98,8%

kupujących poleciło tego sprzedawcę
w ostatnich 12 miesiącach

43111

483

ZGODNOŚĆ Z OPISEM
4,9/5
OBSŁUGA KLIENTA
4,9/5
CZAS WYSYŁKI
4,8/5
KOSZT WYSYŁKI
4,9/5
NA ALLEGRO OD
od 6 lat i 6 miesięcy
OSTATNIE LOGOWANIE
dzisiaj o 18:36

Lista ocen

18 lip 2019

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Stanowczo odradzam kupowania czegokolwiek w tej firmie. Zakupiłam ramki w dniu 15.07.2019, dopiero 3 dni później łaskawie dostałam odpowiedź, że ramek nie dostane bo nie ma ich na stanie!! Szczyt beszczelności, zero szacunku do klienta, nie mówiąc o zmarnowanym czasie i pieniądzach."
Odpowiedź z 18 lip 2019:
"Dziękujemy za opinię. Niestety ze względów logistycznych nie mieliśmy możliwości realizacji zamówienia, za co serdecznie przepraszamy. Finalnie kupujący otrzymał zwrot kosztów za zamówienie. Zapewniamy, że dołożymy wszelkich starań, aby podobne sytuacje nie miały miejsca w przyszłości."
18 lip 2019

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"12.07.19 r. złożyłam zamówienie z wysyłką w 24H. 16.07 napisałam wiadomość co się dzieje, bo od piątku jest pakowane, a był wtorek. Dostałam odpowiedź, że zamówienie zostało dawno wysłane, a Inpost zagubił paczkę. Godzinę później przyszła wiadomość, że nie określiłam parametrów produktu (!). Potem pojawiały się kolejne daty zamówień, bajki o tym samym nazwisku i wreszcie gdy dziś zapytałam co dalej z zamówieniem mam komunikat "towaru nie ma na stanie". Liczę teraz tylko na zwrot pieniędzy!"
Odpowiedź z 18 lip 2019:
"Dziękujemy za opinię. Serdecznie przepraszamy za wszelkie niedogodności związane z zakupem. Postaramy się, aby nasze aukcje aktualizowały się automatycznie, a terminy realizacji były zgodne z czasem wysyłki. Zapewniamy, że dołożymy wszelkich starań aby podobne sytuacje nie miały miejsca w przyszłości. Finalnie zamówienie zostało zrealizowane zgodnie z rozmową telefoniczną z kupującym."
18 lip 2019

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Ogólnie nie polecam. Koc: nie odpowiada ani kolor, ani rozmiar. Zamówiłam szary w rozmiarze 160na200, otrzymała różowy w wysokości 130na170. KOMPLET POŚCIEL: zamawiałam w rozmiarze 160na200, otrzymała w rozmiarze 150na200cm. Na stronie czas wysyłki 24 godziny. Faktycznie 4 dni roboczych. Zwrot płatny. "
Odpowiedź z 18 lip 2019:
"Dziękujemy za opinię. Przykro nam, że produkt, nie spełnia Państwa oczekiwań. Przypominamy, iż kupujący ma prawo do złożenia reklamacji na otrzymany produkt, również jak i na uszkodzenie produktu. Zachęcamy do kontaktu ze sprzedawcą przed wystawianiem końcowej oceny transakcji, zawsze staramy się pomóc jak najszybciej rozwiązać problem."
17 lip 2019

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

Odpowiedź z 18 lip 2019:
"Dziękujemy za opinię. Prosimy o informację co jest przyczyną pojawiania się negatywnego komentarza - wówczas postaramy się znaleźć rozwiązanie problemu."
17 lip 2019

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Kupilem przedmiot, ktorego sprzedawca już nie posiadał. Fakt poinformował mnie o tym i zaproponował zakup innego asortymentu lub zwrot pieniedzy. Szybki kontakt ze sprzedajacym. Minus taki, ze wystawił przedmiot, którego juz nie mial. "
Odpowiedź z 18 lip 2019:
"Dziękujemy za opinię. Najmocniej przepraszamy za wszelkie niedogodności związane z zakupem. Niestety z racji chwilowego braku towaru kupujący zrezygnował z zamówienia, pieniądze zostały zwrócone na wskazany numer rachunku bankowego. Postaramy się na bieżąco aktualizować aukcji aby uniknąć podobnych sytuacji."
17 lip 2019

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Po 17dniach od zakupu i zapłaty okazało się ze sprzedający nic nie może mi wysłać bo się już sprzedaż skończyła Nie odpisują na e maile a jak odpisze to już nie ma towaru Żenada i strata czasu "
17 lip 2019

