98,8%

kupujących poleciło tego sprzedawcę
w ostatnich 12 miesiącach

1394

16

ZGODNOŚĆ Z OPISEM
4,9/5
OBSŁUGA KLIENTA
4,9/5
CZAS WYSYŁKI
5,0/5
KOSZT WYSYŁKI
4,9/5
NA ALLEGRO OD
od 6 lat i 4 miesięcy
OSTATNIE LOGOWANIE
dzisiaj o 22:44

Lista ocen

13 lip 2019

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Szybka wysyłka. Szkoda, że rozmiary nie są adekwatne, noszę rozmiar 39, zamówiłam 40, żeby mieć luz. A mimo to klapki są za małe o jakieś 2 rozmiary. Jak dla mnie jest to rozmiar 37/38, a nie 40. "
11 cze 2019

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Niestety, najpierw zaginela przesylka (wina dostawcy) a pozniej okazalo sie, ze w niebieskich klapkach wkladka sklada sie z wielu malych kawaleczkow i po miesiacu wszystko zaczelo sie rozpadac. Sprzedajacy zerwal kontakt i nie poczuwa sie do odpowiedzialnosci za towar, ktory sprzedaje. Wyglada to tak, jakby przeciagal korespondencje celowo zeby minelo 60 dni od momentu zakupu i zeby nie miec problemow z allegro. Zaraz po 60 dniach kontakt sie urwal a klapki do wyrzucenia"
Odpowiedź z 20 cze 2019:
"Kupujący zgłosił zaginięcie paczki, zajeliśmy sie tym,złozylismy reklamacje .Po jakimś czasie w odpowiedz z firmy INPOST : paczka okazało sie dostarczona, kupujący nie odpisywał na zapytania czy to fakt, zerwał kontakt . Po jakimś czasie pisał maile o wkładce z kilku elementów , która jest typowa dla tego modelu i widoczna na zdjęciu, co mu też zostało wyjaśnione. Postępowanie nieracjonalne i niezrozumiałe"
28 kwi 2019

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Kapcie męskie zamówiony rozmiar 47 ledwie pasuje na rozmiar 44 a materiał tak smierdzacy że nie da się ich używać w domu nie polecam!!!! "
Odpowiedź z 28 kwi 2019:
"W opisie aukcji podana jest dł wkładki do której sie odnosić oraz informacja żeby nie sugerować sie rozmiarem,ponieważ kazdy producent stosuje "swoją " rozmiarówke."
3 kwi 2019

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Dostałam klapki z brudnymi podeszwami i z zaniżoną numeracją. Sprzedający przyjął własną wersję mierzenia długości wkładki klapek jako długość podeszwy. Odesłałam buty i zgodnie z ustawą oczekiwałam zwrotu kosztów zakupu łącznie z dostawą. Niestety otrzymałam pieniądze tylko za buty, a drugie tyle zapłaciłam za przesyłkę. Zdecydowanie nie polecam sprzedawcy "
Odpowiedź z 3 kwi 2019:
"Klapki zostaly wysłane w oryginalnym opakowaniu i nowe.Otrzymalismy klapki od klientki ubrudzone, czyli były mierzone ew. noszone . W związku z zastrzezeniami klientki wkładka została zmierzona i zgodna z długoscią podaną w opisie aukcji ,jednak zwrot został przyjęty"
5 mar 2019

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Sprzedawca nie przelal pieniedzy po odstapieniu od umowy i zwrocie towaru. Nie odbiera telefonu, nie oddzwania po zostawieniu wiadomosci. Przegapilem okres 60 dni wiec nie moglem otworzyc sporu"
Odpowiedź z 5 mar 2019:
"Nie ma od Pana jakichkolwiek prób kontaktu, nie wyslał Pan zadnego maila ,chyba tez Pan to przegapił ,wiec nic co tu zostalo napisane nie jest prawdą, tym bardziej nie potrafi Pan przedstawic potwierdzenia wysylki zwrotu. Do nas równiez nic od Pana nie dotarło."
22 lut 2019

