99,6%

kupujących poleciło tego sprzedawcę
w ostatnich 12 miesiącach

16587

62

ZGODNOŚĆ Z OPISEM
5,0/5
OBSŁUGA KLIENTA
5,0/5
CZAS WYSYŁKI
5,0/5
KOSZT WYSYŁKI
4,9/5
NA ALLEGRO OD
od 6 lat i 9 miesięcy
OSTATNIE LOGOWANIE
dzisiaj o 20:16

Lista ocen

20 lip 2019

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

14 lip 2019

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

12 lip 2019

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

11 lip 2019

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"szybkozłączki nie trzymają , po podłączeniu węża cieknie woda także nie polecam !!!!!!!!!!!!!!!!!!!! informowałam sprzedawce o tym problemie i zero odzewu !"
10 lip 2019

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Niestety paczka przyszła uszkodzona I brakuje elementów. Zbyt późno zauważyłam aby odesłać."
9 lip 2019

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Wszystko jest ok po za jednym. Nie dostałam prawdziwej książki tylko cieniutką broszukę z kilkoma marnymi przepisami kulinarnymi. Jak można cieszyć się takim robotem jak nie wie się jak go używać do gotowania. Inne firmy dają do zakupu bez żadnej łaski! "
4 lip 2019

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"przysłali uszkodzoną skrzynkę. Uszkodzenie nie powstało w transporcie, brak wyłamanych części. NIE POLECAM !!!!!!!!!!"
2 lip 2019

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

17 cze 2019

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"NIESTETY DOZOWNIK MYDŁA W PŁYNIE WAVE PRZYSZEDL PEKNIETY ."
Odpowiedź z 26 cze 2019:
"Niestety ale w transporcie może dojść do uszkodzeń z przyczyn niezależnych od Nas . W takim przypadku zawsze lepiej jest się skontaktować z obsługą sklepu cele rozwiązania problemu. Wysłaliśmy maila , propozycją pozytywnego rozwiązania sprawy. PrzemekToya24"
14 cze 2019

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

Odpowiedź z 26 cze 2019:
"Nie otrzymaliśmy żadnej informacji dotyczące problemów z zamówieniem, towarem lub transportem. Przed wystawieniem negatywnego komentarza warto skontaktować się z obsługą naszego sklepu. Zawsze staramy się rozwiązać problem na korzyść kupującego. Wysłaliśmy maila z propozycją pozytywnego rozwiązania problemu. Pozdrawiam PrzemekTOYA24"
27 maj 2019

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Wieszaki odstają od ściany są krzywe, koslawe. Nie polecam chyba że te moje są tylko takie. "
Odpowiedź z 28 maj 2019:
"Jest nam przykro, że otrzymał Pan wadliwy towar. Nigdy wcześniej nie mieliśmy zgłoszeń dotyczących problemów z tymi artykułami. Przypominamy, że zawsze lepszą opcją przed wystawieniem negatywnego komentarza jest kontakt z naszym sklepem - zawsze staramy się rozwiązać problem na korzyść kupującego. Wysłaliśmy maila z propozycją pozytywnego rozwiązania problemu. PrzemekTOYA24"
15 maj 2019

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Grill jest beznadziejnie wykonany !!!! Śruby zaczerpnięte losowo z wiadra. Części nie pasują do siebie. "
Odpowiedź z 18 maj 2019:
"Jest nam przykro, że otrzymał Pan wadliwy egzemplarz. Wysłaliśmy maila z propozycją pozytywnego rozwiązania problemu. PrzemekTOYA24"
14 maj 2019

