Użytkownik kael_PL

95,9%
kupujących poleca tego sprzedającego

7267

 

306

 z ostatnich 12 miesięcy

Zgodność z opisem

4,8

Czas wysyłki

4,7

Koszt wysyłki

4,8

Obsługa kupującego

4,8

Lista ocen

Wszystkie (7573)
Polecam (7267)
Nie polecam (306)
6 mar 2018
Odpowiedź z 7 mar 2018:
"towar zakupiony 20.12 wysłaliśmy następnego dnia (21.12). Produkt został doręczony.Brak jakiegokolwiek zgłoszenia problemu z towarem przez kolejne 3 miesiące, Obecnie po 3 miesiącach otrzymaliśmy negatyw bez treści. Prosimy o mailowo o informację, aby móc wyjaśnić sprawę, ponieważ nie znając problemu nie jesteśmy w stanie go rozwiązać."
SZCZEGÓŁYZWIŃ
Odpowiedź z 7 mar 2018:
"towar zakupiony 20.12 wysłaliśmy następnego dnia (21.12). Produkt został doręczony.Brak jakiegokolwiek zgłoszenia problemu z towarem przez kolejne 3 miesiące, Obecnie po 3 miesiącach otrzymaliśmy negatyw bez treści. Prosimy o mailowo o informację, aby móc wyjaśnić sprawę, ponieważ nie znając problemu nie jesteśmy w stanie go rozwiązać."

Zgodność z opisem

3

Czas wysyłki

1

Koszt wysyłki

2

Obsługa klienta

1
4 mar 2018
Odpowiedź z 7 mar 2018:
"klient zakupił towar listem nierejestrowalnym dnia 17.12.2017 -dnia 19.12 wysłaliśmy produkt. Klient poinformował po 2 tyg ze przesyłka nie dotarła (ze wzgl.na formę wysyłki nie mogliśmy tego zareklamować) -dokonaliśmy zwrotu środków przyjmując iż faktycznie towar nie dotarł. W zamian otrzymaliśmy po prawie 3 miesiącach negatywny komentarz (transakcja za 3,8 zł) nic więcej do dodania. Pozdrawiamy"
SZCZEGÓŁYZWIŃ
Odpowiedź z 7 mar 2018:
"klient zakupił towar listem nierejestrowalnym dnia 17.12.2017 -dnia 19.12 wysłaliśmy produkt. Klient poinformował po 2 tyg ze przesyłka nie dotarła (ze wzgl.na formę wysyłki nie mogliśmy tego zareklamować) -dokonaliśmy zwrotu środków przyjmując iż faktycznie towar nie dotarł. W zamian otrzymaliśmy po prawie 3 miesiącach negatywny komentarz (transakcja za 3,8 zł) nic więcej do dodania. Pozdrawiamy"

Zgodność z opisem

1

Czas wysyłki

1

Koszt wysyłki

5

Obsługa klienta

3
1 mar 2018
Odpowiedź z 1 mar 2018:
"Brak jakiejkolwiek informacji odnośnie powodu niezadowolenia z zakupu uniemożliwia nam reakcję i rozwiązanie sprawy, dlatego prosimy o mailowy kontakt - do rozwiązania sprawy nie jest konieczny negatywny komentarz"
SZCZEGÓŁYZWIŃ
Odpowiedź z 1 mar 2018:
"Brak jakiejkolwiek informacji odnośnie powodu niezadowolenia z zakupu uniemożliwia nam reakcję i rozwiązanie sprawy, dlatego prosimy o mailowy kontakt - do rozwiązania sprawy nie jest konieczny negatywny komentarz"

Zgodność z opisem

2

Czas wysyłki

2

Koszt wysyłki

3

Obsługa klienta

2
27 lut 2018
"Nie dotarła zwrot pieniędzy otrzymałem po paru telefonach"
SZCZEGÓŁYZWIŃ
"Nie dotarła zwrot pieniędzy otrzymałem po paru telefonach"

Zgodność z opisem

1

Czas wysyłki

1

Koszt wysyłki

5

Obsługa klienta

3

Zgodność z opisem

2

Czas wysyłki

4

Koszt wysyłki

4

Obsługa klienta

3
14 lut 2018
"chyba za dużo klamotów i sprzedający nie ogarnia ani wysyłki ani odpowiedzi na maile"
SZCZEGÓŁYZWIŃ
"chyba za dużo klamotów i sprzedający nie ogarnia ani wysyłki ani odpowiedzi na maile"

