95,6%

kupujących poleciło tego sprzedawcę
w ostatnich 12 miesiącach

381

17

ZGODNOŚĆ Z OPISEM
4,9/5
OBSŁUGA KLIENTA
4,8/5
CZAS WYSYŁKI
4,4/5
KOSZT WYSYŁKI
4,9/5
NA ALLEGRO OD
od 4 lat i 11 miesięcy
OSTATNIE LOGOWANIE
16 października 2018 o 23:56

Lista ocen

15 paź 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"za krzesłem trzeba czekać 2 miesiące"
9 paź 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Kontenerek sosna - informacja o dużym opóźnieniu w dostawie. Na prośbę rezygnacji brak kontaktu ze strony sprzedającego. Po miesiącu sprzedający wysyła kontenerek mimo rezygnacji, kiedy ja już go nie potrzebuje. Na prośbę zwrotu lakoniczne odpowiedzi ze sprzedaż była na FV a nie konsumencka. Nie zmienia to faktu że zamawiałam towar w sierpniu a dostałam pod koniec września !!! Brak jakiekolwiek próby rozwiązania zaistniałej sytuacji :("
6 paź 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

23 wrz 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Minęły 2 tyg i nadal wysyłka nie została wysłana. Słaby kontakt ze sprzedawcą, odpowiada na wiadomości tylko co jakiś czas. Zapłacone i brak przesyłki "
4 wrz 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

21 maj 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Sprzedający to nieuczciwy i ograniczony arogant. Ze względu na powyższe jakakolwiek sensowna z nim rozmowa jest mocno utrudniona. Widać to zresztą po treści i formie jego komentarzy. Po odstąpieniu od umowy, odmówił zwrotu pieniędzy. Po rozmowie z nim mojego prawnika oddał z ociąganiem ich część zaliczając bezprawnie resztę na poczet "poniesionych kosztów". Nie polecam."
Odpowiedź z 7 cze 2018:
"bozenkaimargo to bezmyślna kupująca , odstąpiła od umowy po wysyłce przedmiotu i nie odebrała przesyłki , liczyła na sponsoring bo nie stać jej na opłaty za kuriera .Zgodnie z obowiązującym prawem poniosła koszt zwrotu paczki do nas . Podstawia osoby podczas rozmowy tel . która inf. ,że dzwoni z biura praw konsumenta , a teraz nagle prawnik? Podszywanie się pod inne osoby jest karalne .Ograniczona i gnoranta szukająca "jeleni""
4 mar 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

Odpowiedź z 5 mar 2018:
"kami01110 dokonuje zakupu 11.12 paczka nadana 19.12 odebrana 20.12 i od czasu odbioru kupujący nie zgłasza reklamacji i jakiś problemów .Mam nadzieję , że przedmiot odp. służy firmie , bo był to zakup na fvat .Koszt wysyłki pobraniowej 10 zł dla firmy to za dużo ?Nie polecam użytkownika kami01110"
2 mar 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Nie ma towaru na stanie i nie zna czasu wysyłki. Tej informacji nie ma też w treści aukcji, jest głęboko ukryta w regulaminie. Naganny stosunek do klienta, brak szacunku i arogancja, zainteresowanym udostępnię korespondencję. Nieznajomość i łamanie praw konsumentów, utrudnia odstąpienie od umowy i jest problem ze zwrotem środków. Pomogła dopiero interwencja Allegro a sprawa już była bliska zgłoszenia na policję. W innych komentarzach widzę że zastrasza klientów - nie dajcie się bo nie ma racji."
Odpowiedź z 2 mar 2018:
"superciotka to osoba , która nie potrafi napisać pisma , nie potrafi czytać ze zrozumieniem .Wysyłka nastąpiła w ciągu 24 h na co mamy dowody więc mija się z prawdą .Zwrot środków po otrzymaniu przedmiotu z powrotem .Pani chciała otrzymać zwrot środków mając przedmiot u siebie .Czyżby próba wy....Chętnym udostępnimy @ Pani chamska , arogancka , osoba która zjadła wszystkie rozumy .NIE POLECAM"
15 sty 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"oczekując na stół od 05.01.2018 postanowiłam zadzwonić i się upomnieć o zakupiony stół .Obrażony Pan wymyślił ,że nie zaznaczyłam sposobu dostawy,co było nie prawdą ponieważ od razu zaznaczyłam sposób i warunki dostawy.To jest straszne ,że daje się komuś zarobić pieniądze ,a ktoś jest obrażony!!!!Stół ostatecznie zakupiłam na innej aukcji i bez żadnych opłat .Obrażalskim dziękujemy bardzo!!!!!!!!"
Odpowiedź z 15 sty 2018:
"Pani niestety nie odstąpiła od umowy więc będzie szczęśliwą posiadaczką dwóch stołów , bo zachowuje się jak księżniczka i nie musi przesłać odstąpienia od umowy , nie musi czytać ze zrozumieniem ogólnie nic nie musi tylko posiada prawo pt"bo ja księżniczka" .Zakup oznacza zapoznanie się i akceptację regulaminu sprzedawcy więc nie rozumiemy Pani dziwnych @ .Sprawa zostaje skierowana na drogę prawną i jak poniesie Pani konsekwencje to może będzie Pani pierw myśleć a potem pisać."
1 sty 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"bardzo dlugi czas wysylki a fotel ktory kupilem posiadal na stopie ewidentne odbicia sladow butow dlatego taka ocena"
Odpowiedź z 2 sty 2018:
"Termin realizacji zgodny z regulaminem sprzedawcy , a skoro dokonał Pan zakupu to znaczy że się z nim zapoznał i go zaakceptował Towar fabrycznie zapakowany wiec jakie odciski butów ? Skoro jest wada fabryczna to się składa reklamację Sprawa zostaje skierowana na droge prawna o zniesławienie i moze wtedy nauczy się Pan czytać ze zrozumieniem i zlozyc reklamacje jak cos jest naprawde nie tak . Towar do przekazani rzeczoznawcy o opinie"
29 gru 2017

