Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług. Jeżeli nie zmienisz ustawień, będą one zapisywane w pamięci Twojego urządzenia.

97,6%
kupujących poleca tego sprzedającego

379

 

9

 z ostatnich 12 miesięcy

Zgodność z opisem

4,9

Czas wysyłki

4,9

Koszt wysyłki

4,9

Obsługa kupującego

4,9

Lista ocen

Wszystkie (388)
Polecam (379)
Nie polecam (9)
8 sie 2018
SZCZEGÓŁYZWIŃ
"Towar już wywalony. TOWARU nie polecam."
Odpowiedź z 9 sie 2018:
"Niestety nie otrzymaliśmy żadnych informacji od kupującego dlaczego nie poleca towaru - brak maili z prośbą o pomoc, towar również nie został wysłany na odstąpienie/zwrot. Może Pan po prostu miał zły dzień lub szpiegowskim zegarem nie udało mu się kogoś na czymś przyłapać. Na szczęście jest Pan jednym takim klientem na ponad setkę sprzedanych urządzeń."

Zgodność z opisem

3

Czas wysyłki

4

Koszt wysyłki

4

Obsługa klienta

4
31 lip 2018
SZCZEGÓŁYZWIŃ
"Sprzedający nie respektuje podstawowego prawa kupującego do zwrotu towaru. Po zwrocie towaru nie ma żadnej reakcji, można stracić spore pieniądze. Dopiero po interwencji, pada propozycja zamiany towaru lub dostarczenia całkiem innego produktu."
Odpowiedź z 1 sie 2018:
"Drogi Panie żyjemy w Państwie Prawa a Prawo jest takie a nie inne. Standardowe wywody typowego PRZEDSIĘBIORCY który domaga się zwrotu towaru. Kupując towar na FV jest Pan przedsiębiorcą nie konsumentem, a domaga się Pan możliwości zwrotu które przysługuje jedynie KONSUMENTOM - albo się odlicza i księguje FV, albo się jest konsumentem. W przypadku zakupu jako przedsiębiorca jest możliwość wymiany na inny produkt z naszej oferty - co zostało Panu zaproponowane."

Zgodność z opisem

3

Czas wysyłki

4

Koszt wysyłki

1

Obsługa klienta

1
22 lip 2018
SZCZEGÓŁYZWIŃ
"Sprzęt przyszedł z uszkodzonym akumulatorem. Zgłosiłem, odesłałem, sprzedający zamiast wymiany zdecydował się na naprawę która miała trwać 14dni, po moich ponagleniach zostało to trochę przyśpieszone. Dyktafon wrócił do mnie po wymianie akumulatora ze zniszczoną obudową, powyrywanymi maskownicami śrub i nadal nie w pełni sprawny ponieważ resetuje po każdym podłączeniu do ładowania. Porażka totalna, nie mam zamiaru płacić kolejnych pieniędzy na odsyłanie do serwisu. Ludzie niepoważni.Nie polecam!"
Odpowiedź z 23 lip 2018:
"Odesłał Pan towar na reklamację-są one rozpatrywane zgodnie z ustawą do 14 dni. Towar został sprawdzony przed odesłaniem i przetestowany w dziale serwisu - był sprawny w 100%. Pisze Pan o zniszczonej obudowie przypuszczamy że uszkodzenie powstało w trakcie rozpakowywania towaru (upadek) lub jego użytkowania. Folia zabezpieczająca górną część dyktafonu nie była przyklejona mocno, ponieważ znajdowały się tam śrubki umożliwiające dostanie się do urządzenia."

Zgodność z opisem

5

Czas wysyłki

5

Koszt wysyłki

4

Obsługa klienta

1
2 lip 2018
SZCZEGÓŁYZWIŃ
"Brak obsługi Google Map z linku lokalizatora"
Odpowiedź z 2 lip 2018:
"Lokalizator obsługuje Google Map. Tak jak wcześniej już Pana informował serwisant w korespondencji e-mail proszę spróbować na innym telefonie lub poprawnie skonfigurować aplikację - wina leży nie po stronie lokalizatora a PANA telefonu bo nie otwiera on poprawnie linków i nie ładuje lokalizacji - nie uruchomił Pan usługi internet lub ma Pan niepoprawne ustawienia aplikacji. Towar całkowicie sprawny i zgodny z opisem."

Zgodność z opisem

1

Czas wysyłki

5

Koszt wysyłki

5

Obsługa klienta

5
7 maj 2018
SZCZEGÓŁYZWIŃ
"Sprzęt się zawiesza włącza wyłącza nie działa jak powinien nie polecam"
Odpowiedź z 8 maj 2018:
"Urządzenie zostało zakupione 3 miesiące temu - do tej pory nie otrzymaliśmy żadnych zgłoszeń od Pana aby coś nie działało, nie składał Pan również reklamacji - brak jakiegokolwiek kontaktu z Pana strony. Komentarz nie jest miejscem do składania reklamacji - jeśli towar wg Pana nie działał należało złożyć reklamację - skoro Pan tego nie zrobił to znaczy że towar działał prawidłowo - BO PO CO ODSYŁAĆ SPRAWNY SPRZĘT."

