Dbamy o Twoją prywatność
Dzięki plikom cookies i technologiom pokrewnym oraz przetwarzaniu Twoich danych, możemy zapewnić, że dopasujemy do Ciebie wyświetlane treści.Wyrażając zgodę na przechowywanie informacji na urządzeniu końcowym lub dostęp do nich i przetwarzanie danych (w tym w obszarze profilowania, analiz rynkowych i statystycznych) sprawiasz, że łatwiej będzie odnaleźć Ci w Allegro dokładnie to, czego szukasz i potrzebujesz.Administratorem Twoich danych będzie Allegro oraz niektórzy partnerzy, z którymi współpracujemy.
Ułatwienia korzystania z naszych stron, prezentowania spersonalizowanych treści i reklam oraz ich pomiaru, tworzenia statystyk, poprawy funkcjonalności strony.Zgodę wyrażasz dobrowolnie. Możesz ją w każdym momencie wycofać lub ponowić w zakładce Ustawienia plików cookies na stronie głównej. Wycofanie zgody nie wpływa na legalność uprzedniego przetwarzania.
polityka plików cookiespolityka ochrony prywatności99,1%
kupujących poleciło tego sprzedawcę w ostatnich 12 miesiącach.
929
9
Zgodność z opisem
Obsługa kupującego
od 22 lat i 5 miesięcy
dzisiaj o 13:03
Lista ocen (938)
Wszystkie oceny są potwierdzone zakupem."wysyłają nie taki towar jak w ofercie"
"Sprzedawca nie jest zainteresowany tym, że produkt który sprzedał za prawie dwa tysiące po czterech dniach przestał działać. Moje telefony i maile trafiają w próżnię. "
"Klient otrzymał wsparcie i informacje co należy zrobić w takim przypadku. Niestety brak odpowiedzi oraz możliwości odebrania telefonu po godzinach naszej pracy, zaowocował dla nas komentarzem negatywnym. Przykre, lecz jak widać, nie zawsze możemy liczyć na wyrozumiałość. "
"Produkt mimo że wystawiony jako nowy, przyszedł w otwartym I zniszczonym opakowaniu."
"Niestety w okresie przeświątecznym przesyłki nie są zbyt dobrze traktowane przez kurierów. Prawdopodobnie w transporcie doszło do uszkodzenia przesyłki a na nas spadła negatywna ocena. Przykro, lecz cieszymy się, że pomimo setek wysyłek w tym okresie, do podobnych incydentów doszło sporadycznie. Niektórzy klienci nie są w stanie zrozumieć tej sytuacji, dlatego również nie komentujemy, a naświetlamy sytuację jaka miała miejsce. Klientowi życzymy serdeczności, oraz większej wyrozumiałości. "
"Produkt, który do mnie przyszedł był otwarty, sprzedający twierdzi, że zrobiła to ja przez przypadek przy otwieraniu paczki, jest to niemożliwe ponieważ miałam świadomość jaka jest zawartość paczki i otworzyłam ją ręcznie. Był to prezent stąd też zależało mi aby produkt był oryginalnie zapakowany. "
"W okresie przeświątecznym przesyłki nie są zbyt dobrze traktowane przez kurierów. Prawdopodobnie w transporcie doszło do uszkodzenia przesyłki a na nas spadła negatywna ocena. Przykro, lecz cieszymy się, że pomimo setek wysyłek w tym okresie, do podobnych incydentów doszło sporadycznie. Niektórzy klienci nie są w stanie zrozumieć tej sytuacji, dlatego naświetlamy jak to wyglądało z naszej strony. Klientowi życzymy serdeczności, oraz większej wyrozumiałości. Zwrot od klienta został przyjęty. "
"Nie polecam sprzedawcy. Kupiłem produkt (oczyszczacz powietrza) który śmierdzi plastikiem i myślałem ze po kilku godzinach wywietrzeje ale tak się nie stało. Rozumiem sprzedawca mogł o tym nie wiedzieć. Odesłałem jako regulaminowy zwrot ale sprzedawca stwierdził ze jest używany i może zwrócić tylko niecałe 50% kwoty zakupu. Stwierdziłem ze sprzedam sam i poprosiłem o odesłanie na własny koszt. Przesyłka została uszkodzona i zostałem z procesem reklamacyjnym u dostawcy. Serdecznie odradzam!!!"
"Sprzedawca miał prawo odstąpić od umowy. Otrzymany produkt wskazywał ślady używania na tyle duże, iż wymagało to wymiany filtra na nowy. Koszt wymiany filtra został przedstawiony klientowi. Klient nie zgodził się na pokrycie kosztów, poprosił o odesłanie produktu na jego koszt. Z naszej strony dopełniliśmy wszelkich obowiązków wobec zakupu i zwrotu. Ocena naszym zdaniem jest krzywdząca i nieadekwatna do naszych działań. "
"Nie znamy przyczyn takiej oceny. Klient nie zgłosił nieprawidłowości, nie kontaktował się z nami. "
"Zupełnie inny model niż w opisie. Obniżono zwrot pieniędzy o 200zł z powodu powstałej niby z mojej winy rysy na tarczy zegarka. Nie chce mi się szarpać ze sprzedającym z powodu tych 200zł ale zdecydowanie NIE POLECAM! "
"Jeśli towar był niezgodny z opisem, klient ma pełne prawo do zwrotu. W tym przypadku klient zwrócił towar po prawie miesiącu! na dodatek uszkodzony w skutek jego działań. W takim przypadku doszło do obniżenia wartości a sprzedawca ma prawo do odszkodowania z tego tytułu. W trakcie korespondencji, klient nie potrafił rzetelnie wyjaśnić dlaczego foto produktu wykonane rzekomo przed wysyłką, posiada późniejszą datę wykonania, niż data odbioru przesyłki przez sprzedawcę. "
"Produkt przyszedł w idealnym stanie, wszystko zgodne z opisem, super! Niestety na ofercie była WYRAŹNA informacja, ze dostawa będzie następnego dnia z tego powodu wybrałam te ofertę, ponieważ chciałam mieć produkt przed wyjazdem. Zamówienie złożone 12.07 po 10, produkt przeszedł 18.07, gdy nie było mnie już.. zostałam wprowadzona w błąd "
"Szanowna Pani, jest nam niezmiernie przykro z powodu takiej sytuacji. Z naszej strony przesyłka została przygotowana i nadana jeszcze tego samego dnia. Nie znamy przyczyny, dlaczego przesyłka nie dotarła w terminie, jednak nasze możliwości działania kończą się po jej przekazaniu do wysyłki. "
Ocena nie liczy się do średniej.