99,9%

kupujących poleciło tego sprzedawcę
w ostatnich 12 miesiącach

43372

29

ZGODNOŚĆ Z OPISEM
5,0/5
OBSŁUGA KLIENTA
5,0/5
CZAS WYSYŁKI
5,0/5
KOSZT WYSYŁKI
4,9/5
NA ALLEGRO OD
od 13 lat i 10 miesięcy
OSTATNIE LOGOWANIE
dzisiaj o 14:09

Lista ocen

23 sty 2019

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Jakość rodzynek jest znacznie poniżej przeciętnej, ponieważ znaczny ich procent zawiera w sobie pestki i posiada ogonki. Pierwszy raz spotykam się z taką sytuacją a kupowałem już od wielu sprzedawców. Aukcja zawiera słowo JAKOŚĆ, a produkt jest znacznie poniżej oczekiwań, dlatego zmuszony jestem wystawić opinię negatywną."
21 sty 2019

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Dziękuję za transakcję i polecam zakupy w tej firmie."
20 sty 2019

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Zgłosiłem mailowo problem dot. słabej jakości pistacji zanim wystawiłem negatywny komentarz. Sprzedawca w trybie olewczym stwierdził iż nie ma możliwości ze sa złe bo on ma same super. Chcial zeby zamowic kuriera na jego koszt zeby sprawdzil wiarygodnosc mojego zgloszenia. Nie mam czasu bawic sie w dedektywa i jego dochodzenia oczekuje poprawnosci produktu od razu. Tak jak pisalem piewszy zakup pisacji jakosc super, nastepna wysylka jakosc- tragedia"
8 sty 2019

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Produkty źle zabezpieczone kasza jaglana wysypała się pod paczkomatem. Poziom obsługi reklamacji pozostawia wiele do życzenia, kilka razy kazali sobie pisać to samo. Dostali zdj i opis w dyskusji ale pracownik nie może się tam z jakiegoś powodu zalogować trzeba mu to dublować wszystko na maila. Nowe produkty miały być wysłane na adres domowy po odesłaniu uszkodzonych co potwierdził pracownik w dyskusji, inny pracownik wysłał to do paczkomatu, zero szacunku dla czasu drugiego człowieka!"
8 sty 2019

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Kasza jaglana wysypała się pod paczkomatem, kilka prod. uszkodzonych w środku, problemy przy reklamacji, po kilka razy tego samego @ kazano mi pisać, bo pracownik nie może zobaczyć zdj uszkodzeń i całego mojego opisu zamieszczonego w dyskusji. Zwrot pieniędzy robiony na 2 razy w odstępie 2 dni, pewnie jak bym się nie upomniała to 2 zwrot nie był by dosłany. Musiałam specjalnie jechać i odsyłać paczkomatem paczkę, a później 3 raz jechać aby odebrać nowe produkty, podziękowałam za taką współpracę."
7 sty 2019

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

13 gru 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Paczke otrzymalam po przeszlo trzech tygodniach od oplacenia.Wybralam opcje wysylki - paczka w ruchu ktora dotarla do wyznaczonego punktu i nie z mojej winy zostala zwrocona do nadawcy .Reklamowalam cala sytuacje u sprzedawcy,ale nie zmienilo to faktu ,ze tak dlugo musialam czekac na przesylke.Nie polecam tego sprzedawce w sytuacjach takich jak moja tzn.awaryjnych."
7 lis 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Fatalna jakość daktyli !!!"
Odpowiedź z 1 gru 2018:
"Niestety nie można się z klientem skontaktować aby sprawdzić co było nie tak. Staramy się zawsze aby każdy produkt był jak najlepszy i słuchamy swoich klientów ale w tym przypadku nie mogliśmy nawet zweryfikować czy faktycznie daktyle były tak złej jakości. Prosimy pamiętać że żadnego klienta nie zostawiamy samego :)"
27 wrz 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

