96,9%

kupujących poleciło tego sprzedawcę
w ostatnich 12 miesiącach

936

33

ZGODNOŚĆ Z OPISEM
4,8/5
OBSŁUGA KLIENTA
4,8/5
CZAS WYSYŁKI
4,9/5
KOSZT WYSYŁKI
4,9/5
NA ALLEGRO OD
od 5 lat i 9 miesięcy
OSTATNIE LOGOWANIE
wczoraj o 21:49

Lista ocen

18 gru 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Zegarek dwa tygodnie i rozlecialo . Nie polecam."
12 gru 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"To jest jakaś kpina!! Najpierw dostałam zegarek niezgodny z opisem i musiałam sama się dowiadywać co w ogóle ten zegarek posiada ponieważ sprzedający nawet nie wiedział, następnie zegarek został zwrócony i za usuniecie negatywnego komentarza miałam dostać 50% zniżki za kolejny zakup. Jak już wybrałam zegarek i opłaciłam go po rabacie który sprzedający mi obiecał to każe mi uregulować należną kwotę która i tak już wpłaciłam. Odradzam kupno u tego Pana. Kpina jak ich mało. NIE POLECAM!!!!!!!!!!!!!"
11 gru 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Co do zakupionego przedmiotu nie mam uwag, czy do szybkości wysyłki. Gorzej jest z obsługą kupującego kiedy trzeba oddać pieniążki za zakupiony przedmiot. Pan sumiennie chciał mi wmówić, że nie otrzymał przesyłki ze zwracanym towarem, gdzie miałam potwierdzone z in Posta o odbiorze towaru przez Sprzedającego. Jak już po wielkich trudach okazało się że jednak otrzymał zwracany przedmiot nastał problem ze zwrotem pieniążków na konto. Więc nie POLECAM Tego SPRZEDAJĄCEGO szkoda nerwów. "
11 gru 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

9 gru 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Zgodność z opisem to stek kłamstw. W opisie miał być pulsomert przy smartwatch A w rzeczywistości brak było."
5 gru 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"TOWAR NIE ZGODNY Z OPISEM, UTRUDNIENIA ZE ZWROTEM TOWARU A PO WYSYŁCE BRAK ZWROTU NALEŻNOŚCI. OD PONAD 10 DNI PRÓBUJĘ DOGADAC SIE ZE SPRZEDAJĄCYM. DO DZIŚ CZEKAM NA ZWROT PIENIĘDZY."
4 gru 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Produkt nie jest zgodny z opisem. Sprzedający już dwa tygodnie milczy, a obiecał że szybko "pracownik techniczny" sprawę wyjaśni. Nie polecam sprzedającego."
2 gru 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

2 gru 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Mimo wielokrotnych próśb nie otrzymałem instrukcji w jęz. polskim. Natomiast ponownie wysłaliście mi taką samą w angielskim. Totalna olewka klienta. Nigdy więcej. I proszę nie pisać, że to znowu nie uczciwa konkurencja z grudziądza. Jestem osobą prywatną i nie mam z nimi nic wspólnego. No ale widocznie jest coś na rzeczy. Nigdy więcej żenada i rozpacz."
Odpowiedź z 2 gru 2018:
"Paczka została wysłana błyskawicznie - 520000016905822019283798. Zakup 2018-11-02 00:01:51. Paczka wysłana tego samego dnia. Koszt przesyłki kurierskiej 7,2 zł jest najniższy na rynku. Udzieliłem odpowiedzi na każde zadane pytanie. Przedmiot jest w 100 % zgodny ze specyfikacją produktu przedstawioną na aukcji."
30 lis 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Smart band damski produkt beznadziejny nie można go sparować ani z telefonem ani z aplikacją stanowczo nie polecam .Teraz służy żone jako zegarek a prośby o wymianę lub zwrot nie trafiają chyba do słuchu sprzedających."
30 lis 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Zakupiłem zegarek. Był zgodny z opisem. Koszt wysyłki ciut za drogi. Sam zegarek ładny i super, że trochę ciężki, jak dla mnie to atut.Obsługa niezadowalająca. 1. numer tel.kom. niezarejestrowany, nie można było zadzwonić 2. firma kurierska Inpost x2 nieistniejące awizo musiałem jechać 30km aby odebrać paczkę. PAMIĘTAJCIE! Jak musicie odebrać paczkę w danym punkcie macie 3 dni a nie 14!, a potem ponosicie konsekwencje. 3. Pomoc sprzedającego - brak. Nie Polecam zakupów tutaj. "
29 lis 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Witam nie jestem zadowolona z zegarka ponieważ czekam na wysyłkę dobre półtora tygodnia a druga sprawa jest że SmartWatch nie łączy się w ogóle z moim telefonem chociaż ściągłam specjalną aplikację do tego zegarka Prosiłabym natychmiastowy kontakt z pana strony pozdrawiam"
27 lis 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Zegarek nie do końca zgodny z opisem, cyfry oraz piktogramy zamiast białe i duże są koloru niebieskiego oraz dwukrotnie mniejsze, a koperta zamiast stalowa jest plastikowa. Nie oczekiwałem cudów za te pieniądze, natomiast produkt zdecydowanie różni się z tym ze zdjęć. Skoro pieniążki niewielkie to nie znaczy, że można sprzedawać rzeczy łudząco podobne do opisywanego! "
26 lis 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Zamawiając Zegarek damski SMARTBAND smartwatch bluetooth gps przysłano mi zupełnie inny model."
22 lis 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Dostarczono inny zegarek niż kupiono, sprzedający sprawia kłopoty dlatego na pieniądze czekałam 3 tygodnie a w dodatku straciłam tylko pieniądze za wysyłkę. Nie polecam"
22 lis 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

