99,9%

kupujących poleciło tego sprzedawcę
w ostatnich 12 miesiącach

22550

28

ZGODNOŚĆ Z OPISEM
5,0/5
OBSŁUGA KLIENTA
5,0/5
CZAS WYSYŁKI
5,0/5
KOSZT WYSYŁKI
4,9/5
NA ALLEGRO OD
od 14 lat i 4 miesięcy
OSTATNIE LOGOWANIE
dzisiaj o 16:04

Lista ocen

17 lip 2019

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"niestety oba worki ze żwirkiem były rozerwane w miejscu gdzie dotykały siebie nawzajem i były połączone. oglądając z zewnątrz zamknięta paczkę wada nie była widoczna. po otwarciu dużo żwirku się wysypało. refleksja taka, że opakowania zostały uszkodzone prawdopodobnie przy pakowaniu/łączeniu w jedną paczkę. "
Odpowiedź z 18 lip 2019:
"Błędna refleksja - nie ma możliwości spakowania pęknietego worka ze żwirkiem, przy pakowaniu takich worków, rozsypany żwirek byłby widoczny i na zewnątrz i wewnątrz opakowania, streczu w którym były zapakowane. Worki są bardzo delikatne, podczas transportu paczki nie jadą każda oddzielnie, lecz jedna na drugiej, w przypadku dużych ciężarów innych paczek ułożonych jedna na drugiej, może dojść do pękniecia tych opakowań."
16 lip 2019

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

Odpowiedź z 16 lip 2019:
"Produkt oryginalny z długim terminem ważności, sprowadzony bezpośrednio od producenta."
5 lip 2019

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

Odpowiedź z 8 lip 2019:
"Zakup nastąpił w dniu 14.06.(piątek) - wysyłka towaru 17.06. ( poniedziałek ), dostarczenie przesyłki w piątek 21.06. POCZTEX 48 GODZIN. Nie odpowiadamy za za czas doręczenia przesyki przez POCZTEX i inne firmy kurierskie."
17 cze 2019

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"produkt nie dotarł"
Odpowiedź z 18 cze 2019:
"Zakup dokonany w dniu 26.03. -z opcją wysyłki po ZAPŁACIE Z GÓRY. Po 7 dniach od zakupu email od nas przypominający o dokonaniu wpłaty. Brak wpłaty, wniosek wysłany do ALLEGRO o zwrot prowizji. W dniu 15.04 Klient NIE INFORMUJĄC NAS ZMIENIA OPCJĘ DOSTAWY NA OPCJĘ ZA POBRANIEM, TRNASAKCJA JEST PO TYLU DNIACH UWAŻANA ZA NIEUDANĄ I NIE MONITOROWANĄ PRZEZ NAS. BRAK KONTAKTU Z KLIENTEM , NIE ODBIERA TELEFONÓW, A SZKODA........."
12 cze 2019

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Towar jest nieskuteczny. Zaaplikowałem go zgodnie z instrukcją. Minęły trzy tygodnie, a 30 kg mieszaniec złapał kleszcza, zrobił się rumień i okazało się, że ma w sobie prątki boreliozy. Łączne wydane koszty: 40 zł krople, 40 zł usuwanie kleszczy, 94 zł antybiotyki, 140 zł - Obroża Foresto + test na boreliozę. 3 stówki nie moje, a mogłem kupić obrożę za stówkę. Pani choć sympatyczna nie przyznaje się do błędu. Mówi, że tenże preparat powstrzymuje choroby kleszczy. Jak widać... Pozdrawiam."
Odpowiedź z 13 cze 2019:
"Żaden preparat nie daje 100% skuteczności w ochronie przed kleszczami, nawet NAJDROŻSZE OBROŻE i KROPLE. SABUNOL -należy do preparatów likwidujących owady, a NIE ODSTRASZAJACYCH JE. Należy go aplikować nie rzadziej niż co 4 tygodnie i stosować dodatkowo inne preparaty odstarszające. PAN wystawia komentarz po upływie 1 m-ca po dokonanym zakupie. Nie wiemy, czy duży pies nie załapał kleszczy przed zastosowaniem tego preparatu, który ma bardzo dobre opinie wsród innych NASZYCH KLIENTÓW."
9 cze 2019

