98,3%

kupujących poleciło tego sprzedawcę
w ostatnich 12 miesiącach

185

3

ZGODNOŚĆ Z OPISEM
4,8/5
OBSŁUGA KLIENTA
4,9/5
KOSZT WYSYŁKI
4,8/5
Nie wyświetlamy już oceny za czas wysyłki.
Przewidywany czas dostawy zobaczysz na stronie oferty.
NA ALLEGRO OD
od 5 lat i 11 miesięcy
OSTATNIE LOGOWANIE
wczoraj o 23:43

Lista ocen

13 maj 2019

Zgodność z opisem

Koszt wysyłki

Obsługa kupującego

Odpowiedź z 14 maj 2019:
"Dziwny, małostkowy facet. Najpierw prosi o szybką wysyłkę, a gdy pilnie otrzymuje towar - daje 1 gwiazdkę za obsługę. Podobnie z rozmiarem obuwia - można się pomylić (wkładka). Przeszedł do dyskusji, poprosiłem, żeby zwrócił towar, a ten natychmiast (bez żadnych dalszych wymian) daje 1 gwiazdkę za zgodność z opisem. Taką ocenę daje się chyba na sam koniec bezskutecznych negocjacji?"
22 gru 2018

Zgodność z opisem

Koszt wysyłki

Obsługa kupującego

"PROSZĘ UWAŻAĆ NA SPRZEDAJĄCEGO zibi0216 Sprzedał mi spodnie z wyrwanym oryginalnym guzikiem a w jego miejsce przyszytym innym (niestety duża dziura pozostała) Sprzedający napisał że sprawa z urwanym guzikiem cyt. "musiała mu umknąć uwadze". Po zgłoszeniu sprawy do Allegro zadzwonił do mnie o godz 21.50 i poinformował mnie że jestem bezczelny a na koniec rozmowy oświadczył że rozmowa była nagrywana. Udzielił mi także informacji że cyt. "jeśli na zdjęciu nie widziałem guzika to mogłem nie kupywać""
Odpowiedź z 22 gru 2018:
"Trudno komentować negatyw wystawiony po 45 dniach od zakupu, a tym samym uwzględnić reklamację dotyczącą urwanego guzika w spodniach, w których się chodzi 1,5 miesiąca. Przed rozpoczęciem Dyskusji z Allegro jest jeszcze forma dialogu przez telefon,z czego Pan nie skorzystał. Widać, że chodziło o zwrot użytkowanych spodni i otrzymania gotówki. Nie uwzględnił Pan 14 dniowego terminu zwrotu. I to na takich klientów należy uważać w Allegro. Żenada."
20 lis 2018

Zgodność z opisem

Koszt wysyłki

Obsługa kupującego

"buty w opisie jak nowe,w rzeczywistosci niestety oberwane wkladki,z tylu proba klejenia wkladki jakims ciemnobrazowym klejem a co najgorsze (bo po zalozeniu wkladek nie widac) na zewnatrz bok buta zafarbowany jest na niebiesko czego nie ma na zadnym zdjeciu.Nie zglaszam problemu choc jest,bo nie oplaci mi sie ich za te cene odsylac.Bardzo nierzetelny opis a pakujac buty na pewno nie dalo sie tego nie zauwazyc nawet gdyby wady wynikaly z przechowywania.Nie polecam"
Odpowiedź z 21 lis 2018:
"Szkoda, że nie potrafi Pani prowadzić dialogu, bo zawsze można iść na kompromis. Kupując buty za 19 zł nie spodziewała się Pani chyba nowych butów. Stan sandałów jaki Pani opisała całkowicie odbiega od wystawionych, jak widać na zdjęciach. Uważam, że przeżarta jest Pani NEGATYWAMI jakie Pani otrzymuje. ŹLE że sami sobie szkodzimy. Powodzenia."

Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu

Allegro