14 lis 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Zegarek bez kabla na ładowanie. Po napisaniu emaila do działu obsługi brak informacji zwrotnej. Zegarek kupiony i leży. Nie polecam "
Odpowiedź z 14 lis 2018:
"Dzień dobry Dziękuję za wiadomość. Ładowarka wbudowana jest do koperty zegarka. Wystarczy zdjąć pasek i połączyć zegarek do komputera przez port USB. Pozdrawiam"
31 paź 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Zegarek zamówiony 24 forma za pobraniem A sprzedawca nie odbiera telefonu nie odpowiada na wiadomości żenada nie polecam jeśli cenisz sobie spokojne nerwy . Już kupiłem gdzieś indziej"
Odpowiedź z 31 paź 2018:
"Zakup dokonany tylko i wyłącznie po to, żeby wystawić negatywną opinię. Podane dane są nieprawdziwe. Przy próbie wysłania maila komunikat - konto zablokowane administracyjnie. Podany numer telefonu nie odpowiada."
13 wrz 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"BRAK MI SŁÓW NA TEGO PSEUDO SPRZEDAWCE!! JUŻ PRAWIE TYDZIEŃ PRÓBUJĘ ODZYSKAĆ SWOJE PIENIĄDZE A ON CIĄGLE COŚ WYMYŚLA! NA WCZEŚNIEJSZE NEGATYWY KŁAMIE ŻE JESTEM Z KONKURENCJI A JAK TO SIĘ MA DO TEGO ZE OFERUJE TOWAR KTÓREGO TAK NAPRAWDĘ NIE POSIADA?! IGNORUJE NAWET OSTRZEŻENIA ALLEGRO W OTWARTEJ DYSKUSJI A MNIE PRÓBOWAŁ NAKŁONIĆ DO USUNIĘCIA NEGATYWNYCH KOMENTARZY ! SAM DZIAŁA NA SWOJĄ SZKODĘ A PÓŹNIEJ OBWINIA KUPUJĄCEGO! NIE DAJCIE SIĘ ZWIEŚĆ!!"
Odpowiedź z 13 wrz 2018:
"Paczka została wysłana błyskawicznie. Numer nadania: 520000013686302013966069. Kolejny zakup od konkurencji z Grudziądza, dokonany tylko po to, żeby wystawić negatywny komentarz i obniżyć noty. Takie są konsekwencje sprzedaży na Allegro jeśli ma się najniższe ceny, z którymi konkurencja nie jest w stanie rywalizować. Nie podniesiemy cen. Będziemy mieli nadal najlepszą ofertę na Allegro."
11 wrz 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Ten sprzedawca to jakaś pomyłka! Oferuje towar którego nie posiada , nie chce oddać pieniędzy dopóki nie odstąpi się od umowy-CHOĆ TO ON NAWALIŁ! Ciągle wysyła te same maile ! Udaje że nie dostał nr. konta choć poszły dwa maile na które odesłal znowu proźbe o dane do przelewu i REZYGNACJE Z ZAKUPU gdzie to jego wina że nie ma towaru który wystawił do sprzedaży! OMIJAĆ SZEROKIM ŁUKIEM TEGO SPRZEDAWCE!!!!!!! "
Odpowiedź z 11 wrz 2018:
"Użytkownik Melancholia88 to konkurencja z Grudziądza. Dokonuje już kolejnego zakupu tylko i wyłącznie po to, aby wystawić komentarz negatywny i obniżyć noty. Sprawa skierowana do odpowiednich organów z powodu działania na szkodę firmy."

Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu

 

Allegro