Użytkownik Metero_pl

98,6%
kupujących poleca tego sprzedającego

687

 

10

 z ostatnich 12 miesięcy

Zgodność z opisem

4,9

Czas wysyłki

4,8

Koszt wysyłki

4,9

Obsługa kupującego

4,9

Lista ocen

Wszystkie (697)
Polecam (687)
Nie polecam (10)
4 gru 2017
"Witam! W rzeczywistości kolor jasny beż okazał się jasnym różowym. A jednobarwne poszewki na jaśki to po poprostu białe powłoczki, które miały pasować kolorystycznie do reszty. Prawda jest taka, że biały do wszystkiego prawie pasuje. Na zdjęciu aukcyjnym w kolorze BW 585 jasiek jest w kolorze reszty, dlaczego nie jest biały skoro taki się sprzedaje. Dla mnie towar do odesłania, ale żona machnęła reką. Żonę zapytałem czy by ponownie kupiła jakby miała możliwość wyboru. Odpowiedź była jedna: NIE."
SZCZEGÓŁYZWIŃ
"Witam! W rzeczywistości kolor jasny beż okazał się jasnym różowym. A jednobarwne poszewki na jaśki to po poprostu białe powłoczki, które miały pasować kolorystycznie do reszty. Prawda jest taka, że biały do wszystkiego prawie pasuje. Na zdjęciu aukcyjnym w kolorze BW 585 jasiek jest w kolorze reszty, dlaczego nie jest biały skoro taki się sprzedaje. Dla mnie towar do odesłania, ale żona machnęła reką. Żonę zapytałem czy by ponownie kupiła jakby miała możliwość wyboru. Odpowiedź była jedna: NIE."

Zgodność z opisem

2

Czas wysyłki

4

Koszt wysyłki

4

Obsługa klienta

4
24 lis 2017
"Nie polecam, a wręcz odradzam !!!! Kontakt z tym sprzedającym był zerowy!Żadnej wiadomości!Gdy zadzwoniłam odebrał Pan i powiedział,że przesyłka zostanie wysłana w kolejnym dniu.Ok. Na drugi dzień w godzinach południowych zadzwoniłam zapytać czy pościel została już wysłana.Dzwoniłam kilka razy Pani ,która odebrała i gdy jej powiedziałam,że nie mogłam się dodzwonić odpowiedziała mi na to cytuję "byłam w sr.."Na sam koniec rozmowy zaczęła mnie wyzywać ODPIER.. się Ty pier.. KUR..."
Odpowiedź z 24 lis 2017:
"Słucham?? Po rozmowie z Panią już można było poznać, że jest Pani nie do końca zrównoważona.....ale to co Pani wypisuje to już szczyt wszystkiego!!!Gdy Pani zaczęła się wydzierać, że nie odebrałam 2 połączeń-przeprosiłam, po kolejnych wrzaskach powiedziałam, ze musiałam wyjść na chwilę. Następnie poinformowałam, że paczka w tym dniu będzie wysłana, po naleganiu na podanie konkretnej godziny powiedziałam, że nie wiem czy kurier przyjedzie o 16 czy o 17 więc dostałam wiązankę...po czym rozłączenie"
SZCZEGÓŁYZWIŃ
"Nie polecam, a wręcz odradzam !!!! Kontakt z tym sprzedającym był zerowy!Żadnej wiadomości!Gdy zadzwoniłam odebrał Pan i powiedział,że przesyłka zostanie wysłana w kolejnym dniu.Ok. Na drugi dzień w godzinach południowych zadzwoniłam zapytać czy pościel została już wysłana.Dzwoniłam kilka razy Pani ,która odebrała i gdy jej powiedziałam,że nie mogłam się dodzwonić odpowiedziała mi na to cytuję "byłam w sr.."Na sam koniec rozmowy zaczęła mnie wyzywać ODPIER.. się Ty pier.. KUR..."
Odpowiedź z 24 lis 2017:
"Słucham?? Po rozmowie z Panią już można było poznać, że jest Pani nie do końca zrównoważona.....ale to co Pani wypisuje to już szczyt wszystkiego!!!Gdy Pani zaczęła się wydzierać, że nie odebrałam 2 połączeń-przeprosiłam, po kolejnych wrzaskach powiedziałam, ze musiałam wyjść na chwilę. Następnie poinformowałam, że paczka w tym dniu będzie wysłana, po naleganiu na podanie konkretnej godziny powiedziałam, że nie wiem czy kurier przyjedzie o 16 czy o 17 więc dostałam wiązankę...po czym rozłączenie"

