98,4%

kupujących poleciło tego sprzedawcę
w ostatnich 12 miesiącach

641

11

ZGODNOŚĆ Z OPISEM
4,9/5
OBSŁUGA KLIENTA
4,9/5
CZAS WYSYŁKI
4,8/5
KOSZT WYSYŁKI
5,0/5
NA ALLEGRO OD
od 5 lat i 11 miesięcy
OSTATNIE LOGOWANIE
wczoraj o 22:05

Lista ocen

11 paź 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Sprzedają produkty, których nie mają, o czym klient dowiaduje się po zakupie. "
Odpowiedź z 12 paź 2018:
"Produkty, ktore Panstwo zamawiacie nie sa rezerwowane. Tym samym jezeli w kolejce po dany produkt jest kilka osob, a na stanie magazynowym pozostaly ostatnie sztuki produktu, wysylka zostanie zrealizowana wedlug kolejnosci zlozenia zamowienia. Stosownie - zamowienie klienta, ktore naplynelo do nas wczesniej, zostanie zrealizowane w pierwszej kolejnosci. Przepraszamy za powstala niedogodnosc i dziekujemy za okazane zrozumienie."
7 wrz 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Nie polecam sprzedajacego, ponieważ otrzymałem nowy wzmacniacz który od nowości jest uszkodzony. Bylem w specjalistycznym warsztacie od nagłośnień to kazali to badziewie auny oddac bo to niema nic wspólnego ze wzmacniaczem po pierwsze a po drugie to coś nie posiada jakiej kolwiek jakości. Samo mówi za siebie jak nowe i zepsute. Będę domagał się zwrotu pieniędzy za ten szmelc !!!!!"
Odpowiedź z 7 wrz 2018:
"W sprawie odeslania wadliwego wzmacniacza Auna otrzymal Pan juz od nas stosowna wiadomosc z dolaczynymi niezbednymi dokumentami. Prosimy o zastosowanie sie do przeslanej instrukcji i o odeslanie produktu. Nasi technicy podejma sie jego naprawy. Jezeli naprawa bedzie mozliwa, odeslemy do Pana naprawiony wzmacniacz. Jezeli jednak naprawa nie bedzie mozliwa, wyslemy do Pana nowy wzmacniacz. Gdyby mial Pan jakies dodatkowe pytania w tej sprawie, prosimy o kontakt mailowy. Dziekujemy."
30 cze 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Uwaga!!! Sprzedawca zmienił cenę sprzętu grubo o ponad 1000.00 zł. transakcja nie dobiegła końca. Nie polecam."
Odpowiedź z 2 lip 2018:
"Poruszona przez Pana sprawa została przez nas wyjaśniona na początku kwietnia. Tak jak już Pana informowaliśmy w tej kwestii w tamtym czasie, cena aukcji była błędna w wyniku czego nie byliśmy w stanie finalnie zatwierdzić zamówienia. Raz jeszcze serdecznie przepraszamy za powstałą niedogodność. Dziękujemy za okazane zrozumienie i współpracę."
30 cze 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Uwaga!!! Sprzedawca zmienił cenę sprzętu grubo o ponad 1000.00 zł. transakcja nie dobiegła końca. Nie polecam."
Odpowiedź z 2 lip 2018:
"Poruszona przez Pana sprawa została przez nas wyjaśniona na początku kwietnia. Tak jak już Pana informowaliśmy w tej kwestii w tamtym czasie, cena aukcji była błędna w wyniku czego nie byliśmy w stanie finalnie zatwierdzić zamówienia. Raz jeszcze serdecznie przepraszamy za powstałą niedogodność. Dziękujemy za okazane zrozumienie i współpracę."
23 cze 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"1.) Brak informacji w opisie przedmiot o tym że blat stolika wykonano z połączonych/sklejonych fragmentów kamienia 2.) Łączenia fragmentów kamienia są widoczne 3.) Sprzedawca pomimo pisemnej prośby nie przekazał numeru telefonu firmie kurierskiej - brak możliwości mówienia terminu dostawy z kurierem"
Odpowiedź z 28 cze 2018:
"Jezeli jestescie Panstwo niezadowoleni z jakosci otrzymanego produtku, zawsze macie Panstwo 30 dni na jego zwrot i uzuskanie zwrotu srodkow za zamowienie. W tym przypadku uruchomilismy juz dla Panstwa stosowny proces reklamacyjny celem odeslania do nas produktu i zwrotu srodkow. W ciagu nastepnych 48 godzin otrzymacie od nas Panstwo wiadomosc mailowa na adres robert_zoladek w domenie yahoo z instrukcja dalszego postepowania. Prosimy zastosowac sie do przeslanej instrukcji. Dziekujemy."
16 cze 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"nie polecam czekałem na zmówiony towar dwa tygodnie i nie doczekałem się"
Odpowiedź z 28 cze 2018:
"Produkt, ktory Panstwo zamowiliscie zostal wyprzedany podczas opracowywania zamowienia. Niestety produkty nie sa rezerwowane w momencie zlozenia zamowienia. Tym samym nie bylismy w stanie przystapic do realizacji zamowienia o czym poinformowalismy Panstwa mailowo w okolicach 4 kwietnia. Najmocniej przepraszamy za powstala niedogodnosc."
30 maj 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Sprzedający nie zrealizował zamówienia -Zwrócił pieniądze.Towar sprzedał komuś innemu."
Odpowiedź z 30 maj 2018:
"Panstwa zamowienia trafiaja do kolejki wedlug ktorej sa nastepnie realizowane. Jezeli produkt zostanie wyprzedany w miedzyczasie oczekiwania na realizacje zamowienia, sila rzeczy nie bedziemy w stanie przystapic do jego wysylki. Produkt nie jest rezerwowany w momencie zlozenia zamowienia. Dziekujemy za okazane zrozumienie i wspolprace."
5 maj 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

