Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług. Jeżeli nie zmienisz ustawień, będą one zapisywane w pamięci Twojego urządzenia.

99,4%
kupujących poleca tego sprzedającego

6840

 

41

 z ostatnich 12 miesięcy

Zgodność z opisem

4,9

Czas wysyłki

4,9

Koszt wysyłki

4,9

Obsługa kupującego

5,0

Lista ocen

Wszystkie (6881)
Polecam (6840)
Nie polecam (41)
16 sie 2018
SZCZEGÓŁYZWIŃ
"Folia kredowa fajnie zapakowana w kartoniku, zabezpieczona folią itd, niestety jednak jakość niezadawalająca...na odtłuszczoną, przetartą z wszelkich paproszków ścianę przykleiłam z mężem 5 rolek folii kredowej i niestety,ale po dwóch dniach odklejają się, jedne mniej drugie bardziej :("

Zgodność z opisem

1

Czas wysyłki

3

Koszt wysyłki

3

Obsługa klienta

3
13 sie 2018
SZCZEGÓŁYZWIŃ
"Oo tygodniu się zepsuł"

Zgodność z opisem

1

Czas wysyłki

2

Koszt wysyłki

4

Obsługa klienta

5
11 sie 2018
SZCZEGÓŁYZWIŃ
"W opisie produktu informacja że są dwie lampy. Dostajesz jedną do depilacji a drugą do leczenia skóry. Kupując depilator raczej cel zakupu jest jasny. Na meila z informacją że takiej lampy nie chcę sprzedawca nie raczył odpisać"

Zgodność z opisem

2

Czas wysyłki

5

Koszt wysyłki

4

Obsługa klienta

2
9 sie 2018
SZCZEGÓŁYZWIŃ
"Po telefonie od sprzedającego i porozumieniu się w postaci zwrotu 50% za usunięcie negatywnej opini minęły 4 dni i nie odnotowano wpłaty na konto i proszę już się nie kontaktować ze mną A więc jak wcześniej pisałem Mata nie trzyma się dłużej praktycznie żadnej powierzchni 2 -3 dni i mata spada a w dodatku dotarła do mnie uszkodzona czyli załamana na środku na całej linii "

Zgodność z opisem

3

Czas wysyłki

4

Koszt wysyłki

4

Obsługa klienta

4
3 sie 2018
SZCZEGÓŁYZWIŃ
"Według aukcji opakowanie miało być bezpieczne. Paczka przyjechała cała pognieciona, widząć ją wątpiłam w działanie lampki. I nie pomyliłam się. Lampka po podłączeniu do prądu nie świeci. Wina zasilacza. Zdecydowanie odradzam, nie wiem czy sprzedający sprawdzał przed wysłaniem (raczej wątpie) paczki czy to działa czy awarii uległa przez pocztę."

Zgodność z opisem

2

Czas wysyłki

4

Koszt wysyłki

3

Obsługa klienta

3
30 lip 2018
SZCZEGÓŁYZWIŃ
"Lampa jest beznadzieja. Owady na niej siedzą, nic do niej nie wpada. Ładna zabawka, totoalnie nie praktyczna. Poza tym bardzo szybka wysyłka i super obsługa, szkoda, że sprzęt dziadostwo."