Zgodność z opisem

4

Czas wysyłki

1

Koszt wysyłki

3

Obsługa klienta

1
16 paź 2017
"kolory na poscieli zywe,piękne ale wzór na poszewkach jest tak bardzo przestawiony, że brzydko to wyglada na łóżku, wszak aukcja ta dopuszcza taką opcję ale za takie pieniądze 129 zł wzór powinien być równy, kupiłam już dużo pościeli ale u tego sprzedawcy ale już teraz się głęboko zastanowie przed następnym zakupem"
SZCZEGÓŁYZWIŃ
"kolory na poscieli zywe,piękne ale wzór na poszewkach jest tak bardzo przestawiony, że brzydko to wyglada na łóżku, wszak aukcja ta dopuszcza taką opcję ale za takie pieniądze 129 zł wzór powinien być równy, kupiłam już dużo pościeli ale u tego sprzedawcy ale już teraz się głęboko zastanowie przed następnym zakupem"

Zgodność z opisem

3

Czas wysyłki

5

Koszt wysyłki

5

Obsługa klienta

5
6 paź 2017
"Została wysłana pościel z wadą, uszkodzona. Czas oczekiwana na nowy komplet 3 tygodnie. Drugi komplet przyszedł w zupełnie innym niż zamówiony model. Fatalny kontakt ze sprzedającym. Brak sił na dalszą współpracę"
Odpowiedź z 6 paź 2017:
"CD. Chcąc wyjść naprzeciw klientowi jako sprzedawca uznaliśmy reklamację. Po stwierdzeniu cyt.:„chciałem 2 komplety tej pościeli”. Dwa komplety zostały wysłane ale okazało się, że mimo że klient nie napisał i nie powiedział to chciał drugi inny wzór. A na koniec sms cyt:”będę modlił się za pani duszę”. Groźba???"
SZCZEGÓŁYZWIŃ
"Została wysłana pościel z wadą, uszkodzona. Czas oczekiwana na nowy komplet 3 tygodnie. Drugi komplet przyszedł w zupełnie innym niż zamówiony model. Fatalny kontakt ze sprzedającym. Brak sił na dalszą współpracę"
Odpowiedź z 6 paź 2017:
"CD. Chcąc wyjść naprzeciw klientowi jako sprzedawca uznaliśmy reklamację. Po stwierdzeniu cyt.:„chciałem 2 komplety tej pościeli”. Dwa komplety zostały wysłane ale okazało się, że mimo że klient nie napisał i nie powiedział to chciał drugi inny wzór. A na koniec sms cyt:”będę modlił się za pani duszę”. Groźba???"

Zgodność z opisem

1

Czas wysyłki

1

Koszt wysyłki

4

Obsługa klienta

1
6 paź 2017
Odpowiedź z 6 paź 2017:
"Klient złożył dwa zamówienia pod rząd, do jednego zamówienia nie podał wzoru więc został wysłana tylko jedna uznając, ze omyłkowo złożył dwa zamówienia pod rząd.Następnie otrzymałam telefon z reklamacja dotyczącą dwóch spraw: 1/wada pościeli 2/klient chciał kupić dwa komplety. Pościel otrzymaliśmy do reklamacji: zaciągnięty materiał, używana -po użytku nie uprana, brudna z fluidem na poduszkach i jaśkach. Zaciągnięcie niejednoznaczne -nie wiadomo kiedy powstało...producent nie uznał reklamacji."
SZCZEGÓŁYZWIŃ
Odpowiedź z 6 paź 2017:
"Klient złożył dwa zamówienia pod rząd, do jednego zamówienia nie podał wzoru więc został wysłana tylko jedna uznając, ze omyłkowo złożył dwa zamówienia pod rząd.Następnie otrzymałam telefon z reklamacja dotyczącą dwóch spraw: 1/wada pościeli 2/klient chciał kupić dwa komplety. Pościel otrzymaliśmy do reklamacji: zaciągnięty materiał, używana -po użytku nie uprana, brudna z fluidem na poduszkach i jaśkach. Zaciągnięcie niejednoznaczne -nie wiadomo kiedy powstało...producent nie uznał reklamacji."

Zgodność z opisem

1

Czas wysyłki

1

Koszt wysyłki

4

Obsługa klienta

1
25 wrz 2017
Odpowiedź z 6 paź 2017:
"Pomimo wielu prób skontaktowania się z klientem w celu wyjaśnienia powodu niezadowolenia z zawartej transakcji brak jakiejkolwiek odpowiedzi. Podejrzewam, że to standardowe działanie konkurencji."
SZCZEGÓŁYZWIŃ
Odpowiedź z 6 paź 2017:
"Pomimo wielu prób skontaktowania się z klientem w celu wyjaśnienia powodu niezadowolenia z zawartej transakcji brak jakiejkolwiek odpowiedzi. Podejrzewam, że to standardowe działanie konkurencji."

