99,9%

kupujących poleciło tego sprzedawcę
w ostatnich 12 miesiącach

41120

27

ZGODNOŚĆ Z OPISEM
5,0/5
OBSŁUGA KLIENTA
5,0/5
CZAS WYSYŁKI
5,0/5
KOSZT WYSYŁKI
4,9/5
NA ALLEGRO OD
od 13 lat i 7 miesięcy
OSTATNIE LOGOWANIE
dzisiaj o 22:02

Lista ocen

15 paź 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"PRODUKTY NIESWIEŻE , PESTKIOD DYNI SMIERDZĄCE ŚLIWKI PO TYGODNIU ZACZELY PLEŚNĄĆ , ORZECHY NIESMACZNE NIE PPOOLLEECCAAMM DUŻY NEGATYW. "
8 paź 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

4 paź 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Orzeszki nie warte tej ceny. Dużo pustych i zamkniętych, drobizna, są przeprażone i zdarzają się gorzkie. Koło prawdziwych orzeszków jedynie co, być może tylko staly. Szkoda mojego cennego czasu na reklamacje, sprzedający powinien wiedzieć co wysyła i zdawać sobie sprawę z konsekwencji, także nie wyobrażam sobie się fatygować ze zwrotami. Nie polecam. "
27 wrz 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

19 wrz 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Figi wygladają staro i tak też smakują - twarde i gorzkie. Miała być wysoka jakość a jest bylejakość. W cechach znajdziemy "Nie zawiera konserwantów". Natomiast we własciwościach "Konserwowane powierzchniowo E220". Polecam innych sprzedajacych figi. Co do migdałów - jeszcze nie próbowałem."
Odpowiedź z 13 paź 2018:
"Klient kupi figi które sprawdzaliśmy i były słodkie natomiast wyglądu fig już nie zmienimy ponieważ nowe zbiory są dostępne w październiku. Próby wytłumaczenia klientowi tego faktu spełzły na niczym - nawet chcieliśmy zwrócić pieniądze klientowi ponieważ nie chcemy aby nasi klienci byli nie zadowoleni. Po tej propozycji kontakt sie urwał - niestety nie wiemy dlaczego."
12 wrz 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"nie mogę dać pozytywa za coś co otrzymałem dla mnie jest niezgodne z opisem a według sprzedającego ja nie umiem czytać N I E P O L E C A M ! ! !"
Odpowiedź z 4 paź 2018:
"Klient nie przeczytał opisu na opakowaniu - próbowaliśmy mu to wytłumaczyć ale nie udało się . Niestety zostaliśmy potraktowani z góry i mimo próby wytłumaczenia tej sytuacji nie mogliśmy nic zrobić."
6 wrz 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Produkty były dużo gorsze ,mniejsze i mniej świeże niż poprzednio i dlatego nie będę ich już zamawiać"
Odpowiedź z 4 paź 2018:
"Mimo próby wyjaśnienia sytuacji - klientka przestała odpowiedzieć na nasze pytania. Wstępnie okazało się ze jednak nie wszystkie produkty były gorsze a a te które klientka stwierdziła ze maja gorszy smak chcieliśmy zwrócić pieniądze - jednak nagle kontakt się urwał. Niestety mimo iz staramy się klientom iść na rękę często jesteśmy stawiani pod ściana - nie mogąc otrzymać zwrotu aby sprawdzić daną sytuacje."
3 wrz 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"badziewie"
Odpowiedź z 20 wrz 2018:
"Klient kupując produkt po kilku dniach wystawia komentarz negatywny. Niestety ale nie wiemy na jakiej podstawie jak po kilku dniach nie można nic określić bo to jest zbyt krotki czas na działanie produktu. Próbowaliśmy pomóc klientowi to napisał ze się nas boi - bardzo dziwne zachowanie a chcieliśmy po prostu pomóc."
22 sie 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

