Użytkownik technos-online

99,7%
kupujących poleca tego sprzedającego

4097

 

13

 z ostatnich 12 miesięcy

Zgodność z opisem

5,0

Czas wysyłki

5,0

Koszt wysyłki

4,9

Obsługa kupującego

5,0

Lista ocen

Wszystkie (4110)
Polecam (4097)
Nie polecam (13)
11 kwi 2018
"Zakupiony towar dotarł w uszkodzonym opakowaniu- kupiłam nową latarkę a dostałam sprzęt w opakowaniu świadczącym o wielokrotnym jej używaniu. Latarka została odesłana jako zwrot. Sprzedawca nie chce uznać reklamacji zasłaniając się zakupem "na firmę". Sprzedawca poinformował mnie, że mogę przesłać dodatkowe pieniądze i odeśle mi zakupiony towar. Na stronie internetowej informuje, że zawsze można odstąpić od umowy. Sprzedawca przestał odpowiadać maile."
Odpowiedź z 14 kwi 2018:
"Szanowny Panie, wszystkie sprzedawane przez nas towary sa nowe. Byc moze opakowanie uszkodzilo sie w transporcie. Zgodnie z prawem nie ma mozliwosci odstapienia od umowy przy zakupie niekonsumenckim. Wyslany towar byl w 100% nowy oraz nie byl zniszczony oraz w 100% sprawny, nie ma podstaw do reklamacji."
SZCZEGÓŁYZWIŃ
"Zakupiony towar dotarł w uszkodzonym opakowaniu- kupiłam nową latarkę a dostałam sprzęt w opakowaniu świadczącym o wielokrotnym jej używaniu. Latarka została odesłana jako zwrot. Sprzedawca nie chce uznać reklamacji zasłaniając się zakupem "na firmę". Sprzedawca poinformował mnie, że mogę przesłać dodatkowe pieniądze i odeśle mi zakupiony towar. Na stronie internetowej informuje, że zawsze można odstąpić od umowy. Sprzedawca przestał odpowiadać maile."
Odpowiedź z 14 kwi 2018:
"Szanowny Panie, wszystkie sprzedawane przez nas towary sa nowe. Byc moze opakowanie uszkodzilo sie w transporcie. Zgodnie z prawem nie ma mozliwosci odstapienia od umowy przy zakupie niekonsumenckim. Wyslany towar byl w 100% nowy oraz nie byl zniszczony oraz w 100% sprawny, nie ma podstaw do reklamacji."

Zgodność z opisem

1

Czas wysyłki

4

Koszt wysyłki

4

Obsługa klienta

1
13 mar 2018
"Kupiłem markowy kabel Aukey a sprzedawca wysłał kabel innej, chińskiej marki. Reklamowałem to, ale sprzedawca upierał się, że to jest to samo. Zwróciłem mu ten kabel. Pieniądze odzyskałem dwa tygodnie później, dopiero po otworzeniu dyskusji na Allegro. Nie polecam."
Odpowiedź z 30 mar 2018:
"Oferowany towar byl zgodny z opisem. Mimo to kupujacy otrzymal pelny zwrot srodkow, w zgodnym z prawem terminie. Opinia nieprawdziwa. Pozdrawiamy."
SZCZEGÓŁYZWIŃ
"Kupiłem markowy kabel Aukey a sprzedawca wysłał kabel innej, chińskiej marki. Reklamowałem to, ale sprzedawca upierał się, że to jest to samo. Zwróciłem mu ten kabel. Pieniądze odzyskałem dwa tygodnie później, dopiero po otworzeniu dyskusji na Allegro. Nie polecam."
Odpowiedź z 30 mar 2018:
"Oferowany towar byl zgodny z opisem. Mimo to kupujacy otrzymal pelny zwrot srodkow, w zgodnym z prawem terminie. Opinia nieprawdziwa. Pozdrawiamy."

Zgodność z opisem

1

Czas wysyłki

5

Koszt wysyłki

5

Obsługa klienta

1
26 sty 2018
"Słuchawki BluEdio po miesiącu normalnego użytkowania pękają na skutek zbyt słabej konstrukcji, a sprzedawca odmawia naprawy gwarancyjnej."
Odpowiedź z 29 sty 2018:
"Kupujacy zdewastowal sluchawki, zostaly uszkodzone w kilku miejsach mechanicznie. Jest zdziwiony negatywnie rozpatrzona reklamacja. Jest to jedyna zniszczona sztuka sluchawek, uszkodzenia z winy uzytkownika. Dalszy komentarz zbedny."
SZCZEGÓŁYZWIŃ
"Słuchawki BluEdio po miesiącu normalnego użytkowania pękają na skutek zbyt słabej konstrukcji, a sprzedawca odmawia naprawy gwarancyjnej."
Odpowiedź z 29 sty 2018:
"Kupujacy zdewastowal sluchawki, zostaly uszkodzone w kilku miejsach mechanicznie. Jest zdziwiony negatywnie rozpatrzona reklamacja. Jest to jedyna zniszczona sztuka sluchawek, uszkodzenia z winy uzytkownika. Dalszy komentarz zbedny."

