Użytkownik acesstore

99,2%
kupujących poleca tego sprzedającego

15284

 

114

 z ostatnich 12 miesięcy

Zgodność z opisem

4,9

Czas wysyłki

4,9

Koszt wysyłki

4,9

Obsługa kupującego

4,9

Lista ocen

Wszystkie (15398)
Polecam (15284)
Nie polecam (114)
12 gru 2017
"Szkło jest kiepskie ponieważ nie jest to szkło, które przylega cała powierzchnią do ekranu. To z aukcji trzyma się jedynie po obwodzie dzięki dodatkowej warstwie kleju."
Odpowiedź z 14 gru 2017:
"Reklamacja w toku..."
SZCZEGÓŁYZWIŃ
"Szkło jest kiepskie ponieważ nie jest to szkło, które przylega cała powierzchnią do ekranu. To z aukcji trzyma się jedynie po obwodzie dzięki dodatkowej warstwie kleju."
Odpowiedź z 14 gru 2017:
"Reklamacja w toku..."

Zgodność z opisem

3

Czas wysyłki

5

Koszt wysyłki

5

Obsługa klienta

5
12 gru 2017
"Radzę omijać sprzedawcę szerokim łukiem. Oferują na Allegro towar, którego nie mają na stanie. Dość długi czas powiadomienia o tym stanie. Jedyna zaleta to stosunkowo szybki zwrot pieniędzy. Ale rabat ze zgromadzonych monet niestety przepadł. "
Odpowiedź z 12 gru 2017:
"Reklamacja w toku..."
SZCZEGÓŁYZWIŃ
"Radzę omijać sprzedawcę szerokim łukiem. Oferują na Allegro towar, którego nie mają na stanie. Dość długi czas powiadomienia o tym stanie. Jedyna zaleta to stosunkowo szybki zwrot pieniędzy. Ale rabat ze zgromadzonych monet niestety przepadł. "
Odpowiedź z 12 gru 2017:
"Reklamacja w toku..."

Zgodność z opisem

1

Czas wysyłki

1

Koszt wysyłki

3

Obsługa klienta

2
9 gru 2017
"kupiłem dwa przedmioty. Uchwyt ok ale ładowarka indukcyjna porażka. Inny towar wystawiony inny wysłany. Sprzedawca tłumaczy że zdjęcia są poglądowe ale opis mówiący o szybkim ładowaniu telefonu wprowadza w błąd."
SZCZEGÓŁYZWIŃ
"kupiłem dwa przedmioty. Uchwyt ok ale ładowarka indukcyjna porażka. Inny towar wystawiony inny wysłany. Sprzedawca tłumaczy że zdjęcia są poglądowe ale opis mówiący o szybkim ładowaniu telefonu wprowadza w błąd."

Zgodność z opisem

2

Czas wysyłki

5

Koszt wysyłki

4

Obsługa klienta

3
8 gru 2017
Odpowiedź z 12 gru 2017:
"Proszę o więcej informacji odnośnie Państwa niezadowolenia z zakupów w naszej firmie."
SZCZEGÓŁYZWIŃ
Odpowiedź z 12 gru 2017:
"Proszę o więcej informacji odnośnie Państwa niezadowolenia z zakupów w naszej firmie."

Zgodność z opisem

5

Czas wysyłki

4

Koszt wysyłki

5

Obsługa klienta

5
8 gru 2017
"Całkowity, zupełny, gruntowny i absolutny NEGATYW. Otrzymałem towar niezgodny z opisem, napisałem w tej sprawie maila, wysłałem towar z prośbą o wymianę i nie otrzymałem do tej pory ani tego za co zapłaciłem, ani nawet zwrotu pieniędzy, mimo, iż dostałem potwierdzenie, że przesyłka została odebrana przez sprzedającego."
Odpowiedź z 12 gru 2017:
"Umożliwiliśmy kupującemu wymianę przy pomocy kuriera zwrotnego niestety ten nie potrafił porozumieć się z kurierem co do dogodnego terminu na wymianę. Reklamacja dotycząca braku zwrotu pieniędzy w toku..."
SZCZEGÓŁYZWIŃ
"Całkowity, zupełny, gruntowny i absolutny NEGATYW. Otrzymałem towar niezgodny z opisem, napisałem w tej sprawie maila, wysłałem towar z prośbą o wymianę i nie otrzymałem do tej pory ani tego za co zapłaciłem, ani nawet zwrotu pieniędzy, mimo, iż dostałem potwierdzenie, że przesyłka została odebrana przez sprzedającego."
Odpowiedź z 12 gru 2017:
"Umożliwiliśmy kupującemu wymianę przy pomocy kuriera zwrotnego niestety ten nie potrafił porozumieć się z kurierem co do dogodnego terminu na wymianę. Reklamacja dotycząca braku zwrotu pieniędzy w toku..."

