98,8%

kupujących poleciło tego sprzedawcę
w ostatnich 12 miesiącach

2609

32

ZGODNOŚĆ Z OPISEM
4,9/5
OBSŁUGA KLIENTA
4,9/5
CZAS WYSYŁKI
4,9/5
KOSZT WYSYŁKI
5,0/5
NA ALLEGRO OD
od 5 lat i 5 miesięcy
OSTATNIE LOGOWANIE
dzisiaj o 21:15

Lista ocen

10 lut 2019

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Nie polecam sprzedający wystawia przedmioty których fizycznie nie posiada. Po telefonie stwierdził że bardzo Dużo zamówień i Laptop zostanie wysłany do tygodnia. Mija Kolejny tydzień Kolejny telefon w końcu zwrot Pieniędzy po prawie miesięcznym oczekiwaniu NIE POLECAM!!!"
9 lut 2019

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Brak w opisie wyraźnej informacji , że sprzęt pochodzi prawdopodobnie z Amerykańskiego rynku .Podejrzane opakowanie - inne parametry na pudelku . Po zatem wszystko OK."
7 lut 2019

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Laptopa kupiłam i opłaciłam 14.12.2018. Niestety laptop nie dotarł w ciągu 14 dni roboczych, jak głosiła oferta. Dostawałam coraz to nowe zapewnienia o terminie wysyłki. Laptopa dostałam 23.01.2019, czyli ponad 2 tygodnie po terminie. Sprzęt póki co działa przyzwoicie i mam nadzieję, że nie będę musiała go odsyłać na gwarancji...tfu! I będę mogła nadrobić zaległości które powstały w pracy ze względu na brak komputera..."
7 lut 2019

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Wysyłka opóźniona o miesiąc, po czym otrzymałem komputer o zupełnie innej specyfikacji niż ten zamówiony. Skończyło się zwrotem pieniędzy."
6 lut 2019

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"To jest opinia do tej konkretnej aukcji, nie do sprzedawcy!!! Sprzedają towar którego nie mają na stanie (utknął na granicy... :-)). Prawie 3 tyg. czekania, by się dowiedzieć, że nic z tego nie będzie. "
5 lut 2019

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"zamówienie złożone 18.12 z terminem realizacji 14 dni roboczych. Towar otrzymałem 31.01.2019, niestety nie mogę pozytywnie ocenić transakcji."
9 gru 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Laptop, który miał być nowy przyszedł z nieprawidłowo działającym wentylatorem. Sprzedawca zadeklarował chęć wymiany, ale po otrzymaniu laptopa stwierdził, że został on przez nas uszkodzony mechanicznie (upadł lub został uderzony!!!), co nie jest prawdą. Odmówił przyjęcia zwrotu w ramach odstąpienia od umowy. Na szczęście mamy zapis z monitoringu, na którym widać co działo się z laptopem - został jedynie odpakowany i uruchomiony. Sprawa zgłoszona do Powiatowego Rzecznika Praw Konsumentów. "
Odpowiedź z 9 gru 2018:
"Laptop przyszedł do Nas z rozwalonym całym bokiem obudowy , był po upadku lub uderzeniu , paczka została sprawdzona przy odbiorze w obecności kuriera , zostały zrobione zdjęcia oraz spisany protokół szkody , taki sprzęt trafił do Nas od Państwa.Co działo się z nim przed wysyłką lub w transporcie za to nie możemy brać odpowiedzialności , przyszedł do Nas uszkodzony mechanicznie co jest udokumentowane.Sprawa zostaje przekazana do Kancelarii prawnej w związku z oszczerstwami bez podstaw i dowodów."
1 lis 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Otrzymałem laptopa z uszkodzonymi pamięciami RAM 8 GB. Odesłałem kurierem DHL ( bez kosztów własnych ). Kilka dni czekania. Laptop po naprawie wrócił i działa. Na razie jest OK. Stres był . Laptop przed wysyłką do klienta nie był sprawdzony. Gdyby to zrobili nie byłoby tematu."
24 paź 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"laptop chodzi jak ślimak I laptopa było trzeba samemu odebrać "
Odpowiedź z 24 paź 2018:
"Nie zgłaszali Państwo żadnej reklamacji , zakup fabrycznie nowego komputera , specyfikacja zgodna z ofertą na którą się Państwo zdecydowali i która powinna spełniać Państwa oczekiwania , zawsze również istnieje możliwość zwrotu. Paczki nie trzeba odbierać osobiście , wystarczy być dostępnym jak kurier dostarcza przesyłkę , niestety Państwa nie zastał w domu , DHL : 19379819901 , komentarz całkowicie nie adekwatny do zaistniałej sytuacji."
7 paź 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Gdy włączyłem komputer okazało się że jest spięcie i trzeszczy - udało się go wymienić na nowy, jednak wymiana trwała 6 dni (a miała trwać 5), co skutecznie pokrzyżowało moje plany i straciłem dużo czasu i pieniędzy na odbiór wysyłki z punktu DHL na skraju miasta. Dodatkowo dostałem zasilacz amerykański z przejściówką na UE - niewygodne. Rzeczywiście koszt laptopa jest niższy o ok. 600 zł, ale za część z tej kwoty musiałem kupić zwykły zasilacz i kabelki, które normalnie są dołączone do zestawu."
5 paź 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