Zgodność z opisem

4

Czas wysyłki

4

Koszt wysyłki

4

Obsługa klienta

1
28 gru 2017
"Sprzedawca nie posiadał na stanie zamawianego sprzętu. Kontakt utrudniony, nie zdecydowano się na telefon do klienta tylko obszerną mailologię. Sprzedawca szybko zwrócił koszty nieudanej transakcji."
Odpowiedź z 29 sty 2018:
"Najmocniej przepraszamy za zaistniala sytuacje, takowe zdarzaja sie incydentalnie. Kupujacy otrzymal juz stosowna propozycje rekompensaty. Pozdrawiamy :)"
SZCZEGÓŁYZWIŃ
"Sprzedawca nie posiadał na stanie zamawianego sprzętu. Kontakt utrudniony, nie zdecydowano się na telefon do klienta tylko obszerną mailologię. Sprzedawca szybko zwrócił koszty nieudanej transakcji."
Odpowiedź z 29 sty 2018:
"Najmocniej przepraszamy za zaistniala sytuacje, takowe zdarzaja sie incydentalnie. Kupujacy otrzymal juz stosowna propozycje rekompensaty. Pozdrawiamy :)"

Zgodność z opisem

1

Czas wysyłki

1

Koszt wysyłki

1

Obsługa klienta

3
17 paź 2017
"Niestety sprzedający nie informuje ,że czajnik Xiaomi - MiJia Smart Kettle ma wtyczkę elektryczną typu chińskiego do której dorzuca polską przejściówkę. Wygląda to bardzo nieestetycznie. Sprzedający zaproponował mi zwrot towaru ale chyba to nie o to chodzi."
Odpowiedź z 21 lis 2017:
"Witamy. Informacja ta znalazla sie juz w opisie przedmiotu. Kupujacy otrzymal mozliwosc zwrotu towaru ale nie skorzystal z tej mozliwosci, uznajac, iz jednak jest zadowolony z towaru. Przepraszamy za niedogodnosci."
SZCZEGÓŁYZWIŃ
"Niestety sprzedający nie informuje ,że czajnik Xiaomi - MiJia Smart Kettle ma wtyczkę elektryczną typu chińskiego do której dorzuca polską przejściówkę. Wygląda to bardzo nieestetycznie. Sprzedający zaproponował mi zwrot towaru ale chyba to nie o to chodzi."
Odpowiedź z 21 lis 2017:
"Witamy. Informacja ta znalazla sie juz w opisie przedmiotu. Kupujacy otrzymal mozliwosc zwrotu towaru ale nie skorzystal z tej mozliwosci, uznajac, iz jednak jest zadowolony z towaru. Przepraszamy za niedogodnosci."

Zgodność z opisem

3

Czas wysyłki

5

Koszt wysyłki

5

Obsługa klienta

2
8 paź 2017
Odpowiedź z 27 gru 2017:
"Witamy. Nie rozumiemy tego komentarza - zamowienie zostalo bezproblemowo zrealizowane. Kupujacy wystawil te ocene omylkowo."
SZCZEGÓŁYZWIŃ
Odpowiedź z 27 gru 2017:
"Witamy. Nie rozumiemy tego komentarza - zamowienie zostalo bezproblemowo zrealizowane. Kupujacy wystawil te ocene omylkowo."

Zgodność z opisem

2

Czas wysyłki

5

Koszt wysyłki

3

Obsługa klienta

2
26 sie 2017
"Towar przyszedł sprawny technicznie, ale z uszkodzoną obudową. Sprzedający zwalił winę na przewoźnika i olał sprawę. Nie polecam ze względu na brak kompetencji obsługi."
Odpowiedź z 21 lis 2017:
"Zaproponowalismy kupujacemu wymiane towaru mimo uszkodzenia go nie z naszej winy, a przewoznika. Nie byl zainteresowany takim rozwiazaniem i wystawil negatywna opinie."
SZCZEGÓŁYZWIŃ
"Towar przyszedł sprawny technicznie, ale z uszkodzoną obudową. Sprzedający zwalił winę na przewoźnika i olał sprawę. Nie polecam ze względu na brak kompetencji obsługi."
Odpowiedź z 21 lis 2017:
"Zaproponowalismy kupujacemu wymiane towaru mimo uszkodzenia go nie z naszej winy, a przewoznika. Nie byl zainteresowany takim rozwiazaniem i wystawil negatywna opinie."

