99,4%

kupujących poleciło tego sprzedawcę
w ostatnich 12 miesiącach

1230

7

ZGODNOŚĆ Z OPISEM
5,0/5
OBSŁUGA KLIENTA
5,0/5
CZAS WYSYŁKI
4,9/5
KOSZT WYSYŁKI
4,9/5
NA ALLEGRO OD
od 13 lat i 11 miesięcy
OSTATNIE LOGOWANIE
19 kwietnia 2019 o 15:32

Lista ocen

5 sty 2019

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Wszystko ok poza tym że sprzedają i wystawiają towar którego nie mają później dzwonią że koloru nie ma.Wybieram na szybko kolor czarny i granatowy przychodzi zegarek jeden czarny drugi w połowie granatowy w połowie jakiś srebrny .Nie polecam zakupów u tego sprzedającego "
Odpowiedź z 24 sty 2019:
"Zabrakło nam jednego z 5 kolorów tego samego modelu zegarka. Otrzymał Pan od razu po zakupie informację o braku, z zapytaniem i prośbą o wybór innej wersji kolorystycznej. Klient zdecydował się na inną wersję kolorystyczną - granatową, która posiada kilka akcentów w kolorze srebrnym na tarczy. Nie rozumiemy skąd to nieporozumienie."
28 paź 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Sprzedawca wprowadza w błąd pisząc gwarancja 3l+3l. Gwarancja jest na 3 lata a na kolejne 3 można przedłużyć sobie samemu jeśli w ciągu 30 dni dopłaci się na konto przedstawiciela Casio oczywiście z własnej kieszeni. Sprzedawca o tym oczywiście nie informuje."
Odpowiedź z 24 sty 2019:
"Pana ocena wynika z niezapoznaniem się z opisem aukcji, gdzie wyraźnie są przedstawione warunki gwarancji. Dodatkowa opcja przedłużenia gwarancji, której udziela dystrybutor Zibi jest płatna w wysokości 20 zł. Powyższa kwota trafia na konto dystrybutora, a nie nasze. Standardowy okres gwarancji wynosi 3 lata."
5 lip 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"CASIO Baby-G BA-110-1AER Gwar.3+3L, serwis PL tytuł aukcji oczywiście jest naciągany bo nie ma 6 lat gwarancji. w opisie aukcji jest napisane informację o przedłużenie gwarancji w dolnej części aukcji tylko że tam nic nie ma. Omijać te firmę . Myślisz że kupiłeś zegarek z 6lat gw zgodnie z TYTUŁEM AUKCJI. A za przedłużenie z 3 na 6 trzeba zapłacić dodatkową kasę ."
Odpowiedź z 24 sty 2019:
"Pana ocena wynika z niezapoznaniem się z opisem aukcji, gdzie wyraźnie są przedstawione warunki gwarancji. Dodatkowa opcja przedłużenia gwarancji, której udziela dystrybutor Zibi jest płatna w wysokości 20 zł. Powyższa kwota trafia na konto dystrybutora, a nie nasze. Standardowy okres gwarancji wynosi 3 lata."
7 cze 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Nic na nim nie widać. Za dużo złota"
Odpowiedź z 24 sty 2019:
"Jest to Pana subiektywna opinia, której żaden z kupujących nie podziela. Jeżeli zegarek nie spełniał Pana oczekiwań, to zawsze w ciągu 14 dni można odstąpić od umowy i dokonać zwrotu towaru."
17 maj 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Brak zakupionego zegarka na stanie."
Odpowiedź z 24 sty 2019:
"W związku z wzmożoną sprzedażą zegarków komunijnych nie zdążyliśmy zamknąć aukcji przed czasem i zamówił Pan model, który został wysprzedany - przepraszamy za tą sytuację. Klientowi został zaproponowany podobny model."
8 maj 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"witam bardzo źle oceniam tego allegrowicza ponieważ od momentu zakup do wykonania telefonu do po 5 dniach nikt sie do mnie nie odezwał dopiero jak ja zadzwoniłem i chciałem sie dowiedzieć co sie stało,ze nie dotarła przesyłka pani opryskliwie powiedziała ze nie ma na stanie zegarków które kupiłem bo dostała maile ze nie ma na stanie. Dodam ze jak kupowałem nie było zaznaczone o braku na stanie. Pani opryskliwie powiedziała ze mam wybrać inny wzór. Dlatego taka ocena"
Odpowiedź z 24 sty 2019:
"Zabrakło nam jednego z 10 kolorów tego samego modelu zegarka. Otrzymał Pan od razu po zakupie informację mailową o braku, z zapytaniem i prośbą o wybór innej wersji kolorystycznej. Niestety nr telefonu, który był podany w zamówienie nie odpowiadał, a na wiadomość mailową nie otrzymaliśmy odpowiedzi - stąd te opóźnienie, jednak nie mogliśmy nic innego w tej sytuacji zrobić, jak tylko czekać na kontakt z Pana strony. Klient zdecydował się na inną wersję kolorystyczną."
24 kwi 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Nic nie otrzymałem. Cztery dni od daty zamówienia i zapłaty i po moim telefonie interwencyjnym okazało się, że tego modelu nie posiadają i nie są w stania go sprowadzić. Po sześciu dniach zwrócono mi pieniądze. Na stronie firmy ten model dalej jest wystawiony."
Odpowiedź z 24 sty 2019:
"Rzeczywiście zabrakło nam 1 szt. zamówionego przez Pana modelu. Opóźnienie wynikało z chęci specjalnego zamówienia tego modelu bezpośrednio z dystrybucji - niestety okazało się nieskuteczne. Zaproponowaliśmy inny, podobny model, na który kupujący się nie zdecydował - po czym dokonaliśmy natychmiastowego zwrotu pieniędzy."

Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu

Allegro