Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług. Jeżeli nie zmienisz ustawień, będą one zapisywane w pamięci Twojego urządzenia.

Użytkownik brat_pl

99,9%
kupujących poleca tego sprzedającego

39820

 

19

 z ostatnich 12 miesięcy

Zgodność z opisem

5,0

Czas wysyłki

5,0

Koszt wysyłki

4,9

Obsługa kupującego

5,0

Lista ocen

Wszystkie (39839)
Polecam (39820)
Nie polecam (19)

Zgodność z opisem

3

Czas wysyłki

5

Koszt wysyłki

5

Obsługa klienta

5
13 maj 2018
"Nie polecam nie ze względu na towar który kupiłam , ale ze względu na dostawce towaru , którym jest Poczta Polska , nie solidna , olewająca klienta , nie dostarczono towaru na wskazane miejsce tylko pozostawiono na poczcie gdzie musiałam odczekać w kolejce godzinę . Dziękuję za takie zakupy .Proponuję sprzedającemu zmienić dostawcę !!"
SZCZEGÓŁYZWIŃ
"Nie polecam nie ze względu na towar który kupiłam , ale ze względu na dostawce towaru , którym jest Poczta Polska , nie solidna , olewająca klienta , nie dostarczono towaru na wskazane miejsce tylko pozostawiono na poczcie gdzie musiałam odczekać w kolejce godzinę . Dziękuję za takie zakupy .Proponuję sprzedającemu zmienić dostawcę !!"

Zgodność z opisem

5

Czas wysyłki

2

Koszt wysyłki

2

Obsługa klienta

1
6 maj 2018
"Rodzynki są niesmaczne. Kiepska jakość."
SZCZEGÓŁYZWIŃ
"Rodzynki są niesmaczne. Kiepska jakość."

Zgodność z opisem

1

Czas wysyłki

4

Koszt wysyłki

4

Obsługa klienta

4
2 kwi 2018
"Towar był niezbyt dobrze zabezpieczony - z paczkomatu odebrałam pomięty i dziurawy karton. Drugi problem to niezgodność jednego produktu ze zdjęciem- orzechy brazylisjkie są krojone na kawałki, a nie w całości. Na zdjęciu są całe orzechy i zawsze takie kupowałam. Informacja o kawałkach była podobno w opisie, ale tutył aukcji oraz zdjęcie wprowadziło mnie niestety w błąd. Jest to niepełnowartościowy produkt - a był w cenie orzechów całych. Te krojone są zwietrzałe, niesmaczne i mniej wartościowe."
Odpowiedź z 14 kwi 2018:
"Klient wystawia nam komentarz negatywny za orzechy Brazylijskie bo nie przeczytała opisu - orzechy były przecenione i specjalnie daliśmy na początku opisu informacje ze orzechy są w kawałkach - połówkach. Nie wiemy dlaczego zakupy były robione bez przeczytania opisu. Chcieliśmy zwrócić pieniądze klientce ale klientka tego nie chciała - nie za bardzo tylko rozumiemy dlaczego tak postąpiła. Klienta ukarała nas za to ze nie przeczytała pierwszego zdania w opisie."
SZCZEGÓŁYZWIŃ
"Towar był niezbyt dobrze zabezpieczony - z paczkomatu odebrałam pomięty i dziurawy karton. Drugi problem to niezgodność jednego produktu ze zdjęciem- orzechy brazylisjkie są krojone na kawałki, a nie w całości. Na zdjęciu są całe orzechy i zawsze takie kupowałam. Informacja o kawałkach była podobno w opisie, ale tutył aukcji oraz zdjęcie wprowadziło mnie niestety w błąd. Jest to niepełnowartościowy produkt - a był w cenie orzechów całych. Te krojone są zwietrzałe, niesmaczne i mniej wartościowe."
Odpowiedź z 14 kwi 2018:
"Klient wystawia nam komentarz negatywny za orzechy Brazylijskie bo nie przeczytała opisu - orzechy były przecenione i specjalnie daliśmy na początku opisu informacje ze orzechy są w kawałkach - połówkach. Nie wiemy dlaczego zakupy były robione bez przeczytania opisu. Chcieliśmy zwrócić pieniądze klientce ale klientka tego nie chciała - nie za bardzo tylko rozumiemy dlaczego tak postąpiła. Klienta ukarała nas za to ze nie przeczytała pierwszego zdania w opisie."