Zgodność z opisem

1

Czas wysyłki

1

Koszt wysyłki

3

Obsługa klienta

1
11 lut 2018
"Towar niezgodny z opisem. Bardzo trudny kontakt, niestety tylko mailowy. Reklamacja - długi czas oczekiwania. Przykro mi, nie polecam !"
SZCZEGÓŁYZWIŃ
"Towar niezgodny z opisem. Bardzo trudny kontakt, niestety tylko mailowy. Reklamacja - długi czas oczekiwania. Przykro mi, nie polecam !"

Zgodność z opisem

1

Czas wysyłki

2

Koszt wysyłki

4

Obsługa klienta

2
8 lut 2018
"Brak jakiegokolwiek kontaktu. Paczka wysłana po kilku tygodniach. Nie polecam"
SZCZEGÓŁYZWIŃ
"Brak jakiegokolwiek kontaktu. Paczka wysłana po kilku tygodniach. Nie polecam"

Zgodność z opisem

5

Czas wysyłki

1

Koszt wysyłki

4

Obsługa klienta

1

Zgodność z opisem

2

Czas wysyłki

5

Koszt wysyłki

4

Obsługa klienta

4
2 lut 2018
"Temperówka to jakaś chińska tania podróba. Przed użyciem zauważyłem bardzo kiepską jakość, pęknięcia, które już powstały na etapie produkcji ( bo pudełko nie uszkodzone). Już przy pierwszym użyciu odpadło ostrze bo badziewne plastikowe wykonanie. Na pudełku żadnej nazwy producenta albo adresu, czyli po prostu chińska tandeta! Nie polecam!!!!"
SZCZEGÓŁYZWIŃ
"Temperówka to jakaś chińska tania podróba. Przed użyciem zauważyłem bardzo kiepską jakość, pęknięcia, które już powstały na etapie produkcji ( bo pudełko nie uszkodzone). Już przy pierwszym użyciu odpadło ostrze bo badziewne plastikowe wykonanie. Na pudełku żadnej nazwy producenta albo adresu, czyli po prostu chińska tandeta! Nie polecam!!!!"

Zgodność z opisem

3

Czas wysyłki

3

Koszt wysyłki

5

Obsługa klienta

3
1 lut 2018
"Być może zawiniła poczta, ale brak bezpośredniego śledzenia przesyłki. Po 16 dniach oczekiwania dopiero na bezpośrednie moje zapytanie do sprzedawcy dostałem lakoniczną odpowiedź, że została dostarczona do doręczyciela - ale kiedy, nie podano. Potem adresat dostał zawiadomienie z poczty, że ma zgłosić się po odbiór na poczcie. Chyba list ekonomiczny powinien być dostarczony do domu? Starsza, niedowidząca osoba była narażona na niedogodności."
SZCZEGÓŁYZWIŃ
"Być może zawiniła poczta, ale brak bezpośredniego śledzenia przesyłki. Po 16 dniach oczekiwania dopiero na bezpośrednie moje zapytanie do sprzedawcy dostałem lakoniczną odpowiedź, że została dostarczona do doręczyciela - ale kiedy, nie podano. Potem adresat dostał zawiadomienie z poczty, że ma zgłosić się po odbiór na poczcie. Chyba list ekonomiczny powinien być dostarczony do domu? Starsza, niedowidząca osoba była narażona na niedogodności."

