99,2%

kupujących poleciło tego sprzedawcę
w ostatnich 12 miesiącach

1479

12

ZGODNOŚĆ Z OPISEM
5,0/5
OBSŁUGA KLIENTA
5,0/5
CZAS WYSYŁKI
4,9/5
KOSZT WYSYŁKI
4,9/5
NA ALLEGRO OD
od 6 lat i 5 miesięcy
OSTATNIE LOGOWANIE
dzisiaj o 12:03

Lista ocen

9 lip 2019

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Perfuma 30ml/400zl nie utrzymuje zapachu..."
Odpowiedź z 10 lip 2019:
"Perfumy są pełnowartościowe, oryginalne. Za trwałość, a tym samym skład nut zapachowych odpowiada producent. To tak jakby obciążyć sprzedawcę, że zakupiony u niego krem marki X nie likwiduje zmarszczek, o czym zapewnia producent. Co więcej, faktem jest iż przyzwyczajamy się do zapachów, które stosujemy. Przestajemy je wyczuwać po kilku dniach od codziennego stosowana."
7 cze 2019

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Spam na pocztę po zakończonej transakcji."
Odpowiedź z 10 cze 2019:
"Wystarczyło zignorować maila z prośbą o opinię. Zupełnie niepotrzebny nikomu hejt."
20 maj 2019

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"nie otrzymałem"
Odpowiedź z 20 maj 2019:
"odp: Dzień dobry, Zamówienie wysłaliśmy 17.04.2019r. numer nadania: 00259007738658893310. Według systemu do monitorowania przesyłki: Wysłano powiadomienie sms 2019-04-18 16:05 oraz Wysłano powiadomienie sms 2019-04-21 08:00. W dniu 02.05 paczka do nas wróciła, a 05.05 o godz. 14:08 wysłaliśmy maila na adres szkot1966@o2 pl z prośbą o kontakt w tej sprawie. Proszę sprawdzić folder SPAM. Marek Lewandowski"
14 lut 2019

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"totalna olewka kupującego, na 3 produkty 2 były przeterminowane a w jednej buteleczce coś pływało... dramt"
Odpowiedź z 14 lut 2019:
""totalna olewka kupującego" - bezpodstawny zarzut. Podczas pakowania zamówień nie zwróciliśmy uwagi, że olejki są przeterminowane. Kupujący napisał maila w tej sprawie, na którego od razu odpisaliśmy, że może zwrócić przeterminowane produkty. Po otrzymaniu paczki od razu zwróciliśmy pieniądze."
2 lut 2019

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Nie było towaru "
Odpowiedź z 5 lut 2019:
"Mamy wystawionych łącznie ponad 30.000 aukcji. Niestety przy takiej ilości produktów jesteśmy uzależnieni od systemów informatycznych, które nie są doskonałe. Robimy jednak wszystko co w naszej mocy, aby takich sytuacji było jak najmniej. O braku poinformowaliśmy 2 godziny po dokonanym zakupie, a wpłatę zwróciliśmy 10 minut po podaniu danych do przelewu."
6 sty 2019

