99,4%

kupujących poleciło tego sprzedawcę
w ostatnich 12 miesiącach

1788

11

ZGODNOŚĆ Z OPISEM
4,9/5
OBSŁUGA KLIENTA
5,0/5
CZAS WYSYŁKI
5,0/5
KOSZT WYSYŁKI
4,8/5
NA ALLEGRO OD
od 14 lat i 2 miesięcy
OSTATNIE LOGOWANIE
dzisiaj o 12:26

Lista ocen

10 mar 2019

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Niestety folia za mała na tablet 7'. Dlugi czas oczekiwania na przesyłkę. "
10 lut 2019

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Sprzęt to jeden wielki chiński bubel. Nie nadaje się do zgrywania kontaktów z kart SIM bo ich nie wykrywa. Nie polecam tego towaru i nie mam pojęcia skąd pozytywne oceny innych kupujących. Niestety koszt czytnika z przesyłką jest tak niski, że nie opłaca się go zwracać."
Odpowiedź z 10 lut 2019:
"Najprościej swoją nieudolność i lenistwo zrzucić na sprzęt i wystawić komentarz negatywny sprzedawcy, który o tym, że coś nie działa dowiaduje się z komentarza. Gdyby klient napisał/zadzwonił, że coś nie działa to może mógłbym pomóc w uruchomieniu sprzętu ale przez jego lenistwo nie mam takiej szansy. Dodam tylko, że towar ocenia się w innym miejscu na allegro a te oceny i komentarz powinny służyć do oceniania sprzedawcy, czego ten nieomylny kupujący chyba nie wie."
1 lut 2019

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Otrzymaliśmy uszkodzony digitizer, sprzedający jednak twierdzi, że sami go uszkodziliśmy. Zamawiam setki paczek w firmie i takiego sprzedawcy jeszcze nie spotkałem. Woli stracić klienta niż wymienić na nowy. To mój pierwszy negatyw jaki wystawiam na allegro."
Odpowiedź z 1 lut 2019:
"Po 52 godzinach, czyli ponad 2 dniach OD OTRZYMANIA paczki klient pisze maila, że otrzymał uszkodzony dotyk. Tak długo myślał jak napisać dwa zdania w mailu? Jak ja dostaję coś uszkodzone wizualnie to spisuję protokół z kurierem i zgłaszam tego samego dnia sprzedawcy. Protokołu brak ale dołączył zdjęcie, na którym wyraźnie widać, że próbował montować digitizer i prawdopodobnie wtedy to uszkodzenie powstało. Za dużo osób w tej firmie chyba pracuje jak nie wiecie kto z was uszkodził ten digitizer."
25 sty 2019

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

Odpowiedź z 20 lut 2019:
"W aukcji jest napisane, że aukcja dotyczy baterii CR2016 i taką wysłałem kupującej. Na moje pytanie dlaczego wystawiła komentarz negatywny napisała, że w jej pilocie jest bateria CR1620 i bateria nie pasuje i to moja wina, bo jej wysłałem złą baterię. Kilkanaście wysłanych maili nie pomogło wytłumaczyć, że do jednego modelu samochodu istnieje inna wersja pilota w zależności od rocznika. Po prostu kobieta uważa się za nieomylną i nikt jej nie przekona, iż to ona się myli."
11 sty 2019

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Uchwyt do niczego się nie nadaje. Odpada od szyby po kilkunastu sekundach. Nadmieniam, że szyba czysta, odtłuszczona itd. "
3 sty 2019

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Akumulatory nie przyjmują prądu. Żaden. Bardzo mocno się grzeją. Wręcz niebezpiecznie. Zbyt mała kwota aby składać reklamacje. "
Odpowiedź z 20 lut 2019:
"Akumulatory grzeją się w przypadku podłączenia odwrotnie do ładowarki, tylko tak udało mi się je trochę podgrzać bo zaraz odłączyłem. Przy normalnym włożeniu ładują się i nie są za mocno zagrzane. Tych, o których napisał klient niestety nie mam okazji przetestować bo nie odesłał. Podejrzewam jednak, że były sprawne."
20 paź 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Zamówiony pilot nie działa. Wymieniłam nawet baterie i nić. Sprzedawca napisał,że pilot był sprawdzany, tylko dlaczego nie działa. Po kolejnym e-mailu zero kontaktu. Nie polecam."
Odpowiedź z 20 paź 2018:
"Pilot był sprawdzany przed wysyłką i działał, to prawda. Zero kontaktu? Na każdy mail odpowiadam bez zwłoki, Pani też dostała odpowiedź. Bym mógł sprawdzić dlaczego nie działa to pilot trzeba odesłać. Gwiazdki też Pani sobie zaznaczyła jak się podoba bo 4 gwiazdki za czas wysyłki, gdy wysyłka była w dzień zakupu to coś jest nie tak chyba. Reszta gwiazdek, tak jak komentarz też wystawione niezgodnie z prawdą."
11 paź 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Co 5 ,10 min się odkleja nie polecam"
Odpowiedź z 11 paź 2018:
"Co się odkleja? Po tym komentarzu nic nie można wywnioskować. Uchwyty są sprawdzane przed wysyłką i zawsze wysyłane sprawne. Może Pani coś źle robi? Bez kontaktu z Pani strony raczej tego nie wyjaśnimy a takiego brak od zakupu."
10 paź 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

Odpowiedź z 11 paź 2018:
"Na pytanie zadane mailem kupujący stwierdził, że wszystko ok, przecież dał po 5 gwiazdek. Łapkę w dół zaznaczył pewnie dla zabawy."
3 wrz 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Towar niezgodny z oferowanym na stronie. Obsługa pod psem nawet nie zaproponowano wymiany na odpowiedni. Towar o wartości niższej wciskany za cenę droższego. "
Odpowiedź z 20 lut 2019:
"Wysłany towar był dokładnie taki jak w aukcji. To kupującemu coś się pomyliło z inną aukcją, pewnie trzy razy droższego oryginału i myślał, że mu wymienię na oryginał w cenie zamiennika."
18 lip 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Sprzedawca bard"
Odpowiedź z 11 paź 2018:
"Wikipedia: "Współcześnie mianem „bard” określa się wybitnego artystę, wykonującego własne, literacko i muzycznie dopracowane utwory z towarzyszeniem instrumentu – zwykle gitary." Gitary nie mam, nie piszę utworów, nie śpiewam ale miło mi. Nie spodobała mi się ta łapka w dół i te gwiazdki zaznaczone po jednej bo nie wiem za co zostały obniżone. Klient pewnie też nie wie?"

Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu

Allegro