Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług. Jeżeli nie zmienisz ustawień, będą one zapisywane w pamięci Twojego urządzenia.

Użytkownik HolowniczeHaki

99,3%
kupujących poleca tego sprzedającego

4534

 

29

 z ostatnich 12 miesięcy

Zgodność z opisem

4,9

Czas wysyłki

4,9

Koszt wysyłki

4,8

Obsługa kupującego

4,9

Lista ocen

Wszystkie (4563)
Polecam (4534)
Nie polecam (29)
24 cze 2018
"Moduł nie działa i reklamacja nie przyjęta . NIE POLECAM"
SZCZEGÓŁYZWIŃ
"Moduł nie działa i reklamacja nie przyjęta . NIE POLECAM"

Zgodność z opisem

1

Czas wysyłki

1

Koszt wysyłki

3

Obsługa klienta

1
21 cze 2018
"zakupiłem hak który nie pasował do wersji mojego nadwozia , choć sprzedawca zarzekał się że musi pasować. odnalazłem u innych hak który był innej konstrukcji do mojego auta i przedstawiłem to sprzedawcy . była propozycja wymiany za dopłatą . zgodziłem się i za 89zł miała być wymiana , ale niestety kurier tylko chciał zabrać mój hak i nie przywiózł mi nowego zamiennika, a jeszcze zażądano abym spakował hak w karton choć kupiłem go bez niego . firma w opisie jest ok. ale tylko w opisie"
SZCZEGÓŁYZWIŃ
"zakupiłem hak który nie pasował do wersji mojego nadwozia , choć sprzedawca zarzekał się że musi pasować. odnalazłem u innych hak który był innej konstrukcji do mojego auta i przedstawiłem to sprzedawcy . była propozycja wymiany za dopłatą . zgodziłem się i za 89zł miała być wymiana , ale niestety kurier tylko chciał zabrać mój hak i nie przywiózł mi nowego zamiennika, a jeszcze zażądano abym spakował hak w karton choć kupiłem go bez niego . firma w opisie jest ok. ale tylko w opisie"

Zgodność z opisem

5

Czas wysyłki

3

Koszt wysyłki

1

Obsługa klienta

2
20 cze 2018
"Otrzymałem hak podrapany, z uszkodzeniami powłoki malowanej, z wychodzącą korozją. Brak jakiejkolwiek reakcji Sprzedającego na mój e-mail w tej sprawie."
SZCZEGÓŁYZWIŃ
"Otrzymałem hak podrapany, z uszkodzeniami powłoki malowanej, z wychodzącą korozją. Brak jakiejkolwiek reakcji Sprzedającego na mój e-mail w tej sprawie."

Zgodność z opisem

2

Czas wysyłki

5

Koszt wysyłki

4

Obsługa klienta

1

Zgodność z opisem

2

Czas wysyłki

5

Koszt wysyłki

5

Obsługa klienta

5
16 cze 2018
"Brak dopasowanych elementów montażowych. Na instrukcji były, a w rzeczywistosci polowa była inna, nie pasująca. Oczywiscie dowiedzialem sie o tym jak juz auto bylo w polowie rozebrane do montazu co naraziło mnie na dodatkowe koszty."
SZCZEGÓŁYZWIŃ
"Brak dopasowanych elementów montażowych. Na instrukcji były, a w rzeczywistosci polowa była inna, nie pasująca. Oczywiscie dowiedzialem sie o tym jak juz auto bylo w polowie rozebrane do montazu co naraziło mnie na dodatkowe koszty."

Zgodność z opisem

1

Czas wysyłki

5

Koszt wysyłki

5

Obsługa klienta

5
4 cze 2018
"Na aukcji sprzedaje się hak z wiązka która nie pasuje do rodzaju auta Ford S max a opisane jest że tak. W taki sposób wprowadza się w błąd kupującego i naciąga na dodatkowe koszty zakupu. Gdyby nie to że hak potrzebny mi na już oddałbym go. Hak pasuje ale wiązkę polecam kupować osobno. "
SZCZEGÓŁYZWIŃ
"Na aukcji sprzedaje się hak z wiązka która nie pasuje do rodzaju auta Ford S max a opisane jest że tak. W taki sposób wprowadza się w błąd kupującego i naciąga na dodatkowe koszty zakupu. Gdyby nie to że hak potrzebny mi na już oddałbym go. Hak pasuje ale wiązkę polecam kupować osobno. "

