98,1%
kupujących poleca tego sprzedającego

1235

 

24

 z ostatnich 12 miesięcy

Zgodność z opisem

4,9

Czas wysyłki

4,8

Koszt wysyłki

5,0

Obsługa kupującego

4,9

Lista ocen

7 wrz 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Nie polecam sprzedajacego, ponieważ otrzymałem nowy wzmacniacz który od nowości jest uszkodzony. Bylem w specjalistycznym warsztacie od nagłośnień to kazali to badziewie auny oddac bo to niema nic wspólnego ze wzmacniaczem po pierwsze a po drugie to coś nie posiada jakiej kolwiek jakości. Samo mówi za siebie jak nowe i zepsute. Będę domagał się zwrotu pieniędzy za ten szmelc !!!!!"
Odpowiedź z 7 wrz 2018:
"W sprawie odeslania wadliwego wzmacniacza Auna otrzymal Pan juz od nas stosowna wiadomosc z dolaczynymi niezbednymi dokumentami. Prosimy o zastosowanie sie do przeslanej instrukcji i o odeslanie produktu. Nasi technicy podejma sie jego naprawy. Jezeli naprawa bedzie mozliwa, odeslemy do Pana naprawiony wzmacniacz. Jezeli jednak naprawa nie bedzie mozliwa, wyslemy do Pana nowy wzmacniacz. Gdyby mial Pan jakies dodatkowe pytania w tej sprawie, prosimy o kontakt mailowy. Dziekujemy."
30 cze 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Uwaga!!! Sprzedawca zmienił cenę sprzętu grubo o ponad 1000.00 zł. transakcja nie dobiegła końca. Nie polecam."
Odpowiedź z 2 lip 2018:
"Poruszona przez Pana sprawa została przez nas wyjaśniona na początku kwietnia. Tak jak już Pana informowaliśmy w tej kwestii w tamtym czasie, cena aukcji była błędna w wyniku czego nie byliśmy w stanie finalnie zatwierdzić zamówienia. Raz jeszcze serdecznie przepraszamy za powstałą niedogodność. Dziękujemy za okazane zrozumienie i współpracę."
30 cze 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Uwaga!!! Sprzedawca zmienił cenę sprzętu grubo o ponad 1000.00 zł. transakcja nie dobiegła końca. Nie polecam."
Odpowiedź z 2 lip 2018:
"Poruszona przez Pana sprawa została przez nas wyjaśniona na początku kwietnia. Tak jak już Pana informowaliśmy w tej kwestii w tamtym czasie, cena aukcji była błędna w wyniku czego nie byliśmy w stanie finalnie zatwierdzić zamówienia. Raz jeszcze serdecznie przepraszamy za powstałą niedogodność. Dziękujemy za okazane zrozumienie i współpracę."
23 cze 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"1.) Brak informacji w opisie przedmiot o tym że blat stolika wykonano z połączonych/sklejonych fragmentów kamienia 2.) Łączenia fragmentów kamienia są widoczne 3.) Sprzedawca pomimo pisemnej prośby nie przekazał numeru telefonu firmie kurierskiej - brak możliwości mówienia terminu dostawy z kurierem"
Odpowiedź z 28 cze 2018:
"Jezeli jestescie Panstwo niezadowoleni z jakosci otrzymanego produtku, zawsze macie Panstwo 30 dni na jego zwrot i uzuskanie zwrotu srodkow za zamowienie. W tym przypadku uruchomilismy juz dla Panstwa stosowny proces reklamacyjny celem odeslania do nas produktu i zwrotu srodkow. W ciagu nastepnych 48 godzin otrzymacie od nas Panstwo wiadomosc mailowa na adres robert_zoladek w domenie yahoo z instrukcja dalszego postepowania. Prosimy zastosowac sie do przeslanej instrukcji. Dziekujemy."
16 cze 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"nie polecam czekałem na zmówiony towar dwa tygodnie i nie doczekałem się"
Odpowiedź z 28 cze 2018:
"Produkt, ktory Panstwo zamowiliscie zostal wyprzedany podczas opracowywania zamowienia. Niestety produkty nie sa rezerwowane w momencie zlozenia zamowienia. Tym samym nie bylismy w stanie przystapic do realizacji zamowienia o czym poinformowalismy Panstwa mailowo w okolicach 4 kwietnia. Najmocniej przepraszamy za powstala niedogodnosc."
30 maj 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Sprzedający nie zrealizował zamówienia -Zwrócił pieniądze.Towar sprzedał komuś innemu."
Odpowiedź z 30 maj 2018:
"Panstwa zamowienia trafiaja do kolejki wedlug ktorej sa nastepnie realizowane. Jezeli produkt zostanie wyprzedany w miedzyczasie oczekiwania na realizacje zamowienia, sila rzeczy nie bedziemy w stanie przystapic do jego wysylki. Produkt nie jest rezerwowany w momencie zlozenia zamowienia. Dziekujemy za okazane zrozumienie i wspolprace."
5 maj 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

