98,7%

kupujących poleciło tego sprzedawcę
w ostatnich 12 miesiącach

939

13

ZGODNOŚĆ Z OPISEM
4,9/5
OBSŁUGA KLIENTA
4,9/5
CZAS WYSYŁKI
4,9/5
KOSZT WYSYŁKI
4,8/5
NA ALLEGRO OD
od 6 lat
OSTATNIE LOGOWANIE
dzisiaj o 19:33

Lista ocen

12 kwi 2019

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Brak kontaktu z sprzedawcą. Rozmowy tylko mailowe i w kółko wałkowanie tego samego. Brak jakiejkolwiek chęci zrozumienia co chce się przekazać sprzedawcy. Bardzo źle zapakowany towar. Nie polecam tego sprzedającego."
6 kwi 2019

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Okazało się, że stojaka nie ma na magazynie - zależało mi na czasie, wybralem tylko ze wzgledu na szybką dostawe. A żeby bylo śmieszniej sprzedawca oznajmił, że to ja zrezygnowałem z zakupu :/ Na plus to że bardzo szybko otrzymałem wplacone pieniądze. "
Odpowiedź z 11 kwi 2019:
"Na aukcji widnieje informacja "towar z Biska wysyłany raz w tygodniu ,konkretnie we wtorek". Niedoczytane ,niezrozumiane ...ciężko określić . Zwrot prowizji odrzucony przez allegro ,klient nie potwierdził odstąpienie od umowy. Pieniądze na konto zwrócone klientowi następnego dnia po zakupie."
3 kwi 2019

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

7 mar 2019

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Część dostarczonego towaru niezgodna ze zdjęciami na stronie sklepu. Sklep nie przyjmuje do wiadomości niezgodności towaru dostarczonego z oferowanym na stronie. Opcja reklamacji niewłaściwego towaru nie działa. Nie polecam."
Odpowiedź z 11 kwi 2019:
"Klient kupuje pojemniki i twierdzi, że na zdjęciu przy pokrywie widzi uszczelke ,a dostał bez .Na aukcji w opisie nie ma żadniej informacji o umieszczeniu przez producenta tejże uszczelki. Kontakt klienta bezpośrednio z producentem potwierdza naszą wersję ,ale klient i tak na zdjęciu "ją" widzi . Spór złożony w allegro nie przyniósł skutku więc wystawiony negatyw...ale za co ?"
6 mar 2019

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Wystawiam negatyw. Chciałem wymienić 5 kompletów łopatek do tortu, okazało się że nie ma takiej opcji. Albo zwracam wszystko albo nic. NEGATYW za całość"
Odpowiedź z 12 kwi 2019:
"Wiadomość od klienta: Witam zakupiłem 10 kompletów sztorcować do tortów. 10 kompletów nie spełnia moich oczekiwań. Cechę je zwrócić lub wymienić na dobre. Proszę o kontakt . Odpowiedź z naszej strony: Klient ma prawo zwrotu zakupionego na odległość towaru bez podania przyczyny .Jeśli nie jest Pan zadowolony Proszę odesłać go na nasz adres wraz z dowodem zakupu i zwrócimy należność na konto . Jak ciężko jest zrozumieć dwa krótkie zdania ..."
3 lut 2019

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

26 lis 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Opis produktu wprowadza w błąd.1) Na zdjęciu były czarne baniaki - w opisie informacja, że to tylko zdjęcie poglądowe. Proszę wymienić zdjęcie na zgodne z produktem. 2) W opisie "Przedmiot dostępny w różnych kolorach" - nie ma możliwości wyboru, bo wysyłają co mają. Jeśli jest dostępny tylko biały to proszę zrobić prawidłowy opis aukcji. 3) Realizacja zamówienia - jeśli napisałem, że zależy mi tylko na czarnych to proszę nie wysyłać mi białych."
20 lis 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Rozumiem, że kolor koszyczka był losowo wybierany (zapewne każdy dostaje różowy, który nigdzie nie schodzi), ale suszarka na zdjęciu jest biała, a przyszła koloru szarego, kiepskiej jakości."
2 lis 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Nie polecam bo do dzisiaj nie doszła do mnie paczka"
31 paź 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Nie polecam do tej pory nie dostałam przesyłki dobrze że nie zapłaciłam tylko wzięłam za pobraniem."
22 sie 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Nie polecam, zamówiłem dwa sokowniki, przyjęto moje zamówienie. Status zamówienia zmieniał się dwa razy. Ostatni etap o jakim dostałem wiadomość to: Status przesyłki wysłanej. Po dwóch dniach sprzedawca napisał wiadomość, że nie wyślą mi towaru gdyż jego brak. Nie zdziwił by mnie ten fakt, gdybym nie dostał uprzednio wiadomości o wysłaniu mi produktów. Po całej sytuacji próbowałem zadzwonić do sprzedającego i to wyjaśnić. Niestety nikt nie odbiera telefonów...."

Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu

Allegro