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Kupiłem kapcie z wymienną wkładką o długości 27cm (zgodnie z opisem). Nadesłany towar miał wkładkę o długości 23,7cm. Po otwarciu dyskusji ze sprzedającym, na jego życzenie odesłałem towar i poprosiłem o wymianę na towar zgodny z opisem lub zwrot poniesionych kosztów. Sprzedający nie uznał reklamacji tłumacząc, że wkładka, to tak naprawdę nie wkładka tylko "filcowa wyściółka", a prawdziwa "wkładka" to wewnętrzna długość podeszwy (?!). W efekcie nie mam pieniędzy ani towaru. Stanowczo odradzam!"
Odpowiedź z 22 lut 2019:
"Kupujący zareklamował rozmiar wiec zbadaliśmy sprawe.Okazało sie ze mimo sugestii kupujacego że but jest o ponad 3 cm za mały towar jest prawidłowo opisany i ma 27cm wkładki, wysłaliśmy nawet zdjecia klientowi przedstawiające miarkę i obuwie.Klient dalej upierał sie ze jest inaczej . Został również poinformowany jak należy zmierzyć i dopasować obuwie , jednak do tej pory nie udało się mu tego wytlumaczyć. Klient również nie skorzystał z prawa do odstąpienia od umowy."
18 sty 2019

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"wysyłka dość szybka ale jakoś zamówionego towaru nie zbyt dobra, zapach chińskich butów"
17 lis 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Kapcie bardzo ladne;lecz zamawiajac rozmiar 47 otrzymalam kapcie rozm.46-47, ale odpowiadające stopie maksymalnie 44:(Strasznie zanizony rozmiar "
12 lis 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"rozmiarówka dużo zaniżona, sprzedający mógł wpisać rzeczywisty rozmiar getrów,"
Odpowiedź z 12 lis 2018:
"Rozmiar w opsie jest podany prawidłowo , zostało to ponownie sprawdzone"
29 paź 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Sprzedawca niepotrzebnie do rozmiaru dopisuje długość wkładki, która nie jest zgodna z rzeczywistością. Numerowi 41 odpowiada 26,6 cm i takie są rzeczywiście chodaki. Zbyteczny i bardzo mylący jest opis: "ROZMIAR 41 (25,5cm)""
Odpowiedź z 29 paź 2018:
"Szanowna Pani, wkładke butów mierzymy we wnętrzu obuwia a nie podeszwe"
22 paź 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Otrzymałem zupełnie inny kolor klapek niż zamawiałem. To drobiazg ale mnie irytujący. Wprowadzanie klienta w błąd. W opisie "na tej tej aukcji kolor: GRANAT z szarą wkładką", a w rzeczywistości kompletnie na odwrót."
1 paź 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Po odesłaniu towaru nie otrzymałam zwrotu pieniędzy."
Odpowiedź z 1 paź 2018:
"szanowna Pani zgłosiła zwrot 5 dni temu ,jeszcze nie dotarła do nas Pani przesyłka a Pani juz wystawiła komentarz"
26 sie 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Ciapy przyszły, opis niby zgody ale ciapy chodzi o gumową podeszwę tak strasznie brzydko pachną gumą (w opisie było, że dostawa z Polski ale wygląda i pachnie jak chiński wyrób) , że leżą na balkonie celem wywietrzenia ale słabo to widzę, tak wiem, że mogę je odesłać ale były stosunkowo tanie więc nie będę generować dalszych kosztów. "
15 sie 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Prosiłam o klapki w kolorze granatowym ,a otrzymałam w niebieskim,oraz numeracja jest zaniżona .Był to prezent dla znajomej i jestem w nie miłej sytuacji."
Odpowiedź z 15 sie 2018:
"kupiła Pani klapki niebieskie , takie były zdjęcia i opis aukcji: "aukcja dotyczy koloru niebieskiego""
25 lip 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta


Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu

Allegro