Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług. Jeżeli nie zmienisz ustawień, będą one zapisywane w pamięci Twojego urządzenia.

99,9%
kupujących poleca tego sprzedającego

39804

 

22

 z ostatnich 12 miesięcy

Zgodność z opisem

5,0

Czas wysyłki

5,0

Koszt wysyłki

4,9

Obsługa kupującego

5,0

Lista ocen

Wszystkie (39826)
Polecam (39804)
Nie polecam (22)
18 sie 2018
SZCZEGÓŁYZWIŃ
"Po użyciu tlenu żadnych poprawnych odczuć"

Zgodność z opisem

1

Czas wysyłki

5

Koszt wysyłki

1

Obsługa klienta

5
12 sie 2018
SZCZEGÓŁYZWIŃ
"Rozczarowałam się zakupami u tego sprzedawcy. Pistacje są dosłownie spleśniałe! Niestety, ale mogę tylko obejść się smakiem jak i straconymi pieniędzmi..."

Zgodność z opisem

1

Czas wysyłki

3

Koszt wysyłki

3

Obsługa klienta

5
10 sie 2018
SZCZEGÓŁYZWIŃ
"Pestki moreli które zakupiłem nie byly gorzkie a witamina B17 jest gorzka. Pestki mialy smak migdałów. Proszę o zwrot pieniedzy."

Zgodność z opisem

1

Czas wysyłki

4

Koszt wysyłki

4

Obsługa klienta

4
9 sie 2018
SZCZEGÓŁYZWIŃ
"Miód skrystalizowany. Gryczany jak zwykły wielokwiatowy. Rzepakowy jak wielokwiatowy wigilie nie jest biały."
Odpowiedź z 14 sie 2018:
"Niestety wadą naszych produktów jest to ze są naturalne i opisujemy to w naszych aukcjach ze miody mogą skrystalizować a ich barwa i smak może się różnić między partiami.Natura nie używa barwników i polepszaczy aby produkt był zawsze taki sam. Próbowaliśmy to wytłumaczyć kupującemu ale niestety nie udało nam sie to. Zaproponowaliśmy zwrot ale klient nie chciał tego - nie za bardzo mogliśmy w takiej sytuacji pomóc. Podejrzewamy ze mogła być to konkurencja bo bardzo dziwna reakcja na naszą pomoc."

Zgodność z opisem

1

Czas wysyłki

5

Koszt wysyłki

5

Obsługa klienta

5
17 lip 2018
SZCZEGÓŁYZWIŃ
"zamówiłam 4 mydła marsylskie o wybranych składach i wszystkie przyszły inne niż zamawiałam. A dodatkowo mimo że w szczelnie zapakowanej paczce, to były zamoknięte. Warunki magazynowania towaru zatem wątpliwe. Drugi raz na pewno nie skorzystam. Nie polecam ! "
Odpowiedź z 14 sie 2018:
"Klientka mieszka bardzo blisko naszego sklepu - nie zgodziła sie na to abyśmy osobiście sprawdzili te mydła i je wymienili. Dlaczego tak się zachowała daje bardzo wiele do myślenia - no cóż my chcieliśmy pomóc ale jeśli ktoś nie chce wymiany i twierdzi ze wyrzucił mydła to możemy tylko rozłożyć ręce."

Zgodność z opisem

1

Czas wysyłki

4

Koszt wysyłki

5

Obsługa klienta

1
1 lip 2018
SZCZEGÓŁYZWIŃ
"orzechy są niedobre, dużo spleśniałych "
Odpowiedź z 14 sie 2018:
"Udało nam się skontaktować z klientka i chcieliśmy pomóc ale nagle kontakt się urwał. Nie wiemy jakie orzechy były złe co było złego w nich - nie możemy nic sprawdzić bo zwrotu nie było. Jeśli jest jakiś problem i nie podejmą Państwo kontaktu z nami to nie możemy nic poradzić a czasami sprawy można w bardzo łatwy sposób wyjaśnić."

Zgodność z opisem

3

Czas wysyłki

4

Koszt wysyłki

4

Obsługa klienta

4
27 cze 2018
SZCZEGÓŁYZWIŃ
"NEGATYW! Najgorszy sprzedawca na Allegro. Nie przysyła zamówionego towaru. NIE KUPUJCIE U TEGO CZŁOWIEKA! Szkoda nerwów i pieniędzy."
Odpowiedź z 27 cze 2018:
"Komentarz wystawiony przez klientkę mimo iż otrzymała ta przesyłkę - Brak słów :("

