98,9%

kupujących poleciło tego sprzedawcę
w ostatnich 12 miesiącach

1831

19

ZGODNOŚĆ Z OPISEM
5,0/5
OBSŁUGA KLIENTA
4,9/5
CZAS WYSYŁKI
4,9/5
KOSZT WYSYŁKI
4,8/5
NA ALLEGRO OD
od 6 lat i 8 miesięcy
OSTATNIE LOGOWANIE
10 lutego 2019 o 11:09

Lista ocen

3 sty 2019

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

31 gru 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"zamówiłem 2 tubki pasty, oczywiście termin ważności miną we wrześniu. Nie oddaje bo kosztowały 4 zł za tubkę więcej zapłacę za przesyłkę. Czemu robicie takie żeczy ?"
8 gru 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

Odpowiedź z 8 gru 2018:
"Następny trolik, wysyłka błyskawiczna, zgodność z opisem 100% , koszt wg. Poczty - zero kontaktu ze strony kupującego.......a opinia negatywna taka Polska...."
5 gru 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"bez komentarza"
Odpowiedź z 5 gru 2018:
"Witam nie wiadomo o co chodzi.......wysyłka natychmiastowa i to kurierem ...... koszt jako list , dziwny komentarz bez kontaktu ze strony kupującego..... taki trolik.."
19 lis 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Przesyłka nie została odebrana w związku niesamowitą arogancją Sprzedającego w rozmowie tel.16.11.2018 g.20;01.Po odebraniu telefonu podałam Login w zamian bardzo nieprzyjemny męski odzew "jak śmiem dzwonić o tej porze" chodziło o nr.listu przewozowego- "my nie piszemy maili" po kilku jeszcze wypowiedziach niemiłych,na koniec pożegnanie "co za Durna BABA". O g.20;28 wysłałam maila powiadamiając- wysyłka nie będzie odebrana. Nic już nie zakupię w firmie chemkos,tak się nie traktuje kupujących."
13 wrz 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

Odpowiedź z 8 gru 2018:
"Witam 3 - 5 - 5- 4. takie noty coś się poplątało kupującego. Wysyłka 48 h - opis i produkt 100% i co Du.......o co chodzi tym ludziom."
13 wrz 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Woda w opakowaniu miała nie dokręconą nakrętke Pół zawartośći nie było Sprzedający nie widzi problemu "
Odpowiedź z 8 gru 2018:
"Zero kontaktu ze strony kupującego a ceny proszę 4-3-4-4- Wysyłka 24h , opis 100% , koszt wysyłki Poczt Polskiej dziwne ...."
4 wrz 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Od 27 sierpnia do 3 września przesyłki nie wysłano."
Odpowiedź z 7 wrz 2018:
"Jak widać w szkole się nie dało nauczyć czytać..... URLOP zgłoszony w Allegro i grubymi literami uwidoczniony jak kupujący zamawiał towar od 25.08 do 02.09.2018r. Brak słów.........."
6 sie 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Nie polecam. Dostałam zła maszynkę. Po zwrocie wysłałi mi w końcu dobra ale miało być z dodatkową końcówka w zamian za rekompensatę maszynka była ale oczywiście nie do tej maszynki co trzeba. Ktoś kto pakuje te paczki w ogóle nie ma o tym pojęcia."
Odpowiedź z 7 wrz 2018:
"Gratisowa końcówka nie kosztowała 1 zł.....i z całą pewnością pasowała do tego modelu maszynki. Przykro czytac takie komentarze."
23 lip 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

17 cze 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

17 cze 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Brak info, że to jest szpulka nie przeznaczona do sprzedaży."
26 maj 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"miała być wysyłka kurierem, a dostałem zwykłą pocztą z ceną kuriera, czasu straconego na poczcie już mi nikt nie odda"
29 mar 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Nożyki nie mają nic wspólnego z oryginałem. Po 2 goleniach do wyrzucenia."
Odpowiedź z 15 kwi 2018:
"Witam sprzedajemy tylko produkty ORYGINALNE.....tych wkładów sprzedaliśmy kilkadziesiąt szt. ta sama dostawa i nikt się nie skarżył ani nie dokonał zwrotu. Kupujący nie nie podjął żadnej próby kontaktu za nami......"
23 mar 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Nie polecam sprzedającego, towar odebrałem osobiście w drogerii a tam Pani szukała go ponad pół godziny, a w między czasie obslłużyła 4 klientki zamiast zająć się konkretnie jedną sprawą i jeszcze miała pretensje, że przecież mogę czekać. Zero podejścia do klienta. Nie polecam."
Odpowiedź z 15 kwi 2018:
"Witam kupujący kilka razy zmieniał datę odbioru ....i nie informował że nie odbierze. Prowadzimy drogerię -sklep i trzeba dostosować się do reguł tam obowiązujących. Byli inni klienci a on zachował się delikatnie mówiąc byle jak - obserwowały to osoby kupujące i były jego zachowanie zbulwersowane - nachalny, głośny . Przykre zachowanie......"
18 mar 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

Odpowiedź z 15 kwi 2018:
"Witam o co tu chodzi to tylko może wiedzieć osoba wystawiająca ....."
6 mar 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Przesyłka miała być wysłana listem poleconym priorytetowym, dotarła kurierem?? Po 2 dniach od zakupu zadałem pytanie czy przesyłka została wysłana..otrzymałem lakoniczne TAK. Następnego dnia otrzymałem informację, że przesyłka właśnie została wysłana??? Brak spójności czy bałagan?"
Odpowiedź z 13 mar 2018:
"Witam opinia bardzo złośliwa i kłamliwa , w cały świat... przesyłka ekonomiczna czas dostarczenia od 3 do 5 dni.....Klientka dostaje kupione pomadki aż po 2 dniach kurierem........bardzo nie zadowolona ale z czego......z ukłonu sprzedającego że dostarczył za szybko zakupione pomadki......."
26 lut 2018

Zgodność z opisem

Czas wysyłki

Koszt wysyłki

Obsługa klienta

"Otrzymałam inny Towar niż zakupiłam, Pan powiedział ze zwróci mi pieniądze - ani kontaktu ani pieniędzy do dzisiaj. Nie polecam."
Odpowiedź z 12 mar 2018:
"Pieniążki w kwocie ...11,52 zł zostały przelane 25.02. na konto...trzeba sprawdzać przelewy.... mała kanciarka nic nie wspomina o gratisach i 8 maseczkach dodatkowo gratis....."

Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu

Allegro