Zgodność z opisem

1

Czas wysyłki

1

Koszt wysyłki

1

Obsługa klienta

2
8 gru 2017
Odpowiedź z 8 gru 2017:
"Proszę o więcej informacji odnośnie Państwa niezadowolenia z zakupów w naszej firmie"
SZCZEGÓŁYZWIŃ
Odpowiedź z 8 gru 2017:
"Proszę o więcej informacji odnośnie Państwa niezadowolenia z zakupów w naszej firmie"

Zgodność z opisem

1

Czas wysyłki

1

Koszt wysyłki

1

Obsługa klienta

3
8 gru 2017
"Bardzo niska jakość przedmiotu. iPad nie reaguje na otwarcie i zamkniecie okładki. Tylna część popękała mimo iż urządzenie było tylko używane w domu. Koniec końców wyrzuciłem i kupiłem oryginalny case i cover."
Odpowiedź z 8 gru 2017:
"Właściwą drogą reklamacji jest zgłoszenie mejlowe bądź telefoniczne a nie kontakt poprzez komentarz negatywny.Prosimy również o niewyrzucanie towaru co uniemożliwia nam podjęcie czynności reklamacyjnych."
SZCZEGÓŁYZWIŃ
"Bardzo niska jakość przedmiotu. iPad nie reaguje na otwarcie i zamkniecie okładki. Tylna część popękała mimo iż urządzenie było tylko używane w domu. Koniec końców wyrzuciłem i kupiłem oryginalny case i cover."
Odpowiedź z 8 gru 2017:
"Właściwą drogą reklamacji jest zgłoszenie mejlowe bądź telefoniczne a nie kontakt poprzez komentarz negatywny.Prosimy również o niewyrzucanie towaru co uniemożliwia nam podjęcie czynności reklamacyjnych."

Zgodność z opisem

2

Czas wysyłki

5

Koszt wysyłki

5

Obsługa klienta

5
27 lis 2017
"Etui w porządku, szkło się okazało źle wyprofilowane, co przeszkadza w użytkowaniu [mimo nałożenia ze strony serwisu]. Po skontaktowaniu ze sprzedającym - przez dwa tygodnie brak jakiejkolwiek odpowiedzi. Nie polecam."
Odpowiedź z 28 lis 2017:
"Reklamacja w toku..."
SZCZEGÓŁYZWIŃ
"Etui w porządku, szkło się okazało źle wyprofilowane, co przeszkadza w użytkowaniu [mimo nałożenia ze strony serwisu]. Po skontaktowaniu ze sprzedającym - przez dwa tygodnie brak jakiejkolwiek odpowiedzi. Nie polecam."
Odpowiedź z 28 lis 2017:
"Reklamacja w toku..."

Zgodność z opisem

2

Czas wysyłki

5

Koszt wysyłki

3

Obsługa klienta

1
26 lis 2017
"Towar niestety niezgodny z opisem. Etui nie pasuje do telefonu tzn. prawie pasuje (spada z telefonu bo jest za długie o około 1mm). Model telefonu zgodny, taki jak w opisie . Wysyłka i obsługa ogólnie dobra."
Odpowiedź z 27 lis 2017:
"Reklamacja w toku..."
SZCZEGÓŁYZWIŃ
"Towar niestety niezgodny z opisem. Etui nie pasuje do telefonu tzn. prawie pasuje (spada z telefonu bo jest za długie o około 1mm). Model telefonu zgodny, taki jak w opisie . Wysyłka i obsługa ogólnie dobra."
Odpowiedź z 27 lis 2017:
"Reklamacja w toku..."

Zgodność z opisem

1

Czas wysyłki

4

Koszt wysyłki

3

Obsługa klienta

3
21 lis 2017
"Szkło jest za długie na ten smartfon w ogóle nie pasuje etui ma po złej stronie wejśćie na słuchawki ogólem CHU... nie polecam"
Odpowiedź z 22 lis 2017:
"Reklamacja w toku..."
SZCZEGÓŁYZWIŃ
"Szkło jest za długie na ten smartfon w ogóle nie pasuje etui ma po złej stronie wejśćie na słuchawki ogólem CHU... nie polecam"
Odpowiedź z 22 lis 2017:
"Reklamacja w toku..."