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Niestety telefonów nikt nie odbierał. probiotyk jest zbrylony więc przechowywanie było zle. lepiej jednak kupować w lecznicy "
Odpowiedź z 10 cze 2019:
"Skontaktowaliśmy się z Panem telefonicznie - sprawa wyjaśniona. Po kontakcie z producentem, kapsułki mogą mieć inną strukturę, bardziej zbitą. Nie jest to przyczyna złego przechowywania, lecz struktury, składu kapsułek. Produkt oryginalny, sprowadzany bezpośrednio od producenta z długim terminem ważności, przechowywany w temperaturze pokojowej. W przypadku wątpliwości zawsze można skontaktować się z producentem ( telefon podany na każdem opakowaniu)."
9 cze 2019

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"na Allegro była oferta leku w oryginalnym opakowaniu, dostałam bure tableteczki w małych foliowych torebeczkach. Skąd wiem co to jest? nie ma opisu , etykietki. Jak mam ocenic zgodnosć/ niezgodność? jak mam ocenić obsługę?"
Odpowiedź z 10 cze 2019:
"Zamawia Pani na ALLEGRO produkt, nie czytając opisu aukcji, w której wyraźnie jest napisanne, że produkt jest w opakowaniu zastępczym. DOLFOS NIE PRODUKUJE ORYGINALNYCH OPAKOWAŃ TABLETEK IMMUNODOL DLA KOTA W ILOŚCI 90 SZT., TYLKO W 60. Wysłaliśmy do Pani tabletki przepakowane z oryginalnego opakowania liczącego ponad 1000 tabletek z opisem na opakowaniu co to jest, ile jest, kto jest producentem i do kiedy jest data ważności. Można było wcześniej skontaktować się z nami w przypadku wątpliwości."
6 cze 2019

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

Odpowiedź z 10 cze 2019:
"Produkt wysłany zgodnie z zamówieniem Klienta."
28 maj 2019

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Placebo na moje koty ( pers i maine coon) ,preparat nie działa."
Odpowiedź z 28 maj 2019:
"Produkt oryginalny z długim terminem ważności zakupiony bezpośrednio u samego producenta. Pan wystawia ocenę produktowi na który Sprzedawca nie ma żadnego wpływu - NIEZGODNIE Z ZASADAMI ALLEGRO."
27 maj 2019

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Przestrzegam przed kupieniem tego towaru.Kot mało nie zdechł po zjedzeniu tego "specyfiku''To nie jest Vetoksin to podróba,bez nazwy producenta."
Odpowiedź z 27 maj 2019:
"Jak może Pan pisać takie bzdury - towar sprowadzony bezpośrednio od producenta, zaplombowane opakowanie z wszystkimi opisami i nzwą producenta również. NIE PODRABIAMY PREPAREATÓW. ZA TAKI KOMENTARZ WNIOSKUJEMY DO ALLEGRO O ZABLOKOWANIE PANA KONTA."
19 kwi 2019

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Absolutnie nie polecam obroży. Zawsze kupywalam droższa i pies nie miał ani jednego kleszcza ta wogole nie działa na niego. Chytry dwa razy traci. "
Odpowiedź z 23 kwi 2019:
"Obroża oryginalna z długim terminem ważności, nikt nie daje 100% gwarancji, że kot, czy pies nie przyniesie kleszcza po zastosowaniu ochronnych produktów. Nawet pod samą najdroższą obrożą pies przynosi kleszcze. Ocena wystawiona produktowi, niezgodnie z zasadami ALLEGRO. ( POWINNA DOTYCZYĆ TRANSAKCJI)."
25 mar 2019