Zgodność z opisem

2

Czas wysyłki

5

Koszt wysyłki

5

Obsługa klienta

5
6 maj 2018
SZCZEGÓŁYZWIŃ
"Kamerę wysłano bez programu do obsługi i karty gwarancyjnej. Po kontakcie mailowym dostałam program do szukania kamery w sieci . Przez IE okazało się że obraz ma zakłócenia i kam. co chwilę się zawiesza. Wysłałam ją z powrotem lecz zakup był na FVat i firma nie uznaje zwrotu, więc zareklamowałam produkt. ,,Janusz'' biznesu idzie w zaparte twierdz że wszystko jest ok, za odesłanie kamery życzy sobie 15 zł i proponuje wymianę na inny badziew z chińskiego odpustu. Odradzam! Brak kont. tel."
Odpowiedź z 7 maj 2018:
"Klientka zgłasza usterki towaru które nie występują,oczekuje bezpodstawnie wymiany towaru który jest całkowicie sprawy. Naprawia się towar który jest wadliwy nie naprawia się towaru sprawnego. Rzekome problemy z sprzętem pojawiły się dopiero po tym jak okazało się że nie może Pani go zwrócić. TYPOWY PRZEDSIĘBIORCA,CHCE ODLICZYĆ VAT i PIT I MIEĆ PRAWA KONSUMENTA-W TYM PRAWO ODSTĄPIENIA- albo się odlicza i księguje FV, albo się jest konsumentem. Produkt cały czas oczekuje na odbiór przez Panią.""

Zgodność z opisem

1

Czas wysyłki

4

Koszt wysyłki

2

Obsługa klienta

1
26 mar 2018
SZCZEGÓŁYZWIŃ
"W zasadzie kupiłem piloty znając ich parametry, jednak mimo zgodności z opisem piloty nie współpracują z moją bramą. Chciałem je zwrócić, a tu niespodzianka. Brak możliwości zwrotu bo piloty były kupione na firmę (jakby robiło to jakąś różnicę). Choć takie postępowanie jest zgodne z prawem i opisem, ale świadczy też o sprzedającym. Byle sprzedać, a jak już kupiłeś to spadaj. Dlatego ostrzegam firmy, zastanówcie się przed zakupem, czy chcecie w takiej firmie coś kupić."
Odpowiedź z 26 mar 2018:
"Drogi Panie żyjemy w Państwie Prawa a Prawa jest takie a nie inne. Odstąpić od umowy może konsument a nie przedsiębiorca. Jeśli produkt stał się zbędny proszę o jego odsprzedaż we własnym zakresie. Sam Pan stwierdził piszą do nas w e-mailu: "Okazało się,że nasz pilot używa kodów zmiennych" - pretensje może mieć Pan tylko do siebie, NIE PRZECZYTAŁ Pan opisu, zakupiony pilot jest przeznaczony do kopiowania tylko pilotów STAŁOKODOWYCH. Pretensje jak zawsze do sprzedawcy mimo to że opis jest jasny."

Zgodność z opisem

5

Czas wysyłki

5

Koszt wysyłki

5

Obsługa klienta

1
26 sty 2018
SZCZEGÓŁYZWIŃ
"Zegar- Kamera zostaje odesłana do reklamacji. Nie działa przełącznik, pilot."
Odpowiedź z 29 mar 2018:
"Dziękujemy za zgłoszenie reklamacji - na przyszłość proszę jednak pamiętać iż łatwiej i szybciej zgłaszać takie problemy mailem. Komentarze na allegro nie służą do informowania o reklamacji. Na przyszłość proszę napisać maila i czekać, a jeżeli sprzedawca Pana "oleje" wtedy proszę mu wystawić w pełni zasadnego NEGATYWA, nie tak jak nam w sumie za nic :(. Pozdrawiam"

Zgodność z opisem

3

Czas wysyłki

5

Koszt wysyłki

4

Obsługa klienta

5
22 lis 2017
SZCZEGÓŁYZWIŃ
"Jeżeli chcesz kupić na fakturę to licz się z tym, że sprzedawca nie przyjmie Twojego zwrotu. Jeszcze z taką ZŁĄ WOLĄ sprzedającego się nie spotkałam. Fatalne traktowanie klienta. Chyba że celowo tak działacie. Listwa nie działa tak jak jest to opisane."
Odpowiedź z 22 lis 2017:
"Szanowny Panie większość kupujących wie i odróżnia KONSUMENTA od PRZEDSIĘBIORCY ! Jeżeli towar nie działa zgodnie z opisem proszę go odesłać na reklamację z opisem usterki, a nie żądać zwrotu który się Panu nie należy. Poszliśmy Panu na rękę i proponowaliśmy wymianę na inny produkt z czego oczywiście Pan nie skorzystał - więc kto tutaj pokazuję złą wolę - MY gdyż proponujemy Panu wymianę choć nie musimy czy Pan żądając bezpodstawnego zwrotu który się Panu nie należy ?"

Zgodność z opisem

3

Czas wysyłki

4

Koszt wysyłki

4

Obsługa klienta

2