Odpowiedź z 3 lis 2018:
"Niestety nie znamy powodów tego komentarza. Klient nie odpisuje i nie odbiera telefonów. Szkoda ze tak zostaliśmy ocenieni zwłaszcza ze staramy się zawsze każdemu pomóc i wytłumaczyć wszystkie wątpliwości."
19 wrz 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Figi wygladają staro i tak też smakują - twarde i gorzkie. Miała być wysoka jakość a jest bylejakość. W cechach znajdziemy "Nie zawiera konserwantów". Natomiast we własciwościach "Konserwowane powierzchniowo E220". Polecam innych sprzedajacych figi. Co do migdałów - jeszcze nie próbowałem."
Odpowiedź z 13 paź 2018:
"Klient kupi figi które sprawdzaliśmy i były słodkie natomiast wyglądu fig już nie zmienimy ponieważ nowe zbiory są dostępne w październiku. Próby wytłumaczenia klientowi tego faktu spełzły na niczym - nawet chcieliśmy zwrócić pieniądze klientowi ponieważ nie chcemy aby nasi klienci byli nie zadowoleni. Po tej propozycji kontakt sie urwał - niestety nie wiemy dlaczego."
12 wrz 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"nie mogę dać pozytywa za coś co otrzymałem dla mnie jest niezgodne z opisem a według sprzedającego ja nie umiem czytać N I E P O L E C A M ! ! !"
Odpowiedź z 4 paź 2018:
"Klient nie przeczytał opisu na opakowaniu - próbowaliśmy mu to wytłumaczyć ale nie udało się . Niestety zostaliśmy potraktowani z góry i mimo próby wytłumaczenia tej sytuacji nie mogliśmy nic zrobić."
6 wrz 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Produkty były dużo gorsze ,mniejsze i mniej świeże niż poprzednio i dlatego nie będę ich już zamawiać"
Odpowiedź z 4 paź 2018:
"Mimo próby wyjaśnienia sytuacji - klientka przestała odpowiedzieć na nasze pytania. Wstępnie okazało się ze jednak nie wszystkie produkty były gorsze a a te które klientka stwierdziła ze maja gorszy smak chcieliśmy zwrócić pieniądze - jednak nagle kontakt się urwał. Niestety mimo iz staramy się klientom iść na rękę często jesteśmy stawiani pod ściana - nie mogąc otrzymać zwrotu aby sprawdzić daną sytuacje."
3 wrz 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"badziewie"
Odpowiedź z 20 wrz 2018:
"Klient kupując produkt po kilku dniach wystawia komentarz negatywny. Niestety ale nie wiemy na jakiej podstawie jak po kilku dniach nie można nic określić bo to jest zbyt krotki czas na działanie produktu. Próbowaliśmy pomóc klientowi to napisał ze się nas boi - bardzo dziwne zachowanie a chcieliśmy po prostu pomóc."
22 sie 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

Odpowiedź z 20 wrz 2018:
"Nie wiedzieliśmy za bardzo za co otrzymaliśmy komentarz - okazało się ze za to iz przez brak prądu opóźniła sie wysyłka o jeden dzień i kupujący mimo iz został o tym poinformowany tak postanowił nas nagrodzić :( Cóż klient nie rozumie ze nie wszystko jest zależne od nas ale przyjmujemy ten komentarz - mimo iz staraliśmy się aby wszytko przebiegło spranie."
21 sie 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Pierwszy raz wystawiam Bratu taką opinię, niestety mocno się tu pogorszyło. Jakość orzechów słaba, zwłaszcza włoskich, pistacje nadpleśniałe i totalnie przesolone, nie da się ich jeść. Witamina C (kwas i askorbnian) lekko zażółcone, co dzieje się po długim przechowywaniu lub nasłonecznieniu. Po kiepskich tłumaczeniach kazano mi odesłać orzechy na swój koszt do oceny przez sprzedawcę... szkoda kasy, czasu i nerwów. Kupowałam tu od dawna ale niestety to był ostatni raz."
Odpowiedź z 19 wrz 2018:
"Próbowaliśmy wyjaśnić całą sytuacje ale nam się nie udało. Jakość produktów u nas sie nie pogorszyła tylko niestety orzechy w okresie letnim gdy jest oczekiwanie na nowe zbioru już tak dobrych walorów smakowych nie mają. Nasze produkty są bez chemii ale niestety w okresie letnim orzechy oraz suszone owoce już tak smaczne nie są jak po zbiorach w okresie jesienno zimowym.Chcieliśmy pomóc ale klient nie miał czasu dla nas - na wystawienie komentarza negatywnego znalazła ale na naszą pomoc już nie."
9 sie 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Miód skrystalizowany. Gryczany jak zwykły wielokwiatowy. Rzepakowy jak wielokwiatowy wigilie nie jest biały."
Odpowiedź z 14 sie 2018:
"Niestety wadą naszych produktów jest to ze są naturalne i opisujemy to w naszych aukcjach ze miody mogą skrystalizować a ich barwa i smak może się różnić między partiami.Natura nie używa barwników i polepszaczy aby produkt był zawsze taki sam. Próbowaliśmy to wytłumaczyć kupującemu ale niestety nie udało nam sie to. Zaproponowaliśmy zwrot ale klient nie chciał tego - nie za bardzo mogliśmy w takiej sytuacji pomóc. Podejrzewamy ze mogła być to konkurencja bo bardzo dziwna reakcja na naszą pomoc."
17 lip 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"zamówiłam 4 mydła marsylskie o wybranych składach i wszystkie przyszły inne niż zamawiałam. A dodatkowo mimo że w szczelnie zapakowanej paczce, to były zamoknięte. Warunki magazynowania towaru zatem wątpliwe. Drugi raz na pewno nie skorzystam. Nie polecam ! "
Odpowiedź z 14 sie 2018:
"Klientka mieszka bardzo blisko naszego sklepu - nie zgodziła sie na to abyśmy osobiście sprawdzili te mydła i je wymienili. Dlaczego tak się zachowała daje bardzo wiele do myślenia - no cóż my chcieliśmy pomóc ale jeśli ktoś nie chce wymiany i twierdzi ze wyrzucił mydła to możemy tylko rozłożyć ręce."
27 cze 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"NEGATYW! Najgorszy sprzedawca na Allegro. Nie przysyła zamówionego towaru. NIE KUPUJCIE U TEGO CZŁOWIEKA! Szkoda nerwów i pieniędzy."
Odpowiedź z 27 cze 2018:
"Komentarz wystawiony przez klientkę mimo iż otrzymała ta przesyłkę - Brak słów :("

Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu

Allegro