97,3%

kupujących poleciło tego sprzedawcę
w ostatnich 12 miesiącach

883

23

ZGODNOŚĆ Z OPISEM
4,8/5
OBSŁUGA KLIENTA
4,8/5
CZAS WYSYŁKI
4,6/5
KOSZT WYSYŁKI
4,6/5
NA ALLEGRO OD
od 5 lat i 11 miesięcy
OSTATNIE LOGOWANIE
dzisiaj o 17:43

Lista ocen

18 mar 2019

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Najpierw dostałam szafę bez uchwytów - zgłosiłam ten fakt czekałam miesiąc i nie dostałam uchwytów potem okazało się że szafa przyszła zupełnie niezgodna z zamówieniem. Zrezygnowałam z zakupu poprosiłam o zwrot gotówki. Trwa to już 2 tydzień i nic...."
17 mar 2019

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

15 mar 2019

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

14 mar 2019

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"sofa niezgodna z opisem. Brak kontaktu z działem reklamacji..."
4 mar 2019

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

14 lut 2019

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"w 100 % NIE POLECAM tego sprzedawcy. Na zakup trzeba bardzo długo czekac, unika telefonów. Nie poważna osoba "
Odpowiedź z 14 lut 2019:
"Klient na bieżąco był informowany o opóźnieniach spowodowanych okresem świąteczno-noworocznym zarówno telefonicznie jak i mailowo. W przeddzień dostawy oraz w dniu w którym narożnik miał zostać dostarczony klient nie odbierał telefonu. Informacja o dacie dostawy została więc wysłana sms-em oraz drogą mailową. Klient nie odpowiadał na wiadomości. W zamian za to po kilku dniach wystawia komentarz negatywny i odrzuca połączenia telefoniczne z naszej strony."
7 lut 2019

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

5 lut 2019

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Długi czas oczekiwania, błędny kolor zamówienia, ostatecznie dostarczono jednak ułamany element."
23 sty 2019

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Nie polecam nie wywiązanie sie terminowo z wysyłką, Zamówienie miało byc zrealizowane w ciągu 4 tyg było zagwarantowane tak jak uzgadniałam z paniami że sofe otrzymam jednak minął termin i sofy nie otrzymałam po kilku telefonach okazało sie że za tydzień u mnie będzie , po tym tygodniu kolejny raz dzwonie i okazało sie że trzeba czekac kolejne 4/5 tyg wiec łącznie 2,5 miesiąca. Nie polecam."
22 sty 2019

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Po dwóch tygodniach od zamówienia dostałam komode o okazało się że przyszła inna niż zamawialam. Po prawie miesiącu oczekiwań na dostawę To chyba jakaś kpina z waszej strony. Wczoraj dzwonił do mnie kurier 21.01 że nie dojedzie do mnie z zamówieniem i że będzie dzisiaj. Dziś 22.01przyjeżdża i okazuje się że nie ma na samochodzie mojego zamówienia. To jakiś szok z waszej strony jak tak można traktować klienta. To jakaś kpina z waszej strony jak można tak traktować klienta i szarpać jego nerwy"
21 sty 2019

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Fotel z podnozkiem zamówiłam 7.12.2018. Wpłata w momencie zamówienia. Fotel dostarczony 21.01.2019. Po trzech interwencjach. Nie polecam firmy. Na dodatek Pani kłamie odnośnie czasu realizacji. Poprosiłam o nagrania z rozmów niestety do dnia dzisiejszego ich mi nie wyslano. Nie płaćcie z góry."
Odpowiedź z 22 sty 2019:
"Fotel był gotowy do wysyłki 19.12 czyli ok 10 dni roboczych po zamówieniu. Klientka podała zły numer kontaktowy (pomyliła jedną cyfrę) przez co nie było z nią kontaktu. Zostały wysłane też maile z informacją o dacie dostawy z prośbą o podanie aktywnego numeru kontaktowego. Na maile nie otrzymaliśmy odpowiedzi. Telefony ze strony klienta były po nowym roku i wtedy zorientowaliśmy się, że numer jest inny. Klient nie bierze pod uwagę faktu, że opóźnienie w dostawie spowodowało błędne podanie numeru"
3 sty 2019

