Użytkownik meble_bisaga

78,3%
kupujących poleca tego sprzedającego

91

 

25

 z ostatnich 12 miesięcy

Zgodność z opisem

4,2

Czas wysyłki

3,7

Koszt wysyłki

4,2

Obsługa kupującego

3,9

Lista ocen

Wszystkie (116)
Polecam (91)
Nie polecam (25)
20 paź 2017
SZCZEGÓŁYZWIŃ

Zgodność z opisem

5

Czas wysyłki

5

Koszt wysyłki

5

Obsługa klienta

5
18 paź 2017
"Niciarkę zamówiłam 4 października i tego samego dnia zapłaciłam za zakup. Niestety dzisiaj jest 18 października a niciarki jeszcze nie dostałam. Dzwoniłam do sprzedawcy 12 października i dostałam informację, że towar został tego dnia wysłany. Niciarka miała być prezentem dla 82-letniej Cioci na imieniny 15.10.2017"
Odpowiedź z 18 paź 2017:
"Prosze Panią niciarka została wysłana, niestety wróciła do firmy kompletnie zniszczona, w dniu dzisiejszym została ponownie wysłana paczka, jutro bedzie u Pani. Warto by było przed wystawieniem komentarza w razie wątpliwości wysłać meila bądż skontaktować się telefonicznie."
SZCZEGÓŁYZWIŃ
"Niciarkę zamówiłam 4 października i tego samego dnia zapłaciłam za zakup. Niestety dzisiaj jest 18 października a niciarki jeszcze nie dostałam. Dzwoniłam do sprzedawcy 12 października i dostałam informację, że towar został tego dnia wysłany. Niciarka miała być prezentem dla 82-letniej Cioci na imieniny 15.10.2017"
Odpowiedź z 18 paź 2017:
"Prosze Panią niciarka została wysłana, niestety wróciła do firmy kompletnie zniszczona, w dniu dzisiejszym została ponownie wysłana paczka, jutro bedzie u Pani. Warto by było przed wystawieniem komentarza w razie wątpliwości wysłać meila bądż skontaktować się telefonicznie."

Zgodność z opisem

1

Czas wysyłki

1

Koszt wysyłki

1

Obsługa klienta

1
12 paź 2017
SZCZEGÓŁYZWIŃ

Zgodność z opisem

5

Czas wysyłki

5

Koszt wysyłki

5

Obsługa klienta

5
12 paź 2017
SZCZEGÓŁYZWIŃ

Zgodność z opisem

5

Czas wysyłki

5

Koszt wysyłki

5

Obsługa klienta

5
10 paź 2017
SZCZEGÓŁYZWIŃ

Zgodność z opisem

5

Czas wysyłki

3

Koszt wysyłki

5

Obsługa klienta

5
10 paź 2017
"Przestrzegam! W żadnym wypadku nie polecam zakupu u tego sprzedawcy przez przelew. Towar zakupiony 13.08.2017 dotarł 6.10.2017 po wsparciu po zakupowym Allegro. Brak jakiegokolwiek kontaktu totalna olewka klienta . Towar niedorobiony (nie sklejone elementy) spowodowany pośpiechem jak sądzę (ponaglenia Allegro). Przestrzegam firma nie rzetelna . Zakupy u tego sprzedawcy dla ludzi o mocnych nerwach i samozaparciu.UWAGA!!!"
Odpowiedź z 10 paź 2017:
"Przesyłki dużych gabarytów częściej ulegają uszkodzeniom w transporcie i tak było też w tym przypadku.Uszkodzone elementy zostały wykonane ponownie i wysłane ale nie da się tego zrobić w jeden dzień. Klient nie kontaktował się w sprawie niedorobionych elementów więc nie na miejscu jest pisanie takich bzdur, gdyby ta sytuacja miała miejsce to raczej nikt nie zostawił by sobie takiego łóżka, w takiej sytuacji klient ma prawo odesłać elementy na koszt sprzedającego. Tacy klienci to spory problem!!!"
SZCZEGÓŁYZWIŃ
"Przestrzegam! W żadnym wypadku nie polecam zakupu u tego sprzedawcy przez przelew. Towar zakupiony 13.08.2017 dotarł 6.10.2017 po wsparciu po zakupowym Allegro. Brak jakiegokolwiek kontaktu totalna olewka klienta . Towar niedorobiony (nie sklejone elementy) spowodowany pośpiechem jak sądzę (ponaglenia Allegro). Przestrzegam firma nie rzetelna . Zakupy u tego sprzedawcy dla ludzi o mocnych nerwach i samozaparciu.UWAGA!!!"
Odpowiedź z 10 paź 2017:
"Przesyłki dużych gabarytów częściej ulegają uszkodzeniom w transporcie i tak było też w tym przypadku.Uszkodzone elementy zostały wykonane ponownie i wysłane ale nie da się tego zrobić w jeden dzień. Klient nie kontaktował się w sprawie niedorobionych elementów więc nie na miejscu jest pisanie takich bzdur, gdyby ta sytuacja miała miejsce to raczej nikt nie zostawił by sobie takiego łóżka, w takiej sytuacji klient ma prawo odesłać elementy na koszt sprzedającego. Tacy klienci to spory problem!!!"