Zgodność z opisem

1

Czas wysyłki

1

Koszt wysyłki

1

Obsługa klienta

1
10 lis 2017
"Przy odbiorze osobistym okazało się że kupionego towaru nie byłona stanie, a nie miałem blisko do sprzedającego. Nie polecam "
Odpowiedź z 13 lis 2017:
"Reklamacja w toku..."
SZCZEGÓŁYZWIŃ
"Przy odbiorze osobistym okazało się że kupionego towaru nie byłona stanie, a nie miałem blisko do sprzedającego. Nie polecam "
Odpowiedź z 13 lis 2017:
"Reklamacja w toku..."

Zgodność z opisem

1

Czas wysyłki

1

Koszt wysyłki

5

Obsługa klienta

1
9 lis 2017
Odpowiedź z 13 lis 2017:
"Proszę o więcej informacji odnośnie Państwa niezadowolenia z zakupów w naszej firmie."
SZCZEGÓŁYZWIŃ
Odpowiedź z 13 lis 2017:
"Proszę o więcej informacji odnośnie Państwa niezadowolenia z zakupów w naszej firmie."

Zgodność z opisem

1

Czas wysyłki

2

Koszt wysyłki

3

Obsługa klienta

3
9 lis 2017
"Etui popękało po paru tygodniach używania, nie pasuje idealnie. Smart Cover słabo trzyma magnes. Szkoda pieniędzy"
Odpowiedź z 9 lis 2017:
"Etui jest tylko i wyłącznie do odmiany ipad mini 4. Reklamacja w toku..."
SZCZEGÓŁYZWIŃ
"Etui popękało po paru tygodniach używania, nie pasuje idealnie. Smart Cover słabo trzyma magnes. Szkoda pieniędzy"
Odpowiedź z 9 lis 2017:
"Etui jest tylko i wyłącznie do odmiany ipad mini 4. Reklamacja w toku..."

Zgodność z opisem

2

Czas wysyłki

4

Koszt wysyłki

4

Obsługa klienta

3
8 lis 2017
Odpowiedź z 8 lis 2017:
"Proszę o więcej informacji odnośnie Państwa niezadowolenia z zakupów w naszej firmie."
SZCZEGÓŁYZWIŃ
Odpowiedź z 8 lis 2017:
"Proszę o więcej informacji odnośnie Państwa niezadowolenia z zakupów w naszej firmie."

Zgodność z opisem

2

Czas wysyłki

1

Koszt wysyłki

3

Obsługa klienta

1
5 lis 2017
"gosciu od czasu zakupu nie wywiązał się z transakcji.Przez dwa tygodnie żądał zebym wybrał kolor.Jak mu przypomniałem że napisałem o kolorze w wiadomości do sprzedającego to odpisał że ma tylko czerwone.Jak zarządałem żeby odesłał mi pieniądze skoro nie potrafi zrealizować zamówienia to zarządał odemnie numeru konta...Przepraszam ten id.....ta dostał pieniądze z nieba?W przelewie wyraznie jest podane z jakiego konta wpłynęły pieniążki."
Odpowiedź z 6 lis 2017:
"Na wybranym przez klienta kolorze widniał olbrzymi napis BRAK. Wybrana opcja płatności to payu (pośrednik) allegro. Przy takim wyborze nie widzimy numeru konta klienta, a tymczasowy numer konta w payu. Zwrot po upłynięciu 24h nie jest również technicznie możliwy."
SZCZEGÓŁYZWIŃ
"gosciu od czasu zakupu nie wywiązał się z transakcji.Przez dwa tygodnie żądał zebym wybrał kolor.Jak mu przypomniałem że napisałem o kolorze w wiadomości do sprzedającego to odpisał że ma tylko czerwone.Jak zarządałem żeby odesłał mi pieniądze skoro nie potrafi zrealizować zamówienia to zarządał odemnie numeru konta...Przepraszam ten id.....ta dostał pieniądze z nieba?W przelewie wyraznie jest podane z jakiego konta wpłynęły pieniążki."
Odpowiedź z 6 lis 2017:
"Na wybranym przez klienta kolorze widniał olbrzymi napis BRAK. Wybrana opcja płatności to payu (pośrednik) allegro. Przy takim wyborze nie widzimy numeru konta klienta, a tymczasowy numer konta w payu. Zwrot po upłynięciu 24h nie jest również technicznie możliwy."