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

Odpowiedź z 17 lip 2019:
"Dziękujemy za opinię. Prosimy o informację co jest przyczyną pojawiania się negatywnego komentarza - wówczas postaramy się znaleźć rozwiązanie problemu."
17 lip 2019

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"bardzo słaby kontakt, zamieszanie z zamówieniem co znacznie opóźniło wysyłkę "
Odpowiedź z 17 lip 2019:
"Dziękujemy za opinię. Serdecznie przepraszamy za wszelkie niedogodności związane z zakupem. Postaramy aktualizować aukcje w czasie oraz wysyłać przesyłki w zadeklarowanym czasie aby uniknąć podobnych nieprzyjemności."
16 lip 2019

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Czas wysyłki sprzedawca określił na 24 godziny. Zakup w niedzielę, w czwartek informacja o braku dostępnego na aukcji koloru i weź tu wybieraj inny . Wystawiają kolory których nie ma. ostatecznie wysyłka po 4 dniach."
Odpowiedź z 17 lip 2019:
"Dziękujemy za opinię. Serdecznie przepraszamy za zamieszanie powstałe z obsługą zamówienia. Niestety nasz dostawca nie wywiązał się z terminu dostawy co też było przyczyną wysłania zamówienia z opóźnieniem. Postaramy się, aby na przyszłość podobne sytuacje nie miały miejsca."
16 lip 2019

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Wysyłka nastąpiła dopiero po trzech dniach od wpłaty. Dokonałam zakupu ponieważ w aukcji napisane było że wysyłka w ciągu 24h. Napisałam też wiadomość że zależy mi na czasie ale na wiadomość też mi nie odp. "
Odpowiedź z 17 lip 2019:
"Dziękujemy za opinię. Serdecznie przepraszamy za utrudnienia oraz za wydłużony czas wysyłki zamówienia. Niestety z racji braku pełnej obsady pracowników zamówienie zostało wysłane z małym opóźnieniem. Postaramy się nadawać paczki w czasie zadeklarowanym na aukcji."
16 lip 2019

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Słaby kontakt ze sprzedającym ,produktu nie otrzymałam ."
Odpowiedź z 17 lip 2019:
"Dziękujemy za opinię. Serdecznie przepraszamy za opóźnienie w nadaniu paczki. Zamówienie zostało wstrzymane gdyż kupujący nie wybrał woru zamówionego przedmiotu. Podczas rozmowy telefonicznej udało się nam ustalić szczegóły zamówienia oraz nadać paczkę."
16 lip 2019

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Przesyłka była źle zapakowana. Lustro otrzymałam uszkodzone. "
Odpowiedź z 17 lip 2019:
"Dziękujmy za opinię. Przykro nam, że przedmiot uległ uszkodzeniu podczas transportu. Przesyłka nie została odebrana przez klienta z racji uszkodzenia, w chwili gdy paczka wróciła do nas klient otrzymał pełny zwrot kosztów. Postaramy się lepieje zabezpieczać towar do wysyłki aby uniknąć podobnych sytuacji."
15 lip 2019

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

Odpowiedź z 16 lip 2019:
"Dziękujemy za opinię. Prosimy o informację co jest przyczyną pojawiania się negatywnego komentarza - wówczas postaramy się znaleźć rozwiązanie problemu."
15 lip 2019

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Zakupiony potykacz to kompletny bubel, zrobiony z cienkich listewek (same sęki), potykacz przyszedł już połamany -pewnie połamał się w transporcie, co nie było dziwne przy tej chybotliwej i niestabilnej konstrukcji. Tablice kredowe marnej jakości - po czterech dniach użytkowania przy ścieraniu kredy schodzi farba z tablic. Produkt porażka. Nie odesłałam tylko dlatego, że przy takich wymiarach odsyłka jest dosyć droga. Nie polecam! Lepiej tą stówę wyrzucić do kosza niż kupić coś takiego."
Odpowiedź z 15 lip 2019:
"Dziękujemy za opinię. Przykro nam,że potykacz okazał się wadliwy. Wyjaśniamy, że jest to pierwsze nasze zgłoszenie reklamacyjne na tego typu produkt. Finalnie udało się nam skontaktować z kupującym i rozwiązać problem. Przypominamy, że w przypadku otrzymania uszkodzonego produktu kupujący ma prawo do złożenia reklamacji wówczas postaramy się jak najszybciej znaleźć rozwiązanie problemu. Zachęcamy do kontaktu przed wystawieniem końcowej oceny transakcji."
14 lip 2019

