reklamację - skoro Pan tego nie zrobił to znaczy że towar działał prawidłowo - nic się samo nie dzieje - proszę zapoznać się z instrukcją obsługi. Aby antena działała poprawnie należy ją odpowiednio skonfigurować - czego Pan zapewne nie zrobił."

Zgodność z opisem

1

Czas wysyłki

5

Koszt wysyłki

2

Obsługa klienta

4
23 cze 2017
Odpowiedź z 26 cze 2017:
""Ciężko stwierdzić co Panu nie odpowiada w tej kamerze szpiegowskiej. Być może nie udało się kogoś na "czymś" przyłapać? Nic Pan nie napisał. Nie zgłaszał Pan po otrzymaniu towaru aby coś nie działało , nie odsyłał na reklamację czyli kamera działa i wszystko jest ok. Jeśli się Panu jednak nie podoba może Pan odstąpić od umowy w ciągu 14dni. Na przyszłość proszę coś napisać i zdradzić Pana tok myślenia !"
SZCZEGÓŁYZWIŃ
Odpowiedź z 26 cze 2017:
""Ciężko stwierdzić co Panu nie odpowiada w tej kamerze szpiegowskiej. Być może nie udało się kogoś na "czymś" przyłapać? Nic Pan nie napisał. Nie zgłaszał Pan po otrzymaniu towaru aby coś nie działało , nie odsyłał na reklamację czyli kamera działa i wszystko jest ok. Jeśli się Panu jednak nie podoba może Pan odstąpić od umowy w ciągu 14dni. Na przyszłość proszę coś napisać i zdradzić Pana tok myślenia !"

Zgodność z opisem

2

Czas wysyłki

3

Koszt wysyłki

3

Obsługa klienta

3
7 cze 2017
"Otrzymany produkt niezgodny z opisem. Od oferowanego na aukcji różni się jakością wykonania, kształtem i kolorem. Moim zdaniem to celowe wprowadzanie klienta w błąd. Odradzam zakupy w tym sklepie."
Odpowiedź z 7 cze 2017:
"Prosiliśmy kilkukrotnie aby wskazał Pan jakich funkcji z opisu nie ma to urządzenie, póki co tej kwestii - poniekąd najważniejszej nic Pan nie napisał - NIE MOŻE WSKAZAĆ NIEZGODNOŚCI BO JEJ NIE MA. Został Pan poinformowany iż jeśli urządzenie nie działa prosimy odesłać na reklamację - TYLKO PO CO WYSYŁAĆ SPRAWNY SPRZĘT. Jeśli się nie podoba może Pan odstąpić od umowy jako konsument w ciągu 14 dni."
SZCZEGÓŁYZWIŃ
"Otrzymany produkt niezgodny z opisem. Od oferowanego na aukcji różni się jakością wykonania, kształtem i kolorem. Moim zdaniem to celowe wprowadzanie klienta w błąd. Odradzam zakupy w tym sklepie."
Odpowiedź z 7 cze 2017:
"Prosiliśmy kilkukrotnie aby wskazał Pan jakich funkcji z opisu nie ma to urządzenie, póki co tej kwestii - poniekąd najważniejszej nic Pan nie napisał - NIE MOŻE WSKAZAĆ NIEZGODNOŚCI BO JEJ NIE MA. Został Pan poinformowany iż jeśli urządzenie nie działa prosimy odesłać na reklamację - TYLKO PO CO WYSYŁAĆ SPRAWNY SPRZĘT. Jeśli się nie podoba może Pan odstąpić od umowy jako konsument w ciągu 14 dni."

Zgodność z opisem

1

Czas wysyłki

5

Koszt wysyłki

4

Obsługa klienta

1
30 maj 2017
"Tytuł akcji wprowadza w błąd. Towar nie nadaje się do TIR gdyż napięcie na przekaźnikach wifi to 12V, opis podłączeń dla samochodu osobowego, w opisie towaru tego brak, pojawił się, po moim telefonie. Nie zwrócili pieniędzy za moją przesyłkę, chociaż Pani w rozmowie przyznała, że to ich przeoczenie!!!? Mi taka kamera jest potrzebna na JUŻ. Nie polecam"
Odpowiedź z 31 maj 2017:
"Zwrócił Pan towar w ciągu 14 dni w ramach odstąpienia od umowy. Zwrot taki NASTĘPUJE BEZ PODANIA PRZYCZYNY - NIE MA WIĘC POTRZEBY TEJ PRZYCZYNY SZUKAĆ - JEŚLI PAN UWAŻAŁ, ŻE COŚ NIE ZGADZA to się składa reklamację. Zwrot przy odstąpieniu reguluje ustawa i Pan otrzymał pełen zwrot, dokładnie z tych przepisów wynikający. Sprzęt który, Pan odesłał sprawny i zgodny z opisem na aukcji."
SZCZEGÓŁYZWIŃ
"Tytuł akcji wprowadza w błąd. Towar nie nadaje się do TIR gdyż napięcie na przekaźnikach wifi to 12V, opis podłączeń dla samochodu osobowego, w opisie towaru tego brak, pojawił się, po moim telefonie. Nie zwrócili pieniędzy za moją przesyłkę, chociaż Pani w rozmowie przyznała, że to ich przeoczenie!!!? Mi taka kamera jest potrzebna na JUŻ. Nie polecam"
Odpowiedź z 31 maj 2017:
"Zwrócił Pan towar w ciągu 14 dni w ramach odstąpienia od umowy. Zwrot taki NASTĘPUJE BEZ PODANIA PRZYCZYNY - NIE MA WIĘC POTRZEBY TEJ PRZYCZYNY SZUKAĆ - JEŚLI PAN UWAŻAŁ, ŻE COŚ NIE ZGADZA to się składa reklamację. Zwrot przy odstąpieniu reguluje ustawa i Pan otrzymał pełen zwrot, dokładnie z tych przepisów wynikający. Sprzęt który, Pan odesłał sprawny i zgodny z opisem na aukcji."

Zgodność z opisem

1

Czas wysyłki

5

Koszt wysyłki

4

Obsługa klienta

4

Na czasie