99,8%

kupujących poleciło tego sprzedawcę
w ostatnich 12 miesiącach

4182

9

ZGODNOŚĆ Z OPISEM
5,0/5
OBSŁUGA KLIENTA
5,0/5
CZAS WYSYŁKI
5,0/5
KOSZT WYSYŁKI
4,9/5
NA ALLEGRO OD
od 4 lat i 11 miesięcy
OSTATNIE LOGOWANIE
dzisiaj o 11:46

Lista ocen

17 paź 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Ładowarka bez zasilacza co nie było zaznaczone w aukcji. "
26 sie 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Opaski w zasadzie nie da się użytkować bateria pada po 2-3 dniach to chyba jakaś podruba "
Odpowiedź z 3 wrz 2018:
"Szanowny Panie. W żaden sposób nie skontaktował się Pan z nami w kwestii zgłoszenia usterki towaru - niezwłocznie otrzymałby Pan pomoc w tej sprawie. Nie służy do tego system komentarzy. Prosimy o kontakt z nami - uzyska Pan niezbędną pomoc w kwestii rozwiązania problemu. Pozdrawiamy."
19 sie 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Sprzedawca napisał w aukcji iż polski język do opaski wgra się po aktualizacji firmware aplikacją z google Play. Trzeba się jednak trochę nakombinować. "Oficjalna" aplikacja nie daje nam takiej możliwości. Wspomnieć należy także o tym, że telefon z androidem jest nam NIEZBĘDNY do sparowania opaski z Iphonem po wgraniu polskiego języka, ponieważ opaska nie chce się połączyć z iOS (robi to dopiero, gdy w pierwszej kolejności podłączymy ją do urządzenia z androidem, później połączy się ona z iOS)"
Odpowiedź z 3 wrz 2018:
"Szanowny Panie. Sytuacja ta wynikała z winy producenta, nie naszej. Gdyby skontaktował się Pan z nami w tej sprawie niezwłocznie uzyskałby Pan pomoc w tej kwestii. Natomiast sytuacja została już na szczęście pozytywnie rozwiązana. Pozdrawiamy."
9 lip 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Czekałem na zwrot pieniedzy miesiąc."
Odpowiedź z 11 lip 2018:
"Szanowny Panie. Opóźnienie w zwrocie wynikało z błędu pracownika. Najmocniej przepraszamy za tę sytuację, zwrot został już wykonany. Pozdrawiamy."
4 cze 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"brak polskiej instrukcji jak poprosilem to dostalem na maila ale od innego modelu i dalej nic sprawe kieruje do allegro o blokade konta NIE POLECAM !!!"
Odpowiedź z 11 cze 2018:
"Kupujący otrzymał poprawną instrukcję obsługi mailowo niezwłocznie po zakupie. Komentarz niesprawiedliwy."
11 kwi 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Zakupiony towar dotarł w uszkodzonym opakowaniu- kupiłam nową latarkę a dostałam sprzęt w opakowaniu świadczącym o wielokrotnym jej używaniu. Latarka została odesłana jako zwrot. Sprzedawca nie chce uznać reklamacji zasłaniając się zakupem "na firmę". Sprzedawca poinformował mnie, że mogę przesłać dodatkowe pieniądze i odeśle mi zakupiony towar. Na stronie internetowej informuje, że zawsze można odstąpić od umowy. Sprzedawca przestał odpowiadać maile."
Odpowiedź z 14 kwi 2018:
"Szanowny Panie, wszystkie sprzedawane przez nas towary sa nowe. Byc moze opakowanie uszkodzilo sie w transporcie. Zgodnie z prawem nie ma mozliwosci odstapienia od umowy przy zakupie niekonsumenckim. Wyslany towar byl w 100% nowy oraz nie byl zniszczony oraz w 100% sprawny, nie ma podstaw do reklamacji."
13 mar 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Kupiłem markowy kabel Aukey a sprzedawca wysłał kabel innej, chińskiej marki. Reklamowałem to, ale sprzedawca upierał się, że to jest to samo. Zwróciłem mu ten kabel. Pieniądze odzyskałem dwa tygodnie później, dopiero po otworzeniu dyskusji na Allegro. Nie polecam."
Odpowiedź z 30 mar 2018:
"Oferowany towar byl zgodny z opisem. Mimo to kupujacy otrzymal pelny zwrot srodkow, w zgodnym z prawem terminie. Opinia nieprawdziwa. Pozdrawiamy."
26 sty 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Słuchawki BluEdio po miesiącu normalnego użytkowania pękają na skutek zbyt słabej konstrukcji, a sprzedawca odmawia naprawy gwarancyjnej."
Odpowiedź z 29 sty 2018:
"Kupujacy zdewastowal sluchawki, zostaly uszkodzone w kilku miejsach mechanicznie. Jest zdziwiony negatywnie rozpatrzona reklamacja. Jest to jedyna zniszczona sztuka sluchawek, uszkodzenia z winy uzytkownika. Dalszy komentarz zbedny."
28 gru 2017

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Sprzedawca nie posiadał na stanie zamawianego sprzętu. Kontakt utrudniony, nie zdecydowano się na telefon do klienta tylko obszerną mailologię. Sprzedawca szybko zwrócił koszty nieudanej transakcji."
Odpowiedź z 29 sty 2018:
"Najmocniej przepraszamy za zaistniala sytuacje, takowe zdarzaja sie incydentalnie. Kupujacy otrzymal juz stosowna propozycje rekompensaty. Pozdrawiamy :)"

Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu

 

Allegro