93,6%

kupujących poleciło tego sprzedawcę
w ostatnich 12 miesiącach

2701

182

ZGODNOŚĆ Z OPISEM
4,7/5
OBSŁUGA KLIENTA
4,7/5
CZAS WYSYŁKI
4,6/5
KOSZT WYSYŁKI
4,7/5
NA ALLEGRO OD
od roku i 10 miesięcy
OSTATNIE LOGOWANIE
16 listopada 2018 o 10:26

Lista ocen

6 mar 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

Odpowiedź z 7 mar 2018:
"towar zakupiony 20.12 wysłaliśmy następnego dnia (21.12). Produkt został doręczony.Brak jakiegokolwiek zgłoszenia problemu z towarem przez kolejne 3 miesiące, Obecnie po 3 miesiącach otrzymaliśmy negatyw bez treści. Prosimy o mailowo o informację, aby móc wyjaśnić sprawę, ponieważ nie znając problemu nie jesteśmy w stanie go rozwiązać."
4 mar 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

Odpowiedź z 7 mar 2018:
"klient zakupił towar listem nierejestrowalnym dnia 17.12.2017 -dnia 19.12 wysłaliśmy produkt. Klient poinformował po 2 tyg ze przesyłka nie dotarła (ze wzgl.na formę wysyłki nie mogliśmy tego zareklamować) -dokonaliśmy zwrotu środków przyjmując iż faktycznie towar nie dotarł. W zamian otrzymaliśmy po prawie 3 miesiącach negatywny komentarz (transakcja za 3,8 zł) nic więcej do dodania. Pozdrawiamy"
1 mar 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

Odpowiedź z 1 mar 2018:
"Brak jakiejkolwiek informacji odnośnie powodu niezadowolenia z zakupu uniemożliwia nam reakcję i rozwiązanie sprawy, dlatego prosimy o mailowy kontakt - do rozwiązania sprawy nie jest konieczny negatywny komentarz"
27 lut 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Nie dotarła zwrot pieniędzy otrzymałem po paru telefonach"
25 lut 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

14 lut 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"chyba za dużo klamotów i sprzedający nie ogarnia ani wysyłki ani odpowiedzi na maile"
11 lut 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Towar niezgodny z opisem. Bardzo trudny kontakt, niestety tylko mailowy. Reklamacja - długi czas oczekiwania. Przykro mi, nie polecam !"
8 lut 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Brak jakiegokolwiek kontaktu. Paczka wysłana po kilku tygodniach. Nie polecam"
5 lut 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

2 lut 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Temperówka to jakaś chińska tania podróba. Przed użyciem zauważyłem bardzo kiepską jakość, pęknięcia, które już powstały na etapie produkcji ( bo pudełko nie uszkodzone). Już przy pierwszym użyciu odpadło ostrze bo badziewne plastikowe wykonanie. Na pudełku żadnej nazwy producenta albo adresu, czyli po prostu chińska tandeta! Nie polecam!!!!"
1 lut 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Być może zawiniła poczta, ale brak bezpośredniego śledzenia przesyłki. Po 16 dniach oczekiwania dopiero na bezpośrednie moje zapytanie do sprzedawcy dostałem lakoniczną odpowiedź, że została dostarczona do doręczyciela - ale kiedy, nie podano. Potem adresat dostał zawiadomienie z poczty, że ma zgłosić się po odbiór na poczcie. Chyba list ekonomiczny powinien być dostarczony do domu? Starsza, niedowidząca osoba była narażona na niedogodności."
1 lut 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

30 sty 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

29 sty 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"nie działa pilot brak odpowiedzi"
Odpowiedź z 29 sty 2018:
"prześledziliśmy po nicku, nazwisku jak i Pana adresie mailowym wskazanym w zamówieniu i nie widzimy ani jednej wiadomości od pana z wskazaniem problemu z towarem. Prosimy o kontakt mailowy na adres podanego w ofercie, sprawa zostanie wyjaśniona"
28 sty 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

Odpowiedź z 29 sty 2018:
"Brak jakiejkolwiek informacji odnośnie powodu niezadowolenia z zakupu uniemożliwia nam reakcję i rozwiązanie sprawy, dlatego prosimy o mailowy kontakt - do rozwiązania sprawy nie jest konieczny negatywny komentarz"
25 sty 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Nie skożystam!"
Odpowiedź z 29 sty 2018:
"klient otrzymał towar przy którym w transporcie pudełko uległo uszkodzeniu, przy mailowym kontakcie proponowaliśmy dosłanie dodatkowych elementów do zestawu w ramach rekompensaty (brak możliwości dosłania dodatkowego pudełka), Przykro nam iż mimo to jest Pani nieusatysfakcjonowana z transakcji"
24 sty 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"towar doszedł po świętach (prezenty) zero kontaktu przed świętami"
Odpowiedź z 29 sty 2018:
"Przepraszamy bardzo za kilkudniowe opóźnienie jakie nastąpiło przy Pana zamówieniu (było ono spowodowane opóźnieniem dostawy jednego z produktów z Pana zamówienia)."
23 sty 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

Odpowiedź z 29 sty 2018:
"Brak jakiejkolwiek informacji odnośnie powodu niezadowolenia z zakupu uniemożliwia nam reakcję i rozwiązanie sprawy, dlatego prosimy o mailowy kontakt - do rozwiązania sprawy nie jest konieczny negatywny komentarz"
19 sty 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Nieodpowiedzialny sprzedawca sprzedaje towarem, którego podejrzewam nieposiada. Zakupilem akumulatorki 30.12.2017 i do dnia 19.01.2017 nie otrzymaniem towaru .Nikt łaskawie nie zadzwoni i niepoinformuje o planowanej zwłoce. A piszą o terminie dostawy od 24 do 48 h godzin. Mocno się zastanówcie zanim coś kupicie u tych lichwiarzy !!!"
Odpowiedź z 20 sty 2018:
"klient dokonał zakupu podczas naszego urlopu o którym informowaliśmy we wszystkich ofertach zgodnie z regulaminem allegro. Po urlopie próbowaliśmy skontaktować się telefonicznie kilkukrotnie, bezskutecznie. Cała sytuacja została opisana i wysłana mailowo. Liczymy na porozumienie w sprawie."
19 sty 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Bardzo długi czas realizacji. Dzięki pomocy Allegro otrzymałem zakup - za co dziękuję. Brak numeru telefonu powoduje utrudniony kontakt ze sprzedającym. Brak odpisywania na e-maile - po reakcji allegro dopiero sprzedawca skontaktował się telefonicznie. Niestety nie trzymają się również ustaleń telefonicznych, co ma wyraźny wpływ na ocenę."
Odpowiedź z 19 sty 2018:
"Długi czas realizacji wynika głównie z naszej przerwy urlopowej jaka była ogłoszona w ofertach allegro a podczas której dokonał Pan zakupu oraz z opóźnienia noworocznej dostawy jednego z produktów o czym był Pan informowany telefonicznie. Wysłał Pan do nas jednego maila podczas urlopu stąd brak odp. Sprzedawca nie skontaktował się po reakcji allegro tylko po powrocie do pracy. Gratis jaki ustalono i mieliśmy dodać nie był na paragonie i przez błąd pracownika nie został dodany -dosyłamy go dziś !"

Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu

 

Allegro