Zgodność z opisem

3

Czas wysyłki

5

Koszt wysyłki

5

Obsługa klienta

3
27 mar 2018
Odpowiedź z 14 kwi 2018:
"Komentarz otrzymaliśmy negatywny tylko za bardzo nie wiemy dlaczego i za co - klient nie odpisuje a nr telefonu jest wyłączony. Nie wiemy czy został wystawiony ze złośliwości czy coś się stało bo nie ma żadnego kontaktu."
SZCZEGÓŁYZWIŃ
Odpowiedź z 14 kwi 2018:
"Komentarz otrzymaliśmy negatywny tylko za bardzo nie wiemy dlaczego i za co - klient nie odpisuje a nr telefonu jest wyłączony. Nie wiemy czy został wystawiony ze złośliwości czy coś się stało bo nie ma żadnego kontaktu."

Zgodność z opisem

4

Czas wysyłki

1

Koszt wysyłki

5

Obsługa klienta

2
19 mar 2018
"Po wystawieniu ogólnej oceny za transakcje, którą oceniłam "nie polecam" otrzymałam od sprzedającego e-mail z szantażem że jeśli nie usunę swojej oceny, to będę targana po sądach. Jeśli chcecie być Państwo szantażowani, otrzymywać podobnego typu wiadomości i być targanymi po sądach - serdecznie polecam."
Odpowiedź z 19 mar 2018:
"Klientka ma tupet - nie dość ze wybrała przesyłkę najtańszą i wystawiła nam komentarz negatywny bo przesyłka nie dotarła na czas i miała pretensje to teraz jaszcze twierdzi ze ją szantażujemy. Bezczelność jakich mało ale faktycznie teraz będziemy musieli się bronic przed sądem bo z czymś takim się nie spotkaliśmy."
SZCZEGÓŁYZWIŃ
"Po wystawieniu ogólnej oceny za transakcje, którą oceniłam "nie polecam" otrzymałam od sprzedającego e-mail z szantażem że jeśli nie usunę swojej oceny, to będę targana po sądach. Jeśli chcecie być Państwo szantażowani, otrzymywać podobnego typu wiadomości i być targanymi po sądach - serdecznie polecam."
Odpowiedź z 19 mar 2018:
"Klientka ma tupet - nie dość ze wybrała przesyłkę najtańszą i wystawiła nam komentarz negatywny bo przesyłka nie dotarła na czas i miała pretensje to teraz jaszcze twierdzi ze ją szantażujemy. Bezczelność jakich mało ale faktycznie teraz będziemy musieli się bronic przed sądem bo z czymś takim się nie spotkaliśmy."