Odpowiedź z 20 wrz 2018:
"Nie wiedzieliśmy za bardzo za co otrzymaliśmy komentarz - okazało się ze za to iz przez brak prądu opóźniła sie wysyłka o jeden dzień i kupujący mimo iz został o tym poinformowany tak postanowił nas nagrodzić :( Cóż klient nie rozumie ze nie wszystko jest zależne od nas ale przyjmujemy ten komentarz - mimo iz staraliśmy się aby wszytko przebiegło spranie."
21 sie 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Pierwszy raz wystawiam Bratu taką opinię, niestety mocno się tu pogorszyło. Jakość orzechów słaba, zwłaszcza włoskich, pistacje nadpleśniałe i totalnie przesolone, nie da się ich jeść. Witamina C (kwas i askorbnian) lekko zażółcone, co dzieje się po długim przechowywaniu lub nasłonecznieniu. Po kiepskich tłumaczeniach kazano mi odesłać orzechy na swój koszt do oceny przez sprzedawcę... szkoda kasy, czasu i nerwów. Kupowałam tu od dawna ale niestety to był ostatni raz."
Odpowiedź z 19 wrz 2018:
"Próbowaliśmy wyjaśnić całą sytuacje ale nam się nie udało. Jakość produktów u nas sie nie pogorszyła tylko niestety orzechy w okresie letnim gdy jest oczekiwanie na nowe zbioru już tak dobrych walorów smakowych nie mają. Nasze produkty są bez chemii ale niestety w okresie letnim orzechy oraz suszone owoce już tak smaczne nie są jak po zbiorach w okresie jesienno zimowym.Chcieliśmy pomóc ale klient nie miał czasu dla nas - na wystawienie komentarza negatywnego znalazła ale na naszą pomoc już nie."
9 sie 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Miód skrystalizowany. Gryczany jak zwykły wielokwiatowy. Rzepakowy jak wielokwiatowy wigilie nie jest biały."
Odpowiedź z 14 sie 2018:
"Niestety wadą naszych produktów jest to ze są naturalne i opisujemy to w naszych aukcjach ze miody mogą skrystalizować a ich barwa i smak może się różnić między partiami.Natura nie używa barwników i polepszaczy aby produkt był zawsze taki sam. Próbowaliśmy to wytłumaczyć kupującemu ale niestety nie udało nam sie to. Zaproponowaliśmy zwrot ale klient nie chciał tego - nie za bardzo mogliśmy w takiej sytuacji pomóc. Podejrzewamy ze mogła być to konkurencja bo bardzo dziwna reakcja na naszą pomoc."
17 lip 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"zamówiłam 4 mydła marsylskie o wybranych składach i wszystkie przyszły inne niż zamawiałam. A dodatkowo mimo że w szczelnie zapakowanej paczce, to były zamoknięte. Warunki magazynowania towaru zatem wątpliwe. Drugi raz na pewno nie skorzystam. Nie polecam ! "
Odpowiedź z 14 sie 2018:
"Klientka mieszka bardzo blisko naszego sklepu - nie zgodziła sie na to abyśmy osobiście sprawdzili te mydła i je wymienili. Dlaczego tak się zachowała daje bardzo wiele do myślenia - no cóż my chcieliśmy pomóc ale jeśli ktoś nie chce wymiany i twierdzi ze wyrzucił mydła to możemy tylko rozłożyć ręce."
27 cze 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"NEGATYW! Najgorszy sprzedawca na Allegro. Nie przysyła zamówionego towaru. NIE KUPUJCIE U TEGO CZŁOWIEKA! Szkoda nerwów i pieniędzy."
Odpowiedź z 27 cze 2018:
"Komentarz wystawiony przez klientkę mimo iż otrzymała ta przesyłkę - Brak słów :("
13 cze 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"NEGATYW i to ogromny! Kompletnie niepoważni ludzie, Od dwóch tygodni nie dotarła zamówiona i opłacona przesyłka. Towar potrzebny do restauracji. Ponosimy przez tego Sprzedającego straty. Sprzedający pisze dziesiątki durnych maili zasłaniając się winą firmy kurierskiej zamiast wysłać towar i dochodzić się z firmą kurierską gdzie jest poprzednia przesyłka. O ile ją wysłał... Odradzam zakupy w tej firmie!"
Odpowiedź z 13 cze 2018:
