gamiko_pl firma super-seller

Tym symbolem wyróżniamy najlepsze sklepy w Allegro. Gdy kupujesz od Super Sprzedawcy, masz pewność doskonałej obsługi klienta i udanych zakupów.

Super Sprzedawca

99,8%

kupujących poleciło tego sprzedawcę
w ostatnich 12 miesiącach

2002

3

ZGODNOŚĆ Z OPISEM
5,0/5
OBSŁUGA KLIENTA
5,0/5
KOSZT WYSYŁKI
5,0/5
Nie wyświetlamy już oceny za czas wysyłki.
Przewidywany czas dostawy zobaczysz na stronie oferty.
NA ALLEGRO OD
od 6 lat i 10 miesięcy
OSTATNIE LOGOWANIE
dzisiaj o 11:31

Lista ocen

11 lip 2019

Zgodność z opisem

Koszt wysyłki

Obsługa kupującego

"Wystawiają towar którego nie ma na stanie. Nie polecam."
Odpowiedź z 11 lip 2019:
"Klientka pospieszyła się z opinią. Fakt. Po zakupie zadzwoniliśmy że jednej gry nie mamy bo musiała zaginąć na magazynie albo sklepie i zaproponowaliśmy wysłanie tej gry w ciągu 24-48 godzin. Klientka nie chciała poczekać. Po kilku minutach od telefonu grę znaleźliśmy i napisaliśmy SMSa że zaraz ją wyślemy bo telefonu klientka od nas nie odbierała. Paczka została nadana odrazu do paczkomatu, a potwierdzenie wysłane na maila. Nr paczki 602797808957530124353602. I po tym fakcie dostalismy negatywa"
7 cze 2019

Zgodność z opisem

Koszt wysyłki

Obsługa kupującego

"kontrahent nie posiada towaru, tłumaczenie że api allegro opóźnia aktualizacje stanu magazynowego, strata czasu, nie polecam, zwłaszcza jeśli chcecie kupić prezent dla dziecka na czas"
Odpowiedź z 7 cze 2019:
"Błąd nie był z naszej winy tylko systemu do integracji (magazyn-allegro). Mieliśmy jedną sztukę tej zabawki na stanie. Pierwszy klient kupił 2 minuty wcześniej i system nie zaktualizował stanu. Kupujący został poinformowany o tym fakcie kilka minut po zakupie. Zaproponowaliśmy inny model tej samej zabawki. Nie zdecydował się na inny więc odrazu dostał zwrot pieniędzy. Został przeproszony za błąd i powiedział że nie ma problemu, po czym wystawił nam złą opinię. Życzymy samych udanych zakupów..."
14 mar 2019

Zgodność z opisem

Koszt wysyłki

Obsługa kupującego

Odpowiedź z 15 mar 2019:
"Witam. Niestety mieliśmy błąd na stanie i zabrakło nam tych pozycji. Grudzień zawsze jest napiętym okresem w handlu i błędy pojawiają się. Kupujący został poinformowany o tym fakcie kilka minut po zakupie, a po 3 miesiącach wystawił nam negatywa zgodnie ze swoim sumieniem. Pozdrawiamy. Gamiko TEAM."

Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu

Allegro