Zgodność z opisem

1

Czas wysyłki

5

Koszt wysyłki

4

Obsługa klienta

5
18 lip 2018
SZCZEGÓŁYZWIŃ
"OSTRZEGAM przed zakupem oczyszczaczy powietrza CRONOS - są jego bezpośrednim importerem i niby producentem, ale w rzeczywistości to TOTALNA CHIŃSZCZYZNA NIEZGODNA Z OPISEM, nie potrafią nawet podać rzeczywistych parametrów, NIE MA FILTRA KATALITYCZNEGO - pomimo że w opisie piszą że jest, NIE MA MIERNIKA JAKOŚCI POWIETRZA, nie wiadomo czy jest lampa UV, ani jaki jest filtr HEPA i czy w ogóle jest jakikolwiek filtr w tym czymś co wysyłają. na moje pytania słysze że mogę odesłać.LEPIEJ NIE KUPOWAĆ"
Odpowiedź z 18 lip 2018:
"Niestety klient świadomie i złośliwie wystawił komentarz, ponieważ nie potrafił przeczytać instrukcji ze zrozumieniem. Poinformowaliśmy klienta o możliwości odstąpienia od umowy, ale nie chciał tego uczynić co świadczy, że towar jednak odpowiada klientowi. Klient posługuje się nickiem, który sugeruje, że zajmuje się importem z Chin i prawdopodobnie pytania i komentarz pochodzi od konkurencji. Jednocześnie dziękujemy za opinię, zrobimy wszystko, aby podnieść jakość świadczonych usług."

Zgodność z opisem

1

Czas wysyłki

1

Koszt wysyłki

1

Obsługa klienta

1
15 lip 2018
SZCZEGÓŁYZWIŃ
"Nie polecam tego sprzedającego kupiłem tablice samościeralną na niej przetłoczenia totalny badziew w środku tektura w tablicy inne markery itp towar nie zgodny z opisem a miało być co innego !!!!!!!!!!"

Zgodność z opisem

1

Czas wysyłki

3

Koszt wysyłki

1

Obsługa klienta

3
3 lip 2018
SZCZEGÓŁYZWIŃ
"Nie polecam kupującego który jest zwykłym cwaniaczkiem kupiłem u tego pana 5 paneli IR Cronos z termostatem panele dotarły najpierw 3 później 2 uszkodzone.....miałem ogromny problem ze zwrotem sprzedający zamawiał kuriera który 2 krotnie jakimś cudem nie dojechał DHL twierdzi iż sprzedający odwoływał zlecenie ewidentnie grał na czas próbując osiągnąć przekroczenie czasu na zwrot...nie polecam zwłaszcza że po przeczytaniu innych opinii nie była to pierwsza taka sytuacja..te panele to ściema"
Odpowiedź z 9 lip 2018:
"Niestety klient poświadcza nieprawdę, towar został zwrócony na nasz koszt ( łącznie z kosztem odesłania). Uszkodzona przesyłka jest przypadkiem losowym na który nie mamy wpływu. Co do zachowania klienta i wulgarnego języka wobec naszego pracownika zostaną wyciągnięte konsekwencje."

Zgodność z opisem

1

Czas wysyłki

2

Koszt wysyłki

5

Obsługa klienta

1
1 lip 2018
SZCZEGÓŁYZWIŃ
"po otrzymaniu paczki okazało się że wysłali towar niezgodny z zamówieniem. zamiast depilatora w paczce była lampa owadobójcza. wartość zamówienia ponad 400 zł wartość otrzymanego 50. delikatna różnica. po telefonie i zdjęciu potwierdzającym *bo przecież kłamię że dostałam niezgodny z zamówieniem towar*dostałam kolejną paczkę ale dodatkowo trzeba odesłać ich błąd. czekać na kuriera, drukować listy,pakować paczkę. mimo słowa przepraszam bo każdemu może się pomylić NIE POLECAM"

Zgodność z opisem

1

Czas wysyłki

1

Koszt wysyłki

1

Obsługa klienta

1
22 cze 2018
SZCZEGÓŁYZWIŃ
"Komary ignorują tę lampę, próbowałem różne ustawienia i nic. W instrukcji napisano, żeby trzymać lampę w jednym miejscu przez tydzień żeby komary się "obyły" - zupełnie niedorzeczne.. Jakby te same komary koczowały u mnie tydzień w pokoju aż się zainteresują lampą.. NIe polecam lampy."
Odpowiedź z 4 lip 2018:
"Szanowny kliencie jeżeli towar nie spełnia oczekiwań do 14 dni towar można zwrócić, Jednocześnie informujemy, że cały czas staramy się podnosić jakość naszych usług, za wszystkie wskazówki dziękujemy i przepraszamy za ewentualne niedogodności."