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Miało być brąz, a dostałam biała "
Odpowiedź z 15 lip 2019:
"Dziękujmy za opinię. Serdecznie przepraszamy za powstałą pomyłkę. Zwracamy się z prośbą o kontakt przed wystawieniem negatywnej oceny wówczas mamy możliwość podjęcia działań mających na celu rozwiązanie problemu. Skontaktowaliśmy się z kupującym i wyjaśniliśmy problem podczas rozmowy telefonicznej. Dołożymy wszelkich starań aby podobne sytuacje nie miały miejsca w przyszłości."
13 lip 2019

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Witam, Mimo informacji o ważnej imprezie nie otrzymałem zamówienia. Dostałem podobno wiadomość na e-maila którego nie używam pomimo że podałem dane kontaktowe w zamówieniu. Tak się nie robi. Rada dla kupujących: Dzwońcie - nie mają towaru który wystawiają."
Odpowiedź z 15 lip 2019:
"Dziękujemy za dokonanie zakupu w naszym sklepie. Niestety ze względów logistycznych nie mieliśmy możliwości realizacji zamówienia, za co serdecznie przepraszamy. Finalnie kupujący zrezygnował z zamówienia i otrzymał zwrot kosztów. Postaramy się, aby na przyszłość podobne sytuacje nie miały miejsca."
12 lip 2019

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"CZAS WYSYŁKI 24/H, ZAKUP 9 LIPCA DO TEJ PORY WYSYŁKA NIE ZOSTAŁA ZREALIZOWANA I BRAK INFORMACJI O WYSYŁCE ORAZ NADANIU PRODUKTU MIMO DOKONANEJ PŁATNOŚCI ! ! ! Wysyłka z dnia na dzień przesuwana bez udzielenia sprecyzowanej informacji przez FIRMĘ ;/ "
Odpowiedź z 12 lip 2019:
"Dziękujemy za dokonanie zakupu w naszym sklepie. Niestety ze względów logistycznych zamówienie zostało wysłane z opóźnieniem za co serdecznie przepraszamy. Zapewniamy, że dołożymy wszelkich starań, aby podobne sytuacje nie miały miejsca w przyszłości."
11 lip 2019

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Najpierw powiadomiono mnie, że nie ma tyczek 11/180, mimo że na Allegro były w dalszym ciągu. Kiedy zamieniłem tyczki 11/180 na 11/150, dostałem informację, że "czas wysyłki na aukcji z tyczkami jest wydłużony do 14 dni roboczych" chociaż W OPISIE AUKCJI TYCZEK 11/150 NAPISANO: CZAS WYSYŁKI 24 GODZINY. Chcąc przyspieszyć dostawę interweniowałem mailowo (odpowiedzi, aczkolwiek grzeczne, to lakoniczne, lekceważące klienta i nic nie wyjaśniające) W rezultacie towar przyszedł po 12 dniach."
Odpowiedź z 12 lip 2019:
"Dziękujemy za dokonanie zakupu w naszym sklepie. Niestety z racji braku wybranego przez klienta produktu zamówienie nie mogło zostać zrealizowane, za co serdecznie przepraszamy. Klient był informowany o bieżącym statusie zamówienia. Postaramy się, aby na przyszłość podobne sytuacje nie miały miejsca."
11 lip 2019

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Transakcja nie doszła do skutku. Brak towaru"
Odpowiedź z 12 lip 2019:
"Dziękujemy za dokonanie zakupu w naszym sklepie. Niestety ze względów logistycznych nie mieliśmy możliwości realizacji zamówienia, za co serdecznie przepraszamy. Finalnie kupujący otrzymał zwrot kosztów za zamówienie. Zapewniamy, że dołożymy wszelkich starań, aby podobne sytuacje nie miały miejsca w przyszłości."
10 lip 2019

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Prosukt kupiony i opłacony 2 lipca a dostarczony 8.07 mimo przesyłki kurierskiej według, której na drugi dzień powinna dotrzeć. Niestety sprzedający nie przekazał przesyłki do firmy kurierskiej.... Brak kontaktu e-mail owego, sprzedający nie odpisuje. Zero przeprosin, zero zadośćuczynienia w postaci zwrotu kosztu wysyłki. Nie polecam!! "
Odpowiedź z 12 lip 2019:
"Dziękujemy za opinię. Serdecznie przepraszamy za wszelkie niedogodności związane z zakupem. Niestety pierwsza paczka, która została nadana do klienta zaginęła podczas transportu w związku z czym nadaliśmy drugą przesyłkę, która doszła do klienta z opóźnieniem. Kupujący został poinformowany o całym zdarzeniu. Niestety nasza firma nie zawsze mam wpływ na działania firmy zewnętrznej, której powierza przesyłkę do doręczania."

Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu

Allegro