Zgodność z opisem

3

Czas wysyłki

1

Koszt wysyłki

5

Obsługa klienta

1
9 paź 2017
"Po 7 tygodniach od zakupu brak towaru, brak pieniędzy! Po żądaniu zwrotu pieniędzy kompletnie zerwany kontakt mailowy. Obciążanie firmy kurierskiej opóźnieniami i uszkodzeniami, brak dowodów nadania - żeby stwierdzić uszkodzenie trzeba coś wysłać, firmy kurierskie mają takie systemy, że widać każdy ruch. PRZESTRZEGAM!"
Odpowiedź z 9 paź 2017:
"Przesyłki zostały uszkodzone w transporcie i wróciły do firmy, niestety jeśli chodzi o paczki takich gabarytów zdarzają się takie sytuacje.Nikt bynajmniej nie obciąża firmy kurierskiej bo na każdą wychodzącą z firmy paczke jest potwierdzenie nadania. Jesli do uszkodzeń dochodzi miedzy oddziałami doręczającymi to paczki wracają do nadawcy, więc odbiorca nie jest o tym informowany przez firme kurierską!!!!!!"
SZCZEGÓŁYZWIŃ
"Po 7 tygodniach od zakupu brak towaru, brak pieniędzy! Po żądaniu zwrotu pieniędzy kompletnie zerwany kontakt mailowy. Obciążanie firmy kurierskiej opóźnieniami i uszkodzeniami, brak dowodów nadania - żeby stwierdzić uszkodzenie trzeba coś wysłać, firmy kurierskie mają takie systemy, że widać każdy ruch. PRZESTRZEGAM!"
Odpowiedź z 9 paź 2017:
"Przesyłki zostały uszkodzone w transporcie i wróciły do firmy, niestety jeśli chodzi o paczki takich gabarytów zdarzają się takie sytuacje.Nikt bynajmniej nie obciąża firmy kurierskiej bo na każdą wychodzącą z firmy paczke jest potwierdzenie nadania. Jesli do uszkodzeń dochodzi miedzy oddziałami doręczającymi to paczki wracają do nadawcy, więc odbiorca nie jest o tym informowany przez firme kurierską!!!!!!"

Zgodność z opisem

1

Czas wysyłki

1

Koszt wysyłki

1

Obsługa klienta

1
4 paź 2017
SZCZEGÓŁYZWIŃ

Zgodność z opisem

5

Czas wysyłki

5

Koszt wysyłki

5

Obsługa klienta

5
3 paź 2017
"Niestety wysyłka trwała prawie miesiąc, dopiero po żądaniach zwrotu pieniędzy otrzymałem towar. Kontaktu ze sprzedającym praktycznie brak, nie ma szans się dodzwonić, jedynie na sms czasem dostaje się odpowiedź."
Odpowiedź z 3 paź 2017:
"Taboret został uszkodzony podczas transportu firma kurierska i stad zaistniale opóźnienie, niestety na takie sytacje nikt nie ma wpływu."
SZCZEGÓŁYZWIŃ
"Niestety wysyłka trwała prawie miesiąc, dopiero po żądaniach zwrotu pieniędzy otrzymałem towar. Kontaktu ze sprzedającym praktycznie brak, nie ma szans się dodzwonić, jedynie na sms czasem dostaje się odpowiedź."
Odpowiedź z 3 paź 2017:
"Taboret został uszkodzony podczas transportu firma kurierska i stad zaistniale opóźnienie, niestety na takie sytacje nikt nie ma wpływu."