Zgodność z opisem

1

Czas wysyłki

1

Koszt wysyłki

1

Obsługa klienta

1
13 cze 2018
SZCZEGÓŁYZWIŃ
"NEGATYW i to ogromny! Kompletnie niepoważni ludzie, Od dwóch tygodni nie dotarła zamówiona i opłacona przesyłka. Towar potrzebny do restauracji. Ponosimy przez tego Sprzedającego straty. Sprzedający pisze dziesiątki durnych maili zasłaniając się winą firmy kurierskiej zamiast wysłać towar i dochodzić się z firmą kurierską gdzie jest poprzednia przesyłka. O ile ją wysłał... Odradzam zakupy w tej firmie!"
Odpowiedź z 13 cze 2018:
"Klientka zamówiła przesyłkę nie kurierem tylko paczką w ruchu - zrobiła dwa osobne zamówienia i jedno doszło a drugie nie. Problem zgłoszony został w piątek 08.06.2018 i próbowaliśmy klientce pomóc ale na każdy mail klientka odpowiadała opryskliwie i negowała naszą informacje. Obwiniła nas ze firma ruch ma problem z przesyłką i nie dała nam możliwości wyjaśnienia tej sytuacji a następnie zaczęła nas obrażać. Zaproponowaliśmy zwrot pieniędzy oraz ponowną wysyłkę i tak zostaliśmy potraktowani."

Zgodność z opisem

1

Czas wysyłki

1

Koszt wysyłki

1

Obsługa klienta

1
5 cze 2018
SZCZEGÓŁYZWIŃ
"Kakao, które zamówiłem, ma w sobie uczucie piasku. To było zupełnie nie jadalne i muszę wyrzucić resztę paczki. Niepolecane"
Odpowiedź z 6 cze 2018:
"Niestety okazało się ze komentarz negatywny został wystawiony prawdopodobnie przez konkurencję. Bardzo dziwne tłumaczenie ze został wystawiony ze względu na dobro innych klientów. Jeśli faktycznie dbałby o dobro innych to taki klient na pewno by się z nami skontaktował i nam pomógł. Niestety klient nie umie potwierdzić żądnym dowodem swoich słów a my mamy kakao sprawdzone - cóż konkurencja nie śpi tylko szkoda ze stosuje takie metody."

Zgodność z opisem

1

Czas wysyłki

3

Koszt wysyłki

3

Obsługa klienta

3
3 cze 2018
SZCZEGÓŁYZWIŃ
"Zakupilam min. 500gr guarany ktorej termin waznosci konczy sie 30.09 czyli niecale 5 miesiecy od zakupu. Naciaganie klienta"
Odpowiedź z 26 cze 2018:
"Nie wiemy co mamy powiedzieć - czy 5 miesięcy daty ważności jest krótką datą ważności? Jeśli nawet jest dla kogoś to po to podajemy na samym początku opisu link pod którym można sprawdzić datę ważności. Niestety klientka nie zapoznała się w ogóle z opisem i bez kontaktu z nami wystawiła komentarz. Stwierdziliśmy ze może zwrócimy pieniądze i odbierzemy guaranę ale klientka powiedziała abyśmy się odczepili - bardzo dziwne zachowanie. Szkoda ze tak zostaliśmy potraktowani."

Zgodność z opisem

3

Czas wysyłki

3

Koszt wysyłki

3

Obsługa klienta

3
26 maj 2018
SZCZEGÓŁYZWIŃ
"Oj pogorszyla się jakość towaru. Pistacje nieswieze miękkie i bez smaku. Figi prawdziwy dramat male, twarde, suche, gruba skóra twarde. Raczej czwarty sort a nie wysoka jakość jak utrzymuje sprzedawca. Juz więcej nie zrobię zakupów i tego sprzedawcy."
Odpowiedź z 7 lip 2018:
"Próbowaliśmy wyjaśnić ta sytuacje ale niestety nie udało nam sie to. Nie otrzymaliśmy żadnej reklamacji czy zwrotu i chyba zbyt pospiesznie zwróciliśmy pieniądze. Staramy sie aby produkty były naturalne ale przez to w okresie kiedy nie ma sezonu na dany produkt ich jakość spada. Tak jest co roku bo w przypadku Fig lub pistacji tak jak było w tym przypadku zbiory są zeszłoroczne w okresie jest naturalne iz te owoce juz nie sa tak smaczne jak po zbiorach i wpływu na to nie mamy."

