99,8%

kupujących poleciło tego sprzedawcę
w ostatnich 12 miesiącach

3020

5

ZGODNOŚĆ Z OPISEM
5,0/5
OBSŁUGA KLIENTA
5,0/5
CZAS WYSYŁKI
5,0/5
KOSZT WYSYŁKI
5,0/5
NA ALLEGRO OD
od 14 lat i 10 miesięcy
OSTATNIE LOGOWANIE
dzisiaj o 18:34

Lista ocen

25 cze 2019

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Spodnie wyglądają w rzeczywistości inaczej. Mają znacznie ciemniejszy, jednolity materiał. W dodatku nieprzyjemnie pachną i ich wykonania pozostawia wiele do życzenia. Spodnie został odesłane, jednak sprzedawca zwrócił jedynie koszt zakupionego towaru bez kosztów wysyłki w jedną stronę."
Odpowiedź z 26 cze 2019:
"Kupujący nie wnosił przed wystawieniem tej opinii żadnych zastrzeżeń. Sprzedaliśmy już ponad 300 par tego modelu (Wrangler Boyton w kolorze blaze) i nabywcy byli zadowoleni. Zdjęcia bardzo dobrze odwzorowują kolor (może złe ustawienie monitora?), spodnie są w pierwszym gatunku i bez wad. Do zapachu ciężko się odnieść - może doręczający palacz lub sortownia dołożyły coś od siebie, ale przy zwrocie (bez opisanych w komentarzu zastrzeżeń) żadnen zapach nie dał o sobie znać."
17 cze 2019

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Sprzedający nie wie co ma na magazynie. Po wpłaceniu pieniędzy okazuje się, że jest problem ze spodniami. "
Odpowiedź z 17 cze 2019:
"Mamy dwa sklepy stacjonarne i duży magazyn z ponad 20.000 pozycji. Spodnie okazały się mieć przebarwienie od słońca, które powstało podczas ekspozycji w sklepie, o czym poinformowaliśmy klienta, a ten wybrał zwrot pieniędzy, co uczyniliśmy. Jeszcze raz przepraszamy i życzymy więcej wyrozumiałości:-)."
19 maj 2019

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

Odpowiedź z 19 maj 2019:
"Trudno nam się odnieść do tej oceny ponieważ kupujący się z nami wcześniej nie skontaktował i nie znamy przyczyny problemu. Nie ma sytuacji, których nie da się rozwiązać, jednak przede wszystkim potrzebny jest kontakt."
16 mar 2019

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Oferowany przez Sprzedającego towar nie był dostępny, o czym dowiedziałem się dwa dni po zakupie. Jedyny plus to szybki zwrot wpłaconych pieniędzy. Nieudana transakcja. Nie polecam."
Odpowiedź z 16 mar 2019:
"Rzeczywiście system nie zdjął ze stanu spodni sprzedanych w sklepie stacjonarnym, jeszcze raz przepraszam i zapraszam na bardziej udane zakupy (mniej więcej 130.000 naszych klientów udała się ta sztuka)."
16 lis 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Dzień dobry, kupując towar od sprzedawcy z tak wysoką oceną oczekuję profesjonalizmu oraz sprawdzenia towaru przed wysyłką. Otrzymane przeze mnie spodnie były popisane długopisem-zdecydowanie nie był to pełnowartościowy towar. Wymiary przedstawione w aukcji również odbiegają od rzeczywistych - tak umiem mierzyć spodnie. Uprzedzając Państwa odpowiedź: tak, zweryfikowałem przesyłkę po ponad miesiącu od otrzymania, co nie zmienia faktu, że spodnie są po prostu BRUDNE. Pozdrawiam"
Odpowiedź z 16 lis 2018:
"Klient zgłosił problem 1,5 miesiąca od otrzymania przesyłki żadając przyjęcia zwrotu (wymiana na ten sam lub innym model go nie interesowała). Mimo naszej prośby nie przesłał zdjęcia wady i nie chciał czekać na rozstrzygnięcie ze strony allegro (kwestia zwrotu prowizji i odsyłki). Wymiary są dokładne-zmierzyliśmy ponad 200.000 spodni. Na koniec cytat: "Okej to powodzenia w usuwaniu negatywa, Państwo powinni sprawdzić towar przed wysyłka :) ja 120 zł przeżyje, zobaczymy jak z Państwa opiniami "."

Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu

Allegro