Dbamy o Twoją prywatność
Dzięki plikom cookies i technologiom pokrewnym oraz przetwarzaniu Twoich danych, możemy zapewnić, że dopasujemy do Ciebie wyświetlane treści.Wyrażając zgodę na przechowywanie informacji na urządzeniu końcowym lub dostęp do nich i przetwarzanie danych (w tym w obszarze profilowania, analiz rynkowych i statystycznych) sprawiasz, że łatwiej będzie odnaleźć Ci w Allegro dokładnie to, czego szukasz i potrzebujesz.Administratorem Twoich danych będzie Allegro oraz niektórzy partnerzy, z którymi współpracujemy.
Ułatwienia korzystania z naszych stron, prezentowania spersonalizowanych treści i reklam oraz ich pomiaru, tworzenia statystyk, poprawy funkcjonalności strony.Zgodę wyrażasz dobrowolnie. Możesz ją w każdym momencie wycofać lub ponowić w zakładce Ustawienia plików cookies na stronie głównej. Wycofanie zgody nie wpływa na legalność uprzedniego przetwarzania.
polityka plików cookiespolityka ochrony prywatności99%
kupujących poleciło tego sprzedawcę w ostatnich 12 miesiącach.
7071
71
Zgodność z opisem
Obsługa kupującego
od 11 lat
dzisiaj o 21:05
Lista ocen (7142)
Wszystkie oceny są potwierdzone zakupem."Walizka kompletni nie odporna na uszkodzenia,nie wiem czy produkt został wysłany uszkodzony czy uszkodził się w transporcie ale miała to być walizka która przetrwa więcej niż zwykła z absu czy materiału,a dotarła odbarwiona w miejscu zagniecenia. Aż strach pomyśleć co będzie po pierwszym transporcie w luku bagażowym. Nie polecam wręcz odradzam, szkoda pieniędzy. "
"Otrzymałem produkt uszkodzony z widoczną rysą na głównej części walizki. Musiał taki zostać zapakowany i wysłany. Mogę reklamować ale dostanę walizkę może za tydzień , choć nie wiem w jakim stanie. Omijajcie ten butik"
"Dzień dobry, Zawsze dokładamy wszelkich starań, aby każdy produkt przed wysyłką został dokładnie zweryfikowany, zatem opisana sytuacja nie powinna mieć miejsca. Najmocniej przepraszamy za powstałe niedogodności. Zapraszamy do złożenia reklamacji, wówczas na nasz koszt zlecimy do Pana kuriera po odbiór produktu. Dołożymy wszelkich starań, aby powstała sytuacja się więcej nie powtórzyła. Serdecznie zapraszamy do skorzystania z zaproponowanego rozwiązania. Pozdrawiamy, Zespół WITTCHEN"
"Dostarczono walizkę zamkniętą z innym kodem na zamku niż fabryczny 0-0-0. Teraz muszę sobie samemu poradzić z otwarciem. Komuś się bardzo nudzi z obsługi zamówień."