"Klientka zamówiła przesyłkę nie kurierem tylko paczką w ruchu - zrobiła dwa osobne zamówienia i jedno doszło a drugie nie. Problem zgłoszony został w piątek 08.06.2018 i próbowaliśmy klientce pomóc ale na każdy mail klientka odpowiadała opryskliwie i negowała naszą informacje. Obwiniła nas ze firma ruch ma problem z przesyłką i nie dała nam możliwości wyjaśnienia tej sytuacji a następnie zaczęła nas obrażać. Zaproponowaliśmy zwrot pieniędzy oraz ponowną wysyłkę i tak zostaliśmy potraktowani."
5 cze 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Kakao, które zamówiłem, ma w sobie uczucie piasku. To było zupełnie nie jadalne i muszę wyrzucić resztę paczki. Niepolecane"
Odpowiedź z 6 cze 2018:
"Niestety okazało się ze komentarz negatywny został wystawiony prawdopodobnie przez konkurencję. Bardzo dziwne tłumaczenie ze został wystawiony ze względu na dobro innych klientów. Jeśli faktycznie dbałby o dobro innych to taki klient na pewno by się z nami skontaktował i nam pomógł. Niestety klient nie umie potwierdzić żądnym dowodem swoich słów a my mamy kakao sprawdzone - cóż konkurencja nie śpi tylko szkoda ze stosuje takie metody."
3 cze 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Zakupilam min. 500gr guarany ktorej termin waznosci konczy sie 30.09 czyli niecale 5 miesiecy od zakupu. Naciaganie klienta"
Odpowiedź z 26 cze 2018:
"Nie wiemy co mamy powiedzieć - czy 5 miesięcy daty ważności jest krótką datą ważności? Jeśli nawet jest dla kogoś to po to podajemy na samym początku opisu link pod którym można sprawdzić datę ważności. Niestety klientka nie zapoznała się w ogóle z opisem i bez kontaktu z nami wystawiła komentarz. Stwierdziliśmy ze może zwrócimy pieniądze i odbierzemy guaranę ale klientka powiedziała abyśmy się odczepili - bardzo dziwne zachowanie. Szkoda ze tak zostaliśmy potraktowani."
26 maj 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Oj pogorszyla się jakość towaru. Pistacje nieswieze miękkie i bez smaku. Figi prawdziwy dramat male, twarde, suche, gruba skóra twarde. Raczej czwarty sort a nie wysoka jakość jak utrzymuje sprzedawca. Juz więcej nie zrobię zakupów i tego sprzedawcy."
Odpowiedź z 7 lip 2018:
"Próbowaliśmy wyjaśnić ta sytuacje ale niestety nie udało nam sie to. Nie otrzymaliśmy żadnej reklamacji czy zwrotu i chyba zbyt pospiesznie zwróciliśmy pieniądze. Staramy sie aby produkty były naturalne ale przez to w okresie kiedy nie ma sezonu na dany produkt ich jakość spada. Tak jest co roku bo w przypadku Fig lub pistacji tak jak było w tym przypadku zbiory są zeszłoroczne w okresie jest naturalne iz te owoce juz nie sa tak smaczne jak po zbiorach i wpływu na to nie mamy."
2 kwi 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Towar był niezbyt dobrze zabezpieczony - z paczkomatu odebrałam pomięty i dziurawy karton. Drugi problem to niezgodność jednego produktu ze zdjęciem- orzechy brazylisjkie są krojone na kawałki, a nie w całości. Na zdjęciu są całe orzechy i zawsze takie kupowałam. Informacja o kawałkach była podobno w opisie, ale tutył aukcji oraz zdjęcie wprowadziło mnie niestety w błąd. Jest to niepełnowartościowy produkt - a był w cenie orzechów całych. Te krojone są zwietrzałe, niesmaczne i mniej wartościowe."
Odpowiedź z 14 kwi 2018:
"Klient wystawia nam komentarz negatywny za orzechy Brazylijskie bo nie przeczytała opisu - orzechy były przecenione i specjalnie daliśmy na początku opisu informacje ze orzechy są w kawałkach - połówkach. Nie wiemy dlaczego zakupy były robione bez przeczytania opisu. Chcieliśmy zwrócić pieniądze klientce ale klientka tego nie chciała - nie za bardzo tylko rozumiemy dlaczego tak postąpiła. Klienta ukarała nas za to ze nie przeczytała pierwszego zdania w opisie."
27 mar 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

Odpowiedź z 14 kwi 2018:
"Komentarz otrzymaliśmy negatywny tylko za bardzo nie wiemy dlaczego i za co - klient nie odpisuje a nr telefonu jest wyłączony. Nie wiemy czy został wystawiony ze złośliwości czy coś się stało bo nie ma żadnego kontaktu."

Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu

 

Allegro