Zgodność z opisem

5

Czas wysyłki

1

Koszt wysyłki

4

Obsługa klienta

2
3 paź 2017
"super krzesełko. dobra jakość "
SZCZEGÓŁYZWIŃ
"super krzesełko. dobra jakość "

Zgodność z opisem

5

Czas wysyłki

5

Koszt wysyłki

5

Obsługa klienta

5
2 paź 2017
"Gorąco polecam, wszystko na medal."
SZCZEGÓŁYZWIŃ
"Gorąco polecam, wszystko na medal."

Zgodność z opisem

5

Czas wysyłki

5

Koszt wysyłki

5

Obsługa klienta

5
2 paź 2017
SZCZEGÓŁYZWIŃ

Zgodność z opisem

5

Czas wysyłki

5

Koszt wysyłki

5

Obsługa klienta

5
1 paź 2017
"Gorąco polecam sprzedającego, doskonała i życzliwa obsługa, mimo niewielkiej pomyłki mogłam liczyć na szybkie załatwienie sprawy. A drewniana ława... no cóż jest... wspaniała :) i sprawdza się nie tylko w kuchni, polecam i pozdrawiam wszystkich z obsługi."
SZCZEGÓŁYZWIŃ
"Gorąco polecam sprzedającego, doskonała i życzliwa obsługa, mimo niewielkiej pomyłki mogłam liczyć na szybkie załatwienie sprawy. A drewniana ława... no cóż jest... wspaniała :) i sprawdza się nie tylko w kuchni, polecam i pozdrawiam wszystkich z obsługi."

Zgodność z opisem

5

Czas wysyłki

5

Koszt wysyłki

5

Obsługa klienta

5
30 wrz 2017
SZCZEGÓŁYZWIŃ

Zgodność z opisem

5

Czas wysyłki

5

Koszt wysyłki

4

Obsługa klienta

5
27 wrz 2017
SZCZEGÓŁYZWIŃ

Zgodność z opisem

5

Czas wysyłki

5

Koszt wysyłki

5

Obsługa klienta

5
25 wrz 2017
"Zamówienie dot. antresoli. data złożenia i opłacenia to 10.08.2017r. Wg info na aukcji wysyłka powinna nastapić w ciagu 4 dni (nie było to zamówienie niestandardowe). do tej pory brak towaru. totalny, zerowy kontakt ze sprzedajacym, na początku odebrał tel. wykręcajac sie totalnymi ściemami, później nawet nie raczył odbierać, mimo kilkudziesieciu prób i wiad. ( numer dostępny,raz sie zdarzyło, ze przypadkiem odebrał i było słychać szumy). zero szacunku dla klienta.NIE POLECAM WRECZ PRZESTRZEGAM"
SZCZEGÓŁYZWIŃ
"Zamówienie dot. antresoli. data złożenia i opłacenia to 10.08.2017r. Wg info na aukcji wysyłka powinna nastapić w ciagu 4 dni (nie było to zamówienie niestandardowe). do tej pory brak towaru. totalny, zerowy kontakt ze sprzedajacym, na początku odebrał tel. wykręcajac sie totalnymi ściemami, później nawet nie raczył odbierać, mimo kilkudziesieciu prób i wiad. ( numer dostępny,raz sie zdarzyło, ze przypadkiem odebrał i było słychać szumy). zero szacunku dla klienta.NIE POLECAM WRECZ PRZESTRZEGAM"

Zgodność z opisem

1

Czas wysyłki

1

Koszt wysyłki

1

Obsługa klienta

1
22 wrz 2017
SZCZEGÓŁYZWIŃ

Zgodność z opisem

5

Czas wysyłki

5

Koszt wysyłki

5

Obsługa klienta

5
21 wrz 2017
SZCZEGÓŁYZWIŃ

Zgodność z opisem

5

Czas wysyłki

5

Koszt wysyłki

5

Obsługa klienta

5
14 wrz 2017
SZCZEGÓŁYZWIŃ

Zgodność z opisem

5

Czas wysyłki

5

Koszt wysyłki

5

Obsługa klienta

5
14 wrz 2017
SZCZEGÓŁYZWIŃ

Zgodność z opisem

5

Czas wysyłki

5

Koszt wysyłki

5

Obsługa klienta

5