99,7%

kupujących poleciło tego sprzedawcę
w ostatnich 12 miesiącach

7215

21

ZGODNOŚĆ Z OPISEM
5,0/5
OBSŁUGA KLIENTA
5,0/5
CZAS WYSYŁKI
4,9/5
KOSZT WYSYŁKI
4,9/5
NA ALLEGRO OD
od 6 lat i 3 miesięcy
OSTATNIE LOGOWANIE
dzisiaj o 04:50

Lista ocen

19 wrz 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"zakupiony przedmiot nie byl dostepny"
24 sie 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"ta firma to jakiś kogutek. Dobrze,że kasę potrafili zwrócić"
Odpowiedź z 5 wrz 2018:
"Raz jeszcze przepraszamy za brak zamówionego produktu. Gdy tylko wykryliśmy problem skontaktowaliśmy się z Panem telefonicznie i zwróciliśmy pieniądze jeszcze tego samego dnia."
22 sie 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"czekałem 11 dni na towar. nie doczekałem sie. NIE POLECAM."
Odpowiedź z 5 wrz 2018:
"Przepraszamy za zaistniałą sytuację. Niestety skończyły nam się hantle przez co nie byliśmy w stanie zrealizować zamówienia. Próbowaliśmy się skontaktować w tej sprawie telefonicznie już następnego dnia od dokonania przez Pana zakupu jednak nie udało nam się dodzwonić. Nie otrzymaliśmy także odpowiedzi na wiadomość mailową. Oczywiście wina za zaistniałą sytuację leży po naszej stronie za co raz jeszcze przepraszamy. Staramy się aby takie sytuacje nie zdarzały się w przyszłości."
21 sie 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

16 sie 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"zero kontaktu.bluze zakupilem 22lipca.nie mam do dzis a jest 16sierpien"
15 sie 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Duży negatyw za olewanie klienta. Zakup dnia 9.07 dostawa 25.07. Sprzedający zgonił wine na pocztę polską ale nie był w stanie udowodnić że wysłał paczkę. Po mojej interwencji towar został "niby" ponownie wysłany. Prawie 3 tygodnie oczekiwałem na wyjaśnienia niestety bez odzewu. Ktoś nie potrafi przyznać się do błędu i zgania winę na wszystko w około. Nie zdziwcie się jak opóźnienie wysyłki powstanie w skutek trzęsienia ziemi w Częstochowie. Pewnie winna będzie pielgrzymka. MOCNO NIE POLECAM!!!"
Odpowiedź z 5 wrz 2018:
"Przepraszamy za zaistniałą sytuację. Towar znajduje się na naszym raporcie wysyłkowym więc jesteśmy prawie pewni, że został wysłany za pierwszym razem. Po otrzymaniu telefonu od Pana zgłosiliśmy reklamację do Poczty Polskiej. Niestety takie sprawy ciągną się miesiącami i nie mamy póki co żadnego sposobu aby przedstawić Panu oficjalne stanowisko przewoźnika. Zamówione produkty wysłaliśmy do Pana ponownie kurierem DPD. Mam nadzieję, że przynajmniej one spełniły Pana oczekiwania."
14 sie 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