Zgodność z opisem

5

Czas wysyłki

4

Koszt wysyłki

5

Obsługa klienta

1
24 lut 2018
"Nie wiedzą co sprzedają, a tłumaczenie, że magazyn jest gdzieś indziej... no cóż. Towar na dzień dzisiejszy nadal jest sprzedawany, który jest niezgodny z opisem. Najzwyklejsze magnesy, wszyte w zwykłą taśmę elastyczną i ten wystający i raniący nogę rzep - TOTALNE BADZIEWIE!!!. Sprzedawane są opaski " Opaski Magnetycznie", ale nie "dr. Webera", jak jest w opisie, tylko opaski Magnetycznie , już bez "dr", tylko jakiegoś typka Pana "M. Webbera przez 2 litery "b". ODRADZAM ZAKUPU"
Odpowiedź z 27 mar 2018:
"Bardzo dobrze wiemy co sprzedajemy - opaski od producenta który zmienił opakowanie i otrzymaliście Państwo nowe opakowanie - bez zmian produktu. Producent zrezygnował z opłacania licencji za używanie nazwiska bo została podniecona bardzo cena za ta licencje. Klient zrezygnował z opasek (chociaż ich nawet nie sprawdził) i przyjęliśmy zwrot zwróciliśmy pełne koszty ale po 3 tygodniach mimo wszystko wystawił komentarz negatywny - nie wiemy czemu - mimo prób wyjaśnienia sytuacji nie było odzewu."
SZCZEGÓŁYZWIŃ
"Nie wiedzą co sprzedają, a tłumaczenie, że magazyn jest gdzieś indziej... no cóż. Towar na dzień dzisiejszy nadal jest sprzedawany, który jest niezgodny z opisem. Najzwyklejsze magnesy, wszyte w zwykłą taśmę elastyczną i ten wystający i raniący nogę rzep - TOTALNE BADZIEWIE!!!. Sprzedawane są opaski " Opaski Magnetycznie", ale nie "dr. Webera", jak jest w opisie, tylko opaski Magnetycznie , już bez "dr", tylko jakiegoś typka Pana "M. Webbera przez 2 litery "b". ODRADZAM ZAKUPU"
Odpowiedź z 27 mar 2018:
"Bardzo dobrze wiemy co sprzedajemy - opaski od producenta który zmienił opakowanie i otrzymaliście Państwo nowe opakowanie - bez zmian produktu. Producent zrezygnował z opłacania licencji za używanie nazwiska bo została podniecona bardzo cena za ta licencje. Klient zrezygnował z opasek (chociaż ich nawet nie sprawdził) i przyjęliśmy zwrot zwróciliśmy pełne koszty ale po 3 tygodniach mimo wszystko wystawił komentarz negatywny - nie wiemy czemu - mimo prób wyjaśnienia sytuacji nie było odzewu."

Zgodność z opisem

1

Czas wysyłki

4

Koszt wysyłki

4

Obsługa klienta

4
8 lut 2018
"W błonniku, który zakupiłem niestety jest piasek."
Odpowiedź z 23 lut 2018:
"Niestety dostaliśmy komentarz bez żadnego zgłoszenia - produkt zgodnie z opisem jest czystości 99,9% - możliwe ze znalazły się drobiny piasku bo błonnik jest naturalny nie czyszczony chemicznie. Chcieliśmy klientowi ta sytuacje wynagrodzić ale uznał ze dla niego sprawa jest zakończona mimo iz nawet nie mogliśmy zobaczyć czy dana sytuacja miała miejsce. Cóż trudno - mimo naszych starań zostaliśmy negatywnie ocenieni."
SZCZEGÓŁYZWIŃ
"W błonniku, który zakupiłem niestety jest piasek."
Odpowiedź z 23 lut 2018:
"Niestety dostaliśmy komentarz bez żadnego zgłoszenia - produkt zgodnie z opisem jest czystości 99,9% - możliwe ze znalazły się drobiny piasku bo błonnik jest naturalny nie czyszczony chemicznie. Chcieliśmy klientowi ta sytuacje wynagrodzić ale uznał ze dla niego sprawa jest zakończona mimo iz nawet nie mogliśmy zobaczyć czy dana sytuacja miała miejsce. Cóż trudno - mimo naszych starań zostaliśmy negatywnie ocenieni."

