99,7%

kupujących poleciło tego sprzedawcę
w ostatnich 12 miesiącach

10790

34

ZGODNOŚĆ Z OPISEM
5,0/5
OBSŁUGA KLIENTA
5,0/5
KOSZT WYSYŁKI
5,0/5
Nie wyświetlamy już oceny za czas wysyłki.
Przewidywany czas dostawy zobaczysz na stronie oferty.
NA ALLEGRO OD
od 6 lat i 3 miesięcy
OSTATNIE LOGOWANIE
dzisiaj o 20:11

Lista ocen

13 paź 2019

Zgodność z opisem

Koszt wysyłki

Obsługa kupującego

7 paź 2019

Zgodność z opisem

Koszt wysyłki

Obsługa kupującego

2 paź 2019

Zgodność z opisem

Koszt wysyłki

Obsługa kupującego

"Cała transakcja przebiegła pomyślnie więc nie mam zastrzeżeń. Ale jeżeli chodzi o przedmiot zakupu - plecak szkolny Nike - to kolor, wygląd super ale brak usztywnienia na plecach oraz dnie. Nie nadaje się do szkoły aby nosić książki i zeszyty. Taka szmatka po prostu. Szkoda, ładny ale nie praktyczny."
Odpowiedź z 3 paź 2019:
"Witamy, w opisie podaliśmy informacje o których Pan pisze... Szkoda że mało kto czyta opis :/ Pozdrawiamy"
2 paź 2019

Zgodność z opisem

Koszt wysyłki

Obsługa kupującego

1 paź 2019

Zgodność z opisem

Koszt wysyłki

Obsługa kupującego

"UWAGA! SKLEP ODLICZA GOTÓWKĘ PRZY NAJMNIEJSZEJ OKAZJI! UNIKAJCIE GO! Skorzystałem z odstąpienia od umowy i sprzedawca BEZPODSTAWNIE chciał mi potrącić sporą część kwoty, czepiając się, że otwarcie kartonika do okularów jest uszkodzone. Na marginesie-to nieznaczące nic uszkodzenie nastąpiło z winy sprzedawcy, gdyż w ogóle nie zabezpiecza towaru!!! Dopiero przy INTERWENCJI ALLEGRO odzyskałem całą kwotę. Sprzedawca zarozumiały, kompletnie nie idzie się dogadać i widać to też po innych NEGATYWACH!!"
Odpowiedź z 2 paź 2019:
"Witamy, dla Pana nic nie znaczące, ale My nie jesteśmy komisem rzeczy używanych, jedynym naszym błędem było nie wpisanie opakowania w ofercie, to jak Pan odesłał okulary z oberwanym i uszkodzonym kartonem... nie wymaga komentarza od Nas, nawet dziecko potrafiło by otworzyć to lepiej, całe szczęście że to ostatnia transakcja z Panem, u nas czarna lista. Ciekawe tylko że uszkodzenie zaczął Pan zgłaszać dopiero, kiedy to My stwierdziliśmy wadę, co pozostawiamy również bez komentarza, Pozdrawiamy"
23 wrz 2019

Zgodność z opisem

Koszt wysyłki

Obsługa kupującego

"Czapka została zakupiona i użytkowana jak należy. Po czasie gdy wyblakła skontaktowałem się z sprzedawcą ten stwierdził, że "czapka najprawdopodobniej została przemoczona/przepocona i wystawiona na słońcu i od tego powstały plamy ". Poprosiłem o wyjaśnienie jak powinno się korzystać z czapki przeciwsłonecznej ten mnie olał."
16 wrz 2019

Zgodność z opisem

Koszt wysyłki

Obsługa kupującego

"Plecak nie ma żądnego usztywnienia pleców - Pan rozmawiający ze mną stwierdził, że cienka gąbka to usztywnienie...no cóż...Powiedział nawet, że skoro nie widzę różnicy w materiałach to nie mamy o czym rozmawiać. Że mogę oddać im plecak, napisać negatyw, zgłosić się do rzecznika - co za różnica. Już dawno nie spotkałam się z takim zachowaniem. Zdecydowanie nie polecam."
Odpowiedź z 16 wrz 2019:
"Witamy, informujemy, że plecak był zgodny z opisem i ze zdjęciami dostępnymi na aukcji, niestety jeżeli podaje Pani telefonicznie informację "koleżanka ma taki plecak a u Was jest zupełnie inny", to niestety nie mamy wpływu na to co kupiła koleżanka, a co Pani. Powoływała się Pani w rozmowie na plecak koleżanki, a nie to co Pani otrzymała i co było na naszych zdjęciach, niestety w Pani przypadku reklamacja została odrzucona, została Pani również poinformowała o trybie odwołania. Pozdrawiamy"
10 wrz 2019