Zgodność z opisem

3

Czas wysyłki

5

Koszt wysyłki

3

Obsługa klienta

1
10 sie 2017
"Dopiero po zakupie i zgłoszeniu niezadowolenia dowiedziałem się, że towaru nie mogę zwrócić mimo, iż z opisu to wynikało. Towar warty jakieś 15 zł sprzedany za 109. Poza tym sprzedawca gdy dostał już pieniądze upoważnił się do obrażania nabywcy. Kupowałem u niego 2 razy: pierwszy i ostatni. Wszystkim życzę o te 2 razy mniej"
Odpowiedź z 21 sie 2017:
"Kupujacy chcial odstapic od zakupu towaru zakupionego na firme - zgodnie z prawem jest to niemozliwe, o czym informacja znajduje sie w wielu miejscach. Kupujacy otrzymal pelnowartosciowy i sprawny towar i nigdy nie zostal przez nas obrazony. Komentarz niezgodny z prawda."
SZCZEGÓŁYZWIŃ
"Dopiero po zakupie i zgłoszeniu niezadowolenia dowiedziałem się, że towaru nie mogę zwrócić mimo, iż z opisu to wynikało. Towar warty jakieś 15 zł sprzedany za 109. Poza tym sprzedawca gdy dostał już pieniądze upoważnił się do obrażania nabywcy. Kupowałem u niego 2 razy: pierwszy i ostatni. Wszystkim życzę o te 2 razy mniej"
Odpowiedź z 21 sie 2017:
"Kupujacy chcial odstapic od zakupu towaru zakupionego na firme - zgodnie z prawem jest to niemozliwe, o czym informacja znajduje sie w wielu miejscach. Kupujacy otrzymal pelnowartosciowy i sprawny towar i nigdy nie zostal przez nas obrazony. Komentarz niezgodny z prawda."

Zgodność z opisem

1

Czas wysyłki

4

Koszt wysyłki

4

Obsługa klienta

1
31 lip 2017
"Obudowa przyszła pęknięta.. Obsługa klienta - bez komentarza. Negatyw "
Odpowiedź z 21 sie 2017:
"Kupujacy otrzymal mozliwosc zwrotu pieniedzy, wymiany towaru lub oczekiwania na dostawe - na zadne z zaproponowanych rozwiazan nie odpowiedzial, wystawiajac negatywny komentarz. Nic wiecej nie moglismy zrobic."
SZCZEGÓŁYZWIŃ
"Obudowa przyszła pęknięta.. Obsługa klienta - bez komentarza. Negatyw "
Odpowiedź z 21 sie 2017:
"Kupujacy otrzymal mozliwosc zwrotu pieniedzy, wymiany towaru lub oczekiwania na dostawe - na zadne z zaproponowanych rozwiazan nie odpowiedzial, wystawiajac negatywny komentarz. Nic wiecej nie moglismy zrobic."

Zgodność z opisem

4

Czas wysyłki

5

Koszt wysyłki

5

Obsługa klienta

1
24 lip 2017
"Przesyłka dotarła z dużym opóźnieniem do tego nie kompletna! Fatalna obsługa i dezinformacja. Finalnie część towaru nie dotarło."
Odpowiedź z 21 sie 2017:
"Przesylka zostala doreczona terminowo do kupujacego, jedynie z powodu braku jednego z zakupionych przedmiotow na stanie, bez wlasnie tego przedmiotu. Kupujacy zostal niezwlocznie poinformowany o chwilowym braku towaru na stanie - otrzymal mozliwosc zwrotu pieniedzy, wyboru innego towaru lub oczekiwania na dostawe - na zadne z zaproponowanych rozwiazan nie odpowiedzial, wystawiajac negatywny komentarz."
SZCZEGÓŁYZWIŃ
"Przesyłka dotarła z dużym opóźnieniem do tego nie kompletna! Fatalna obsługa i dezinformacja. Finalnie część towaru nie dotarło."
Odpowiedź z 21 sie 2017:
"Przesylka zostala doreczona terminowo do kupujacego, jedynie z powodu braku jednego z zakupionych przedmiotow na stanie, bez wlasnie tego przedmiotu. Kupujacy zostal niezwlocznie poinformowany o chwilowym braku towaru na stanie - otrzymal mozliwosc zwrotu pieniedzy, wyboru innego towaru lub oczekiwania na dostawe - na zadne z zaproponowanych rozwiazan nie odpowiedzial, wystawiajac negatywny komentarz."

