Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług. Jeżeli nie zmienisz ustawień, będą one zapisywane w pamięci Twojego urządzenia.

99,2%
kupujących poleca tego sprzedającego

18582

 

135

 z ostatnich 12 miesięcy

Zgodność z opisem

4,9

Czas wysyłki

4,9

Koszt wysyłki

4,9

Obsługa kupującego

4,9

Lista ocen

Wszystkie (18717)
Polecam (18582)
Nie polecam (135)
19 lip 2018
SZCZEGÓŁYZWIŃ

Zgodność z opisem

1

Czas wysyłki

1

Koszt wysyłki

1

Obsługa klienta

1
15 lip 2018
SZCZEGÓŁYZWIŃ
Odpowiedź z 16 lip 2018:
"Kupująca nie była w stanie jednoznacznie udowodnić jaki model tabletu posiada. Nie była również zainteresowana wymianą poprzez kuriera zwrotnego (zabiera wcześniej odebrany futerał wydaje nowy). Możemy pomóc tylko tym, którzy wiedzą czego chcą. Komentarz wystawiony bezpodstawnie."

Zgodność z opisem

1

Czas wysyłki

3

Koszt wysyłki

4

Obsługa klienta

2
11 lip 2018
SZCZEGÓŁYZWIŃ
"JEŻELI CHCESZ POCZUĆ SIĘ JAK W PRZYCHODNI ZDROWIA ZA PRL ( BĄDŹ POTRZEBA CI ŻEBY KTOŚ WYPROWADZIŁ CIĘ Z RÓWNOWAGI)TO PROSZĘ KUP U TYCH "SPRZEDAWCÓW" PRODUKT. I SPRÓBUJ ZŁOŻYĆ REKLAMACJE. STRACONE PIENIĄŻKI TRUDNO ALE SZKODA CZASU NA ROZMOWĘ Z TAKIM IGNORANTEM (PRZEDSTAWIŁ SIĘ JAKO KIEROWNIK DZIAŁU REKLAMACJI). MOŻE WŁAŚCICIEL FIRMY SOBIE PRZECZYTA I POSTAWI CZŁOWIEKA DO PIONU. ()"
Odpowiedź z 12 lip 2018:
"Kupujący zadzwonił celem ustalenia jak ma reklamować otrzymany produkt po uzyskaniu informacji był wielce niezadowolony z przedstawionej propozycji.Prosiliśmy o przesłanie zdjęć otrzymanego towaru bądź jego odesłanie celem wymiany (zgodnie z wcześniej zatwierdzonym przez kupującego regulaminem sklepu)."

Zgodność z opisem

1

Czas wysyłki

1

Koszt wysyłki

1

Obsługa klienta

1
10 lip 2018
SZCZEGÓŁYZWIŃ
"Nie kupować tego badziewia. Wykonanie pod psem."
Odpowiedź z 11 lip 2018:
"Reklamacja w toku..."

Zgodność z opisem

1

Czas wysyłki

4

Koszt wysyłki

4

Obsługa klienta

2
9 lip 2018
SZCZEGÓŁYZWIŃ
"Pokrowiec wykonany z takiego materiału że po jednym wsadzeniu do torebki już była rysa. Już nie wspomnę że po tygodniu czasu wygląda jak po roku użytkowania. Cena nie adekwatna do produktu. Nie polecam. Sprzedawca ok."
Odpowiedź z 10 lip 2018:
"Nie zgadzamy się z opinią kupującej, zalecamy porządki w torebce.Jeżeli luzem występują w niej klucze,różnego rodzaju kosmetyki, grzebienie i inne przedmioty naturalnym jest iż etui z skóry ulegnie zniszczeniu."

Zgodność z opisem

3

Czas wysyłki

4

Koszt wysyłki

4

Obsługa klienta

4
6 lip 2018
SZCZEGÓŁYZWIŃ
"Nie polecam po bardzo lekkim upadku na dywan szkło się posypało lipa straszna"
Odpowiedź z 9 lip 2018:
"Reklamacja w toku...uszkodzenia szkła zależy od wielu zmiennych takich jak: wysokość upadku, kąt upadku, rodzaj podłoża,faktura podłoża etc..."