Zgodność z opisem

5

Czas wysyłki

1

Koszt wysyłki

3

Obsługa klienta

3

Zgodność z opisem

1

Czas wysyłki

2

Koszt wysyłki

2

Obsługa klienta

1

Zgodność z opisem

1

Czas wysyłki

1

Koszt wysyłki

1

Obsługa klienta

1
29 sty 2018
"nie działa pilot brak odpowiedzi"
Odpowiedź z 29 sty 2018:
"prześledziliśmy po nicku, nazwisku jak i Pana adresie mailowym wskazanym w zamówieniu i nie widzimy ani jednej wiadomości od pana z wskazaniem problemu z towarem. Prosimy o kontakt mailowy na adres podanego w ofercie, sprawa zostanie wyjaśniona"
SZCZEGÓŁYZWIŃ
"nie działa pilot brak odpowiedzi"
Odpowiedź z 29 sty 2018:
"prześledziliśmy po nicku, nazwisku jak i Pana adresie mailowym wskazanym w zamówieniu i nie widzimy ani jednej wiadomości od pana z wskazaniem problemu z towarem. Prosimy o kontakt mailowy na adres podanego w ofercie, sprawa zostanie wyjaśniona"

Zgodność z opisem

2

Czas wysyłki

5

Koszt wysyłki

5

Obsługa klienta

3
28 sty 2018
Odpowiedź z 29 sty 2018:
"Brak jakiejkolwiek informacji odnośnie powodu niezadowolenia z zakupu uniemożliwia nam reakcję i rozwiązanie sprawy, dlatego prosimy o mailowy kontakt - do rozwiązania sprawy nie jest konieczny negatywny komentarz"
SZCZEGÓŁYZWIŃ
Odpowiedź z 29 sty 2018:
"Brak jakiejkolwiek informacji odnośnie powodu niezadowolenia z zakupu uniemożliwia nam reakcję i rozwiązanie sprawy, dlatego prosimy o mailowy kontakt - do rozwiązania sprawy nie jest konieczny negatywny komentarz"

Zgodność z opisem

4

Czas wysyłki

1

Koszt wysyłki

3

Obsługa klienta

2
25 sty 2018
"Nie skożystam!"
Odpowiedź z 29 sty 2018:
"klient otrzymał towar przy którym w transporcie pudełko uległo uszkodzeniu, przy mailowym kontakcie proponowaliśmy dosłanie dodatkowych elementów do zestawu w ramach rekompensaty (brak możliwości dosłania dodatkowego pudełka), Przykro nam iż mimo to jest Pani nieusatysfakcjonowana z transakcji"
SZCZEGÓŁYZWIŃ
"Nie skożystam!"
Odpowiedź z 29 sty 2018:
"klient otrzymał towar przy którym w transporcie pudełko uległo uszkodzeniu, przy mailowym kontakcie proponowaliśmy dosłanie dodatkowych elementów do zestawu w ramach rekompensaty (brak możliwości dosłania dodatkowego pudełka), Przykro nam iż mimo to jest Pani nieusatysfakcjonowana z transakcji"

Zgodność z opisem

1

Czas wysyłki

4

Koszt wysyłki

4

Obsługa klienta

3
24 sty 2018
"towar doszedł po świętach (prezenty) zero kontaktu przed świętami"
Odpowiedź z 29 sty 2018:
"Przepraszamy bardzo za kilkudniowe opóźnienie jakie nastąpiło przy Pana zamówieniu (było ono spowodowane opóźnieniem dostawy jednego z produktów z Pana zamówienia)."
SZCZEGÓŁYZWIŃ
"towar doszedł po świętach (prezenty) zero kontaktu przed świętami"
Odpowiedź z 29 sty 2018:
"Przepraszamy bardzo za kilkudniowe opóźnienie jakie nastąpiło przy Pana zamówieniu (było ono spowodowane opóźnieniem dostawy jednego z produktów z Pana zamówienia)."

Zgodność z opisem

5

Czas wysyłki

1

Koszt wysyłki

5

Obsługa klienta

5
23 sty 2018
Odpowiedź z 29 sty 2018:
"Brak jakiejkolwiek informacji odnośnie powodu niezadowolenia z zakupu uniemożliwia nam reakcję i rozwiązanie sprawy, dlatego prosimy o mailowy kontakt - do rozwiązania sprawy nie jest konieczny negatywny komentarz"
SZCZEGÓŁYZWIŃ
Odpowiedź z 29 sty 2018:
"Brak jakiejkolwiek informacji odnośnie powodu niezadowolenia z zakupu uniemożliwia nam reakcję i rozwiązanie sprawy, dlatego prosimy o mailowy kontakt - do rozwiązania sprawy nie jest konieczny negatywny komentarz"

