97,7%

kupujących poleciło tego sprzedawcę
w ostatnich 12 miesiącach

7822

179

ZGODNOŚĆ Z OPISEM
4,9/5
OBSŁUGA KLIENTA
4,9/5
CZAS WYSYŁKI
4,9/5
KOSZT WYSYŁKI
4,9/5
NA ALLEGRO OD
od 6 lat i 6 miesięcy
OSTATNIE LOGOWANIE
dzisiaj o 20:22

Lista ocen

16 kwi 2019

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Długopisy po jednym dniu uzywania w szkole nie działały. "
13 kwi 2019

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Pudełko przekrzywione nie zamyka sie dokladnie"
Odpowiedź z 17 kwi 2019:
"Witam serdecznie Bardzo dziękuję za miły kontakt. Zgodnie z rozmową proszę o przesłanie zdjęcia uszkodzeń dzięki czemu będziemy mogli uznać reklamację. Dziękuję i pozdrawia"
10 kwi 2019

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

9 kwi 2019

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

8 kwi 2019

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"zamówiłem pompke czarna otrzymałem niebieską. sprzedający ma chyba problem z rozróżnianiem kolorów."
Odpowiedź z 12 kwi 2019:
"Witam serdecznie Bardzo nam przykro że nie poinformowali nas Państwo o zaistniałej sytuacji. Bardzo proszę o informacje czy przesyłka nie dotarła do Państwa w uszkodzonym lub otwartym opakowaniu co mogło spowodować zanieczyszczenie towaru ? Oczywiście przysługuje Państwu prawo do odstąpienia od umowy oraz zwrotu towaru. Bardzo proszę o kontakt dzięki czemu będziemy mogli zakończyć transakcję przy zadowoleniu obu stron."
8 kwi 2019

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Produkt zgodny z opisem, ale folia przyszła złożona w kostkę, przez co powstały zagięcia, które nie wyglądały estetycznie. W porównaniu do innych sprzedawców, ktorzy wysyłali folie zwiniętą w rulon i dobrze zabezpieczoną na czas transportu."
Odpowiedź z 12 kwi 2019:
"Witam serdecznie Bardzo nam przykro że ale wybrał Pan przesyłkę list ekonomiczny który jest ograniczony gabarytowo. Zgodnie z informację zamieszczona na aukcji " Drodzy klienci informujemy iż wybierając formy przesyłki ograniczone gabarytowo (np. list ekonomiczny, list polecony, Pocztex Kurier48, Paczkomaty, PACZKA W RUCHU) folia musi zostać złożona aby zmieścić się do przesyłki. W razie jakichkolwiek pytań lub wątpliwości prosimy o kontakt. ""
7 kwi 2019

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Nie działa muszę odesłać "
Odpowiedź z 12 kwi 2019:
"Witam serdecznie Bardo proszę o kontakt oraz informację czy przesyłka dotarła do Państwa nieuszkodzona ? Jak tylko skontaktują się Państwo z nami postaramy się pomóc w złożeniu reklamacji oraz otrzymaniu pełnowartościowego towaru. Bardzo proszę o pilny kontakt."
6 kwi 2019

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"nie dostałem towar i pieniądze z powrotem!!!!"
Odpowiedź z 12 kwi 2019:
"Witam serdecznie Bardzo nam przykro że nie napisał Pan prawdy. Przesyłka została wysłana do Państwa dnia 2019-02-26 08:20:07. Poinformował nas Pan że przesyłka nie dotarła więc zwróciliśmy Panu całą kwotę za zakup a mimo to napisał Pan negatywny komentarz ? Jesteśmy rozczarowani Pana postawą. Sprawa zostanie zgłoszona serwisowi allegro."
5 kwi 2019

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Wszystko ok szybka dostawa, poza tym że silniczek działa w drugą stronę i badziew jest skazany na śmietnik Niestety trafiłem na bubel ,możliwe że inne działają prawidłowo, zwrot jest nieopłacalny , tylko wyrzucone parę złotych. "
5 kwi 2019

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Nie polecam dostałem wiadomość że nie ma karbonu po czym miałem dostać zwrot pieniędzy i czekam już prawie 2 tygodnie a pieniędzy dalej nie ma."
5 kwi 2019

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"29 marzec towar zakupiony ,,, dzis 5 kwietnia i przesyłki nadal nie ma"
4 kwi 2019