Zgodność z opisem

2

Czas wysyłki

5

Koszt wysyłki

5

Obsługa klienta

5

Zgodność z opisem

1

Czas wysyłki

5

Koszt wysyłki

5

Obsługa klienta

1

Zgodność z opisem

4

Czas wysyłki

1

Koszt wysyłki

2

Obsługa klienta

3
28 maj 2018
"Przestrzegam przed zakupami w tej firmie ! 19.04 kupiłem hak do Sprintera, jeszcze przed wysyłką było telefoniczne potwierdzenie jaki to dokładnie model. Po odbiorze okazało się że nie pasuje więc odesłałem paczkę na adres nadawcy i mailowo na adres z aukcji kilkukrotnie wysyłałem prośbę o wysyłkę właściwego, zamieszczając nawet zdjęcia. Po miesiącu odezwał się pracownik z innego mail i chciał żebym opisał wszystko od nowa... Minęło 5 tygodni od zapłaty, nie ma zwrotu należności ani towaru."
SZCZEGÓŁYZWIŃ
"Przestrzegam przed zakupami w tej firmie ! 19.04 kupiłem hak do Sprintera, jeszcze przed wysyłką było telefoniczne potwierdzenie jaki to dokładnie model. Po odbiorze okazało się że nie pasuje więc odesłałem paczkę na adres nadawcy i mailowo na adres z aukcji kilkukrotnie wysyłałem prośbę o wysyłkę właściwego, zamieszczając nawet zdjęcia. Po miesiącu odezwał się pracownik z innego mail i chciał żebym opisał wszystko od nowa... Minęło 5 tygodni od zapłaty, nie ma zwrotu należności ani towaru."

Zgodność z opisem

1

Czas wysyłki

4

Koszt wysyłki

3

Obsługa klienta

1
27 maj 2018
"Kupiłem hak 20.03.18, z braku czasu przeleżał w garażu 2 miesiące, podczas próby montażu okazało się, że hak przeznaczony do Kia Sportage o symbolu K-028 nie pasuje do IX35 po lifcie. Podczas kontaktu sprzedawca twierdził, że nie umiem zamontować. W katalogu steinhof hak przwidziany do tego auta to H-247. Do zamontowania K-028 trzeba podciąć belkę zderzaka. byłem zmuszony to zrobić. Nie polecam z racji braku profesjonalizmu i chęci rozwiązania problemu ze strony sprzedającego. IX35, 2015r"
SZCZEGÓŁYZWIŃ
"Kupiłem hak 20.03.18, z braku czasu przeleżał w garażu 2 miesiące, podczas próby montażu okazało się, że hak przeznaczony do Kia Sportage o symbolu K-028 nie pasuje do IX35 po lifcie. Podczas kontaktu sprzedawca twierdził, że nie umiem zamontować. W katalogu steinhof hak przwidziany do tego auta to H-247. Do zamontowania K-028 trzeba podciąć belkę zderzaka. byłem zmuszony to zrobić. Nie polecam z racji braku profesjonalizmu i chęci rozwiązania problemu ze strony sprzedającego. IX35, 2015r"

Zgodność z opisem

1

Czas wysyłki

5

Koszt wysyłki

1

Obsługa klienta

1
26 maj 2018
"Hak zamontowany 2 tygodnie po zakupie bo ktoś nie sprawdził czy wszystkie śruby do montażu są w komplecie. Obsługa dosłała brakujące śruby dopiero po paru telefonach. Mieli już taki przypadek jak ja i nie wyciągnęli wniosków"
SZCZEGÓŁYZWIŃ
"Hak zamontowany 2 tygodnie po zakupie bo ktoś nie sprawdził czy wszystkie śruby do montażu są w komplecie. Obsługa dosłała brakujące śruby dopiero po paru telefonach. Mieli już taki przypadek jak ja i nie wyciągnęli wniosków"