Odpowiedź z 7 maj 2018:
"Drogi Kliencie, rozumiemy, ze powodem wystawienia nam negatywnej oceny byl czas wysylki zamowienia. W tej sprawie wyslalismy juz do Pana wiadomosc mailowa gdzie przepraszamy za powstala niedogodnosc. Dziekujemy za okazane zrozumienie i wspolprace."
26 kwi 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"UWAGA na działania firmy electronic_star! Kupiłem zestaw, który okazał się być niedostępny o czym napisali mi dopiero po tygodniu (a identyczne podukty dalej były dostępne na ich aukcjach i w sklepie online)! Po dwóch tygodniach dochodzenia się firma zwraca środki w tempie 10 dni od podania danych do zwrotu! Po prostu obracają sobie pieniędzmi Klientów bez żadnych konsekwencji! U mnie w sprawie zwrotu pomogło dopiero Allegro! ODRADZAM zakupów u nich, bo to tylko stracony czas i nerwy!"
Odpowiedź z 26 kwi 2018:
"Drogi kliencie, 10 kwietnia, sklada Pan swoje zamowienie, ostatnie sztuki produktu Zamowienie jest opracowywane, produkt zostaje wyprzedany 16.04, informujemy o niemozliwosci realizacji zamowienia, prosimy o numer konta celem zwrotu srodkow 18.04, Pana dane bankowe w naszym systemie 20.04, Piatek, realizujemy przelew 24.04, srodki schodza z naszego konta Przepraszamy za wydluzony czas opracowywania Pana sprawy. Staralismy sie rozwiazac powstala kwestie najszybciej jak to bylo mozliwe."
27 mar 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"ten materac to calkowity bubel! nadmuchiwana ustami poduszka od poczatku nie trzymala powietrza nawet przez polozeniem na nia glowy. Zawory kompletnie nie dzialaja!!! materac samoczynnie zasysa powietrze przy zamknietych zaworach, przez co nie mozna go wypompowac i zlozyc. Powietrze automatycznie schodzi pod ciezarem ciala przy zamknietych zaworach i lezy sie tylko na centymentrowym kawalku materialu! to nie jest materac, a jego dzialanie jest zupelnie odwrotne od przeznaczenia. Totalna porazka!"
Odpowiedź z 27 mar 2018:
"Jest nam przykro, ze zamowiony produkt nie spelnia Pani oczekiwan. Tak jak juz informowalismy przy okazji poprzedniej korespondencji w tej sprawie, materac mogla Pani do nas odeslac w ciagu miesiaca od jego zakupu tak aby uzyskac zwrot srodkow za zamowienie. Po uplywie tego czasu materac bedzie mozna odeslac celem jego wymiany na nowy i jezeli z tego nowego modelu rowniez nie bedzie Pani zadowolona, dopiero wtedy bedziemy mogli otworzyc dla Pani zgloszenie reklamacyjne celem zwrotu srodkow."
27 lut 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"wyciskarkawyciska kilanascie kropli soku rozrywając przy tym włożoną połowke pomarańczy , która nie nadaje sie do wyciskania. Nie polecam."
Odpowiedź z 27 lut 2018:
"Drogi Kliencie, jest nam bardzo przykro, ze zamowiony produkt nie spelnia Pani oczekiwan. Aby jak najszybciej opracowac Pani zgloszenie, wyslalismy juz do Pani stosowna wiadomosc na adres mailowy wskazany nam podczas rejestracji w naszym sklepie. Prosimy uprzejmie o zapoznanie sie z przeslana trescia i o odpowiedz. Dziekujemy za okazane zrozumienie i wspolprace w tej kwestii."
17 lut 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"SKYTEC STOJAKI STATYWY POD NA GŁOŚNIK KOLUMNY - rozlecial sie przy montazu - nie kupujcie"
Odpowiedź z 19 lut 2018:
"Drogi Kliencie, jest nam bardzo przykro, ze zamowiony produkt okazal sie wadliwy. Aby jak najszybciej opracowac Panstwa sprawe wyslalismy do Panstwa wiadomosc mailowa z dalszymi szczegolami postepowania. Prosimy uprzejmie o zapoznanie sie z przeslana trescia. Dziekujemy za okazane zrozumienie i wspolprace w tej kwestii."
5 lut 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Zamiast dwóch mat otrzymałem jedną i to niezgodną z opisem. Zamówiłem 5 cm a otrzymałem 3 cm. Jedna mata zaginęła i "electronic-star" szuka jej od dwóch tygodni. Patrząc na śledzenie przesyłki to jest jeszcze w Niemczech. Odsyłam dziś tą niezgodną z opisem matę ale "electronic-star" chce mi zwrócić pieniądze tylko za jedną bo drugą wciąż szuka. Jakaś porażka."
Odpowiedź z 5 lut 2018:
"Tak jak juz informowalismy Pana w tej sprawie, kwestia drugiej maty z Panskiego zamowienia jest wciaz wyjasniana z naszym partnerem logistycznym. Jak tylko dochodzenie w tej sprawie zostanie zakonczone niezwlocznie o tym Pana powiadomimy. Nalezne Panu srodki zostana Panu zwrocone kolejno po odnotowaniu jednej i drugiej maty w naszym magazynie. Dziekujemy za okazane zrozumienie i wspolprace w tej sprawie. W razie dodatkowych pytan, zapraszamy do kontaktu czy to mailowego czy telefonicznego."
3 lut 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Nie można uzyskac zwrotu pieniedzy po zwrocie towaru"
Odpowiedź z 5 lut 2018:
"Drogi Kliencie, dyspozycja w sprawie zwrotu naleznych Panu srodkow zostala przekazana do uwagi naszej ksiegowosci dnia 30.01.2018 r. Z uwagi na to, ze wciaz nie odnotowal Pan zwrotu srodkow na swoim koncie, w tej sprawie raz jeszcze skontaktowalismy sie z nasza ksiegowoscia celem niezwlocznego wykonania transferu zwrotnego na nalezna Panu kwote. W ciagu kilku najblizszych dni roboczych odnotuje Pan zwrot pieniedzy na swoim koncie. Dziekujemy za okazane zrozumienie i wspolrace."
2 lut 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