Zgodność z opisem

1

Czas wysyłki

5

Koszt wysyłki

5

Obsługa klienta

5
1 lip 2018
SZCZEGÓŁYZWIŃ
Odpowiedź z 2 lip 2018:
"Proszę o więcej informacji odnośnie Państwa niezadowolenia z zakupów w naszej firmie celem dalszej reklamacji/rekompensaty."

Zgodność z opisem

2

Czas wysyłki

2

Koszt wysyłki

2

Obsługa klienta

4
30 cze 2018
SZCZEGÓŁYZWIŃ
"Na aukcji podane za mają ponad 8 tys. Sztuk . A po zamówieniu okazuje się ze nie maja i ściema ze ostatnia sztuka się uszkodziła."
Odpowiedź z 30 cze 2018:
"Przepraszamy za problem natury technicznej. Propozycja rekompensaty na mejlu."

Zgodność z opisem

1

Czas wysyłki

1

Koszt wysyłki

1

Obsługa klienta

1
29 cze 2018
SZCZEGÓŁYZWIŃ
"Reklamacja po 3 miesiącach od zakupu. Etui porozklejało się. Reklamacja uznana, jeden pozytyw. Po pytaniu czego oczekuję, zapropoałem zamianęna inne etui w ofercie, cenowo podobnie, ale po info że dodatkowo musiałbym dopłacić jeszcze 20 zł, (nie dochodziłem skąd taka różnica) , poprosiłem o zwrot pieniędzy."
Odpowiedź z 30 cze 2018:
"Pieniądze za uszkodzone etui zostały zwrócone kupującemu, poprosiliśmy klienta o odnośnik do aukcji w proponowanej cenie niestety takowego nie otrzymaliśmy propozycja rekompensaty na mejlu."

Zgodność z opisem

4

Czas wysyłki

2

Koszt wysyłki

3

Obsługa klienta

2
28 cze 2018
SZCZEGÓŁYZWIŃ
"Towar był spozniony i towar był skodziony"
Odpowiedź z 29 cze 2018:
"spozniony, skodziony?? Ciężko nam się odnieść do treści komentarza."

Zgodność z opisem

1

Czas wysyłki

1

Koszt wysyłki

1

Obsługa klienta

1
25 cze 2018
SZCZEGÓŁYZWIŃ
"Kabel przerywa ładowanie co parę sekund. Sprawdzany na trzech różnych telefonach. Wysyłka "natychmiast" następuje po ponad 2 dniach."
Odpowiedź z 26 cze 2018:
"Reklamacja w toku..."

Zgodność z opisem

5

Czas wysyłki

2

Koszt wysyłki

4

Obsługa klienta

1
21 cze 2018
SZCZEGÓŁYZWIŃ
"Szybka wysyłka, kontakt ze sprzedającym ok. Cena towaru odzwierciedla jego jakość i tyle w temacie."
Odpowiedź z 22 cze 2018:
"Reklamacja w toku..."

Zgodność z opisem

3

Czas wysyłki

5

Koszt wysyłki

5

Obsługa klienta

5
19 cze 2018
SZCZEGÓŁYZWIŃ
"Szkło przyszło pęknięte ale to pewnie nie wina sprzedawcy może kurier źle przewoził."
Odpowiedź z 20 cze 2018:
"Skoro nie nasza wina to może by tak sprawę zgłosić mejlowo bądź telefonicznie? A nie wystawiać negatywa bez kontaktu?Reklamacja na nasz koszt w toku..."

Zgodność z opisem

1

Czas wysyłki

5

Koszt wysyłki

5

Obsługa klienta

5
12 cze 2018
SZCZEGÓŁYZWIŃ
Odpowiedź z 13 cze 2018:
"Proszę o więcej informacji odnośnie Państwa niezadowolenia z zakupów w naszej firmie celem dalszej reklamacji/rekompensaty."