Odpowiedź z 7 maj 2018:
"Drogi Kliencie, rozumiemy, ze powodem wystawienia nam negatywnej oceny byl czas wysylki zamowienia. W tej sprawie wyslalismy juz do Pana wiadomosc mailowa gdzie przepraszamy za powstala niedogodnosc. Dziekujemy za okazane zrozumienie i wspolprace."
26 kwi 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"UWAGA na działania firmy electronic_star! Kupiłem zestaw, który okazał się być niedostępny o czym napisali mi dopiero po tygodniu (a identyczne podukty dalej były dostępne na ich aukcjach i w sklepie online)! Po dwóch tygodniach dochodzenia się firma zwraca środki w tempie 10 dni od podania danych do zwrotu! Po prostu obracają sobie pieniędzmi Klientów bez żadnych konsekwencji! U mnie w sprawie zwrotu pomogło dopiero Allegro! ODRADZAM zakupów u nich, bo to tylko stracony czas i nerwy!"
Odpowiedź z 26 kwi 2018:
"Drogi kliencie, 10 kwietnia, sklada Pan swoje zamowienie, ostatnie sztuki produktu Zamowienie jest opracowywane, produkt zostaje wyprzedany 16.04, informujemy o niemozliwosci realizacji zamowienia, prosimy o numer konta celem zwrotu srodkow 18.04, Pana dane bankowe w naszym systemie 20.04, Piatek, realizujemy przelew 24.04, srodki schodza z naszego konta Przepraszamy za wydluzony czas opracowywania Pana sprawy. Staralismy sie rozwiazac powstala kwestie najszybciej jak to bylo mozliwe."
27 mar 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"ten materac to calkowity bubel! nadmuchiwana ustami poduszka od poczatku nie trzymala powietrza nawet przez polozeniem na nia glowy. Zawory kompletnie nie dzialaja!!! materac samoczynnie zasysa powietrze przy zamknietych zaworach, przez co nie mozna go wypompowac i zlozyc. Powietrze automatycznie schodzi pod ciezarem ciala przy zamknietych zaworach i lezy sie tylko na centymentrowym kawalku materialu! to nie jest materac, a jego dzialanie jest zupelnie odwrotne od przeznaczenia. Totalna porazka!"
Odpowiedź z 27 mar 2018:
"Jest nam przykro, ze zamowiony produkt nie spelnia Pani oczekiwan. Tak jak juz informowalismy przy okazji poprzedniej korespondencji w tej sprawie, materac mogla Pani do nas odeslac w ciagu miesiaca od jego zakupu tak aby uzyskac zwrot srodkow za zamowienie. Po uplywie tego czasu materac bedzie mozna odeslac celem jego wymiany na nowy i jezeli z tego nowego modelu rowniez nie bedzie Pani zadowolona, dopiero wtedy bedziemy mogli otworzyc dla Pani zgloszenie reklamacyjne celem zwrotu srodkow."
27 lut 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"wyciskarkawyciska kilanascie kropli soku rozrywając przy tym włożoną połowke pomarańczy , która nie nadaje sie do wyciskania. Nie polecam."
Odpowiedź z 27 lut 2018:
"Drogi Kliencie, jest nam bardzo przykro, ze zamowiony produkt nie spelnia Pani oczekiwan. Aby jak najszybciej opracowac Pani zgloszenie, wyslalismy juz do Pani stosowna wiadomosc na adres mailowy wskazany nam podczas rejestracji w naszym sklepie. Prosimy uprzejmie o zapoznanie sie z przeslana trescia i o odpowiedz. Dziekujemy za okazane zrozumienie i wspolprace w tej kwestii."

Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu

Allegro