Zgodność z opisem

1

Czas wysyłki

5

Koszt wysyłki

5

Obsługa klienta

5
10 sty 2018
"Gdy będziecie kupować od tej firmy np. oleje kokosowe, to po zakupie dobrze jest zważyć sam wkład w mililitrach, ponieważ u mnie brakowało w każdym ze słoików ok 250 ml. Poza tym, łatwo bez wagi sprawdzić, ponieważ 900 ml ma słoik, więc słoik musi być wypełniony po brzegi, o ile deklaracja sprzedającego to 900 ml. Dostałem zwrot za 1/30 produktu, o ile liczyć 25 zł za 750 ml. Paczka przyszła w stanie poszarpanym, sezam się rozsypywał, przy drugim zamówieniu również, ale słoiki całe ;) Pozdr :)"
Odpowiedź z 22 sty 2018:
"Kontakt z klientem był bardzo dobry ale też bardzo nietypowo nas potraktował. Chcieliśmy wysłać kuriera po odbiór słoików aby sprawdzić co się stało - na to się niestety nie zgodził i chciał tylko zwrotu pieniędzy. Następnie wysłał zdjęcie jednego oleju gdzie wynikało ze brakuje około 10% oleju i taką kwotę zwróciliśmy. Klient nie sprecyzował ze chodzi mu o 3 słoiki i po tym fakcie przestał się odzywać i wystawił komentarz negatywny. Niestety ale takie postępowanie jest bardzo nietypowe."
SZCZEGÓŁYZWIŃ
"Gdy będziecie kupować od tej firmy np. oleje kokosowe, to po zakupie dobrze jest zważyć sam wkład w mililitrach, ponieważ u mnie brakowało w każdym ze słoików ok 250 ml. Poza tym, łatwo bez wagi sprawdzić, ponieważ 900 ml ma słoik, więc słoik musi być wypełniony po brzegi, o ile deklaracja sprzedającego to 900 ml. Dostałem zwrot za 1/30 produktu, o ile liczyć 25 zł za 750 ml. Paczka przyszła w stanie poszarpanym, sezam się rozsypywał, przy drugim zamówieniu również, ale słoiki całe ;) Pozdr :)"
Odpowiedź z 22 sty 2018:
"Kontakt z klientem był bardzo dobry ale też bardzo nietypowo nas potraktował. Chcieliśmy wysłać kuriera po odbiór słoików aby sprawdzić co się stało - na to się niestety nie zgodził i chciał tylko zwrotu pieniędzy. Następnie wysłał zdjęcie jednego oleju gdzie wynikało ze brakuje około 10% oleju i taką kwotę zwróciliśmy. Klient nie sprecyzował ze chodzi mu o 3 słoiki i po tym fakcie przestał się odzywać i wystawił komentarz negatywny. Niestety ale takie postępowanie jest bardzo nietypowe."

Zgodność z opisem

1

Czas wysyłki

1

Koszt wysyłki

3

Obsługa klienta

1
14 gru 2017
"Migdały bardzo niskiej jakości. "
Odpowiedź z 11 sty 2018:
"Komentarz otrzymaliśmy po dwóch miesiącach od zakupu - po kontakcie z nim okazuje się ze migdały zostały zjedzone a my mimo wszystko wykonaliśmy zwrot pieniędzy. Szkoda ze tak zostaliśmy potraktowani zwłaszcza ze nawet nie mogliśmy zweryfikować sytuacji która miała miejsce a po zwrocie pieniędzy kontakt z klientem urwał się. Dlaczego ? Nie wiemy."
SZCZEGÓŁYZWIŃ
"Migdały bardzo niskiej jakości. "
Odpowiedź z 11 sty 2018:
"Komentarz otrzymaliśmy po dwóch miesiącach od zakupu - po kontakcie z nim okazuje się ze migdały zostały zjedzone a my mimo wszystko wykonaliśmy zwrot pieniędzy. Szkoda ze tak zostaliśmy potraktowani zwłaszcza ze nawet nie mogliśmy zweryfikować sytuacji która miała miejsce a po zwrocie pieniędzy kontakt z klientem urwał się. Dlaczego ? Nie wiemy."