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Niestety trafiłam tym razem ewidentnie na podróbke i jestem rozczarowana ponieważ kilka razy kupowałam u Państwa pomadke tej samej marki ale inny kolor nr 10 ciclamino i byłam zadowolona pomadki były oryginalne a tym razem niestety kolor Fragola nie.... Nie nadaje się w ogóle do użycia rozwarstwia się nie można nią pomalować ust. "
Odpowiedź z 7 sty 2019:
"To przykre, że komentarz został wystawiony bez uprzedniego kontaktu z nami. Kupujący ma bowiem prawo do reklamacji. Jak widać łatwiej jest oskarżyć sprzedawcę o sprzedaż podróbek, niż wyjaśnić kwestię bezpośrednio. Tym bardziej jest nam przykro, ponieważ nie jest to pierwszy zakup tej Pani. Wszystkie oferowane przez nas produkty, bez wyjątku, są oryginalne. A może pomadka była po prostu przeterminowana?"
9 lis 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Wysłany zapach miał być męski przyszedł damski.Obsługa sprzedającego naganna ,wredna .Na swój koszt musiała odesłać zapach .Wstyd !!!Zamiast frontem do klienta to obsługa za czasów PRL."
Odpowiedź z 10 lis 2018:
"Faktem jest, że podczas pakowania doszło do pomyłki i zamiast męskiej wody została wysłana damska (oba produkty mają taką samą nazwę i wyglądają podobnie). Nie jest jednak prawdą, że klientka na swój koszt miała dokonać zwrotu produktu. Zaproponowaliśmy bowiem odebranie przesyłki przez naszego kuriera, nadanie w punkcie obsługi DHL, zwrot do paczkomatu lub nadanie na poczcie. W każdym przypadku to my ponosimy koszt odesłania lub go zwracamy. Niestety każda z naszych propozycji została odrzucona."
6 lis 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Ktoś sprzedaje perfumy których nie ma !!!"
Odpowiedź z 7 lis 2018:
"Mamy wystawionych łącznie 30.000 aukcji. Niestety przy takiej ilości produktów jesteśmy uzależnieni od systemów informatycznych, które nie są doskonałe. Robimy jednak wszystko co w naszej mocy, aby takich sytuacji było jak najmniej."
5 lis 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Być może jest to moja subiektywna ocena, ale perfumy moim zdaniem nie są oryginalne, już po chwili zapach znika, jest jakiś nijaki, słaby, mdły. Na moją prośbę o zwrot usłyszałam odpowiedź, że perfumy zostały użyte i od tej chwili się utleniają i tracą na wartości, w związku z czym zwrot został wyceniony na 90% ceny zakupu... przy czym chciałam zaznaczyć, że po rozpakowaniu perfum z folii w rureczce od atomizera znajdowały się już perfumy. NIE POLECAM !!!"
Odpowiedź z 7 lis 2018:
"Wszystkie sprzedawane przez nas produkty są oryginalne, a poniższy komentarz stanowi zniesławienie. Trwałość perfum na każdej skórze może być inna i tak jak Pani napisała - jest to ocena subiektywna. Pani nie spodobał się zapach i chciała go zwrócić w ramach odstąpienia od umowy bez podania przyczyny. Nie tylko chciała odzyskać 100% wartości użytych perfum, ale jeszcze mieliśmy zwrócić pieniądze za przesyłkę zwrotną (w przypadku odstąpienia od umowy koszt odesłania produktu ponosi kupujący)."
2 lis 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Towar nie dotarł do mnie z powodu braku magazynowego."
Odpowiedź z 7 lis 2018:
"Mamy wystawionych łącznie 30.000 aukcji. Niestety przy takiej ilości produktów jesteśmy uzależnieni od systemów informatycznych, które nie są doskonałe. Robimy jednak wszystko co w naszej mocy, aby takich sytuacji było jak najmniej."
27 paź 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Paczka przyjechała z wylanym olejkiem. Już myślałem że wina po stronie kuriera ale jednak nie . Zatyczka precika zapachowego była nierówno przykręcona ( po co w ogole było to odkrecac?). Druga dekosfera w tej paczce była ok. Radze sprzedawcy sprawdzac co wysyła"
Odpowiedź z 29 paź 2018:
"Nie mamy w zwyczaju otwierania olejków. Produkty były dobrze zabezpieczone przed uszkodzeniem, pakujemy paczki bardzo starannie. Każdy produkt osobno zawijamy w folię bąbelkową i wysyłamy zamówienia w twardych kartonikach, zabezpieczając je dodatkowo wypełniaczami. W naszym interesie jest, aby dotarły do klienta w idealnym stanie. Ten komentarz jest jedyną formą kontaktu kupującego z nami."
25 paź 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Sprzedajacy wystawia perfumy, ktorych nie ma na sprzedaz. Zwrot kosztow ok."
Odpowiedź z 26 paź 2018:
"Niestety kupujący podał nieprawdziwą informację. Nazwa oferowanego produktu została zmieniona przez producenta, co zostało zauważone podczas pakowania. Pod kodem EAN 3614270276972 od 2015 roku sprzedawaliśmy wersję "Summer", natomiast obecnie ten produkt występuje pod nazwą "Tropical Colletion". Skontaktowaliśmy się z kupującym przed wysyłką, aby poinformować o zmianie, którą wprowadził producent. Kupujący odstąpił od umowy, pieniądze zostały zwrócone tego samego dnia."

Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu

Allegro