99,9%

kupujących poleciło tego sprzedawcę
w ostatnich 12 miesiącach

6094

7

ZGODNOŚĆ Z OPISEM
5,0/5
OBSŁUGA KLIENTA
5,0/5
CZAS WYSYŁKI
5,0/5
KOSZT WYSYŁKI
4,9/5
NA ALLEGRO OD
od 5 lat i 9 miesięcy
OSTATNIE LOGOWANIE
dzisiaj o 07:48

Lista ocen

1 lut 2019

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"dane nadawcy przed wysylka nalezaloby sprawdzic , napislam dane odbiorcy,i to ze szlo na poczte nie znaczy,ze nalezalo to zaniedbac,musialam fatygowac mame do odbioru.Kolor nie taki jak chcialam,ale domyslam sie,ze tego nikt nie wybieral wiec dla was jak ulał.Jedyny plus szybka wysylka."
Odpowiedź z 1 lut 2019:
"Niestety błąd wystąpił po stronie menedżera sprzedaży, który nie pobrał prawidłowo danych z formularza dostawy i płatności. Problem zgłosiliśmy do Allegro. Przykro nam z powodu zaistniałej sytuacji, która jednak nie jest zupełnie od nas zależna. Etykiety generowane są automatycznie na podstawie danych pobranych z systemów Allegro. Niestety kupujący nie odbiera telefonu, ani nie skontaktował się z nami przed wystawieniem komentarza. Zachęcamy do wcześniejszego kontaktu, to naprawdę może pomóc."
29 sty 2019

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Zakup wilgotnościomierza BENETECH GM630 to bardzo nietrafiony zakup. 1.Wilgotnościomierz nie działał. 2.Na baterii i na wyświetlaczu brak było foli (dodatkowo wyświetlacz porysowany), co wskazuje na to że nie był on nowy. 3.W opisie aukcji: "Na życzenie klienta dołączamy świadectwo wzorcowania od producenta". Poprosiłem. Nie otrzymałem. Nie wiem z resztą jak to wzorcowanie parować z konkretnym urządzeniem bo nie ma ono żadnego numeru seryjnego. Kompletna strata czasu i nerwów.Zwrot pieniędzy ok."
Odpowiedź z 31 sty 2019:
"Czyste oszczerstwa. 1. Urządzenie sprawne. 2. Folia na wyświetlaczu jest naklejona w taki sposób, że nie jest widoczna, o czym poinformowaliśmy kupującego. Wystarczyło ją zerwać, żeby mieć idealnie czysty i gładki wyświetlacz. 3. Świadectwo dostarczamy kilka dni później od zamówienia w wersji elektronicznej, aby nie wydłużać terminu realizacji zamówienia. Numer seryjny jest wewnątrz komory baterii, czego kupujący nawet nie zweryfikował. Komentarz kwalifikuje się pod Art. 212. Zniesławienie"
26 sty 2019

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Urządzenie pokazywało co chwila inną temperaturę. Jak dla mnie niewiarygodne."
Odpowiedź z 1 lut 2019:
"Kupujący zakupił urządzenie przemysłowe, które nie służy do pomiaru temperatury ciała człowieka. Do tego celu przeznaczone są termometry medyczne. W dyskusji z kupującym wytłumaczyliśmy w czym rzecz, ponadto produkt został zwrócony i pieniądze również na rachunek klienta. Jest to ten mały odsetek kupujących, dla których przyznanie się do błędu wykracza za ich ego, a wieloletnie doświadczenie w branży aparatury pomiarowej nie liczy się w konfrontacji z argumentami klienta."
22 sty 2019

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Miernik nie mierzy pola magnetycznego nawet bedac w bliskiej okolicyźródła ,tuz przy wieży z .nadajnikiem...zabawka, która oszukuje"
Odpowiedź z 12 lut 2019:
"Jesteśmy w stanie udostępnić nagarnie z pomiaru pola w bezpośrednim sąsiedztwie nadajnika. Niestety nie ma możliwości kontaktu z osobą wystawiającą ten mylny komentarz."
7 lis 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Zamówiłem odbiór w punkcie Freshmarket a przesyłka została wysłana do Agencji Pocztowej w tym samym budynku gdzie są ogromne kolejki. Nie po to wybieram punkt odbioru aby Sprzedający wysłał produkt do innego. Proszę szanować wybór waszych klientów."
Odpowiedź z 24 sty 2019:
"Rozmawialiśmy na ten temat, niestety system automatycznie przekierował przesyłkę do innego punktu. My niestety nie mieliśmy na to najmniejszego wpływu, nigdy nie zmieniamy opcji dostawy bez wcześniejszej konsultacji z klientem. W rozmowie telefonicznej przyznał Pan, że zaistniała sytuacja nie była od nas zależna, niemniej nie doczekaliśmy się usunięcia negatywnego komentarza co nie w porządku. Jednocześnie wszystkich klientów bardzo prosimy o wcześniejszy kontakt przed wystawieniem opinii."
24 paź 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Transakcja przebiegła wzorowo, ale niestety Motor Molechaser kompletnie nie działa. Po tygodniu kret wykopał kopiec 1,5 od urządzenia. Minęły już dwa tygodnie od kiedy wkopałem odstraszacz, ale ten mały łobuziak wciąż niszczy mi ogród."
Odpowiedź z 24 sty 2019:
"Niestety klient nie skontaktował się z nami przed wystawieniem tego komentarza, nie dając nam nawet szansy zweryfikowania problemu. To tylko elektronika, która może okazać się wadliwa, wówczas wystarczy skontaktować się z nami w celu wymiany urządzenia na nowy, pozbawiony wad egzemplarz lub zwrot pieniędzy, z czym nie robimy najmniejszych problemów. Przed wystawieniem negatywnej opinii warto kontaktować się ze sprzedawcą, obie strony wychodzą wtedy na tym korzystniej."
23 wrz 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Zakupiłem odstraszacz do kretów, który zamiast odstraszyć to je wręcz przyciąga, 100 zl wydane w błoto!"
Odpowiedź z 27 wrz 2018:
"W kwestii skuteczności urządzenia nie będziemy się wypowiadać, klienci docenili produkt co widać po samej sprzedaży. Kupujący ma możliwość skorzystania z opcji zwrotu bez ponoszenia dodatkowych kosztów. Zaproponowaliśmy takie rozwiązanie, niestety do chwili obecnej nie otrzymaliśmy odpowiedzi w tej sprawie. Przykro nam, że w tym wypadku odstraszacz nie zdał egzaminu, niemniej w takiej sytuacji warto najpierw skontaktować się ze sprzedawcą w celu rozwiązania problemu. Sprawa do wyjaśnienia."

Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu

Allegro