98,1%

kupujących poleciło tego sprzedawcę
w ostatnich 12 miesiącach

14967

238

ZGODNOŚĆ Z OPISEM
4,8/5
OBSŁUGA KLIENTA
4,9/5
CZAS WYSYŁKI
4,9/5
KOSZT WYSYŁKI
4,9/5
NA ALLEGRO OD
od 6 lat i 4 miesięcy
OSTATNIE LOGOWANIE
dzisiaj o 11:44

Lista ocen

20 lut 2019

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Sweret doszedl niestety jest przez cala dlugosc zaciagniety."
20 lut 2019

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Ogólnie jestem niezadowolona. Sweter jest w kolorze buraczkowym, a nie czerwonym. Jedna bluzka jest w innym kolorze niż prosiłam. "
13 lut 2019

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Brzydki materiał, miała plamy na plecach."
11 lut 2019

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

11 lut 2019

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"sweter miał być w roz. uniwersalnym okazał się S . Fason oraz wzór również odbiega od opisu "
3 lut 2019

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

1 lut 2019

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

30 sty 2019

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Zamiast czerwonego sweterka wkładanego przez głowę przychodzi czarny kardigan.... Tylko dlatego że czarny , zostawiłam go sobie. To już nawet nie pomyłka, tylko wysyłanie tego, co wpadnie w ręce. Nawet nowa osoba przyjęta do pakowania może sprawdzić, co komu pakuje. Tak się nie prowadzi sprzedaży !!"
Odpowiedź z 30 sty 2019:
"Faktycznie doszło do pomyłki. Pomyliła się osoba, która była pierwszy dzień w pracy. Bardzo przepraszamy."
26 sty 2019

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Kontaktowałam się z państwem odnośnie mojej paczki ale bez odzewu. Wyjaśniam moja ocene raz jeszcze - paczka była otwarta przez in post (dostali państwo zdjęcia) sweter wylądował w smieciach był brudny, pomiety i pozachaczany. Brak odzewu z państwa strony oznacza dla mnie, że taki oto sweter został do mnie po prostu wysłany. "
Odpowiedź z 26 sty 2019:
"Szanowna Pani. Produkty wysyłamy czyste i nowe. W momencie gdy odbiera Pani przesyłkę, która jest uszkodzona należy sporządzić z kurierem protokół. Mamy to opisane w zakładce reklamacje. Zgłosiliśmy tą sprawę do Inpost i czekamy na odpowiedź. Duże korporacje nie udzielają odpowiedzi od ręki."
24 sty 2019

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

17 sty 2019

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Rozmiar L pasuje nie na mnie, lecz na.moja corke, która nosi S, ten.swetet L-ka na osobę, która nosi taki rozmiar jest po prostu wąski, nie taki jak na zdjeciu. Kolor morela nie jest taki absolutnie taki,jak na foto,to raczej jakis ciemniejszy łososiowy, nie podoba mi sie sweter w realu"
17 sty 2019

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Produkt niezgodny z opisem. W opisie napisano, że pasuje na rozmiar S-L co jest w ogóle nie prawdą. Ledwo mieści się na osobę noszącą rozmiar S. W opisie sprzedający pisze, że sweterek mięciutki, a w rzeczywistości sztywny i gryzący. Wykonanie swetra również pozostawia wiele do życzenia."
16 sty 2019

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Zakupiony produkt znacznie różni się od tego na zdjęciu, ponadto nie jest milutki, ani tym bardziej oversizie. "
10 sty 2019

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

9 sty 2019

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

8 sty 2019

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

3 sty 2019

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Sweterki miały być no size a nie XS. Bez metek. Jeden po praniu rozwlókł się. "
2 sty 2019

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Zamówiłam sweter i gdybym się nie upomniała prawdopodobnie nie zostałby wysłany. Zadzwoniłam do firmy z pytaniem o wysyłkę to Pani powiedziała, że "przesyłka utknęła na magazynie". Nie polecam firmy szczególnie w gorącym okresie kiedy każdemu ZALEŻY na jak najszybszej dostawie."

Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu

Allegro