Zgodność z opisem

1

Czas wysyłki

1

Koszt wysyłki

1

Obsługa klienta

1
31 paź 2017
"po tygodniu od zamówienia dostałem emaila, że nie ma tego etui , które zamówiłem. Po moim telefonie do sprzedającego pani mnie przepraszała, że to wina pracownika. hmmy ? Może to jednorazowa wpadka a może nie ???"
Odpowiedź z 4 lis 2017:
"Reklamacja w toku...ponownie przepraszamy za niekompetencję pracowników magazynu."
SZCZEGÓŁYZWIŃ
"po tygodniu od zamówienia dostałem emaila, że nie ma tego etui , które zamówiłem. Po moim telefonie do sprzedającego pani mnie przepraszała, że to wina pracownika. hmmy ? Może to jednorazowa wpadka a może nie ???"
Odpowiedź z 4 lis 2017:
"Reklamacja w toku...ponownie przepraszamy za niekompetencję pracowników magazynu."

Zgodność z opisem

1

Czas wysyłki

1

Koszt wysyłki

5

Obsługa klienta

3
30 paź 2017
"Zamówiłem 6 etui a otrzymałem 3 szt. Mimo upomnień mailem sprzedający nie dosłał pozostałych 3 szt."
Odpowiedź z 31 paź 2017:
"Przed zakupem jako kupujący powinien zapoznać się Pan z aktualną ofertą. Kupujący nie chce/nie potrafi zaakceptować informacji na aukcji iż jedyny dostępny kolor to różowy. Wysyłka z tego względu nastąpiła w mniejszej ilości.Zaproponowaliśmy wysyłkę pozostałych sztuk w dostępnym kolorze bądź zwrot gotówki. Klient swoje chce szary..."
SZCZEGÓŁYZWIŃ
"Zamówiłem 6 etui a otrzymałem 3 szt. Mimo upomnień mailem sprzedający nie dosłał pozostałych 3 szt."
Odpowiedź z 31 paź 2017:
"Przed zakupem jako kupujący powinien zapoznać się Pan z aktualną ofertą. Kupujący nie chce/nie potrafi zaakceptować informacji na aukcji iż jedyny dostępny kolor to różowy. Wysyłka z tego względu nastąpiła w mniejszej ilości.Zaproponowaliśmy wysyłkę pozostałych sztuk w dostępnym kolorze bądź zwrot gotówki. Klient swoje chce szary..."

Zgodność z opisem

1

Czas wysyłki

5

Koszt wysyłki

5

Obsługa klienta

1
29 paź 2017
"bez komentarza"
Odpowiedź z 30 paź 2017:
"Klient wyraził zgodę na jedyny dostępny na aukcji kolor - czerwony. Następnie wystawił negatywa z niewiadomych powodów."
SZCZEGÓŁYZWIŃ
"bez komentarza"
Odpowiedź z 30 paź 2017:
"Klient wyraził zgodę na jedyny dostępny na aukcji kolor - czerwony. Następnie wystawił negatywa z niewiadomych powodów."

Zgodność z opisem

5

Czas wysyłki

2

Koszt wysyłki

5

Obsługa klienta

5
28 paź 2017
"Towar zakupiony 14 października, 28 października otrzymuję na maila informację o ocenie zakupionego towaru a towaru do dnia dzisiejszego NIE OTRZYMAŁEM."
Odpowiedź z 30 paź 2017:
"Towar zgodnie z złożonym zamówieniem został wysłany listem ekonomicznym zwykłym dnia 16 października.Ten charakteryzuję się długim czasem doręczenia oraz brakiem możliwości śledzenia (brak nr nadawczego).Proszę o wizytę na Poczcie celem odszukania przesyłki."
SZCZEGÓŁYZWIŃ
"Towar zakupiony 14 października, 28 października otrzymuję na maila informację o ocenie zakupionego towaru a towaru do dnia dzisiejszego NIE OTRZYMAŁEM."
Odpowiedź z 30 paź 2017:
"Towar zgodnie z złożonym zamówieniem został wysłany listem ekonomicznym zwykłym dnia 16 października.Ten charakteryzuję się długim czasem doręczenia oraz brakiem możliwości śledzenia (brak nr nadawczego).Proszę o wizytę na Poczcie celem odszukania przesyłki."

Zgodność z opisem

1

Czas wysyłki

1

Koszt wysyłki

1

Obsługa klienta

1
27 paź 2017
"Nie polecam"
Odpowiedź z 30 paź 2017:
"Reklamacja w toku..."
SZCZEGÓŁYZWIŃ
"Nie polecam"
Odpowiedź z 30 paź 2017:
"Reklamacja w toku..."

Zgodność z opisem

1

Czas wysyłki

1

Koszt wysyłki

1

Obsługa klienta

1