Zgodność z opisem

2

Czas wysyłki

4

Koszt wysyłki

4

Obsługa klienta

4
5 cze 2018
SZCZEGÓŁYZWIŃ
"Chińska tendeta(i powiadomienia w słuchawkach po chińsku) Mikrofon nie działa przy odbieraniu połączeń(sprawdzony na 3 elefonach).Oddałbym ten szajs ale żona powiedziała,że jak biega to i tak nie rozmawia przez telefon. Ładnie to tylko wygląda na obrazku."
Odpowiedź z 6 cze 2018:
"Nie odnotowaliśmy zgłoszenia reklamacyjnego w kwestii słuchawek. Wyjaśniamy sytuację, aby w przyszłości podobna nie miała miejsca. Reklamacja w toku..."

Zgodność z opisem

1

Czas wysyłki

5

Koszt wysyłki

5

Obsługa klienta

4
25 maj 2018
SZCZEGÓŁYZWIŃ
"Etui szału nie ma ale najlepsze to że dostałam szkło całe popękane i nikt z tego sobie nic nie zrobił pisałam do nich to jeszcze zdjęcia trzeba wysyłać i czekać w nieskończoność "
Odpowiedź z 26 maj 2018:
"Wierutne bzdury, przeprosiliśmy za uszkodzenie powstałe w transporcie z winy dostawcy. Nowe szkło bez konieczności odsyłania jest już w transporcie."

Zgodność z opisem

3

Czas wysyłki

4

Koszt wysyłki

3

Obsługa klienta

1
25 maj 2018
SZCZEGÓŁYZWIŃ
Odpowiedź z 25 maj 2018:
"Proszę o więcej informacji odnośnie Państwa niezadowolenia z zakupów w naszej firmie celem dalszej reklamacji/rekompensaty."

Zgodność z opisem

1

Czas wysyłki

3

Koszt wysyłki

1

Obsługa klienta

1
18 maj 2018
SZCZEGÓŁYZWIŃ
"Sprzęt beznadziejny...no ale trudno , czego spodziewać się po chinszczyźnie... NIE POLECAM tych padów. Paczka przyszła z potarganymi opakowaniami (towar zapakowany w miekkie opakowanie, bez żadnego kartonu - oczywiście wszystko się porozrywało)...na prezent się nie nadają :/"
Odpowiedź z 19 maj 2018:
"Reklamacja w toku..."

Zgodność z opisem

2

Czas wysyłki

1

Koszt wysyłki

1

Obsługa klienta

1
15 maj 2018
SZCZEGÓŁYZWIŃ
"Cover do ipada air2 miał posiadać funkcję budzenia i usypiania - niestety brak tej funkcji, po zwróceniu uwagi otrzymałem opust od ceny w wysokości 17% pomimo deklaracji że będzie to 20%. Poprosiłem o usunięcie tego zapisu z aukcji sprzedawcy - niestety nie zrobił tego i wciąż oszukuje klientów (bzdurne tłumaczenie że działanie tej funkcji zależy rzekomo od wielu zmiennych - niestety tak nie jest - albo działa albo nie - TU EWIDENTNIE NIE DZIAŁA) Ostrzegam innych kupujących - powiadomię allegro"
Odpowiedź z 17 maj 2018:
"Kupujący jasno miał określoną kwotę jaką otrzyma w ramach rekompensaty, 20 % wartości etui (nie zestawu:etui + folia).Działanie funkcji zależy od wielu zmiennych, między innymi od ustawień wyświetlacza zastosowanych przez użytkownika stąd brak zmian na aukcji.Wystawienie komentarza uważamy za bezpodstawne i bezczelne."

Zgodność z opisem

1

Czas wysyłki

5

Koszt wysyłki

5

Obsługa klienta

1
11 maj 2018
SZCZEGÓŁYZWIŃ
"Lampka prawie w ogóle nie oświetla twarzy. Zbędny gadżet "
Odpowiedź z 14 maj 2018:
"Reklamacja w toku..."

Zgodność z opisem

2

Czas wysyłki

5

Koszt wysyłki

5

Obsługa klienta

5