Odpowiedź z 5 lut 2018:
"Szanowny Kliencie, produkt zostal do Pani dostarczony wkrotce po zlozeniu zamowienia. Majac na uwadze, ze od tamtej pory nie zglaszala nam Pani zadnych nieprawidlowosci, nie za bardzo rozumiemy wystawionej nam negatywnej oceny. Jezeli ma Pani jakiekolwiek pytania zwiazane z zakupami w naszym sklepie, prosimy Pania o czy to kontakt mailowy poprzez formularz na naszej stronie czy telefoniczny pod numerem 22 489 48 77. Dziekujemy za okazane zrozumienie i wspolprace w tej sprawie."
30 sty 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Towar niezgodny z opisem. Na zwrot gotówki czekam już od 3 tygodni. Stanowczo nie polecam tego sprzedawcy"
Odpowiedź z 31 sty 2018:
"Szanowny Kliencie, dyspozycja w sprawie zwrotu naleznych Pani srodkow zostala przekazana do uwagi naszej ksiegowosci dnia 26.01.2018 r. Z uwagi na to, ze wciaz nie odnotowala Pani zwrotu pieniedzy na wskazanym nam numerze rachunku bankowego, raz jeszcze skontaktowalismy sie w tej kwestii z nasza ksiegowoscia. W ciagu kilku najblizszych dni roboczych odnotuje Pani zwrot pieniedzy na swoim koncie. Dziekujemy za okazane zrozumienie i wspolprace w tej sprawie."
16 sty 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"transakcja nie doszła do skutku. produkt w ogóle nie został wysłany mimo wysłania listu przewozowego - fizycznie produkt nie został nadany. brak kontaktu ze strony sprzedającego odnośnie tego problemu. zwrot pieniędzy również długotrwały - ok 1 miesiąca, po ciągłym upominaniu się. bardzo słaby kontakt - numer tel nie odpowiada, na maile odpowiada automat. można by dużo i szczegółowo opisywać ale generalnie nie polecam!"
Odpowiedź z 16 sty 2018:
"Szanowny Kliencie, raz jeszcze przepraszamy za powstala niedogodnosc. W wyniku bledu logistycznego przesylka z Pana zamowieniem zostala zwrocona do naszego magazynu. Tutaj pragniemy rowniez potwierdzic, ze nalezne Panu srodki z tytulu niezrealizowanej transakcji zostaly zwrocone na wskazany nam przez Pana numer rachunku bankowego. Dziekujemy za okazane zrozumienie i wspolprace w tej sprawie."
15 sty 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"W dniu dzisiejszym składam zawiadomienie o możliwości popełnienia przestępstwa. Odstąpiłem od umowy. Przez 27 dni nie otrzymałem zwrotu należności. Firma nie odpisuje na maile, nie odbiera telefonów. Zdecydowanie nie polecam. ODRADZAM ZAKUP! Ponadto nigdy do moich drzwi nie zapukał kurier z zakupionym przedmiotem. Jak dla mnie O S Z U S T W O"
Odpowiedź z 15 sty 2018:
"Szanowny kliencie, uprzejmie informujemy, ze Panska przesylka zwrotna zostala odnotowana w naszym magazynie dnia 04.01.2018. Przesylke mogl Pan przez caly czas sledzic, poniewaz otrzymal Pan od nas tracking do przesylki. Wkrotce pozniej, bo 13.01, zakonczone zostaly prace celem zaksiegowania zwrotu. Tego samego dnia wydana zostala dyspozycja o zwrocie naleznych Panu srodkow. W tej sprawie wyslalismy juz do Pana stosowna wiadomosc na Pana adres mailowy. Prosimy zatem o odpowiedz."
29 gru 2017