Zgodność z opisem

2

Czas wysyłki

5

Koszt wysyłki

4

Obsługa klienta

4
2 kwi 2018
SZCZEGÓŁYZWIŃ
"Towar był niezbyt dobrze zabezpieczony - z paczkomatu odebrałam pomięty i dziurawy karton. Drugi problem to niezgodność jednego produktu ze zdjęciem- orzechy brazylisjkie są krojone na kawałki, a nie w całości. Na zdjęciu są całe orzechy i zawsze takie kupowałam. Informacja o kawałkach była podobno w opisie, ale tutył aukcji oraz zdjęcie wprowadziło mnie niestety w błąd. Jest to niepełnowartościowy produkt - a był w cenie orzechów całych. Te krojone są zwietrzałe, niesmaczne i mniej wartościowe."
Odpowiedź z 14 kwi 2018:
"Klient wystawia nam komentarz negatywny za orzechy Brazylijskie bo nie przeczytała opisu - orzechy były przecenione i specjalnie daliśmy na początku opisu informacje ze orzechy są w kawałkach - połówkach. Nie wiemy dlaczego zakupy były robione bez przeczytania opisu. Chcieliśmy zwrócić pieniądze klientce ale klientka tego nie chciała - nie za bardzo tylko rozumiemy dlaczego tak postąpiła. Klienta ukarała nas za to ze nie przeczytała pierwszego zdania w opisie."

Zgodność z opisem

3

Czas wysyłki

5

Koszt wysyłki

5

Obsługa klienta

3
27 mar 2018
SZCZEGÓŁYZWIŃ
Odpowiedź z 14 kwi 2018:
"Komentarz otrzymaliśmy negatywny tylko za bardzo nie wiemy dlaczego i za co - klient nie odpisuje a nr telefonu jest wyłączony. Nie wiemy czy został wystawiony ze złośliwości czy coś się stało bo nie ma żadnego kontaktu."

Zgodność z opisem

4

Czas wysyłki

1

Koszt wysyłki

5

Obsługa klienta

2
19 mar 2018
SZCZEGÓŁYZWIŃ
"Po wystawieniu ogólnej oceny za transakcje, którą oceniłam "nie polecam" otrzymałam od sprzedającego e-mail z szantażem że jeśli nie usunę swojej oceny, to będę targana po sądach. Jeśli chcecie być Państwo szantażowani, otrzymywać podobnego typu wiadomości i być targanymi po sądach - serdecznie polecam."
Odpowiedź z 19 mar 2018:
"Klientka ma tupet - nie dość ze wybrała przesyłkę najtańszą i wystawiła nam komentarz negatywny bo przesyłka nie dotarła na czas i miała pretensje to teraz jaszcze twierdzi ze ją szantażujemy. Bezczelność jakich mało ale faktycznie teraz będziemy musieli się bronic przed sądem bo z czymś takim się nie spotkaliśmy."

Zgodność z opisem

5

Czas wysyłki

4

Koszt wysyłki

5

Obsługa klienta

1
24 lut 2018
SZCZEGÓŁYZWIŃ
"Nie wiedzą co sprzedają, a tłumaczenie, że magazyn jest gdzieś indziej... no cóż. Towar na dzień dzisiejszy nadal jest sprzedawany, który jest niezgodny z opisem. Najzwyklejsze magnesy, wszyte w zwykłą taśmę elastyczną i ten wystający i raniący nogę rzep - TOTALNE BADZIEWIE!!!. Sprzedawane są opaski " Opaski Magnetycznie", ale nie "dr. Webera", jak jest w opisie, tylko opaski Magnetycznie , już bez "dr", tylko jakiegoś typka Pana "M. Webbera przez 2 litery "b". ODRADZAM ZAKUPU"
Odpowiedź z 27 mar 2018:
"Bardzo dobrze wiemy co sprzedajemy - opaski od producenta który zmienił opakowanie i otrzymaliście Państwo nowe opakowanie - bez zmian produktu. Producent zrezygnował z opłacania licencji za używanie nazwiska bo została podniecona bardzo cena za ta licencje. Klient zrezygnował z opasek (chociaż ich nawet nie sprawdził) i przyjęliśmy zwrot zwróciliśmy pełne koszty ale po 3 tygodniach mimo wszystko wystawił komentarz negatywny - nie wiemy czemu - mimo prób wyjaśnienia sytuacji nie było odzewu."

Zgodność z opisem

1

Czas wysyłki

4

Koszt wysyłki

4

Obsługa klienta

4
8 lut 2018
SZCZEGÓŁYZWIŃ
"W błonniku, który zakupiłem niestety jest piasek."
Odpowiedź z 23 lut 2018:
"Niestety dostaliśmy komentarz bez żadnego zgłoszenia - produkt zgodnie z opisem jest czystości 99,9% - możliwe ze znalazły się drobiny piasku bo błonnik jest naturalny nie czyszczony chemicznie. Chcieliśmy klientowi ta sytuacje wynagrodzić ale uznał ze dla niego sprawa jest zakończona mimo iz nawet nie mogliśmy zobaczyć czy dana sytuacja miała miejsce. Cóż trudno - mimo naszych starań zostaliśmy negatywnie ocenieni."