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Niestety zegary chodzą jak chcą (chińskie wykonanie) przy czym jeden przyszedł zepsuty - po wielu negocjacjach ze sprzedającym wysłałem go do niego UPS'em za 20 zł (czyli za cenę zegara) ponieważ nie uznaję niedołężnej Poczty Polskiej. Ogólnie tragedia - zegary wyrzuciłem do śmieci. "
1 kwi 2019

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

22 mar 2019

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

21 mar 2019

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Towar w ogóle do mnie nie dotarł. Sprzedający twierdzi, że wysłał go, lecz wybrałam przesyłkę nierejestrowaną i mam się dowiadywać na poczcie co z nią. Przesyłka niby zaginęła."
Odpowiedź z 25 mar 2019:
"Witam serdecznie Przesyłka została wysłana dnia 2018-05-16 zgodnie z zamówieniem listem ekonomicznym Jest to nierejestrowana forma przesyłki a co za tym idzie listonosze nie mają obowiązku awizowania oraz dostarczania tej formy przesyłki. Zgodnie z terminami jakie zastrzega sobie poczta Polska list oczekuje na odbiór do 14 dni po przekroczeniu tego terminu zostaje odesłany do nas. Dlatego też bardzo proszę o kontakt z placówką Pocztową w celu sprawdzenia czy przesyłka nie oczekuje tam na odbiór."
20 mar 2019

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

14 mar 2019

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Przestrzegam przez zakupami u tego sprzedawcy. Dostałem towar niezgodny z tym co było oferowane na aukcji. Wydałem pieniądze , towar trafił do śmieci - nie opłacało się odsyłać. Sprzedawca celowo , wprowadza kupującego w błąd ! - w akcji jest napisane - materiał - INNY , a zdjęcie czepka materiałowego ! a wysyła tandetę ze śmierdzącej gumy. Na zdrowie , nie wiesz co to jest obsługa klienta , jesteś bogatszy parę złotych Karma wraca ."
Odpowiedź z 18 mar 2019:
"Z całym szacunkiem proszę o zachowanie "pewnego poziomu" komentarzy. Dokonał Pan zakupu czepka gumowego i próbował Pan na nas wymusić wysyłkę o 1 złotówkę droższego czepka materiałowego. Twierdzi Pan że rzekomo wprowadzono Pana w błąd na jakiej podstawie? Naszym zadaniem Pana zachowanie jest celowym działaniem mającym na celu wymuszenie wysyłki droższego produktu. A treść i słownictwo użyte w komentarzu ma na celu tylko i wyłącznie okazanie swego nie zadowolenia na nieudaną próbę wymuszenia."
4 mar 2019

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Witam, nie polecam sprzedawcy ponieważ brak z nim kontaktu żaden z telefonów nie odpowiada. A chciałem zgłosić zaginięcie paczki ponieważ on to wysyłał a na trakingu było ze dostarczone. Później się znalazła ale to ja musiałem sam sobie radzić. Okazało się ze w środku były zamiast trzy skarbonki 500zl, były trzy różne jedna 50 zł, druga 100zl i uszkodzona, 500zl. A kupiłem trzy takie same. Odradzam"
Odpowiedź z 12 mar 2019:
"Witam serdecznie Przesyłka została wysłana zgodnie z zamówieniem dotarła do Pana na następny dzień co zostało potwierdzone w monitoringu Poczty Polskiej. Jeśli chodzi o wzory to niestety nie otrzymaliśmy od Pana żadnej informacji z wybranym wzorem puszek o co prosimy na aukcji. Zgodnie z zasadami aukcji magazynier wysłał Panu 3 różne puszki. Drogi kliencie posiadamy 2 telefony kontaktowe stacjonarny, komórkowy oraz skrzynkę mailową więc ciężko nam uwierzyć w trudności z kontaktem?!"
4 mar 2019

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

3 mar 2019

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"towar bardzo słabej jakości nie polecam"
Odpowiedź z 4 mar 2019:
"Witam serdecznie Przykro że nie skontaktowali się Państwo z nami wcześniej. Bardzo nam przykro że towar który Państwo otrzymali nie spełnia Państwa oczekiwań. Proszę o informację czy przesyłka dotarła do Państwa uszkodzona? Proszę pamiętać że przysługuje Państwu prawo do zwrotu towaru oraz otrzymanie zwrotu wpłaconych pieniędzy. Bardzo proszę o kontakt."

Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu

Allegro