1 paź 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Komputer otrzymaliśmy z wadą ekranu. Został odesłany w ramach reklamacji i po wymianie matrcy pojawiła się inna wada. Komputer został zwrócony do sprzedawcy. Natomiast bardzo dobra obsługa klienta. Wszystkie zwroty i wysyłki ekspresowe i bezproblemowe. Finalnie jesteśmy zmęczeni takim sprzętem i rezygnujemy z zakupu na rzecz nowego komputera. To spowodowało, że nasz pracownik nie pracował przez 2 tygodnie."
23 sie 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Laptop nie spełniał moich oczekiwań wygenerowałem zwrot na allegro. towar spakowałem i wraz z oświadczeniem odesłałem na adres sprzedawcy. Po 14 dniach nie otrzymałem zwrotu pieniędzy i również nie otrzymałem odpowiedzi na email wysłany w tej sprawie. Dopiero po otworzeniu dyskusji na allegro sprzedawca się ustosunkował do sytuacji twierdząc że to moja wina bo nie odesłałem korekty faktury choć nie mam mowy o tym w regulaminie po otrzymaniu zwrotu był problem z odsetkami nie chciano ich wypłacić"
2 sie 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"zakupilam laptopa za ponad dwa tysiace ,uzytkowalam go dwa tygodnie po czym.padl nie dalo.sie go wlaczyc ,czekalam.na.kuriera zekomo darmowego na ktorego i tak.sie nie doczekalam ,wmowil mi sprzedajacy ze nie zastal.mnie kurier 4 razy!wiec odeslalam laptopa na swoj.koszt za 120zl ,sprzedajacy wmowil mi ze laptopa ja uszkodzilam z ktorego korzystalam.cale dwa tygodnie od zakupu ,jedno wiem nie polecam z calego serca zakupu u sprzedajacego ,stres nerwy i stracone swoje pieniadze "
24 lip 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

5 lip 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Brak dokumentu zakupu, mimo wyslanego maila z prośbą o dosłanie - brak reakcji, pomogło dopiero zgłoszenie sprawy do Allegro."
3 lip 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Nie dość, że oszukują twierdząc że nie mają danego koloru (jak się uparłem, że chcę ten który wybrałem to jednak mi go przysłali) to jeszcze wysyłają używane. Na obudowie były rysy, a na ekranie plamy i komputer był już skonfigurowany w wersji angielskiej. Po kontakcie zostałem poproszony o odesłanie laptopa w celu wymiany na inny. Po otrzymaniu paczki zwrotnej dostałem TEN SAM laptop. Ponowny kontakt, przeprosiny za pomyłkę. Miałem dostać ramach przeprosin myszkę - oczywiście jej nie przysłali."
21 cze 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Nie polecam , niby "nowy" laptop a nie działał, wtyczka amerykańska , także w żadnym polskim serwisie nikt by go nie naprawił."
20 cze 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Przed zakupem zadzwoniłem, żeby spytać, czy dysk jest na złączu M. bo jest to dla mnie kluczowym parametrem zakupu. Odpowiedziano mi, że tak i mam dodać taką informację w uwagach do zakupu - tak też uczyniłem. Pomimo tego dostałem dysk na sata tajwańskiej firmy z serii NONAME. Dla mnie żenada, nie polecam"
5 cze 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Otrzymałem uszkodzonego laptopa. Sprzedawca odpowiedział na kilka maili powołując się na jakąś tajemniczą gwarancję Dell, która zostanie aktywowana w bliżej nieokreślonym terminie. Laptopa zakupiłem w marcu. Od połowy kwietnia sprzedawca przestał odpowiadać na maile i nie odbiera telefonu. Sprawa zgłoszona do powiatowego urzędu ochrony konsumentów. Zachęcam do zgłaszania indywidualnych roszczeń, aby sprawą zajął się urząd do roszczeń zbiorowych i zakończył praktyki tego nieuczciwego sprzedawcy."

Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu

Allegro