"Dzień dobry, Najmocniej przepraszamy za niedogodności związane z otrzymanym produktem. Zapewniamy, że nie było to celowe działanie z naszej strony. W przypadku problemów z zamkiem szyfrowym zapraszamy do kontaktu drogą e-mail postaramy się pomóc. Pozdrawiamy, Zespół WITCHEN"
"Nie polecam ani butów zakupionych w sklepie ani sprzedawcy . Skora w butach jest tak cienka, że buty po dwóch razach nadają się do wyrzucenia. Nie zaznaczono w opisie, iż buty są przeznaczone do chodzenia w pomieszczeniu , po płaskiej powierzchni, gdyż na ulicy nie mogą być używane, szczególnie na chodnikach z kostki. Zbyt delikatna skora. Sprzedawca nie uznał reklamacji twierdząc, iż jest to uszkodzenie mechaniczne. Proszę o zaznaczenie w opisie, że buty nie są do chodzenia na zewnątrz "
"Dzień dobry, Przepraszamy za niedogodności związane z produktem marki WITTCHEN. Uprzejmie informujemy, iż jest możliwość zgłoszenia odwołania od wydanej decyzji przez dział reklamacji i serwisu. Zapraszamy do skorzystania z zaproponowanego rozwiązania. Pozdrawiamy, Zespół WITTCHEN"
"Dzień dobry, Zamieszczona opinia nie zawiera treści. Będziemy wdzięczni za informację zwrotną co wpłynęło na wystawioną ocenę. Pozdrawiamy, zespół WITTCHEN"
"Moja ocena wynika z faktu,,sprzedający w ciągu 24 godz.zmienil cenę towaru tożsamego o ponad 30%. Nadmieniam że chciałem wymienić wadliwy towar na mniejszy rozmiar,powiedziano że jest to niemożliwe,a za ponowny zakup muszę zapłacić kwotę 599.90 poprzednią cana była 359,90,"
"Dzień dobry, W dniach 11-17.03 była prowadzona bardzo duża akcja promocyjna, wszystkie produkty zostały przecenione. Natomiast od dnia 18.03 ceny uległy zmianie. Nie prowadzimy wymian. Oferujemy tylko zwrot oraz nowy zakup po aktualnej cenie produktu. Pozdrawiamy, Zespół WITTCHEN"
"Otrzymałam zakurzoną, porysowaną walizkę, która wygląda jak produkt używany lub powystawowy. Zabrakło dobrej woli, aby przynajmniej odkurzyć ją i zapiąć zamek."
"Dzień dobry, Najmocniej przepraszamy za niedogodności związane z otrzymanym produktem. Zawsze dokładamy wszelkich starań, aby każdy produkt przed wysyłką został skontrolowany wówczas zaistniała sytuacja nie powinna mieć miejsca. Wyrażamy nadzieję, iż mimo powstałych nieścisłości pozostaniemy w dalszej, pozytywnej współpracy. Pozdrawiamy, zespół WITTCHEN"
"Opóźniona wysylka. Otrzymałam produkt, który nosił wyraźne ślady użytkowania - porysowane kółka walizki, sama walizka również była porysowana i brudna! "
"Dzień dobry, najmocniej przepraszamy za zaistniałą sytuację. Zawsze staramy się, aby każdy produkt został dokładnie zweryfikowany przed wysyłką zatem opisana sytuacja nie powinna mieć miejsca. Po weryfikacji skorzystała Pani z reklamacji. Na podstawie reklamacji otrzymała Pani zwrot należności. Zamówienie zostało wysłane zgodnie z terminem wyświetlanym podczas składania zamówienia. Pozdrawiamy, Zespół WITTCHEN "
"Produkt byle jak zapakowany. Kosmetyczka w rozerwanej foli, zapakowana w zbyt duży cienki karton, niczym nie wypełniony, taśma żle oklejona, można było zajrzeć do środka. Karton z powodu niedopasowania do zawartości pogięty , ponadrywany. Produkt zamówiony na prezent aż się chce się wziąć do ręki wygląda w tym opakowaniu jak ze śmietnika. Produkt powystawowy, widać że intensywnie oglądany, sprzedany jak nowy. "
"Dzień dobry, Najmocniej przepraszamy za zaistniałą sytuację. Zawsze staramy się, aby każdy produkt został dokładnie zweryfikowany przed wysyłką zatem opisana sytuacja nie powinna mieć miejsca. Zapraszamy do skorzystania z formularza reklamacji, aby otrzymany produkt wymienić. Pozdrawiamy, Zespół WITTCHEN"
"Dzień dobry, Zamieszczona opinia nie zawiera treści. Będziemy wdzięczni za informację zwrotną co wpłynęło na wystawioną ocenę. Pozdrawiamy, zespół WITTCHEN"
"torebka kupiona 19 grudnia za 359zl a w styczniu kosztuje 249zł spora różnica "
"Dzień dobry, Cyklicznie dodawane są akcje promocyjne bądź też zaczynają się wyprzedaże wówczas ceny produktów ulegają zmianie. Pozdrawiamy, Zespół WITTCHEN"
"Sprzedawca nieprofesjonalny i jestem bardzo rozczarowana podejściem sprzedającego. Po zakupie przeze mnie płaszcza dzień później nagle na ten płaszcz cenę aż o 540zł. Zgłosiłam to do nich to otrzymałam odpowiedź, że nagle wdrożyli wyprzedaże. W mojej ocenie naciągają kupujących "
"Dzień dobry, Pragniemy poinformować, iż od dnia 29.01.2024 nastąpiło pogłębienie wyprzedaży. Wówczas ceny niektórych produktów uległy zmianie. Pozdrawiamy, Zespół WITTCHEN"
"Kosmetyczki powgniatane, pudełko było nieuszkodzone."