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"opakowanie rozerwane 2/3 produktu nie ma, zero reakcji ze str sprzadawcy Nie polecam"
Odpowiedź z 25 mar 2019:
"Nie odpowiadamy natychmiast na wiadomość napisaną do nas po południu w piątek. Otrzymała Pani odpowiedź w poniedziałek rano - niestety chyba Pani nie odczytała tej wiadomości, a szkoda. Nie pakujemy rozdartych worków z towarem - brak możliwości zapakowania przesyłki. Pani obwinia nas i tym samym ocenia za uszkodzenie przesyłki, które nastąpiło podczas transportu. Czy to jest właściwe postępowanie kupującego?"
20 mar 2019

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"27 lutego zamówiłem opaski dzisiaj mamy 20 marca i już zauwarzyłem u swoich pupili kleszcza a niby miały być na 3 miesiące nie polecam bardzo słaby produkt "
Odpowiedź z 21 mar 2019:
"Produkt oryginalny z długim terminem ważności. Wystawiona Ocena produktowi, a nie sprzedawcy - niezgodnie z zasadmi ALLEGRO.NIE ODPOWIADAMY ZA SKUTECZNOŚĆ DZIAŁANIA OBROŻY. Produkt nawet ten z górnej półki kikanaście razy droższy w stosunku do kupionego przez uyżtkowniaka nie daje 100% gwarancji ochrony.Większe zabezpieczenie daje stosowanie kilku środków ochrony,"
18 mar 2019

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Sprzedający lekceważy swoje własne zobowiązania zawarte w opisie aukcji.Deklarowany czas wysyłki( dwa dni) wydłużył się do właściwie 4 dni, ponieważ Sprzedający wysłał produkt 3 dnia w godzinach późno popołudniowych. Ponad to, wybrałam i zapłaciłam za list polecony priorytetowy, a przesyłka nadana została Pocztexem Kurier 48, co dodatkowo wydłużyło oczekiwanie.Przesyłka dotarła do mnie po tygodniu od zakupu. Sprzedający nie odpowiada na e-maile."
Odpowiedź z 18 mar 2019:
"Jednodniowe opóźnienie w wysyłce , czy stanowi podstawę do wystawienia takiej oceny? Opóźnienie zrekompensowaliśmy w szybszej wysyłce towaru KURIERM PP, który szybciej dotarł, niż wybrany przez P. list polecony priorytetowy."
12 mar 2019

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Zakupiony produkt stosowany zgodnie z instrukcją w ogóle nie działa zgodnie ze swoim przeznaczeniem. Nie odstrasza kotów a w naszym przypadku wręcz je przyciągnął i koty załatwiały się jeszcze bardziej na drugi dzień. Byliśmy rozczarowani."
Odpowiedź z 13 mar 2019:
"Produkt oryginalny z długim terminem ważności zakupiony bezpośrednio u samego producenta. Pani wystawia ocenę produktowi na który Sprzedawca nie ma żadnego wpływu - NIEZGODNIE Z ZASADAMI ALLEGRO. JESTEŚMY ROZCZAROWANI TAKIM PODEJŚCIEM KLIENTA DO TRANSAKCJI NA ALLEGRO, tym bardziej, że komentarz dotyczy produktu, na który Klienci się nie skarżą."
2 lut 2019

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Żwirek przyjechał w rozerwanym oryginalnym opakowaniu ,został zapakowany celowo , ponieważ na zewnętrznym streczu nie było śladu jakichkolwiek uszkodzeń. Trudno poradzę sobie., Kupowałam już u innych sprzedawców ale to pierwszy taki celowy numer.Sprzedawcy nie polecam."
Odpowiedź z 4 lut 2019:
"Nie ma możliwości zapakowania rozerwanego worka - większa część żwirku rozsypałaby się przy ostreczowaniu przesyłki. Opakowanie worka jest delikatne i może pęknąć pod wpływem nacisku innych ciężkich rzeczy podczas wielokrotengo przeładowywania przesyłki podczas transportu. Jak może P.obwiniać nas za celowe działanie, nie jesteśmy oszutsami. Nie polecamy takich kupujących jak P., którzy wydają osąd bez jakiekolwiek próby kontaktu ze sprzedającym w celu wyjaśnienia sytuacji."
22 sty 2019