Zgodność z opisem

3

Czas wysyłki

5

Koszt wysyłki

3

Obsługa klienta

2
24 maj 2018
"3 dni mijają od zapłaty gdzie nieprawdziwa informacja o wysyłce w 24h od zapłaty A MIMO TO ANI TOWARU ANI NUMERU PRZESYŁKI ANI JAKIEJ KOL WIEK INFORMACJI CZY ZWROTU WPŁATY. Jak można tak oszukiwać z czasem wysyłki. Nie dość że zdzierają na kosztach dostawy to czas realizacji mułem byłby szybszy niż u nich kurierem za 50zł."
SZCZEGÓŁYZWIŃ
"3 dni mijają od zapłaty gdzie nieprawdziwa informacja o wysyłce w 24h od zapłaty A MIMO TO ANI TOWARU ANI NUMERU PRZESYŁKI ANI JAKIEJ KOL WIEK INFORMACJI CZY ZWROTU WPŁATY. Jak można tak oszukiwać z czasem wysyłki. Nie dość że zdzierają na kosztach dostawy to czas realizacji mułem byłby szybszy niż u nich kurierem za 50zł."

Zgodność z opisem

1

Czas wysyłki

1

Koszt wysyłki

1

Obsługa klienta

1
9 maj 2018
"Hak kupiłem 18 kwietnia dziś jest 8 maj dzwonilem kilkukrotnie co sie dzieje z wysyłką, prosilem ze potrzebuje pilnie przed 1 majem na wyjazd i nadal nic ( a wysyłka miała być w ciągu 24 godzin od zakupu.... ) Takiemu sprzedawcy dziękuję!!! Całe szczęście że zamówiłem za pobieraniem. Pewnie poszukam gdzieś indziej bo tu sie napewno nie doczekam......."
Odpowiedź z 18 maj 2018:
"Paczka została wysłana zgodnie z zamówieniem 19 kwietnia 2018, numer przesyłki 0000162376171W firma kurierska DPD. Paczka do nas wróciła. Mimo wielu prób nie mogliśmy skontaktować się z odbiorcą przesyłki pod danymi podanymi w zamówieniu."
SZCZEGÓŁYZWIŃ
"Hak kupiłem 18 kwietnia dziś jest 8 maj dzwonilem kilkukrotnie co sie dzieje z wysyłką, prosilem ze potrzebuje pilnie przed 1 majem na wyjazd i nadal nic ( a wysyłka miała być w ciągu 24 godzin od zakupu.... ) Takiemu sprzedawcy dziękuję!!! Całe szczęście że zamówiłem za pobieraniem. Pewnie poszukam gdzieś indziej bo tu sie napewno nie doczekam......."
Odpowiedź z 18 maj 2018:
"Paczka została wysłana zgodnie z zamówieniem 19 kwietnia 2018, numer przesyłki 0000162376171W firma kurierska DPD. Paczka do nas wróciła. Mimo wielu prób nie mogliśmy skontaktować się z odbiorcą przesyłki pod danymi podanymi w zamówieniu."

Zgodność z opisem

1

Czas wysyłki

1

Koszt wysyłki

1

Obsługa klienta

1
4 maj 2018
"Wiązka dedykowana a jednak nie działa miała obsługiwać czujniki parkowania które nie działają po zamontowaniu. Instrukcja bardzo nieczytelna. Problem zgłoszony ale sprzedający nic z tym nie robi! Czekam już ponad 2 tygodnie na odpowiedź i chyba się już nie doczekałem. Najlepsze jest to że dzwoniąc na serwis jeden Pan nie wiedział co sprzedaje i kazał wysłać zdjęcia instrukcji:) a 2 Pan podał nr tel do swojej konkurencji żeby tam szukać rozwiązania:) ZDECYDOWANIE NIE POLECAM!"
SZCZEGÓŁYZWIŃ
"Wiązka dedykowana a jednak nie działa miała obsługiwać czujniki parkowania które nie działają po zamontowaniu. Instrukcja bardzo nieczytelna. Problem zgłoszony ale sprzedający nic z tym nie robi! Czekam już ponad 2 tygodnie na odpowiedź i chyba się już nie doczekałem. Najlepsze jest to że dzwoniąc na serwis jeden Pan nie wiedział co sprzedaje i kazał wysłać zdjęcia instrukcji:) a 2 Pan podał nr tel do swojej konkurencji żeby tam szukać rozwiązania:) ZDECYDOWANIE NIE POLECAM!"