Zgodność z opisem

1

Czas wysyłki

5

Koszt wysyłki

4

Obsługa klienta

5
22 cze 2018
SZCZEGÓŁYZWIŃ
"okazało sie ze towar z dwóch magazynów więc zapłaciłem dwa razy koszt przesyłki,towar bardzo niskiego gatunku.nawilżacz ma wiele do życzenia,brak faktur czy nawet paragonu,stanowczo nie polecam"
Odpowiedź z 29 cze 2018:
"Szanowny kliencie niestety muszę stwierdzić, że poświadcza Pan nieprawdę, towar został wysłany z dwóch magazynów, ale żadne koszty nie zostały dodane, tylko faktura została rozbita na dwa zamówienia, mimo kontaktu z naszej strony i przesłanie dowodów, że suma dwóch faktur = zamówieniu z formularza, klient nie potrafił dodać dwóch kwot i złośliwie wystawił komentarz, bo ciężko jest czasem przyznać się do błędu. Proszę pamiętać, że staramy się świadczyć usługi na możliwie najwyższym poziomie."

Zgodność z opisem

1

Czas wysyłki

3

Koszt wysyłki

1

Obsługa klienta

1
5 cze 2018
SZCZEGÓŁYZWIŃ
"Bardzo słaba jakość towaru, tablica wchłania marker i do końca się nie da wyczyścić, po 2 lekcjach już jest do wyrzucenia"
Odpowiedź z 29 cze 2018:
"Szanowny kliencie jeżeli towar nie spełnia oczekiwań informujemy, że istnieje prawo do zwrotu do 14 dni, jeżeli towar natomiast jest wadliwy można go również reklamować, niestety klient nie poinformował nas o żadnych uchybieniach i mimo próby kontaktu telefonicznego z naszej strony, klient jest niedostępny."

Zgodność z opisem

4

Czas wysyłki

4

Koszt wysyłki

1

Obsługa klienta

4
29 maj 2018
SZCZEGÓŁYZWIŃ
"Ten Panel nie może zagrzać pokoju 6m2 to jakaś lipa"
Odpowiedź z 29 cze 2018:
"Szanowny kliencie na zwrotu towaru jest 14 dni, jeżeli towar nie spełnia oczekiwań można go do nas odesłać, prosimy również o zapoznanie się ze specyfikacją produktu. Jako firma dokładamy należytych starań, aby sprzedawane przez nas produkty były najwyższej jakości. Dziękujemy."

Zgodność z opisem

5

Czas wysyłki

5

Koszt wysyłki

5

Obsługa klienta

5
25 maj 2018
SZCZEGÓŁYZWIŃ
"Kupiona lampa miała zabijać owady ładunkiem elektrycznym a zamiast tego jest wentylatorek. Lampa przez 24h nie zwabila, ani zabiła żadnego owada! W opisie powinno wiec być napisane: lampka nocna z mało wydajnym za to chalasujacym wentylatorkiem. Jeszcze zanim lampka dotarła dostalem smsa z nr tel. obslugi klijenta i prośbą o telefon do nich w pierwszej kolejnosci w razie problemów z towarem. To dobitnie świadczy o tym iż wiedzą co za szajs sprzedaja.Dzwonienie tam to bezsens palą Jana."
Odpowiedź z 6 cze 2018:
"Szanowny kliencie jeżeli towar nie spełnia oczekiwań informujemy, że istnieje prawo do zwrotu do 14 dni. Co do otrzymanego SMSa, w naszej firmie istnieje automatyzacja procesów związanych z obsługą po sprzedażową, m. in. automatyczne wysyłanie SMSa do klienta w którym jest podany numer infolinii po to, aby klient miał kontakt z naszą firmę w razie potrzeby. Jednocześnie dziękujemy za opinię, zrobimy wszystko, aby podnieść jakość świadczonych usług."