Zgodność z opisem

1

Czas wysyłki

3

Koszt wysyłki

3

Obsługa klienta

3
25 paź 2017
"Algi wyjątkowo śmierdzą - kupowałam wiele alg od wielu sprzedawców i nigdy nie śmierdziały zepsutą rybą, niestety całość trafiła do kosza. Pistacje również wyjątkowo słabej jakości - chyba najgorsze jakie kupiłam w trakcie ostatnich kilku lat, wiele spleśniałych, uprażonych i zasypanych ogromną ilością soli dla niepoznaki, wiele zamkniętych(co jest najmniejszym problemem). Orzechy nerkowca i migdały przeciętnej jakości i stare. Reszta produktów ok."
Odpowiedź z 26 paź 2017:
"Niestety kolejna sytuacja gdzie nie było żadnego kontaktu z nami - brak informacji i komentarz wystawiony po kilku tygodniach od zakupu. Później jak się okazało bo chcieliśmy wyjaśnić sytuacje to produkty zostały wyrzucone a my nie możemy sprawdzić czy dana sytuacja miała miejsce. Szkoda ze mimo naszych starań ponownie zostaliśmy w taki sposób potraktowani. Prosimy jeszcze raz aby się z nami kontaktować bo zawsze chcemy klientowi pomóc - bez kontaktu ciężko nam jest w czymkolwiek pomóc :)"
SZCZEGÓŁYZWIŃ
"Algi wyjątkowo śmierdzą - kupowałam wiele alg od wielu sprzedawców i nigdy nie śmierdziały zepsutą rybą, niestety całość trafiła do kosza. Pistacje również wyjątkowo słabej jakości - chyba najgorsze jakie kupiłam w trakcie ostatnich kilku lat, wiele spleśniałych, uprażonych i zasypanych ogromną ilością soli dla niepoznaki, wiele zamkniętych(co jest najmniejszym problemem). Orzechy nerkowca i migdały przeciętnej jakości i stare. Reszta produktów ok."
Odpowiedź z 26 paź 2017:
"Niestety kolejna sytuacja gdzie nie było żadnego kontaktu z nami - brak informacji i komentarz wystawiony po kilku tygodniach od zakupu. Później jak się okazało bo chcieliśmy wyjaśnić sytuacje to produkty zostały wyrzucone a my nie możemy sprawdzić czy dana sytuacja miała miejsce. Szkoda ze mimo naszych starań ponownie zostaliśmy w taki sposób potraktowani. Prosimy jeszcze raz aby się z nami kontaktować bo zawsze chcemy klientowi pomóc - bez kontaktu ciężko nam jest w czymkolwiek pomóc :)"

Zgodność z opisem

2

Czas wysyłki

5

Koszt wysyłki

5

Obsługa klienta

5
21 paź 2017
"Pomidory miały być włoskie, a były tureckie. B. słone."
Odpowiedź z 16 lis 2017:
"Faktycznie pomidory są z Turcji i każdy klient ma możliwość sprawdzenia kraju pochodzenia na aukcji bo nie ukrywamy tego i podajemy link do strony gdzie można to sprawdzić. Niestety klient nie zrobił tego a allegro nie umożliwia zmiany tytułu aukcji mimo naszych usilnych próśb. Klientowi zwróciliśmy pieniądze ale ten przestał się z nami kontaktować i nie zwraca towaru."
SZCZEGÓŁYZWIŃ
"Pomidory miały być włoskie, a były tureckie. B. słone."
Odpowiedź z 16 lis 2017:
"Faktycznie pomidory są z Turcji i każdy klient ma możliwość sprawdzenia kraju pochodzenia na aukcji bo nie ukrywamy tego i podajemy link do strony gdzie można to sprawdzić. Niestety klient nie zrobił tego a allegro nie umożliwia zmiany tytułu aukcji mimo naszych usilnych próśb. Klientowi zwróciliśmy pieniądze ale ten przestał się z nami kontaktować i nie zwraca towaru."

Zgodność z opisem

1

Czas wysyłki

5

Koszt wysyłki

4

Obsługa klienta

5
25 sie 2017
"Produkt się popsuł mimo długiego terminu przydatności, a przechowywany był w lodówce. Zabrudzone produkty w opakowaniu nie jestem pewna ich jakości, zostały wyrzucone gdyż wyglądają tragicznie."
Odpowiedź z 8 wrz 2017:
"Opinia wystawiona jest za olej arganowy którego przy tym zakupie w ofóle nie było. Próbujemy wyjaśnić sprawę z klientem ale nie ma wogóle żadnej odpowiedzi. Podczas rozmowy unika tematu a na maile nie odpowiada. Nie wiemy co mamy w takiej sytuacji zrobić bo zachowanie klienta jest bardzo nieodpowiedzialne."
SZCZEGÓŁYZWIŃ
"Produkt się popsuł mimo długiego terminu przydatności, a przechowywany był w lodówce. Zabrudzone produkty w opakowaniu nie jestem pewna ich jakości, zostały wyrzucone gdyż wyglądają tragicznie."
Odpowiedź z 8 wrz 2017:
"Opinia wystawiona jest za olej arganowy którego przy tym zakupie w ofóle nie było. Próbujemy wyjaśnić sprawę z klientem ale nie ma wogóle żadnej odpowiedzi. Podczas rozmowy unika tematu a na maile nie odpowiada. Nie wiemy co mamy w takiej sytuacji zrobić bo zachowanie klienta jest bardzo nieodpowiedzialne."