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

21 gru 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

20 gru 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"wszystko mozna zaliczyc na troje, wykonanie mebli jest tandetą produkcja widocznie odbywa sie "garazu"poprostu nie spodziewalem sie takiego wykonania za taką cene "
13 gru 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Towar na kilka dni przed dostarczeniem niedostęny... Pani z obsługi rozłancza sie podczas rozmowy... komoda która miała być dostarczona przed świtęmi ma byc na koniec stycznia ŻART... takiego kwaitu to pół światu... Nie polecam... a nawet odradzam zakupy..."
Odpowiedź z 13 gru 2018:
"Otrzymaliśmy info od producenta mebli, że wyczerpały się stany magazynowe z komodami. Spowodowane jest to ogromną ilością zamówień przed świętami. Od razu poinformowaliśmy o sytuacji i przeprosiliśmy, a że jest jeszcze 1,5 tyg do świąt, mieliśmy nadzieję, że zdąży Pan zakupić inny model. Pani z obsługi nie rozłączyła się, tylko połączenie zostało przerwane. Od razu oddzwoniła. Natomiast z naszej strony prosilibyśmy by Pan mimo zdenerwowania z szacunkiem odzywał się do kobiet podczas rozmowy tel."
21 lis 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"ODRADZAM zakupy w tej firmie. Towar niby 2 razy wyslany raz kierowca majacy byc za pare minut okazuje sie ze nie ma paczki,a drugim razem sam ,,kierownik'' laduje na samochod i brak dostawy.Trzecia dostawa miala nastapic w kolejnych dniach niby z rabatem,ale kolejne klamstwo. dobrze ze przesylke zamowilem za pobraniem przynajmniej pieniedzy nie stracilem."
18 lis 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Kanapy bardzo niestarannie wykonane, wręcz niechlujnie, nie wyglądają tak ładnie jak na zdjęciu. Wystające gwoździe, popękane listwy, cienka skóra, skrzynia na pościel ciężko wsuwa się do środka . Odradzam zakup w tym sklepie, towar totalnie niezgodny z tym co na zdjęciu ."
29 sie 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Nie polecam firma nie kompetentna kompletnie nie szanują klienta , meble przyszły nie kompletne 2 tygodnie czekam na brakująca paczkę brak treściwych informacji , mila obsluga ale zbywa klienta,paczka będzie w środę pol dnia czekania i inf dziś jednak nie będzie to są jakieś jaja bedzie za tydzien bez gwarancji ze będzie napewno bo pani miejscowość nie po drodze.. radze 3 razy się zastanowić zanim ktoś coś kupi ja juz napewno nie skorzystam z firmy MKS."
Odpowiedź z 17 wrz 2018:
"Klient dostał inny kolor paczki z frontami na 13 paczek 1 była pomylona i staraliśmy się zrobić co w naszej mocy aby jak najszybciej ją dostarczyć ale paczka miała wymiary 200x100x15 cm więc nie nadawała się do wysyłki kurierem . Dostarczyliśmy nową paczkę w ciągu 5 dni a nie 2 tygodni ."
20 sie 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Zamówiłem łóżko przeszło miesiąc temu, do dnia dzisiejszego go nie otrzymałem. Miało być wykonane z materiału innego, niż w ofercie i sprzedawca w związku z tym stwierdził, że skoro wybrałem modyfikacje, to muszę czekać na realizację dłużej, tylko nie dodał, że sprowadzenie materiału z hurtowni znajdującej się w tym samym mieście co producent zajmuje kilka tygodni. Do tego dochodzi brak kontaktu ze strony sprzedawcy, czy wyślą łóżko, pomimo uprzedzenia ich, że wyjeżdżam na urlop. Nie polecam."
Odpowiedź z 17 wrz 2018:
"Łóżko zostało wykonane w tkaninie do której nie mieliśmy dostępu od ręki dlatego czas realizacji był dłuższy o czym informowaliśmy przed zakupem . Zawsze kontaktujemy się 2-3 dni przed wysyłka i potwierdzamy czy klient będzie wstanie odebrać towar . Więc nie ma takiej możliwości aby towar był wysłany bez Pana wiedzy ponieważ nie wysyłamy towaru Kurierm DHL czy DPD jeżdzi prywatna firma transportowa ."
8 cze 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"mimo uzg. 3 godz okienka w którym miała nastąpić dostawa, kurier dotarł dopiero w 5-tej godzinie kiedy już wyjechałem poza miasto. Kurier nieuprzejmy i obrażony, a to ja miałem powody do niezadowolenia czekając ok. 5 godz w pustym mieszkaniu. Po rozpakowaniu okazało się, że istotny konstrukcyjnie element jest pęknięty i cała konstrukcja bez niego leży w kawałkach. Złożyłem 2 x reklamację ( sms-em i mail ) i nic... a minął już 5 dzień. Nie wiem czy jest zgodne z opisem bo nie jest złożone."
Odpowiedź z 17 wrz 2018:
"Przykro nam , że taka sytuacja miała miejsce ale była ona wywołana wypadkiem na drodze dlatego kierowca miał takie potężne opóżnienie . Reklamacja została zrealizowana w ciągu 7 dni od jej zgłoszenia . Nie ma możliwości wysłania tak dużych elementów kurierem dlatego musieliśmy zaplanować nowy transport do Pana ."

Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu

Allegro