Zgodność z opisem

Koszt wysyłki

Obsługa kupującego

"Nie polecam. Zwróciłam towar za który do tej pory nie dostałam pieniędzy. Zero kontaktu ze sprzejacym. Nie odpowiada na email i nie odbiera telefonu. "
6 wrz 2019

Zgodność z opisem

Koszt wysyłki

Obsługa kupującego

"Dokonywalam zwrotu tego produktu, gdyz plecak okazal sie za maly a chcialam by sluzyl mi jako bagaz podreczny, odeslalam towar dostalam zwrot pieniedzy niestety tylko za zakupiony plecak, za wysylke na poczcie zaplacilam 15zl i niestety jestem stratna gdyz sprzedawca nie zaoferowal mi nawet zwrotu najnizszego kosztu wysylki, a szkoda gdyz zakupow dokonuje kilka a nawet kilkanascie razy w miesiacu i tak zwrot jest oferowany a tutaj niestety tak nie bylo."
Odpowiedź z 6 wrz 2019:
"Witamy, koszt zwrotu z tytułu odstąpienia od umowy zawsze jest po stronie klienta, za przesyłkę do siebie Pani nie płaciła, pozdrawiamy"
2 wrz 2019

Zgodność z opisem

Koszt wysyłki

Obsługa kupującego

"Gówniany materiał po dwóch praniach podarł się"
26 sie 2019

Zgodność z opisem

Koszt wysyłki

Obsługa kupującego

"Otrzymałem nerkę zamiast plecaka na dzień przed wyjazdem, po dłuższym czasie po odesłaniu przyszedł właściwy produkt"
24 sie 2019

Zgodność z opisem

Koszt wysyłki

Obsługa kupującego

"Czapka po ok. miesiącu straciła w wielu miejscach czarny kolor ,pojawiły się brązowe pasy i plamy na całej czapce.Sprzedający próbuje mi wmówić że to od potu .Pisałem mu że mam czapkę innej firmy od 7 lat i nie straciła koloru.Próba odzyskania pieniędzy niestety nie powiodła się ,sprzedający nie bierze winy na siebie tylko chce obarczyć mnie.Pieniądze wywalone w błoto ,czapeczka adidas nadaje się do śmietnika."
Odpowiedź z 24 sie 2019:
"Niestety plamy powstałe z winy użytkownika nie podlegają gwarancji, materiał taki jak bawełna trzeba prać tak jak podane jest na metkach i wtedy plamy nie powstają, pozdrawiamy"
13 sie 2019

Zgodność z opisem

Koszt wysyłki

Obsługa kupującego

"Obsługa i czas realizacji zamówienia super. Ale... czapeczka po niespełna 2 miesiącach wypłowiała w niektórych miejscach. Mam inne czapeczki w czarnym kolorze, z których korzystam od lat i żadna nie straciła koloru. Sprzedawca stwierdził, że nie jest to wada materiału ani uszkodzenie, czarny materiał przeważnie płowieje gdy jest mokry i wystawiony na słońce, tego gwarancja nie obejmuje. "
30 lip 2019

Zgodność z opisem

Koszt wysyłki

Obsługa kupującego

"Pomimo prośby o pilną wysylkę, ze sprzedającym zero kontaktu. Nie odpowiadał na maile. Produkt zamówiony w poniedziałek, wysłany dokladnie tydzien później.. Wystarczyło odpisać, że np. mają urlop.. A prezent nie wysłany, zero kontaktu, kiedy mozna spodziewać sie wysyłki, wiec pozostalo kupic inny.. "
Odpowiedź z 31 lip 2019:
"Witamy, towar nadany tego samego dnia co zakup, niestety nie mamy wpływu na czas dostawy przez InPost, na przesyłkę została złożona reklamacja i to jedyne co mogliśmy zrobić w tej sytuacji, pozdrawiamy"
11 lip 2019