Odpowiedź z 5 wrz 2018:
"Najmocniej przepraszamy za brak towaru. Niestety nie zdążyliśmy na czas wyłączyć aukcji przez co sprzedała się jedna para więcej niż posiadaliśmy. Staramy się aby takie sytuacje nie zdarzały się w przyszłości. Pieniądze zostały zwrócone następnego dnia od złożenia zamówienia."
6 sie 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Za tą cenę mogłam się spodziewać że nie przetrwają. 5dni wakacji i wodnych kąpieli podeszwa zdarta."
Odpowiedź z 5 wrz 2018:
"Przykro nam, że obuwie nie spełniło Pani oczekiwań. Oczywiście może Pani skorzystać z prawa do reklamacji. Niestety o problemie dowiadujemy się dopiero z negatywnej oceny transakcji przez co nie byliśmy w stanie szybciej zareagować na zaistniałą sytuację."
2 sie 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Hamak jest bez poprzeczki."
Odpowiedź z 6 sie 2018:
"Raz jeszcze przepraszam za to, że w wyniku naszego błędu otrzymała Pani inny towar niż zamówiony. Szkoda, że wcześniej nie otrzymaliśmy informacji o błędzie wysyłkowym ponieważ wtedy towar zostałby wymieniony. Rozumiem jednak, że nie miała Pani czasu zająć się tą sprawą. Postaramy się aby w przyszłości nie dochodziło do podobnych pomyłek. Na pocieszenie pozostaje fakt, że otrzymała Pani droższy produkt niż zamawiany. Mam nadzieję, że mimo wszystko spełnia swoje zadanie."
2 sie 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Sprzedawca całkowicie nierzetelny. Sprzedaje towar którego nie posiada, oferuje czas wysyłki 24h wprowadzając w błąd."
Odpowiedź z 7 sie 2018:
"Najmocniej przepraszam za opóźnienie w realizacji zamówienia, przez które był Pan zmuszony do rezygnacji z zakupu. Staramy się aby wysyłka odbywała się zgodnie z czasem podanym na aukcji. Ze względu na chwilowy brak jednego z produktów wydłużyliśmy czas wysyłki na aukcji. Niestety zakupu dokonał Pan chwilę wcześniej przez co nie dostał Pan informacji o terminie realizacji. Przepraszamy za to przeoczenie."
26 lip 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Sandały w opisie jako marka 4F a tym się sugerowałem dokonując zakupu . Tymczasem jest to zwykła chińszczyzna . nie mam czasu na zwrot ponieważ wyjeżdżam na urlop ."
Odpowiedź z 31 lip 2018:
"Przepraszamy za pomyłkę. Zarówno w opisie jak i w tytule aukcji wpisaliśmy, że producentem jest firma Martes. Niestety w parametrach przez nieuwagę wybraliśmy 4F zamiast Martes. Oczywiście jeśli sandały nie były używane może Pan je odesłać i otrzymać zwrot wszystkich wpłaconych środków."
23 lip 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