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Produkt zgodny z opisem,ale posiada dwie wady:podłokietnik brudny, blaszki przy kołach pordzewiale. Ogólnie krzesło fajne."
Odpowiedź z 29 gru 2017:
"Od kiedy to komentarz jest forma reklamacji ? Nie złożyła Pani reklamacji !!!!Sprawa zostaje skierowana na droge prawną i moze wtedy jak poniesie Pani konsekwencje bedzie Pani znała procedury zakupu w int ."
21 gru 2017

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Regał niskiej jakości bardzo nieestetycznie oklejony i widać klej. Przesyłka też dość długa. Przy tej przesyłce był darmowy koszt wysyłki ale po zamówieniu pudeł do tego regału zapłaciłam już za przesyłkę a i tak było wysłane w jednej paczce. Więc tak jak bym zapłaciła za nią dwa razy."
Odpowiedź z 21 gru 2017:
"Koszt dostawy zgodny z cennikiem dostawy i zapłacony raz a nie dwa razy , dostępnym dla Pani przed zakupem więc nie rozumiem Pani żali. Czas realizacji zgodny z regulaminem sprzedawcy zakładka "o sprzedającym " Brak reklamacji złożonej przez kupującą .Zakup oznacza zapoznanie się i akceptację regulaminu sprzedawcy ."
18 gru 2017

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Anulowałam ten zakup z powodu długiego czasu oczekiwania. Osoba z którą mailowałam była nieprzyjemna,pisała,że jak nie napiszę rezygnacji to mi to krzesło przyśle,dała mi czas jednego dnia. Jakieś nieprzyjemne maile. Zupełny brak profesjonalizmu. Ten pan ma czas przesłać mi pieniądze do 21 .12.2017r. Do dzisiaj nie otrzymałam zwrotu, myślę,że czeka do ostatniej chwili. Jest to złośliwość z jego strony. Nie polecam."
Odpowiedź z 18 gru 2017:
"Czytanie zrozumieniem to nie jest Pani mocna strona , rezygnuje - nie ma takiego pojęcia przy zakupach przez internet .Skoro nie chciało się Pani czytać to należy tylko napisać odstąpienie od umowy.Zupełny brak profesjonalizmu , kupuje i ogląda fotki a o sprzedającym nie jest wstanie przeczytać .Nie polecam Zapraszam do piaskownicy Pani która uważa się za księżniczkę i świat się kręci wokół niej."
14 gru 2017

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Pan sprzedaje rzeczy, których fizycznie nie ma na stanie. Po miesiącu oczekiwania na łóżko okazało się, że pan dostał zupełnie inny model, a mojego nie ma i nie będzie, bo nawet jeśli zamówię ponownie nie ma pewności co do niego dojedzie."
13 lis 2017

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"43 dni oczekiwania na łóżko, które nadal nie doszło, sprzedający nie posiada oferowanego produktu. Zakup dnia 30.09.2017 Termin pierwszy to 11.10.2017, potem 25.10.2017. Strata czasu. Sprzedający poprosił o zwrot prowizji. Nie poinformował o braku możliwości realizacji zamówienia. Nie polecam."
2 lis 2017

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Krzeslo wygląda jak ll gatunku. Na łączeniu materialu oparcia z listwą (centralnie po środku)szpara +widoczna gruba wartstwa kleju. Nie moglam zwrócić bo dziecko bardzo czekalo na fotel, i skoro nie zauważylo defektu to ja tym bardziej nie pokazywalam."
Odpowiedź z 3 lis 2017:
"Skoro nie została zgłoszona reklamacja to na jakiej podstawie pisze Pani ze krzesło jest II gatunki ? Brak jakis inf od kupującej ze cos jest nie tak Na rozpatrzenie reklamacji nalezy poczekać jak sie ja złoży Pani tego nie uczyniła wiec wątpimy w Pani rzetelność"
23 paź 2017

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Nie polecam. Fotel niezły ale wysyłka meeeega dluga. Czekam miesiąc. Miał być na prezent. Kiedy zadzwonilam o informację kiedy ja otrzymam Pan był niemiły to mało powiedziane. Zostalam potraktowana z wyższościa i bardzo niekulturalnie. "
Odpowiedź z 23 paź 2017:
"Meeega dużo to czytania , które przerosło Panią i dokonała Pani zakupu .Skoro inf. dostępne przed zakupem nie odp. Pani to dlaczego dokonała Pani zakupu ?Sama Pani była niemiła i niekulturalna i uznała , że sprzedający powinien to znosić bo Pani zakupiła i ma do tego prawo."

Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu

 

Allegro