Zgodność z opisem

5

Czas wysyłki

2

Koszt wysyłki

5

Obsługa klienta

1
24 lip 2017
"Przesyłka dotarła z dużym opóźnieniem do tego nie kompletna! Telefoniczny kontakt jak i mailowy nie był w stanie namierzyć zakupu, nie wspomnę o wysyłce o którą trzeba było monitować kilka razy po czym przesyłka doszła nie kompletna. Fatalna obsługa i dezinformacja."
Odpowiedź z 21 sie 2017:
"Przesylka zostala doreczona terminowo do kupujacego, jedynie z powodu braku jednego z zakupionych przedmiotow na stanie, bez wlasnie tego przedmiotu. Kupujacy zostal niezwlocznie poinformowany o chwilowym braku towaru na stanie - otrzymal mozliwosc zwrotu pieniedzy, wyboru innego towaru lub oczekiwania na dostawe - na zadne z zaproponowanych rozwiazan nie odpowiedzial, wystawiajac negatywny komentarz."
SZCZEGÓŁYZWIŃ
"Przesyłka dotarła z dużym opóźnieniem do tego nie kompletna! Telefoniczny kontakt jak i mailowy nie był w stanie namierzyć zakupu, nie wspomnę o wysyłce o którą trzeba było monitować kilka razy po czym przesyłka doszła nie kompletna. Fatalna obsługa i dezinformacja."
Odpowiedź z 21 sie 2017:
"Przesylka zostala doreczona terminowo do kupujacego, jedynie z powodu braku jednego z zakupionych przedmiotow na stanie, bez wlasnie tego przedmiotu. Kupujacy zostal niezwlocznie poinformowany o chwilowym braku towaru na stanie - otrzymal mozliwosc zwrotu pieniedzy, wyboru innego towaru lub oczekiwania na dostawe - na zadne z zaproponowanych rozwiazan nie odpowiedzial, wystawiajac negatywny komentarz."

Zgodność z opisem

5

Czas wysyłki

3

Koszt wysyłki

5

Obsługa klienta

1
6 lip 2017
"Transakcja została anulowana z powodu braku towaru... szkoda tylko, że oferta na Allegro nadal była tyle, że z inna(większą) ceną. Proponuję w takich sytuacjach o poinformowanie telefoniczne, bo nie mam czasu siedzieć i sprawdzać co chwilę pocztę."
Odpowiedź z 21 sie 2017:
"Kupujacy zostal niezwlocznie poinformowany o chwilowym braku towaru na stanie - otrzymal mozliwosc zwrotu pieniedzy, wyboru innego towaru lub oczekiwania na dostawe - na zadne z zaproponowanych rozwiazan nie odpowiedzial, wystawiajac negatywny komentarz."
SZCZEGÓŁYZWIŃ
"Transakcja została anulowana z powodu braku towaru... szkoda tylko, że oferta na Allegro nadal była tyle, że z inna(większą) ceną. Proponuję w takich sytuacjach o poinformowanie telefoniczne, bo nie mam czasu siedzieć i sprawdzać co chwilę pocztę."
Odpowiedź z 21 sie 2017:
"Kupujacy zostal niezwlocznie poinformowany o chwilowym braku towaru na stanie - otrzymal mozliwosc zwrotu pieniedzy, wyboru innego towaru lub oczekiwania na dostawe - na zadne z zaproponowanych rozwiazan nie odpowiedzial, wystawiajac negatywny komentarz."

Zgodność z opisem

1

Czas wysyłki

1

Koszt wysyłki

1

Obsługa klienta

1
21 cze 2017
"Otrzymałem złe słuchawki, niższą wersję Piston Air. Odesłałem towar i wysłałem sprzedawcy dowód nadania z prośbą o zwrot kosztów. Po 14 dniach cisza. Dopiero po mojej interwencji wysłano do mnie przelew ze zwrotem kosztów przesyłki. Za to towar oryginalny."
Odpowiedź z 22 cze 2017:
"Nie rozumiemy tego komentarza. Klient otrzymal niezwlocznie poprawny towar, otrzymal rowniez przelew zwrotny kosztow przesylki. Wszystko zostalo pomyslnie sfinalizowane. Komentarz niesprawiedliwy."
SZCZEGÓŁYZWIŃ
"Otrzymałem złe słuchawki, niższą wersję Piston Air. Odesłałem towar i wysłałem sprzedawcy dowód nadania z prośbą o zwrot kosztów. Po 14 dniach cisza. Dopiero po mojej interwencji wysłano do mnie przelew ze zwrotem kosztów przesyłki. Za to towar oryginalny."
Odpowiedź z 22 cze 2017:
"Nie rozumiemy tego komentarza. Klient otrzymal niezwlocznie poprawny towar, otrzymal rowniez przelew zwrotny kosztow przesylki. Wszystko zostalo pomyslnie sfinalizowane. Komentarz niesprawiedliwy."

Zgodność z opisem

5

Czas wysyłki

5

Koszt wysyłki

5

Obsługa klienta

1

Na czasie