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

Odpowiedź z 22 sty 2019:
"Pani nie śledzi historii drogi przesyłki.Zamówienie złożone 10.12, wysyłka 11.12,( na drugi dzień), odbiór 21.12. przez POCZTEX odbiór w UP.NIE ODPOWIADAMY ZA CZAS DORĘCZENIA PRZESYŁKI PRZEZ POCZTEX. KOMENTARZ WYSTAWIONY NIEZGODNIE Z ZASADAMI ALLEGRO, MOŻNA BYŁO DO NAS ZADZWONIĆ, ZŁOĆYĆ REKLAMCJĘ NA PP, A NIE NAS OBWINIAĆ ZA POCZTEX, CZY TAKIE ZACHOWANIE KLIENTA JEST UCZCIWE, CO PANI ZROBILIŚMY, ŻE OBSŁUGĘ OCENIŁA PANI NA 2 PKT. DWA DNI W NASZEJ AUKCJI OZNACZA CZAS WYSYŁKI, A NIE DORĘCZENIA!!"
14 sty 2019

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"czas od zamówienia do dostarczenia wyniósł dokładnie 8dni kalendarzowych(nie było po drodze świąt) po otwarciu dyskusji otzrymałam info, ze.. nie zdarzyli zapakowac paczek, do przekazania paczki do kuriera to 4 dni robocze, a że kurier w nazwie ma POCZTEX48 to też nie szkodzi, czas dostarczenia to 4 dni. Ogólnie zarówno obsługa jak i termin realizacji to tragedia! Bardzo NIE POLECAM!"
Odpowiedź z 14 sty 2019:
"Jedno wielkie kłamstwo.Towar wysłany 3-go dnia roboczego(mamy dwa dni na wysyłkę.Towar zamówiony w niedzielę 06.01. O GODZ.21., WYSŁANY 09.01.dostarczony przez POCZTEX w dniu dzisiejszym14.01.Nie wiem jak Pani policzyła 8 dni, bo jest 6. nie odpowiadamy za czas dostarczenia przesyłki.przez POCZTEX. CZY JEDEN DZIEŃ OPÓŹNIENIA W WYSYŁCE SKUTKUJE TAKA OPINIĄ- JAK MOŻNA BYĆ TAKIM ZAWISTNYM KUPUJĄCYM?????CO PANI MA DO NASZEJ OBSŁUGI,TOWARU-TO TEŻ SIĘ PANI NIE ZGADZA??"
6 sty 2019

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Wysyłka nadana zgodnie z opisem. Sprzedający od dłuższego czasu ma problem z firmą która świadczy mu usługi dostawy. Wiedząc o tym powinien reagować. Dostałem towar niezgodny z opisem. "
Odpowiedź z 7 sty 2019:
"Nie mamy wpływu na czas dostarczenia przesyłki przez POCZTEX do Klienta. Towar wysłany w terminie zgodnym z opisem aukcji - dwa dni robocze. Nie ustawiamy przwidywanego czasu dostawy przy wyborze odpowiedniej formy dostawy, która PODSTAWIA SIĘ AUTOMATYCZNIE. Brak wcześniejszego kontaktu Klienta w sprawie opóźnienia dostawy przesyłki przez POCZTEX."
18 gru 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Otrzymałem przesyłkę po 9 dniach. Przy interwencji u sprzedającego zostałem wprowadzony w błąd w kwestii daty wysyłki !!!"
Odpowiedź z 19 gru 2018:
"Towar zakupiony w dniu 09.12. wysłany w dniu 11.12. - termin zgodny z opisem na naszej aukcji do paczkomatu. Na historii śledzenia widać wyraźnie, że był problem po stronie INPOSTU z dostarczeniem tej przesyłki do paczkomatu ( prawdopodbnie zapełniony paczkomat, W sprawie tej przesyłki nikt nie kontaktował się z nami."

Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu

Allegro