Zgodność z opisem

Koszt wysyłki

Obsługa kupującego

"Klapki które kupiłem różniły się od siebie (jeden był wygięty). Gdy zwracałem towar spotkałem się z nie pomocna obsługa. Do tej pory nie otrzymałem zwrotu środkow. Nie polecam "
Odpowiedź z 11 lip 2019:
"Witam, niestety nie zauważyliśmy tego w klapkach, magazyn też sprawdził i wszystko jest OK. Jeśli chodzi o zwrot to pół godziny temu otrzymał Pan potwierdzenie przelewu, prosimy raczej sprawdzić konto, pozdrawiamy"
17 cze 2019

Zgodność z opisem

Koszt wysyłki

Obsługa kupującego

"klient nie odpowiada ma mile. towar odesłałem następnego dnia po odebraniu paczki. Już prawie 2 tyg. i nie mam zwrotu gotówki ani żadnej informacji od sprzedającego."
Odpowiedź z 17 cze 2019:
"Witamy, Pani Piotrze, żebyśmy mogli odpowiedzieć na maile, najpierw musimy je otrzymać, jeśli chodzi o zwrot to dostał Pan informację od nas i Allegro, że go otrzymaliśmy i jest on wykonywany w ustawowym terminie, paczka niestety dotarła do na 12 czerwca więc nie zdążyliśmy go jeszcze zrobić, wszystkich klientów traktujemy jednakowo i nie możemy przyspieszać spraw kosztem innych, pozdrawiamy"
30 maj 2019

Zgodność z opisem

Koszt wysyłki

Obsługa kupującego

Odpowiedź z 30 maj 2019:
"Niestety nie wiemy co do końca nie tak było z czapką lub obsługą, bo Pan się z nami nie kontaktował w tej sprawie, pozdrawiamy"
24 kwi 2019

Zgodność z opisem

Koszt wysyłki

Obsługa kupującego

"Klapki są nieoryginalne, mąż miał wcześniej ten sam model a wyglądały inaczej, lepsza jakość. Tu tania podróbka."
Odpowiedź z 24 kwi 2019:
"Wszystkie nasze produkty są oryginalne, pochodzące z oficjalnej dystrybucji marek sprzedawanych w naszym sklepie, na które są wystawiane FV. W przypadku gdy towar nie spełnia oczekiwań istnieje możliwość zwrotu. W tym przypadku klient nie zgłosił zastrzeżeń do transakcji."
18 kwi 2019

Zgodność z opisem

Koszt wysyłki

Obsługa kupującego

"Informują co prawda, że numeracja pomylona i długość klapek się zgadza. Obwód stopy także zbyt ciasny (mam identyczne klapki bez defektów). Także cały wyrób zdeformowany. Negatyw ku przestrodze , by nie handlować szmelcem z wyprzedaży."
Odpowiedź z 18 kwi 2019:
"Witamy, następnym razem prosimy o czytanie dokładnie opisu aukcji co się kupuje, produkt był bardzo dokładnie opisany: "Nowy z defektem", podaliśmy długości klapka w cm oraz długości wkładki, dodatkowo przeceniony w stosunku do produktu "Nowego" o 40%, klapki nie były zdeformowane, miały błędne oznaczenie na spodzie i obtarty znaczek, wszystkie informacje podaliśmy w opisie, dlatego opinia bardzo krzywdząca, mimo wszystko pozdrawiamy"
6 kwi 2019

Zgodność z opisem

Koszt wysyłki

Obsługa kupującego

"Komin zakupiony specjalnie na wyjazd do Austrii na narty. Niestety po założeniu i krótkiej jeździe moja twarz przebarwiłA się nitkami i polarowymi drobinami materiału tego produktu, który odrazu wylądował w koszu na śmieci. Z reklamacji i zwrotu nie skorzystałem bo szkoda zachodu za pare złotych bawić się w odsyłanie itd. szkoda czasu. SZCZERZE ODRADAZAM !!!!"
Odpowiedź z 7 kwi 2019:
"Witam, informujemy, że w przypadku odzieży i akcesoriów wykonanych z materiału polarowego, przed pierwszym użyciem należy je wyprać, w ten sposób unikniemy sytuacji jak powyżej, informacje te podane są na metce, pozdrawiamy"

Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu

Allegro