Zgodność z opisem

2

Czas wysyłki

2

Koszt wysyłki

2

Obsługa klienta

2
23 sie 2017
"Niestety Kontrahent ostatnio zawodzi. Zarówno orzechy brazylijskie, jak i macadamia były stare, mocno zjełczałe. Całe w odpryskach, przebarwieniach-plamach; śmierdzące. W ofercie świeże orzechy, w rzeczywistości, delikatnie mówiąc, kostropaty spękany zalatujący starym tłuszczem szajs. Jeśli to dostawca wcisnął lipny towar (a nie firma dla "oszczędności" taki zakupiła), to też nie powód, aby ludziom wciskać wybrakowane partie. Opinie innych klientów w kwestii orzechów, jak widzę, podobne. Szkoda."
Odpowiedź z 24 sie 2017:
"Klient zgłosił problem z orzechami miesiąc temu - zaproponowaliśmy klientowi aby wysłał zwrot (na nasz koszt) do nas a my sprawdzimy orzechy. Po tym mailu nazwał nas cwaniakami ze wysyłamy taki towar - takie postępowanie nie jest w porządku zwłaszcza ze staramy sie aby każdy klient był zadowolony. Gdy ponownie poinformowaliśmy klienta aby odesłał do nas orzechy nic nie odpisał a po miesiącu czasu wystawił negatywna opinię. Czy w ten sposób się postępuje i obraża inne osoby?"
SZCZEGÓŁYZWIŃ
"Niestety Kontrahent ostatnio zawodzi. Zarówno orzechy brazylijskie, jak i macadamia były stare, mocno zjełczałe. Całe w odpryskach, przebarwieniach-plamach; śmierdzące. W ofercie świeże orzechy, w rzeczywistości, delikatnie mówiąc, kostropaty spękany zalatujący starym tłuszczem szajs. Jeśli to dostawca wcisnął lipny towar (a nie firma dla "oszczędności" taki zakupiła), to też nie powód, aby ludziom wciskać wybrakowane partie. Opinie innych klientów w kwestii orzechów, jak widzę, podobne. Szkoda."
Odpowiedź z 24 sie 2017:
"Klient zgłosił problem z orzechami miesiąc temu - zaproponowaliśmy klientowi aby wysłał zwrot (na nasz koszt) do nas a my sprawdzimy orzechy. Po tym mailu nazwał nas cwaniakami ze wysyłamy taki towar - takie postępowanie nie jest w porządku zwłaszcza ze staramy sie aby każdy klient był zadowolony. Gdy ponownie poinformowaliśmy klienta aby odesłał do nas orzechy nic nie odpisał a po miesiącu czasu wystawił negatywna opinię. Czy w ten sposób się postępuje i obraża inne osoby?"

