Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług. Jeżeli nie zmienisz ustawień, będą one zapisywane w pamięci Twojego urządzenia.

99,4%
kupujących poleca tego sprzedającego

545

 

3

 z ostatnich 12 miesięcy

Zgodność z opisem

5,0

Czas wysyłki

5,0

Koszt wysyłki

4,9

Obsługa kupującego

5,0

Lista ocen

Wszystkie (548)
Polecam (545)
Nie polecam (3)
12 gru 2017
SZCZEGÓŁYZWIŃ
"Mimo przeprosin i szybkiego zwrotu pieniędzy jestem zmuszony dać negatywa, ponieważ dopiero przy realizacji wysyłki sprzedawca zorientował się, że zamówionej przeze mnie maskotki fizycznie nie ma na magazynie. Oczywiście miał być to prezent świąteczny dla dziecka. Słabo :("
Odpowiedź z 11 sty 2018:
"Faktycznie przyznajemy że komentarz negatywny zasłużony i jeszcze raz przepraszamy Kupującego za własną pomyłkę. Przez nieuwagę aukcja została wznowiona, pomimo wcześniejszego wyprzedania produktu. Naturalnie pieniądze zostały natychmiastowo zwrócone, oraz wyciągnęliśmy wnioski do zarządzania aukcjami by uniknąć tego typu pomyłek na przyszłość."

Zgodność z opisem

1

Czas wysyłki

1

Koszt wysyłki

4

Obsługa klienta

1
7 gru 2017
SZCZEGÓŁYZWIŃ
"Ja rozumiem, że grudzień to gorący okres, ale bez przesady. "Natychmiastowa" wysyłka tydzień po zakupie (zakup 29.11, wysyłka 06.12), dopiero po mailu z prośbą o informacje. Zero kontaktu ze strony sprzedającego, zero informacji o opóźnieniu, zero odpowiedzi na maila, tylko automatyczna wiadomość z numerem przesyłki. A sama figurka epicka, polecam. Ale najlepiej od kogoś innego. Sprzedający ma szczęście, że to prezent gwiazdkowy, nie mikołajkowy."
Odpowiedź z 11 sty 2018:
"Faktycznie komentarz negatywny zasłużony i przepraszamy Kupującego za własną pomyłkę. Gdyż przez nieuwagę aukcja została wznowiona pomimo że nie powinna. Natomiast zgaduję że musiały pojawić się problemy w komunikacji, gdyż wiadomość z informacją o tej sytuacji wysłaliśmy niezwłocznie, a i sami też nie otrzymaliśmy od kupującego wiadomość. Stąd jedynie zgaduję że emaile musiały zaginąć, a z braku wiadomości, wysyłka została zrealizowana gdy tylko figurka się pojawiła, tak jak pisze Kupujący."

Zgodność z opisem

5

Czas wysyłki

1

Koszt wysyłki

5

Obsługa klienta

1
18 lis 2017
SZCZEGÓŁYZWIŃ
"Bardzo uprzejmy sprzedawca, przeprosił i oddał pieniądze . Jednakże okazało się że nie ma na stanie zakupionej przeze mnie figurki."
Odpowiedź z 11 sty 2018:
"Faktycznie przyznajemy że komentarz negatywny zasłużony i jeszcze raz przepraszamy Kupującego za własną pomyłkę. Przez nieuwagę aukcja została wznowiona, pomimo wcześniejszego wyprzedania produktu. Naturalnie pieniądze zostały natychmiastowo zwrócone, oraz wyciągnęliśmy wnioski do zarządzania aukcjami by uniknąć tego typu pomyłek na przyszłość."

Zgodność z opisem

1

Czas wysyłki

1

Koszt wysyłki

1

Obsługa klienta

5