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Bardzo jestem niezadowolona z z kupna u tego allegrowicza. Zapłaciłam za kuriera 48h (zależało mi na dostarczeniu szybko towaru) dostałąm po 9 dniach. Pisałam i prosiłam żeby zareagowali u przewoźnika to wysłali jednego e-maila i nic więcej. Prosiłam o reakcję jakąś to odpisywano mi proszę czekać jest u kuriera. ŚMIESZNE I ŻENUJĄCE."
Odpowiedź z 14 maj 2019:
"Wybrała Pani opcję dostawy Pocztex Kurier 48. Dla tej opcji w zakładce Dostawa i płatność jest podany czas realizacji 3-4 dni robocze (Pani złożyła zamówienie w sobotę 04 maja, która nie jest dniem roboczym). Realnie czas realizacji zamówienia rozpoczyna się od poniedziałku 06 maja. Cytując poradnik dla kupujących zamieszczony na allegro:„Podawany w ofercie czas realizacji zamówienia jest przybliżony, ponieważ czas dostawy przedmiotu przez przewoźnika bywa zwykle DEKLAROWANY, a NIE GWARANTOWANY."
13 maj 2019

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

Odpowiedź z 25 maj 2019:
"Szanowna Pani, jak możemy pomóc aby zwiększyć Pani zadowolenie z zakupów? Wysyłam mail w celu uzgodnienia szczegółów . Za powstałe niedogodności bardzo przepraszam. Tomasz"
4 maj 2019

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"NIESTETY NIE DOSTAŁEM NITOWNICY DO DZIŚ "
Odpowiedź z 7 maj 2019:
"Paczka została wysłana 11.04. Kurier podjął próbę doręczenia 12.04 i 15.04. Jeżeli minęło kilka dni a Pan nie otrzymał przesyłki to zdecydowanie lepszym rozwiązaniem od wystawienia negatywnego komentarza jest kontakt z naszym sklepem. Pomożemy zlokalizować przesyłkę, rozwiążemy problem - zadowolenie klienta jest dla Nas najważniejsze. Wysłaliśmy maila z propozycją pozytywnego rozwiązania problemu. Pozdrawiam PrzemekTOYA24"
19 kwi 2019

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Zamówione w poniedziałek. Zadzwonili w czwartek, aby powiedzieć mi, że wysłali niewłaściwy pakiet. Dzisiaj powiedzieli mi, że nie mogą rozwiązać problemu do następnego wtorku, więc cały projekt jest opóźniony o dwa tygodnie. Bezużyteczny produkt teraz, za późno. Poprosiłem o zwrot pieniędzy."
Odpowiedź z 7 maj 2019:
"Przepraszamy za zaistniałą sytuację. Do pomyłki doszło na magazynie podczas komplementowania zamówienia. Wysłaliśmy propozycję pozytywnego rozwiązania problemu na maila. PrzemekTOYA24"
11 kwi 2019

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Sklep wysłał paczkę nie w miejsce, do którego było mi najbliżej (podawałam adres), ale do punktu oddalonego o ponad 20 minut na piechotę od niego. Nie muszę dodawać, że 38 l piekarnik musiałam ten dystans nieść. "Szacunek" dla obsługi."
Odpowiedź z 12 kwi 2019:
"Zamówienia realizowane są automatycznie, nie ingerujemy w adres. W mailu informuje nas Pani, że "pracownica" zmieniła adres odbioru. To nie Sklep a pracownik Poczty zmienił lokalizację, na która musiała Pani wyrazić zgodę. Najprawdopodobniej punkt do którego Pani zamówiła był przeładowany. Zamiast opóźnić odbiór została zmieniona lokalizacja na najbliższą możliwą. Wysłaliśmy do Pani maila z propozycją pozytywnego rozwiązania problemu. Przemek TOya24"
6 kwi 2019

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Czas wysyłki sredni jak na taki duży sklep - ok 2 dni na samo nadanie, w opisie nie było informacji na temat przepływu wody, dopytałem przez mail i otrzymałem że jest to 0,9l /s a w instrukcji po otrzymaniu przeczytałem 0,6l/s. Czeski błąd? nie sądze... teraz jest już informacja prawidłowa od razu na stronie z produktem"
Odpowiedź z 11 kwi 2019:
"Przepraszamy za opóźnienia związane z wysyłką. Faktycznie jesteśmy dużym sklepem, z duża ilością zamówień działamy jak żywy organizm i niestety czasem nie jest możliwe uniknięcie błędu, ale zawsze staramy się go naprawić. Tak też było w tym przypadku. Pozdrawiam Przemek TOYA24"

Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu

Allegro