Odpowiedź z 24 lip 2018:
"Klient pięknie odpłaca nam się za to, że poszliśmy mu na rękę. Kupujący poprosił o fakturę na firmę co oznacza, że nie przysługuje mu możliwość odstąpienia od umowy, gdyż w świetle prawa nie jest konsumentem. Mimo wszystko zgodziliśmy się przyjąć zwrot towaru. Pan był wdzięczny do czasu gdy okazało się, że na zwrot pieniędzy mamy zgodnie z ustawą 14 dni od otrzymania przesyłki zwrotnej. Myślę, że jest to niewielka niedogodność w porównaniu do sytuacji, w której nie przyjęlibyśmy odstąpienia."
21 cze 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"kupiłam łyżwy na urodziny dla wnuczki , każdy but jest jest polany jakąś substancją brązową -na białych łyżwach w kilku miejscach , wygląda to okropnie , nie da rady tego zmyć, ponieważ była to ostatnia para zaproponowałam ugodę w postaci rabatu 25 zł. sprzedawca nie zgodził się zaproponował 15 zł. ŻENADA!!!!!!!! sprzedawca który z szacunkiem traktuje klientów sprawdza towar w jakim jest stanie przed wysyłką i powinien wiedzieć co wysyła , być może wiedział i wcisnął felerny towar. nie polecam."
Odpowiedź z 22 cze 2018:
"Przepraszamy, że nie sprawdziliśmy towaru przed wysłaniem, przez co otrzymała Pani ubrudzone łyżwy. Zapewniam Panią, że nie było to działanie celowe. Gdy tylko zgłosiła Pani problem zaproponowaliśmy odbiór towaru na nasz koszt oraz zwrot wszystkich wpłaconych środków. Niestety nie chciała Pani skorzystać z tej opcji. Zaproponowany przez nas rabat stanowi prawie 15% wartości produktu więc wydaje mi się, że była to uczciwa propozycja."
4 cze 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Toaleta wysłana w złym kolorze, odesłaliśmy bez problemu miała zostać wysłana kolejna w kolorze z aukcji i niestety ponownie wróciła ta sama co Za pierwszym razem. Zmuszona wyjazdem majowym musiałam już wziąć ta której nie zamawiałam bo czasu już nie było na trzecie podejście "
Odpowiedź z 22 cze 2018:
"Najmocniej przepraszamy za zaistniałą sytuację. Wybrany przez Panią model toalety jest teraz produkowany w innym kolorze, o czym nie zostaliśmy poinformowani przez dystrybutora. W nowej dostawie otrzymaliśmy już tylko toalety beżowe, co zostało przez nas przeoczone. W związku z powyższym wysłaliśmy do Pani toaletę w innej wersji kolorystycznej niż ta, która była prezentowana na aukcji. Postaramy się aby taka sytuacja nie miała miejsca w przyszłości."
4 kwi 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Niestety dno torby puscilo raptem po miesiacu - nie nosze ciezkich rzeczy ale przy obciazeniu 5 kg to przesada aby torba rozwalila sie w tak szybkim czasie."
Odpowiedź z 18 maj 2018:
"Szkoda, że o problemie dowiadujemy się dopiero z negatywnej oceny transakcji. Model Aston III to bardzo solidna torba, która cieszy się dużą popularnością. Nie mieliśmy wcześniej żadnych zgłoszeń związanych z uszkodzeniem tego produktu. Być może otrzymał Pan jakiś wadliwy egzemplarz. Niestety ze względu na to, że torbę Pan wyrzucił, nie ma możliwości dokonania reklamacji i naprawy produktu."
10 mar 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Sprzedają kurtki których nie mają, żałosne to jest."
Odpowiedź z 22 mar 2018:
"Przepraszamy za pomyłkę. Staramy się aby takie sytuacje nie miały miejsca w przyszłości. Klient został od razu poinformowany o braku towaru. Otrzymał także zwrot wszystkich wpłaconych środków."
1 lut 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Niestety kieszeń na laptopa jest za mała na laptopa 17"."
Odpowiedź z 5 lut 2018:
"Przepraszamy za pomyłkę. Tytuł aukcji dotyczył innego produktu. Plecak w ogóle nie posiada kieszeni na laptopa. Błędna aukcja została już zamknięta. Staramy się aby takie sytuacje nie miały miejsca w przyszłości. W razie ewentualnych niezgodności z opisem prosimy o wcześniejszy kontakt mailowy lub telefoniczny. Towar moglibyśmy wymienić lub odebrać na nasz koszt i zwrócić wpłacone środki."
29 sty 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Po pierwszym użyciu bluza zaczyna się mechacić (w niektórych miejscach)."
Odpowiedź z 29 sty 2018:
"Niestety o problemie z bielizną dowiadujemy się z negatywnej oceny transakcji. Produkt sprzedajemy w dużych ilościach i nie mieliśmy do tej pory żadnego tego typu zgłoszenia. Być może była to kwestia wadliwego egzemplarza. Klient nie chce jednak skorzystać z przysługującego prawa do reklamacji i gwarancji, pomimo możliwości darmowego odesłania towaru poprzez paczkomat. Wszelkie zastrzeżenia prosimy w pierwszej kolejności zgłaszać do nas, gdyż wiele problemów jesteśmy w stanie rozwiązać."
29 sty 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"niestety komentarz negatywny podane przez sprzedawcę rozmiary z kosmosu całkowicie odbiegają od stanu faktycznego"
Odpowiedź z 1 lut 2018:
"Zamieszczona na aukcji tabela z rozmiarami rzeczywiście odbiegała od realnych wymiarów produktu, pomimo iż pochodziła od producenta. Dane w niej zawarte zostały już poprawione. Przepraszamy za to niedopatrzenie. Staramy się aby takie sytuacje nie miały miejsca w przyszłości."
26 sty 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

Odpowiedź z 29 sty 2018:
"Produkt niestety skończył nam się w trakcie weekendu, a informacja o chwilowym braku dostępności pojawiła się dopiero w poniedziałek. Raz jeszcze przepraszamy za to przeoczenie. Staramy się aby takie sytuacje nie miały miejsca. Klient został poinformowany tego samego dnia o chwilowym braku towaru. Zaproponowaliśmy inną wersję kolorystyczną oraz niewielki rabat. Klient skorzystał z tej opcji."

Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu

 

Allegro