"Dzień dobry, Najmocniej przepraszamy za powstałe niedogodności. Zapraszamy do uzupełnienia formularza reklamacji na podstawie, którego zostanie zlecony kurier po odbiór produktów. Dołożymy wszelkich starań, aby zaistniała sytuacja się więcej nie powtórzyła. Pozdrawiamy, zespół WITTCHEN"
"Walizka została zareklamowana i przez 2 tygodnie nie miałam informacji o przebiegu reklamacji, dopiero po moim skontaktowaniu się z infolinią uzyskałam informację, że walizka w naprawie. Niestosowanie się do roszczeń reklamacyjnych klienta, brak uzasadnienia decyzji. Pani na infolinii niemiła i bez wiedzy merytorycznej(metoda zdartej płyty byleby zbyć klienta z niewygodnymi dla firmy pytaniami). Sklep nie chce wymienić walizki z ewidentnie zepsutym mechanizmem blokady. "
"Dzień dobry, Najmocniej przepraszamy za powstałe niedogodności. Natomiast reklamacja została złożona w dniu 28.12.2023 następnie w dniu 09.01.2024 była wydana decyzja, która również została wysłana na maila. W związku, iż był to produkt używany dział serwisu i reklamacji wydał decyzję o naprawie uszkodzonego zamka. Pozdrawiamy, zespół WITTCHEN"
"Paczka wysłana dopiero po otworzeniu sporu na allegro. "
"Dzień dobry, Najmocniej przepraszamy za wydłużony czas realizacji zamówienia, zapewniamy że nie było to celowe działanie z naszej strony. Dołożymy wszelkich starań, aby zaistniała sytuacja się więcej nie powtórzyła. Pozdrawiamy, Zespół WITTCHEN"
"Sklep porażka, zakupy prezentów zostały anulowane z powodów problemu z jakością. A dzień przed tą informacją przepraszali za opóźnienie i podali nową datę wysyłki. Chaos."
"Dzień dobry, Przed wysyłką zamówienia zawsze staramy się zweryfikować produkty pod względem jakości. Niestety zamówienie zostało anulowane, gdyż produkty nie przeszły kontroli jakości. Najmocniej przepraszamy za powstałe niedogodności. Pozdrawiamy, Zespół WITTCHEN"
"Dzień dobry, Zamieszczona opinia nie zawiera treści. Będziemy wdzięczni za informację zwrotną co wpłynęło na wystawioną ocenę. Pozdrawiamy, zespół WITTCHEN"
"Dramat....tydzień czekania na wysyłkę a na infolinii pani twierdzila że dziś wyślą i tak parę razy ...dopiero po otworzeniu sporu łaskawie wysłali paczkę....Nie polecam....dwa tygodnie proszenia się i wysyłkę "
"Dzień dobry, Podczas składania zamówienia widniała informacja o dłuższym czasie wysyłki. Zamówienie zostało wysłane w deklarowanym czasie. Niemniej jednak przepraszamy za powstałe niedogodności. Pozdrawiamy, Zespół WITTCHEN"
"Dzień dobry, Zamieszczona opinia nie zawiera treści. Będziemy wdzięczni za informację zwrotną co wpłynęło na wystawioną ocenę. Pozdrawiamy, zespół WITTCHEN"