Zgodność z opisem

3

Czas wysyłki

3

Koszt wysyłki

3

Obsługa klienta

3
19 sty 2018
"Nieodpowiedzialny sprzedawca sprzedaje towarem, którego podejrzewam nieposiada. Zakupilem akumulatorki 30.12.2017 i do dnia 19.01.2017 nie otrzymaniem towaru .Nikt łaskawie nie zadzwoni i niepoinformuje o planowanej zwłoce. A piszą o terminie dostawy od 24 do 48 h godzin. Mocno się zastanówcie zanim coś kupicie u tych lichwiarzy !!!"
Odpowiedź z 20 sty 2018:
"klient dokonał zakupu podczas naszego urlopu o którym informowaliśmy we wszystkich ofertach zgodnie z regulaminem allegro. Po urlopie próbowaliśmy skontaktować się telefonicznie kilkukrotnie, bezskutecznie. Cała sytuacja została opisana i wysłana mailowo. Liczymy na porozumienie w sprawie."
SZCZEGÓŁYZWIŃ
"Nieodpowiedzialny sprzedawca sprzedaje towarem, którego podejrzewam nieposiada. Zakupilem akumulatorki 30.12.2017 i do dnia 19.01.2017 nie otrzymaniem towaru .Nikt łaskawie nie zadzwoni i niepoinformuje o planowanej zwłoce. A piszą o terminie dostawy od 24 do 48 h godzin. Mocno się zastanówcie zanim coś kupicie u tych lichwiarzy !!!"
Odpowiedź z 20 sty 2018:
"klient dokonał zakupu podczas naszego urlopu o którym informowaliśmy we wszystkich ofertach zgodnie z regulaminem allegro. Po urlopie próbowaliśmy skontaktować się telefonicznie kilkukrotnie, bezskutecznie. Cała sytuacja została opisana i wysłana mailowo. Liczymy na porozumienie w sprawie."

Zgodność z opisem

1

Czas wysyłki

1

Koszt wysyłki

1

Obsługa klienta

1
19 sty 2018
"Bardzo długi czas realizacji. Dzięki pomocy Allegro otrzymałem zakup - za co dziękuję. Brak numeru telefonu powoduje utrudniony kontakt ze sprzedającym. Brak odpisywania na e-maile - po reakcji allegro dopiero sprzedawca skontaktował się telefonicznie. Niestety nie trzymają się również ustaleń telefonicznych, co ma wyraźny wpływ na ocenę."
Odpowiedź z 19 sty 2018:
"Długi czas realizacji wynika głównie z naszej przerwy urlopowej jaka była ogłoszona w ofertach allegro a podczas której dokonał Pan zakupu oraz z opóźnienia noworocznej dostawy jednego z produktów o czym był Pan informowany telefonicznie. Wysłał Pan do nas jednego maila podczas urlopu stąd brak odp. Sprzedawca nie skontaktował się po reakcji allegro tylko po powrocie do pracy. Gratis jaki ustalono i mieliśmy dodać nie był na paragonie i przez błąd pracownika nie został dodany -dosyłamy go dziś !"
SZCZEGÓŁYZWIŃ
"Bardzo długi czas realizacji. Dzięki pomocy Allegro otrzymałem zakup - za co dziękuję. Brak numeru telefonu powoduje utrudniony kontakt ze sprzedającym. Brak odpisywania na e-maile - po reakcji allegro dopiero sprzedawca skontaktował się telefonicznie. Niestety nie trzymają się również ustaleń telefonicznych, co ma wyraźny wpływ na ocenę."
Odpowiedź z 19 sty 2018:
"Długi czas realizacji wynika głównie z naszej przerwy urlopowej jaka była ogłoszona w ofertach allegro a podczas której dokonał Pan zakupu oraz z opóźnienia noworocznej dostawy jednego z produktów o czym był Pan informowany telefonicznie. Wysłał Pan do nas jednego maila podczas urlopu stąd brak odp. Sprzedawca nie skontaktował się po reakcji allegro tylko po powrocie do pracy. Gratis jaki ustalono i mieliśmy dodać nie był na paragonie i przez błąd pracownika nie został dodany -dosyłamy go dziś !"

Zgodność z opisem

3

Czas wysyłki

1

Koszt wysyłki

3

Obsługa klienta

2

Na czasie