Zgodność z opisem

1

Czas wysyłki

2

Koszt wysyłki

3

Obsługa klienta

1
30 kwi 2018
"Otrzymałem niewłaściwą wiązkę, jej wymiana trwała 2 tygodnie. Kontakt telefoniczny to kpina z kupującego. Strata czasu, składają obietnice bez pokrycia (2 terminy w których miał być kurier i nic). Nie liczą się z kupującym który zapłacił z góry."
SZCZEGÓŁYZWIŃ
"Otrzymałem niewłaściwą wiązkę, jej wymiana trwała 2 tygodnie. Kontakt telefoniczny to kpina z kupującego. Strata czasu, składają obietnice bez pokrycia (2 terminy w których miał być kurier i nic). Nie liczą się z kupującym który zapłacił z góry."

Zgodność z opisem

2

Czas wysyłki

1

Koszt wysyłki

3

Obsługa klienta

1
30 kwi 2018
"Problem z nawiązaniem kontaktu nie miła obsługa"
SZCZEGÓŁYZWIŃ
"Problem z nawiązaniem kontaktu nie miła obsługa"

Zgodność z opisem

3

Czas wysyłki

1

Koszt wysyłki

1

Obsługa klienta

1
18 kwi 2018
""Tabliczka znamionowa (przynitowana z podstawką) z nabitym numerem homologacji! (dzięki tej tabliczce bez problemu zarejestrujesz hak); " - to kompletne bzdury, bo na podstawce jest zwykła naklejka i przy rejestracji jest problem. Oferowany hak jest wysyłany bez oryginalnego kartonu, jaki jest przedstawiony na aukcji, tylko luzem ofoliowany czarnym stretchem. Koszt wysyłki jest jakiś z kosmosu, bo paczkę do 30 kg można spokojnie nadać poniżej 20 PLN NIE POLECAM !!! Proponuję kupić oryginał"
SZCZEGÓŁYZWIŃ
""Tabliczka znamionowa (przynitowana z podstawką) z nabitym numerem homologacji! (dzięki tej tabliczce bez problemu zarejestrujesz hak); " - to kompletne bzdury, bo na podstawce jest zwykła naklejka i przy rejestracji jest problem. Oferowany hak jest wysyłany bez oryginalnego kartonu, jaki jest przedstawiony na aukcji, tylko luzem ofoliowany czarnym stretchem. Koszt wysyłki jest jakiś z kosmosu, bo paczkę do 30 kg można spokojnie nadać poniżej 20 PLN NIE POLECAM !!! Proponuję kupić oryginał"

Zgodność z opisem

1

Czas wysyłki

4

Koszt wysyłki

1

Obsługa klienta

3

Zgodność z opisem

3

Czas wysyłki

4

Koszt wysyłki

2

Obsługa klienta

2
27 mar 2018
"Hak nie został wysłany na czas przez sprzedającego. Zapewniał przez telefon iż wysłał, nie była to prawda."
SZCZEGÓŁYZWIŃ
"Hak nie został wysłany na czas przez sprzedającego. Zapewniał przez telefon iż wysłał, nie była to prawda."

Zgodność z opisem

3

Czas wysyłki

1

Koszt wysyłki

2

Obsługa klienta

2
1 mar 2018
"Otrzymany hak nie zawiera przynitowanej tabliczki z homologacją!! Nalepkę (która w zimie trzyma się tak sobie) otrzymałem po kilku dniach oddzielnym listem o czym nie ma mowy w aukcji. Poinformowałem o tym sprzedającego ale aukcje są nadal z błędnym opisem. W związku z tym wystawiam negatywny komentarz."
SZCZEGÓŁYZWIŃ
"Otrzymany hak nie zawiera przynitowanej tabliczki z homologacją!! Nalepkę (która w zimie trzyma się tak sobie) otrzymałem po kilku dniach oddzielnym listem o czym nie ma mowy w aukcji. Poinformowałem o tym sprzedającego ale aukcje są nadal z błędnym opisem. W związku z tym wystawiam negatywny komentarz."

Zgodność z opisem

1

Czas wysyłki

3

Koszt wysyłki

2

Obsługa klienta

2