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Nie widze informacji o wolnym firmy. Towar zaplacony. Mam potwierdzenie zaplaty i zakonczenia płatności a brak towaru do tej pory?"
Odpowiedź z 2 sty 2018:
"Szanowny Kliencie, najmocniej przepraszamy za powstala niedogodnosc. Informujemy, ze otrzymal Pan od nas w tej sprawie stosowna wiadomosc mailowa w ktorej wyjasniamy zaistniala sytuacje. Prosimy zatem uprzejmie o zapoznanie sie z przeslana trescia. Dziekujemy za okazane zrozumienie i wspolprace."
21 gru 2017

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Produkt sprzedany nie zgadza się z opisem, po pierwsze na zdjęciu widnieje droższy model, a sprzedawany wysyłany jest tańszy mniejszy, zamiast 10,6l jest wysylany 5,5l po drugie z opisu wynika iż przedmiot jest zasilany bateriami 3x dc 6v no cóz takich baterii w polsce nie ma a na dodatek naklejka na spodzie dozownika sugeruje 4,5v w instrukcji natomiast nie ma wogóle wzmianki"
Odpowiedź z 22 gru 2017:
"Szanowny Kliencie, uprzejmie informujemy, ze stosowna wiadomosc mailowa w tej sprawie zostala do Pana wyslana dnia 22.12.2017 o godzinie 12:19. Prosimy zatem uprzejmie o zapoznanie sie z przeslana trescia. Dziekujemy za wspolprace w tej kwestii i zyczymy Panu pogodnych Swiat Bozego Narodzenia."
12 gru 2017

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Strasznie słabej jakości produkt po włożeniu 4 butelek 2 zaczepy pękły... co więcej jeden z dozowników od początku cieknie... reklamacja do niemiec nieopłacalna..."
Odpowiedź z 13 gru 2017:
"Drogi Kliencie, wyslalismy do Pana stosowna wiadomosc w tej sprawie na adres mailowy podany podczas rejestracji w naszym sklepie. W wiadomosci tej znajdzie Pan miedzy innymi informacje o tym, ze zlecilismy dla Pana wysylke nowego dystrybutora. Dziekujemy za Pana zrozumienie i prosimy aby sprawdzil Pan swoja skrzynke pocztowa."