Zgodność z opisem

2

Czas wysyłki

5

Koszt wysyłki

4

Obsługa klienta

3
20 lip 2017
"Słabej jakości guarana. Mało intensywny aromat guarany wymieszany z aromatem cynamonu i orzechów. Smak podobnie. Mało intensywny czuć cynamonowy posmak. Świadczy to o niepożądanych dodatkach i/lub obecności starych ziaren guarany. Potwierdza to obecność ziaren koloru czarnego których nie powinno być. Skutkuje to słabym działaniem pobudzającym i nijakim smakiem guarany bez intensywności i charaktycznej ziemistości i gorzkości które świadczą o witalności produktu. Produkt 1/5. Są lepsze na Allegro"
Odpowiedź z 5 sie 2017:
"Dziękujemy za zgłoszenie - niestety jest to kolejna sytuacja gdy klient wystawia komentarz bez kontaktu. Następnie pisze do nas tylko jednego maila. My zaproponowaliśmy zwrot pieniędzy ale klient się nie odezwał. Postępowanie jest trochę zaskakujące ponieważ guarana jest sprawdzona - sami ja importujemy z Brazylii i mamy pełna dokumentacje. Niestety jeśli klient nam nic nie zgłosi a tym bardziej jak nie otrzymamy zwrotu produktu to nie jesteśmy nawet w stanie zweryfikować danego problemu."
SZCZEGÓŁYZWIŃ
"Słabej jakości guarana. Mało intensywny aromat guarany wymieszany z aromatem cynamonu i orzechów. Smak podobnie. Mało intensywny czuć cynamonowy posmak. Świadczy to o niepożądanych dodatkach i/lub obecności starych ziaren guarany. Potwierdza to obecność ziaren koloru czarnego których nie powinno być. Skutkuje to słabym działaniem pobudzającym i nijakim smakiem guarany bez intensywności i charaktycznej ziemistości i gorzkości które świadczą o witalności produktu. Produkt 1/5. Są lepsze na Allegro"
Odpowiedź z 5 sie 2017:
"Dziękujemy za zgłoszenie - niestety jest to kolejna sytuacja gdy klient wystawia komentarz bez kontaktu. Następnie pisze do nas tylko jednego maila. My zaproponowaliśmy zwrot pieniędzy ale klient się nie odezwał. Postępowanie jest trochę zaskakujące ponieważ guarana jest sprawdzona - sami ja importujemy z Brazylii i mamy pełna dokumentacje. Niestety jeśli klient nam nic nie zgłosi a tym bardziej jak nie otrzymamy zwrotu produktu to nie jesteśmy nawet w stanie zweryfikować danego problemu."

Zgodność z opisem

1

Czas wysyłki

4

Koszt wysyłki

5

Obsługa klienta

3
27 cze 2017
"Polowa orzechow niejadalna : stare , czarne a nawet splesniale , maja zjelczaly zapach. Problem zglosilem sprzedawcy i uzgodnilem zwrot towaru. 2 tyg po wysylce zwrotnej , kilku mailach i tel ( nikt nie odbiera ) wciaz brak zwrotu zaplaty. . Jestesmy w trakcie procedury za posrednictwem Allegro."
Odpowiedź z 14 lip 2017:
"Klient oskarża nas o brak kontaktu niestety mimo telefonów i maili nie udało nam się ustalić kiedy z nami się nie mógł skontaktować. Orzechy które się wróciły do nas nie były w połowie czarne tak jak to opisano. Próbujemy wyjaśnić sytuacje ale kontakt bardzo jest utrudniony."
SZCZEGÓŁYZWIŃ
"Polowa orzechow niejadalna : stare , czarne a nawet splesniale , maja zjelczaly zapach. Problem zglosilem sprzedawcy i uzgodnilem zwrot towaru. 2 tyg po wysylce zwrotnej , kilku mailach i tel ( nikt nie odbiera ) wciaz brak zwrotu zaplaty. . Jestesmy w trakcie procedury za posrednictwem Allegro."
Odpowiedź z 14 lip 2017:
"Klient oskarża nas o brak kontaktu niestety mimo telefonów i maili nie udało nam się ustalić kiedy z nami się nie mógł skontaktować. Orzechy które się wróciły do nas nie były w połowie czarne tak jak to opisano. Próbujemy wyjaśnić sytuacje ale kontakt bardzo jest utrudniony."