Zgodność z opisem

3

Czas wysyłki

1

Koszt wysyłki

4

Obsługa klienta

1
15 wrz 2017
Odpowiedź z 6 paź 2017:
"Pomimo wielu prób skontaktowania się z klientem w celu wyjaśnienia powodu niezadowolenia z zawartej transakcji brak jakiejkolwiek odpowiedzi."
SZCZEGÓŁYZWIŃ
Odpowiedź z 6 paź 2017:
"Pomimo wielu prób skontaktowania się z klientem w celu wyjaśnienia powodu niezadowolenia z zawartej transakcji brak jakiejkolwiek odpowiedzi."

Zgodność z opisem

1

Czas wysyłki

1

Koszt wysyłki

2

Obsługa klienta

1
7 wrz 2017
Odpowiedź z 6 paź 2017:
"Pomimo wielu prób skontaktowania się z klientem w celu wyjaśnienia powodu niezadowolenia z zawartej transakcji brak jakiejkolwiek odpowiedzi."
SZCZEGÓŁYZWIŃ
Odpowiedź z 6 paź 2017:
"Pomimo wielu prób skontaktowania się z klientem w celu wyjaśnienia powodu niezadowolenia z zawartej transakcji brak jakiejkolwiek odpowiedzi."

Zgodność z opisem

3

Czas wysyłki

1

Koszt wysyłki

5

Obsługa klienta

1
7 wrz 2017
"Nie polecam tego sprzedającego. Ponieważ towar zwróciłam, gdyż mi nie odpowiadał (zdarza się przecież), sprzedająca napisała, że nie warto zabiegać o takiego klienta, jak ja. Zwrot gotówki nastąpił dopiero wieczorem 14 dnia, dokładnie w ostatnim, obowiązującym sprzedawcę momencie. Na pewno więcej nic nie kupię w tej firmie."
Odpowiedź z 7 wrz 2017:
"Najpierw przez tydzień odpowiadaliśmy na niezliczone maile od klientki-kolor wierzchu, spodu, haftu itd. odnośnie niemal każdego wzoru. Szczegółowy opis, wysyłanie dodatkowych zdjęć itd. Zamówienie a następnie zwrot "wymiętolonej" pościeli, nienadającej się do dalszej sprzedaży, tym samym strata 250 zł. W czasie urlopu żądanie natychmiastowego zwrotu, brak jakiegokolwiek zrozumienia. Po umieszczeniu na czarnej liście w odwecie komentarz a zgodność z opisem 5 gwiazdek:))))"
SZCZEGÓŁYZWIŃ
"Nie polecam tego sprzedającego. Ponieważ towar zwróciłam, gdyż mi nie odpowiadał (zdarza się przecież), sprzedająca napisała, że nie warto zabiegać o takiego klienta, jak ja. Zwrot gotówki nastąpił dopiero wieczorem 14 dnia, dokładnie w ostatnim, obowiązującym sprzedawcę momencie. Na pewno więcej nic nie kupię w tej firmie."
Odpowiedź z 7 wrz 2017:
"Najpierw przez tydzień odpowiadaliśmy na niezliczone maile od klientki-kolor wierzchu, spodu, haftu itd. odnośnie niemal każdego wzoru. Szczegółowy opis, wysyłanie dodatkowych zdjęć itd. Zamówienie a następnie zwrot "wymiętolonej" pościeli, nienadającej się do dalszej sprzedaży, tym samym strata 250 zł. W czasie urlopu żądanie natychmiastowego zwrotu, brak jakiegokolwiek zrozumienia. Po umieszczeniu na czarnej liście w odwecie komentarz a zgodność z opisem 5 gwiazdek:))))"

Zgodność z opisem

5

Czas wysyłki

3

Koszt wysyłki

4

Obsługa klienta

2
26 kwi 2017
"Pościel większa niż w opisie (nawet mimo reklamacji), dodatkowe koszty zwrotu niezgodnego z umową towaru oraz mało sprawne odpisywanie na wiadomości"
Odpowiedź z 28 kwi 2017:
"Pościel była dłuższa o 1 cm, reklamacja została przyjęta - skrócona, poniesione przez nas koszty a na zakończenie komentarz negatywny. Hipokryzja nie ma granic!"
SZCZEGÓŁYZWIŃ
"Pościel większa niż w opisie (nawet mimo reklamacji), dodatkowe koszty zwrotu niezgodnego z umową towaru oraz mało sprawne odpisywanie na wiadomości"
Odpowiedź z 28 kwi 2017:
"Pościel była dłuższa o 1 cm, reklamacja została przyjęta - skrócona, poniesione przez nas koszty a na zakończenie komentarz negatywny. Hipokryzja nie ma granic!"

Zgodność z opisem

3

Czas wysyłki

3

Koszt wysyłki

1

Obsługa klienta

2