Zgodność z opisem

1

Czas wysyłki

5

Koszt wysyłki

5

Obsługa klienta

5
10 sty 2018
SZCZEGÓŁYZWIŃ
"Gdy będziecie kupować od tej firmy np. oleje kokosowe, to po zakupie dobrze jest zważyć sam wkład w mililitrach, ponieważ u mnie brakowało w każdym ze słoików ok 250 ml. Poza tym, łatwo bez wagi sprawdzić, ponieważ 900 ml ma słoik, więc słoik musi być wypełniony po brzegi, o ile deklaracja sprzedającego to 900 ml. Dostałem zwrot za 1/30 produktu, o ile liczyć 25 zł za 750 ml. Paczka przyszła w stanie poszarpanym, sezam się rozsypywał, przy drugim zamówieniu również, ale słoiki całe ;) Pozdr :)"
Odpowiedź z 22 sty 2018:
"Kontakt z klientem był bardzo dobry ale też bardzo nietypowo nas potraktował. Chcieliśmy wysłać kuriera po odbiór słoików aby sprawdzić co się stało - na to się niestety nie zgodził i chciał tylko zwrotu pieniędzy. Następnie wysłał zdjęcie jednego oleju gdzie wynikało ze brakuje około 10% oleju i taką kwotę zwróciliśmy. Klient nie sprecyzował ze chodzi mu o 3 słoiki i po tym fakcie przestał się odzywać i wystawił komentarz negatywny. Niestety ale takie postępowanie jest bardzo nietypowe."

Zgodność z opisem

1

Czas wysyłki

1

Koszt wysyłki

3

Obsługa klienta

1
14 gru 2017
SZCZEGÓŁYZWIŃ
"Migdały bardzo niskiej jakości. "
Odpowiedź z 11 sty 2018:
"Komentarz otrzymaliśmy po dwóch miesiącach od zakupu - po kontakcie z nim okazuje się ze migdały zostały zjedzone a my mimo wszystko wykonaliśmy zwrot pieniędzy. Szkoda ze tak zostaliśmy potraktowani zwłaszcza ze nawet nie mogliśmy zweryfikować sytuacji która miała miejsce a po zwrocie pieniędzy kontakt z klientem urwał się. Dlaczego ? Nie wiemy."

Zgodność z opisem

1

Czas wysyłki

3

Koszt wysyłki

3

Obsługa klienta

3
25 paź 2017
SZCZEGÓŁYZWIŃ
"Algi wyjątkowo śmierdzą - kupowałam wiele alg od wielu sprzedawców i nigdy nie śmierdziały zepsutą rybą, niestety całość trafiła do kosza. Pistacje również wyjątkowo słabej jakości - chyba najgorsze jakie kupiłam w trakcie ostatnich kilku lat, wiele spleśniałych, uprażonych i zasypanych ogromną ilością soli dla niepoznaki, wiele zamkniętych(co jest najmniejszym problemem). Orzechy nerkowca i migdały przeciętnej jakości i stare. Reszta produktów ok."
Odpowiedź z 26 paź 2017:
"Niestety kolejna sytuacja gdzie nie było żadnego kontaktu z nami - brak informacji i komentarz wystawiony po kilku tygodniach od zakupu. Później jak się okazało bo chcieliśmy wyjaśnić sytuacje to produkty zostały wyrzucone a my nie możemy sprawdzić czy dana sytuacja miała miejsce. Szkoda ze mimo naszych starań ponownie zostaliśmy w taki sposób potraktowani. Prosimy jeszcze raz aby się z nami kontaktować bo zawsze chcemy klientowi pomóc - bez kontaktu ciężko nam jest w czymkolwiek pomóc :)"

Zgodność z opisem

2

Czas wysyłki

5

Koszt wysyłki

5

Obsługa klienta

5
21 paź 2017
SZCZEGÓŁYZWIŃ
"Pomidory miały być włoskie, a były tureckie. B. słone."
Odpowiedź z 16 lis 2017:
"Faktycznie pomidory są z Turcji i każdy klient ma możliwość sprawdzenia kraju pochodzenia na aukcji bo nie ukrywamy tego i podajemy link do strony gdzie można to sprawdzić. Niestety klient nie zrobił tego a allegro nie umożliwia zmiany tytułu aukcji mimo naszych usilnych próśb. Klientowi zwróciliśmy pieniądze ale ten przestał się z nami kontaktować i nie zwraca towaru."

Zgodność z opisem

1

Czas wysyłki

5

Koszt wysyłki

4

Obsługa klienta

5