99,7%

kupujących poleciło tego sprzedawcę
w ostatnich 12 miesiącach

18201

45

ZGODNOŚĆ Z OPISEM
5,0/5
OBSŁUGA KLIENTA
5,0/5
CZAS WYSYŁKI
5,0/5
KOSZT WYSYŁKI
4,9/5
NA ALLEGRO OD
od 13 lat i 11 miesięcy
OSTATNIE LOGOWANIE
dzisiaj o 15:00

Lista ocen

9 kwi 2019

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

27 mar 2019

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

5 mar 2019

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

12 lut 2019

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

10 lut 2019

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"po krótkim czasie się zepsuła :( bardzo słaba jakość materiałów ale jak za taką cenę spodziewane."
31 sty 2019

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

30 sty 2019

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

17 sty 2019

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"przesyłka dotarła lecz po otwarciu opakowań z cygaretkami totalna załamka więcej sprzątania szkła jak korzyści z tej transakcji. dosłownie większość cygaretek pokruszonych w drobne kawałki szkła. Nie polecam !!!!"
17 sty 2019

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Towar zgodny z opisem, nieuszkodzony, ALE zapakowany bardzo niestarannie. Karton zewnętrzny bardzo cienki, co skutkowało jego przerwaniem w kilku miejscach. Taśma przyklejona niestarannie, tak że bez problemu można było zajrzeć do środka nie odklejając jej. Żadnej taśmy lub foli zabezpieczającej z zewnątrz ani dodatkowego wypełnienia wewnętrznych przestrzeni. Dobrze, że zestaw maił swoje oddzielne opakowanie, bo inaczej na pewno przyjechałby uszkodzony lub niekompletny. "
10 sty 2019

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Niestety dostałem inne wkłady niż były w opisie"
Odpowiedź z 15 sty 2019:
"JESTEŚMY TYLKO LUDŹMI I POMYŁKI CZASAMI SIĘ ZDARZAJĄ. WYSTARCZYŁO SIĘ Z NAMI SKONTAKTOWAĆ, A BEZ PROBLEMU WYMIENILIBYŚMY TOWAR NA WŁAŚCIWY."
10 sty 2019

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Towar zamówiony w sobotę w nocy, sprzedawca na aukcji ma zaznaczone "wysyłka natychmiast" z czego wnioskuję, że zamówienie powinno wyjść w poniedziałek. Nic z tego, w poniedziałek został standardowo wygenerowany list przewozowy, paczka wyjechała w środę, dotarła w czwartek. Żadnej informacji o opóźnieniu nie otrzymałem. Szkoda, ponieważ z towarem wszystko ok, no ale niestety. Jeśli komuś zależy na terminowej wysyłce to zdecydowanie odradzam tego sprzedawcę."
23 gru 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

Odpowiedź z 28 gru 2018:
"Brak opisu więc nie wiemy skąd ta negatywna ocena. Wysyłka paczkomatem za 8,99zł i tylko jedna gwiazdka - dziwne."
23 gru 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

Odpowiedź z 28 gru 2018:
"Brak opisu więc nie wiemy skąd ta negatywna ocena. Wysyłka paczkomatem za 8,99zł i tylko TRZY gwiazdki. Zakup w piątek po południu wysyłka w pierwszy dzień roboczy czyli poniedziałek i także tylko TRZY gwiazdki. Kupujący zapłacił dwa razy, raz zwykłym przelewem drugi raz przez PayU ciągła korespondencja i natychmiastowy zwrot drugiej wpłaty i tu w nagrodę DWIE gwiazdki za obsługę. Oryginalna zapalniczka Zippo sprzedanych kilka tysięcy egzemplarzy i tu hit JEDNA gwiazdka. BRAWO KUPUJĄCY!!!"
23 gru 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Niestety muszę wystawić negatyw. Zakupiłem trzy pary baterii z czego w jednym blistrze oryginalnie pakowanym była jedną bateria. Niezwłocznie to zgłosiłem, wysłałem zdjęcia i miałem otrzymać brakującą baterie. Niestety do dnia dzisiejszego nie otrzymałem baterii o wartości 3 zł. Trudno, od tego są opinie aby ocenić komplementarną obsługę klienta. Jest to mój pierwszy negatyw w tym roku."
21 gru 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

18 gru 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Odradzam!! W sumie kupiłem 8 akumulatorków 2000mAh i ładowarkę do nich.Akumulatorki nie działają mimo pełnego naładowania! Samo naładowanie trwa kilkanaście godzin.Pieniądze wydane w błoto.Jeszcze raz odradzam !!"
Odpowiedź z 21 gru 2018:
"RAZ NA JAKIŚ CZAS MOGĄ ZDARZYĆ SIĘ FELERNE SZTUKI, ALE PO TO JEST REKLAMACJA, GWARANCJA, RĘKOJMIA ITP, ŻEBY Z NIEJ KORZYSTAĆ."
18 gru 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"zapalniczka w środku cała zardzewiała"
Odpowiedź z 21 gru 2018:
"Zawsze prosimy by w pierwszej kolejności zgłaszać ewentualne problemy z otrzymanymi przedmiotami, jako reklamację - mailowo. Prosimy pamiętać o możliwości reklamacji produktu bądź o odstąpieniu od umowy kupna sprzedaży."
17 gru 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

7 gru 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Brak baterii wysyłka listem"
Odpowiedź z 21 gru 2018:
"Towar nadany zgodnie w wybraną formą dostawy. Zdjęcie potwierdzające nadanie przesyłki zostało wysłane do klienta. Reszta w rękach POCZTY POLSKIEJ."
28 lis 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Taka se"
Odpowiedź z 28 gru 2018:
"Brak opisu więc nie wiemy skąd ta negatywna ocena. Wysyłka za pobraniem wybrano najdroższy wariant. Zakup 2018-09-13 16:55:14 wysyłka następnego dnia 2018-09-14 10:08:00 i w nagrodę JEDNA gwiazdka. BRAWO KUPUJĄCY!!!"

Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu

Allegro