Zgodność z opisem

1

Czas wysyłki

1

Koszt wysyłki

1

Obsługa klienta

1
21 maj 2018
SZCZEGÓŁYZWIŃ
"Zły opis.Lampa nie zabija ładunkiem elektrycznym, ale wiatraczkiem który niby wciąga owady do pułapki, szumiąc przy tym. W nocy przy dzieciach jest to uciążliwe. Poza ładnym wyglądem nie ma większego zastosowania. Włączona od tygodnia nie złapała najmniejszego owada..."
Odpowiedź z 6 cze 2018:
"Szanowny kliencie jeżeli towar nie spełnia oczekiwań informujemy, że istnieje prawo do zwrotu do 14 dni."

Zgodność z opisem

1

Czas wysyłki

5

Koszt wysyłki

5

Obsługa klienta

5
23 kwi 2018
SZCZEGÓŁYZWIŃ
"Niestety towar przyjechał uszkodzony - materac posiadał dwie dziury, jakby "przytopione" w swojej strukturze co uniemożliwiło jego używanie. Nadmuchałem go w pokoju, po czy po kilku godzinach już był miękki."
Odpowiedź z 30 kwi 2018:
"Szanowny kliencie nie otrzymaliśmy żadnego zgłoszenia reklamacyjnego od Państwa, proszę pamiętać, że każdy towar można reklamować lub zwrócić do 14 dni zgodnie z ustawą. Prosimy o kontakt mailowym lub telefoniczny w celu zgłoszenia reklamacji. Jednocześnie dziękujemy za opinię, zrobimy wszystko, aby podnieść jakość świadczonych usług."

Zgodność z opisem

1

Czas wysyłki

4

Koszt wysyłki

4

Obsługa klienta

4
13 kwi 2018
SZCZEGÓŁYZWIŃ
"Zgodność z opisem w tej kategorii to typowy produkt chiński słabej jakości, głośny, słabo spasowany trudno myjący się, badziew, zacinający się !!!!!!!!!!!!!! To chyba wszystko albo aż tyle!!!! Nie polecam!!!!!"
Odpowiedź z 17 kwi 2018:
"Szanowny kliencie jeżeli towar nie spełnia oczekiwań do 14 dni towar można zwrócić, aby jednak uniknąć niedogodności przy użytkowaniu wyciskarki proszę o zapoznanie się z instrukcją obsługi."

Zgodność z opisem

1

Czas wysyłki

1

Koszt wysyłki

5

Obsługa klienta

1
3 kwi 2018
SZCZEGÓŁYZWIŃ
"Nie polecam badziewie"
Odpowiedź z 17 kwi 2018:
"Szanowny kliencie jeżeli towar nie spełnia oczekiwań do 14 dni towar można zwrócić. Podjęliśmy próbę kompromisu z klientem niestety klient nie ma woli, ani chęci na rozmowy i wystawił negatywa. Szkoda, że Panie nie odbiera telefonu i nie odpisuje na maila, życzymy więcej wyrozumiałości i większej woli kompromisu. Jednocześnie informujemy, że cały czas staramy się podnosić jakość naszych usług, za wszystkie wskazówki dziękujemy i przepraszamy za ewentualne niedogodności."

Zgodność z opisem

1

Czas wysyłki

1

Koszt wysyłki

1

Obsługa klienta

1
19 mar 2018
SZCZEGÓŁYZWIŃ
"Na aukcji zdjęcia nie oddają rzeczywistej jakości produktu, która jest ekstremalnie niska. Nie polecam produktu. Poza tym panel przyszedł do mnie uszkodzony, sprzedawca kazał mi złożyć reklamację u przewoźnika DHL - reklamacja trwała 14 dni i DHL oddaliło moją reklamację. I już nie mogę zwrócić przedmiotu do sprzedawcy.Więc zostałem z uszkodzonym panelem niskiej jakości i 214 złotych poszło..."

Zgodność z opisem

1

Czas wysyłki

4

Koszt wysyłki

4

Obsługa klienta

2