Zgodność z opisem

1

Czas wysyłki

4

Koszt wysyłki

4

Obsługa klienta

1
21 cze 2017
"Dostarczony towar niezgodny z opisem. Kraj pochodzenia na zdjęciu etykiety zamazany (manipulacja), w opisie - Turcja, a na dostarczonym produkcie - Chiny. Tłumaczenia podczas rozmowy telefonicznej niegrzeczne i pokrętne."
Odpowiedź z 21 cze 2017:
"Podczas rozmowy telefonicznej wyszło na jaw ze etykieta która Pan otrzymał miała błąd w kraju pochodzenia - nic pokrętnego tylko ludzki błąd. Oczywiście zaproponowaliśmy możliwość zwrotu ale klient uznał nas za kłamców i nie mógł zrozumieć ze jesteśmy tylko ludźmi którzy czasem się mylą."
SZCZEGÓŁYZWIŃ
"Dostarczony towar niezgodny z opisem. Kraj pochodzenia na zdjęciu etykiety zamazany (manipulacja), w opisie - Turcja, a na dostarczonym produkcie - Chiny. Tłumaczenia podczas rozmowy telefonicznej niegrzeczne i pokrętne."
Odpowiedź z 21 cze 2017:
"Podczas rozmowy telefonicznej wyszło na jaw ze etykieta która Pan otrzymał miała błąd w kraju pochodzenia - nic pokrętnego tylko ludzki błąd. Oczywiście zaproponowaliśmy możliwość zwrotu ale klient uznał nas za kłamców i nie mógł zrozumieć ze jesteśmy tylko ludźmi którzy czasem się mylą."

Zgodność z opisem

1

Czas wysyłki

4

Koszt wysyłki

4

Obsługa klienta

1
19 cze 2017
"Jak zwykle dałam się nabrać na ładne opisy tabletki nie działają"
Odpowiedź z 5 lip 2017:
"Niestety kolejny komentarz przy którym klienta mimo prób kontaktu nie odpowiada nam na maile ani też nie odbiera telefonu. W opisie produktu zawarte są tylko potwierdzone badaniami informacje i nie opisujemy iż produkt działa w 100%. Niestety każdy organizm jest inny i rożnie reaguje na produkt."
SZCZEGÓŁYZWIŃ
"Jak zwykle dałam się nabrać na ładne opisy tabletki nie działają"
Odpowiedź z 5 lip 2017:
"Niestety kolejny komentarz przy którym klienta mimo prób kontaktu nie odpowiada nam na maile ani też nie odbiera telefonu. W opisie produktu zawarte są tylko potwierdzone badaniami informacje i nie opisujemy iż produkt działa w 100%. Niestety każdy organizm jest inny i rożnie reaguje na produkt."

Zgodność z opisem

3

Czas wysyłki

5

Koszt wysyłki

3

Obsługa klienta

3
11 cze 2017
"kurkuma kupiona u tego Pana jest chrzczona rozmieszana z mąką lub jakimś innym gównem każdy kto kiedykolwiek jadł prawdziwą kurkumę zobaczy różnice po zrobieniu pasty z kurkumy są kluchy zważona mąka lub inne dziadostwo co do pozostałych produktów są OK ale przed następnym zakupem 10 razy się zastanowię bo kurkumę mają podrobioną tak samo może być z innymi produktami"
Odpowiedź z 17 cze 2017:
"Opinia nas bardzo zaskoczyła ponieważ ponownie nie było żadnego kontaktu z nami. Kurkumę jaką sprzedajemy jest sprawdzona i klienci nigdy nie kwestionowali jej. Potwierdza to też certyfikat dotyczący składu kurkumy. Mimo chęci pomocy klient nie odpisuje na maile a nr podany jest do innej osoby."
SZCZEGÓŁYZWIŃ
"kurkuma kupiona u tego Pana jest chrzczona rozmieszana z mąką lub jakimś innym gównem każdy kto kiedykolwiek jadł prawdziwą kurkumę zobaczy różnice po zrobieniu pasty z kurkumy są kluchy zważona mąka lub inne dziadostwo co do pozostałych produktów są OK ale przed następnym zakupem 10 razy się zastanowię bo kurkumę mają podrobioną tak samo może być z innymi produktami"
Odpowiedź z 17 cze 2017:
"Opinia nas bardzo zaskoczyła ponieważ ponownie nie było żadnego kontaktu z nami. Kurkumę jaką sprzedajemy jest sprawdzona i klienci nigdy nie kwestionowali jej. Potwierdza to też certyfikat dotyczący składu kurkumy. Mimo chęci pomocy klient nie odpisuje na maile a nr podany jest do innej osoby."

Zgodność z opisem

1

Czas wysyłki

5

Koszt wysyłki

5

Obsługa klienta

4